Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-03-17
Lublin: Dostawa sprzętu informatycznego dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie
w Lublinie
Numer ogłoszenia: 60852 - 2016; data zamieszczenia: 17.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie , ul. Grodzka 7, 20-112 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081466 53 00, faks 081 466 53 01.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopr.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Pomoc społeczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu informatycznego dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Lublinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu informatycznego i akcesoriów informatycznych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Lublinie. Zaoferowany sprzęt nie może być wyprodukowany wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 2. Szczegółowy zakres i przedmiot zamówienia opisany został w załącznikach do SIWZ: Nr A-D - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Nr 1.1 - 1.4- Wycena Wykonawcy (w zależności od wybranej części zamówienia).
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.21.31.00-6, 30.23.21.10-8, 30.23.60.00-2, 30.23.72.00-1, 30.19.51.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeśli Wykonawca: - oświadczy, iż spełnia warunek dot. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeśli Wykonawca: - oświadczy, iż spełnia warunek dot. posiadania wiedzy i doświadczenia do realizacji przedmiotowego zamówienia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeśli Wykonawca: - oświadczy, iż spełnia warunek dot. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania przedmiotowego zamówienia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeśli Wykonawca: - oświadczy, iż spełnia warunek dot. dysponowania osobami zdolnymi do wykonania przedmiotowego zamówienia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeśli Wykonawca oświadczy, iż spełnia warunek dot. sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej mu na realizację przedmiotowego zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Część nr 2 - Zestaw komputerowy Zestaw komputerowy Typ A 1. Specyfikacja techniczna zawierająca co najmniej informacje identyfikujące producenta oferowanej jednostki centralnej, model (kod produktu) oraz komponenty (w tym co najmniej płyta główna, procesor, pamięć RAM, dysk twardy, karta graficzna, karta sieciowa). 2. W odniesieniu do oferowanego w komputerze procesora wynik testu PassMark CPU Mark wydrukowany ze strony internetowej http://www.cpubenchmark.net w dniu nie wcześniejszym niż dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu. 3. W odniesieniu do oferowanej w komputerze karty graficznej wynik testu PassMark G3D Mark wydrukowany ze strony internetowej http://www.videocardbenchmark.net w dniu nie wcześniejszym niż dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu. 4. Informacje odnośnie proponowanego systemu operacyjnego. 5. Specyfikacja techniczna zawierająca co najmniej informacje identyfikujące producenta oferowanego monitora oraz model (kod produktu) 6. Specyfikacja techniczna zawierająca co najmniej informacje identyfikujące producenta oferowanego zasilacza awaryjnego UPS oraz model (kod produktu) 7. Link do strony producenta zapewniającej wymaganą funkcjonalność odnośnie sprawdzania warunków gwarancji. Zestaw komputerowy Typ B 1. Specyfikacja techniczna zawierająca co najmniej informacje identyfikujące producenta oferowanej jednostki centralnej, model (kod produktu) oraz komponenty (w tym co najmniej płyta główna, procesor, pamięć RAM, dysk twardy, karta graficzna, karta sieciowa). 2. W odniesieniu do oferowanego w komputerze procesora wynik testu PassMark CPU Mark wydrukowany ze strony internetowej http://www.cpubenchmark.net w dniu nie wcześniejszym niż dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu. 3. Informacje odnośnie proponowanego systemu operacyjnego. 4. Specyfikacja techniczna zawierająca co najmniej informacje identyfikujące producenta oferowanego monitora oraz model (kod produktu) 5. Link do strony producenta zapewniającej wymaganą funkcjonalność odnośnie sprawdzania warunków gwarancji. Zestaw komputerowy Typ C 1. Specyfikacja techniczna zawierająca, co najmniej informacje identyfikujące producenta oferowanej jednostki centralnej, model (kod produktu) oraz komponenty (w tym co najmniej płyta główna, procesor, pamięć RAM, dysk twardy, karta graficzna, karta sieciowa). 2. W odniesieniu do oferowanego w komputerze procesora wynik testu PassMark CPU Mark wydrukowany ze strony internetowej http://www.cpubenchmark.net w dniu nie wcześniejszym niż dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu. 3. Informacje odnośnie proponowanego systemu operacyjnego. 4. Specyfikacja techniczna zawierająca co najmniej informacje identyfikujące producenta oferowanego zasilacza awaryjnego UPS oraz model (kod produktu) 5. Link do strony producenta zapewniającej wymaganą funkcjonalność odnośnie sprawdzania warunków gwarancji. Komputery przenośne 1. Specyfikacja techniczna zawierająca co najmniej informacje identyfikujące producenta oferowanego komputera, model (kod produktu) oraz komponenty (w tym co najmniej płyta główna, procesor, pamięć RAM, dysk twardy, karta graficzna, ekran, karta sieciowa). 2. W odniesieniu do oferowanego w komputerze procesora wynik testu PassMark CPU Mark wydrukowany ze strony internetowej http://www.cpubenchmark.net w dniu nie wcześniejszym niż dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu. 3. W odniesieniu do oferowanej w komputerze karty graficznej wynik testu PassMark G3D Mark wydrukowany ze strony internetowej http://www.videocardbenchmark.net w dniu nie wcześniejszym niż dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu. 4. Informacje odnośnie proponowanego systemu operacyjnego. 5. Link do strony producenta zapewniającej wymaganą funkcjonalność odnośnie sprawdzania warunków gwarancji.