eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SerockModernizacja budynku komunalnego ul. A.A. Kędzierskich w Serocku SP ZOZ

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-03-26

Serock: Modernizacja budynku komunalnego ul. A.A. Kędzierskich w Serocku SP ZOZ
Numer ogłoszenia: 60810 - 2008; data zamieszczenia: 26.03.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 16664 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto i Gmina Serock, Rynek, 05-140 Serock, woj. mazowieckie, tel. 022 7827436 wew. 516, fax 022 7827499.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja budynku komunalnego ul. A.A. Kędzierskich w Serocku SP ZOZ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: dobudowę zewnętrznej platformy (dźwigu) z szybem samonośnym przeszklonym do transportu pionowego dla osób niepełnosprawnych, rozbiórkę schodów zewnętrznych od strony południowej i rozbiórkę części pochylni od strony zachodniej. Na parterze przewiduje się przebudowę sanitariatów, głównego holu, schodów wewnętrznych, pokoju diagnostycznego, gabinetu lekarskiego, poszerzenie głównego wejścia do przychodni oraz poszerzenie drzwi do gabinetów lekarskich i wykonanie dodatkowych przewodów wentylacji grawitacyjnej. Na piętrze w zakres zamówienia wchodzi przebudowa całej kondygnacji w celu uzyskania powierzchni przeznaczonej na gabinety lekarskie, poradnię K, pomieszczenia dla zabiegów fizykoterapeutycznych, sanitariaty dla pacjentów, osób niepełnosprawnych, personelu, pomieszczenia administracyjno - biurowe, socjalne i gospodarcze. Dokładny zakres zamówienia opisany jest w dokumentacji projektowej, która stanowi załącznik do niniejszej siwz. W trakcie realizacji inwestycji oraz podczas odbioru zadania, do obowiązków wykonawcy należeć będzie: - przedstawienie atestów i aprobat technicznych dopuszczenia do stosowania w robotach budowlanych materiałów użytych do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z przepisami Prawa budowlanego, na każde żądanie inspektora nadzoru, a także dołączenie przedmiotowych dokumentów do dokumentacji powykonawczej, - postępowanie zgodnie ze sztuką budowlaną, przestrzegając przepisów BHP, p. poż. i sanitarnych. - zapewnienie podczas wykonywania przedmiotu umowy należytego porządku w miejscu objętym pracami budowlanymi. - poniesienie kosztów energii, wody, itd. pobieranych ze źródeł umiejscowionych na placu budowy lub w jego sąsiedztwie, - zabezpieczenia miejsca wykonywania przedmiotu umowy przed wejściem osób niepowołanych i zapewnienie pełnego bezpieczeństwa prac celem ochrony osób trzecich przed stratami w ich mieniu, zdrowiu i życiu, - poniesienie kosztów zorganizowania i utrzymania zaplecza budowy, - poniesienie kosztów wszelkiego rodzaju prób, badań, uzgodnień, nadzorów, opinii itp. niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie przez Inwestora, - przywrócenie pierwotnego stanu otoczenia przedmiotu umowy przed ostatecznym terminem odbioru.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.50.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.50.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 392105,73 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.03.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Budowlano - Handlowa EXPOL - WZ Spółka Jawna, ul. Złotopolska 1/9, 03-567 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 349271.47
  • Oferta z najniższą ceną: 349271.47 / oferta z najwyższą ceną: 514037.21
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.