eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa GórniczaZarządzanie cmentarzem komunalnym w Dąbrowie Górniczej przy ul. Zaplecze i świadczenie usług grzebalnych dla ludności

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-03-15

Dąbrowa Górnicza: Zarządzanie cmentarzem komunalnym w Dąbrowie Górniczej przy ul. Zaplecze i świadczenie usług grzebalnych dla ludności
Numer ogłoszenia: 60843 - 2012; data zamieszczenia: 15.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 35150 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski, ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 032 2956700, faks 032 2625032, 2956700.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zarządzanie cmentarzem komunalnym w Dąbrowie Górniczej przy ul. Zaplecze i świadczenie usług grzebalnych dla ludności.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest administrowanie cmentarzem komunalnym w Dąbrowie Górniczej przy ul. Zaplecze i świadczenie usług grzebalnych dla ludności. I. W zakres prac wchodzi : 1. Świadczenie usług grzebalnych dla ludności. Wykonawca zapewni kontrahentom, jeśli taka jest ich wola zorganizowanie na cmentarzu ceremonii pogrzebowej zgodnie z obowiązującymi aktami prawnymi : a) ustawą z dnia 31.01.1959 r. o cmentarzach i chowaniu zmarłych (Dz . U. nr 23, poz. 295 z 2000 r. wraz z późniejszymi zmianami), b) Zarządzeniem nr 58.2011 z dnia 18.01.2011 r. Prezydenta Miasta Dąbrowy Górniczej w sprawie ustalenia wysokości opłat za usługi grzebalne na cmentarzach komunalnych w Dąbrowie Górniczej (ul. Zaplecze, dzielnica Tucznawa, dzielnica Okradzionów) - załącznik nr 1 do projektu umowy, c) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie wymagań, jakie muszą spełniać cmentarze, groby i inne miejsca pochówku zwłok i szczątków (Dz. U. nr 48, poz. 284 z 2008 r.). 2. Cmentarz jest cmentarzem komunalnym i uroczystości oraz ceremonie pogrzebowe mogą odbywać się wg tradycji świeckiej oraz wg dowolnej tradycji religijnej, którą da się zorganizować ze względów technicznych i organizacyjnych na cmentarzu. Uprzywilejowanie jakiekolwiek tradycji i ceremonii jest niedopuszczalne i stanowić będzie podstawę do rozwiązania umowy z winy Wykonawcy. 3. Wykonywanie pochówków odbywać się będzie zgodnie z planem zagospodarowania cmentarza. 4. Prowadzenie wszelkiej dokumentacji wymaganej obowiązującymi przepisami (Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie sposobu prowadzenia ewidencji grobów - Dz. U. nr 90 poz. 1013 z 2001 r. wraz z późniejszymi zmianami) w tym : - ksiąg cmentarnych, - księgi ekshumacji zwłok, - kart zgonu, - zezwoleń, - zaświadczeń, - decyzji o ekshumacji zwłok, - ewidencji miejsc grzebalnych. 5. Prowadzenie dokumentacji finansowo-rzeczowej (księgowość) dotyczącej przedmiotowego zamówienia. Brak takiej dokumentacji, istotne błędy w jej prowadzeniu lub utrudnianie w udostępnianiu jej Zamawiającemu w celu skontrolowania prawidłowości rozliczeń z Wykonawcą i kontroli jego faktycznych przychodów, spowoduje rozwiązanie umowy z winy Wykonawcy. 6. Wykonawca na bieżąco dba o utrzymanie porządku i czystości na terenie całego cmentarza oraz na całym parkingu i terenie przyległym do terenu cmentarza tj. chodnikach zewnętrznych położonych przy ogrodzeniu przedmiotowego cmentarza. a) w okresie letnim wykona : -2 razy w ciągu roku koszenie trawy na terenie całego cmentarza tj. w miesiącu maju jednak nie później niż do 15 maja, w miesiącu wrześniu jednak nie później niż do 15 września. Termin koszenia w miarę potrzeby może ulec zmianie. Po wykoszeniu Wykonawca uporządkuje teren całego cmentarza tj. 4,28 ha terenu tzn. zgrabi trawę, zbierze zanieczyszczenia, załaduje i wywiezie do miejsca unieszkodliwienia wszystkie wytworzone odpady wraz z uiszczeniem opłaty za ich utylizację. -sprzątanie, gracowanie i usuwanie chwastów z nawierzchni asfaltowych i z kostki brukowej na terenie całego cmentarza komunalnego (place i chodniki o łącznej powierzchni 8.645 m 2 ), na terenie parkingu o łącznej powierzchni 3.330 m2 oraz na terenie chodników zewnętrznych położonych przy granicy działki tj. ogrodzeniu b) w okresie zimowym: -na alejkach z kostki brukowej i asfaltu prowadzących od wejścia głównego do grobów o powierzchni 800 m2 oraz na części parkingu przed budynkiem administracyjnym tj. 639 m2 należy systematycznie wykonywać odśnieżanie. 8. Utrzymanie w należytym porządku i czystości wszystkich pomieszczeń znajdujących się na terenie cmentarza oraz wykorzystywania ich zgodnie z przeznaczeniem tj. np. dla potrzeb sprzedaży zniczy, kwiaciarni. 9. Wykonawca ma obowiązek użytkować cmentarz zgodnie z jego przeznaczeniem i wymaganiami ochrony środowiska oraz utrzymać go we właściwym stanie technicznym, sanitarnym i estetycznym, 10. Na terenie cmentarza oraz w odległości 2 m od ogrodzenia, drogi dojazdowej i parkingów Zamawiający zabrania Wykonawcy ustawiania wszelkich reklam, billboardów, banerów. 11. Wykonawca ponosi wszelkie koszty z tytułu korzystania z energii elektrycznej, wody, opróżniania szamba, wywożenia wszelkich odpadów i nieczystości. Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia odrębnych umów na wywóz odpadów płynnych z firmą posiadającą stosowne zezwolenia oraz odpadów stałych z firma posiadająca stosowne zezwolenia lub wpis do rejestru działalności regulowanej. Kopie zawartych umów Wykonawca składa najpóźniej w ciągu 1 tygodnia od dnia zawarcia umowy. W przypadku posiadania przez Wykonawcę zezwolenia na wywóz odpadów nie musi on zawierać odrębnej umowy. Usuwanie wszelkich odpadów komunalnych i biodegradowalnych musi być prowadzone zgodnie z przepisami ustawy o zmianie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz niektórych innych ustaw przez przedsiębiorców posiadających aktualne zezwolenie Prezydenta Miasta Dąbrowa Górnicza na odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości uzyskane w trybie ust. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach lub posiadających wpis do rejestru działalności regulowanej, o których mowa w ustawie o zmianie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz niektórych innych ustaw. 12. Wykonawca ponosi pełna odpowiedzialność cywilną za szkody powstałe wobec osób trzecich, które wynikną na skutek nieprawidłowego wykonywania przedmiotu zamówienia. 13. Wykonawca ponosi wszelką odpowiedzialność za powierzone mu przez Zamawiającego ruchomości jak i nieruchomości znajdujące się na terenie cmentarza, przy czym przy wystąpieniu szkód będących wynikiem kradzieży bądź dewastacji przedmiotowego majątku pokrywa ich usunięcie ze środków własnych. 14. Wykonawca ubezpieczy powierzone mu w administrowanie mienie od ognia, kradzieży, dewastacji na kwotę min. 800.000,00 zł z cesją praw na właściciela obiektu tj. Gminę Dąbrowa Górnicza. Powyższa polisa obowiązuje od pierwszego dnia przedmiotowej umowy i będzie nieprzerwalnie kontynuowana do końca trwania umowy. Kopie polisy Wykonawca przedkłada Zamawiającemu w terminie 7 dni od jej zawarcia. 15. Dla zabezpieczenia ewentualnych roszczeń osób trzecich Wykonawca posiada ubezpieczenie OC od prowadzonej działalności (administrowania) z sumą ubezpieczenia min. 200 000,00 zł nieprzerywalnie przez cały okres obowiązywania umowy. Wykonawca przedkłada potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię posiadanej polisy OC najpóźniej w pierwszym dniu obowiązywania umowy. Kopie później zawieranych polis Wykonawca przedkłada Zamawiającemu w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy ubezpieczenia OC. Powyższa umowa zabezpieczy roszczenia osób trzecich. 16. Na terenie cmentarza znajduje się budynek gospodarczy z pomieszczeniami, które Wykonawca po uprzednim uzyskaniu zgody od Zamawiającego może wynajmować dla innych podmiotów gospodarczych. Pomieszczenia wykorzystywane maja być zgodnie z ich przeznaczeniem tj. np. dla potrzeb sprzedaży zniczy, kwiatów, wieńców. Całość przychodów z tytułu zawartych umów Wykonawca przekazuje Zamawiającemu. 17. Wykonawca przekazuje na rzecz Zamawiającego całą pobraną kwotę za usługi grzebalne tj.100 % pobierane zgodnie z cenami wyszczególnionymi w Zarządzeniu nr 58.2011 Prezydenta Miasta z dnia 18.01.2011 r. w sprawie opłat za usługi grzebalne, stanowiącym załącznik Nr 1 do umowy. Wykonawca przekazuje również na rzecz Zamawiającego całość przychodów z tytułu zawartych umów za wynajem pomieszczeń niezależnie od nieterminowego wywiązywania się z zobowiązań najemców w stosunku do Wykonawcy. 18. Zamawiający wyraża zgodę na przygotowanie przez Administratora wyprzedzająco do pięciu studzienek pochówkowych. 19. Wszystkie rezerwacje miejsc pochówkowych opłacane u poprzednich zarządców przed podpisaniem niniejszej umowy pozostają aktualne w czasie jej obowiązywania. 20. Wykonawca zobowiązany jest stosować się do przepisów ustawy z dnia 31.01.1959 r. o cmentarzach i chowaniu zmarłych (Dz. U., poz.295 z 2000 r. wraz z późn. zmianami) oraz do przepisów prawa budowlanego. 21. Wykonawca wykonuje konieczne, drobne naprawy powierzonego majątku, które zaistnieją w okresie związania z przedmiotową umową polegające miedzy innymi na wymianie klamki, uszkodzonej szyby, zamka. 22. Wykonawca zobowiązany jest umieścić w widocznym miejscu na tablicy ogłoszeń obowiązującego cennika usług oraz informację o administratorze cmentarza ( adres, numer telefonu) oraz godziny jego urzędowania II. Dodatkowe informacje dla Wykonawców : 1. Powierzchnia cmentarza wynosi 4,28 ha. 2. Przybliżony koszt jednokrotnego koszenia całego cmentarza w świetle obecnie obowiązujących stawek w Gminie Dąbrowa Górnicza wynosi ok. 9000 zł. Dot. sekcji IV.3 liczba ofert wykluczonych -1.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.00.00 - Usługi związane z zarządzaniem 98.37.11.11 - Usługi utrzymania cmentarzy 98.37.11.10 - Usługi cmentarne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe JOLBRO Igor Bronne, ul. Dąbrowskiego 44/21, 41-300 Dąbrowa Górnicza, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 335340,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 174240,00

  • Oferta z najniższą ceną: 174240,00 / Oferta z najwyższą ceną: 174240,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.