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ oraz Wycena Wykonawcy załączniki nr 1.1 - 1.4 (w zależności od wybranej części zamówienia) 2. Wykonawcy, którzy w oparciu o art. 23 ustawy będą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do występowania w imieniu całego konsorcjum lub do reprezentowania podmiotów wchodzących w skład konsorcjum i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - dotyczy także wspólników spółki cywilnej. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo udzielone ustanowionemu przedstawicielowi podpisane przez wszystkie osoby upoważnione do reprezentowania poszczególnych podmiotów wchodzących w skład konsorcjum, spółki cywilnej. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub w formie kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Wszelka korespondencja i rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem ustanowionym przez wykonawców. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia - każdy członek konsorcjum, wspólnik spółki cywilnej - składa dokument wymieniony w pkt.: 9.1.1 w zakresie, w którym spełnia warunek, w pkt 9.2.1. do 9.2.2 oraz w pkt 9.3. do SIWZ pozostałe dokumenty składane są wspólnie. Jeżeli oferta wykonawców, o których mowa powyżej zostanie wybrana, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Wykonawcy, o których mowa w art. 23 ust. 1, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3. Pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, - jeżeli osoba/osoby podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa udzielonego przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy (zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze). Pełnomocnictwo musi w swej treści zawierać, jakiego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dotyczy oraz jednoznacznie wskazywać zakres uprawnień pełnomocnika do reprezentowania Wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu ( podpisywanie oferty, zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego itp.) 4. W przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. UWAGA! W celu zachowania formy pisemnej dokument ten powinien być własnoręcznie podpisany przez te podmioty trzecie i złożony w oryginale. Zobowiązania podmiotów trzecich do udostępnienia zasobów, złożone w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, nie spełniają wymogu formy pisemnej. Podmiot, który zobowiąże się do udostępnienia zasobów odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów żąda dokumentów dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Czas dostawy - 20
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z wzorem umowy dołączonym do SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mopr.bip.lublin.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Lublinie Ul Koryznowej 2d 20-137 Lublin.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.03.2016 godzina 09:45, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Lublinie Ul Koryznowej 2d 20-137 Lublin pok. 101 Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część nr 1 - Urządzenia peryferyjne i podzespoły komputerowe (myszki, klawiatury, dyski, monitory):.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń peryferyjnych i podzespołów komputerowych (myszki, klawiatury, dyski, monitory) Zgodnie z załącznikiem nr A - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i z załącznikiem nr 1.1 - Wycena Wykonawcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.72.00-1, 33.19.51.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Czas dostawy - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część nr 2 - Zestaw komputerowy :.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów komputerowych Zgodnie z załącznikiem nr B - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i z załącznikiem nr 1.2 - Wycena Wykonawcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.21.31.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Czas dostawy - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część nr 3 - Drukarki i urządzenia wielofunkcyjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych. Zgodnie z załącznikiem nr C- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i z załącznikiem nr 1.3 - Wycena Wykonawcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8, 30.23.60.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Czas dostawy - 20
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część nr 4 - Przełączniki sieciowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa przełączników sieciowych. Zgodnie z załącznikiem nr D - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i z załącznikiem nr 1.4 - Wycena Wykonawcy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Czas dostawy - 20
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa tonerów do kserokopiarek oraz materiałów eksploatacyjnych do risografów
- RDW Zamość: Oczyszczanie separatorów
- Świadczenie usług odbioru , wywozu i zagospodarowania stałych odpadów komunalnych z Inspektoratów i Biur Terenowych Oddziału ZUS: Radzyń Podlaski, Biała Podlaska, Kraśnik, Parczew, Puławy, Łęczna
- Dostawa serwera backupowego wraz z oprogramowaniem serwerowym i backupowym i macierzą dyskową realizowana w ramach Projektu grantowego pod nazwą "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)"
- "Remont pomieszczeń w 3 placówkach należących do Miejskiego Zespołu Żłobków w Lublinie w okresie 01-25 lipca 2025r."
- Remont hydroizolacji ścian fundamentowych budynku będącego siedzibą Urzędu Skarbowego w Chełmie przy ul. Obłońskiej 20A
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy w ramach projektów mających na celu Wsparcie dzieci z Przedszkola w Świbiu i Wielowsi
- Dostawa serwera backupowego wraz z oprogramowaniem serwerowym i backupowym i macierzą dyskową realizowana w ramach Projektu grantowego pod nazwą "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)"
- Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania biurowego
- Dostawa sprzętu i wyposażenia na potrzeby ZSCKR w Siennicy Różanej w ramach projektu "Zawodowo w przyszłość - Program rozwoju kształcenia zawodowego w ZSCKR w Siennicy Różanej"
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa komputerów typu AiO dla Centrum Usług Wspólnych w Katowicach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.