eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MońkiPrzedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów budowlanych ujętych w pakietach I-III dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Mońkach.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-02-20

Mońki: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów budowlanych ujętych w pakietach I-III dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Mońkach.
Numer ogłoszenia: 60800 - 2014; data zamieszczenia: 20.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Mońkach , al. Niepodległości 9, 19-100 Mońki, woj. podlaskie, tel. 85 727 81 30, 668 877 590, faks 85 727 81 35, 727 81 34.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.monki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów budowlanych ujętych w pakietach I-III dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Mońkach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów budowlanych ujętych w pakietach I-III dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Mońkach. Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Mońkach, jest podmiotem, który działa m.in. na podstawie ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r., o działalności leczniczej (t. j. Dz. U. z 2013 r. poz. 217, 1290 z późn. zm.), który zobowiązany jest do stosowania, m in. Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 26 czerwca 2012 w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dz. U. 2012 r. Nr 0, poz. 739), w związku z czym: Wszystkie zaoferowane materiały budowlane będą wykorzystane w podmiocie leczniczym, dlatego muszą być dopuszczone do obrotu i spełniać normy określone dla tego rodzaju materiałów oraz spełniać odpowiednie dodatkowe wymogi sanitarne, określone w odpowiednich Normach Sanitarnych. 2. Szczegółowy przedmiot zamówienia, o asortymencie i ilościach został określony w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do zapytania ofertowego), stanowiący jego integralną część. 3. W formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego, w części tabelarycznej należy nazwę oferowanego produktu. 4. Zaoferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia musi odpowiadać wymaganiom określonym przez Zamawiającego w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do zapytania ofertowego. 5. W przypadku zaprzestania lub braku produkcji danego przedmiotu zamówienia, jakiego wymaga Zamawiający w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia należy podać zamiennik w ofercie, jeżeli występuje na rynku. Jeżeli zaprzestano bądź brak produkcji danego przedmiotu zamówienia lub zamiennika Wykonawca na etapie przygotowania oferty winien zwrócić się do Zamawiającego o wykreślenie danego przedmiotu zamówienia z postępowania. Jeżeli takie czynności nie nastąpią Zamawiający uzna, iż dany przedmiot zamówienia jest dostępny na rynku i w sprzedaży. 6. Dopuszcza się zmianę wielkości opakowania z zachowaniem ogólnej ilości danego asortymentu podanej przez Zamawiającego. W takim przypadku wymagane ilości należy przeliczyć w taki sposób, aby ogólna ilość danego asortymentu była nie mniejsza niż podana w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a zaoferowana ilość opakowań była liczbą całkowitą (zaokrąglić w górę do pełnych opakowań), tj. należy przeliczyć wymaganą ilość wg wzoru: wymagana ilość opakowań x wymagana ilość sztuk w opakowaniu i następnie podzielić przez zmienioną ilość sztuk zawartą w oferowanym opakowaniu, zaokrąglając ilość opakowań w górę (do pełnego opakowania)..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.10.00-0, 44.19.20.00-0, 44.22.12.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg. formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o przedłożone przez Wykonawców dokumenty i oświadczenia wyszczególnione w Rozdziale XIV pkt. 1 przedmiotowej SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg. formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o przedłożone przez Wykonawców dokumenty i oświadczenia wyszczególnione w Rozdziale XIV pkt. 1 przedmiotowej SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg. formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o przedłożone przez Wykonawców dokumenty i oświadczenia wyszczególnione w Rozdziale XIV pkt. 1 przedmiotowej SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg. formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o przedłożone przez Wykonawców dokumenty i oświadczenia wyszczególnione w Rozdziale XIV pkt. 1 przedmiotowej SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg. formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o przedłożone przez Wykonawców dokumenty i oświadczenia wyszczególnione w Rozdziale XIV pkt. 1 przedmiotowej SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego (spełniają wymogi graniczne ), należy przedłożyć inne dokumenty, tj.:1.1 Oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia posiada wymagane obowiązującymi przepisami prawa aktualne dokumenty dopuszczające przedmiot zamówienia do obrotu i używania, właściwy dla przeznaczenia oferowanego przedmiotu zamówienia, w tym w szczególności ustawę z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z dnia 2004 r. Nr 92, poz. 881 z późn. zm.), złożone z wykorzystaniem formularza stanowiącego załącznik nr 8 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest na każde żądanie Zamawiającego, w określonym przez Zamawiającego terminie, do przedstawienia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków parametrów granicznych określonych przez Zamawiającego w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w tym w szczególności: deklaracji zgodności, certyfikatu zgodności z Polską Normą lub aprobatę techniczną, itp. dla oferowanego przedmiotu zapytania ofertowego. Oświadczenia lub dokumenty będą dla Zamawiającego źródłem wiedzy o zgodności oferty Wykonawcy z wymaganiami zawartymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisania oferty, o ile upoważnienie to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty. 2. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy złożony z wykorzystaniem formularza stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w tym w szczególności: a) oświadczenie, że dostawy stanowiące przedmiot zamówienia wykonywane będą sukcesywnie przez okres 12 miesięcy, złożone z wykorzystaniem formularza stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, b) oświadczenie o oferowanym terminie płatności, nie krótszym niż wymagany przez Zamawiającego 60 dni licząc od daty otrzymania faktury za dostarczony przedmiot zamówienia, złożone z wykorzystaniem formularza stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, c) oświadczenie o oferowanym terminie ważności, nie krótszym niż wymagany przez Zamawiającego: a) 3 miesiące licząc od daty dostawy - pakiet I, b) 24 miesiące licząc od daty dostawy - pakiet II, c) 36 miesięcy licząc od daty dostawy - pakiet III. złożone z wykorzystaniem formularza stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, d) oświadczenie o zapewnieniu sukcesywnej dostawy przedmiotu zamówienia w terminie do 5 dni roboczych od dnia powzięcia wiadomości o zapotrzebowaniu wyrażonym przez Zamawiającego, złożone z wykorzystaniem formularza stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia formularz oferty podpisuje wyznaczony pełnomocnik. 3. Wykaz części zamówienia, jakie Wykonawca zamierza powierzyć do wykonania podwykonawcom, złożone z wykorzystaniem formularza stanowiącego załącznik nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. W przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego, w myśl art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Osoba lub osoby składające ofertę ponoszą pełną odpowiedzialność za treść złożonego oświadczenia woli na zasadach określonych w art. 297 §1 kodeksu karnego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz.monki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekcja Zamówień Publicznych Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Mońkach, Al. Niepodległości 9, I piętro, pokój nr 3..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.02.2014 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Mońkach, Al. Niepodległości 9, 19-100 Mońki..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet I - Różne materiały budowlane.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Różne materiały budowlane - 175 pozycji..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.10.00-1, 44.19.20.00-2, 44.22.12.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet II - Listwy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Listwy - 2 pozycje.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.10.00-1, 44.19.20.00-2, 44.22.12.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet III - Drzwi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drzwi - 2 pozycje.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.10.00-1, 44.19.20.00-2, 44.22.12.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.