Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-02-22
Kamienna Góra: DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DLA DOLNOŚLĄSKIEGO CENTRUM
REHABILITACJI SP. Z O.O. W KAMIENNEJ GÓRZE
Numer ogłoszenia: 60855 - 2011; data zamieszczenia: 22.02.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 34947 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląskie Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o., ul. Korczaka 1, 58-400 Kamienna Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 64 59 600, faks 075 64 59 601.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DLA DOLNOŚLĄSKIEGO CENTRUM REHABILITACJI SP. Z O.O. W KAMIENNEJ GÓRZE.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych do Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji Spółka z o.o. w Kamiennej Górze. 2. Przedmiot zamówienia podzielony został na sześć części: Część I Warzywa i owoce Część II Artykuły spożywcze różne Część III Przyprawy Część IV Miód i dżem (opak. jednorazowe) Część V Jaja Część VI Ryby 2. Szczegółowe zestawienie asortymentowe zamawianych artykułów zawarte jest w tabelach zamieszczonych w części II SIWZ. 3. Użyte w załącznikach nazwy własne (towaru lub producenta) oznaczają, iż oferowany artykuł powinien być równoważy do wskazanych, tzn. powinien posiadać porównywalną wartość odżywczą i energetyczną oraz zawartość składników, a także posiadać nie gorsze cechy jakościowe w zakresie wydajności oraz zbliżone walory smakowe. 4. Zamawiający na bazie doświadczeń z lat ubiegłych oszacował zapotrzebowanie na wymienione artykuły na okres 12 miesięcy. Ilości te (podane w załącznikach) stanowią wartość szacunkową, co oznacza, że ostateczna ilość zamawiana na podstawie umowy może ulec zmianie. 5. Dostawy artykułów spożywczych odbywać się będą w dni robocze od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach od 7°° do godziny 10°°. Miejscem dostawy jest siedziba Zamawiającego (Pawilon II B - kuchnia). 6. Zamawiający będzie zamawiał wyroby sukcesywnie, w miarę potrzeb - od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy w godzinach od 7°°do godziny 10°°. 7. Dostawy realizowane będą w partiach, na podstawie zamówień składanych przez Zamawiającego z jednodniowym wyprzedzeniem w formie pisemnej (faksem) lub telefonicznej. W zamówieniu Zamawiający każdorazowo określi ilość i rodzaj zamawianego asortymentu. 8. Częstotliwość składanych zamówień uzależniona będzie od bieżących potrzeb Zamawiającego i od zamawianego asortymentu. Szacuje się, że dla części I i II będzie ona średnio wynosiła dwa razy w tygodniu, dla części III i VI - dwa razy w miesiącu, dla części IV - jeden raz w miesiącu i dla części V - jeden raz w tygodniu. 9. Dostarczane artykuły spożywcze będące przedmiotem umowy muszą być: a) świeże, bardzo dobrej jakości i spełniać wszystkie obowiązujące w tym zakresie normy, b) dostarczane w oryginalnych opakowaniach producenta, z etykietą handlową identyfikującą dany artykuł i z podanym na etykiecie terminem przydatności do spożycia (nie dotyczy warzyw i owoców), c) dostarczane środkiem transportu spełniającym wymagania sanitarne dotyczące środków transportu żywności. 10. Podana w załącznikach waga (gramatura) dotyczy pojedynczego opakowania danego artykułu. Artykuły, dla których określono wagę opakowań nie mogą być dostarczane luzem. 11. Artykuły spożywcze powinny posiadać odpowiednio długie okresy (terminy) przydatności do spożycia, stosownie do rodzaju asortymentu. 12. W przypadku wykrycia wad zamówionych artykułów spożywczych lub ich niezgodności asortymentowej i ilościowej ze złożonym zamówieniem, Zamawiającemu przysługuje prawo złożenia reklamacji. W przypadku złożenia uzasadnionej reklamacji, Wykonawca zobowiązany jest wymienić niezwłocznie i na własny koszt towar wadliwy na wolny od wad i/lub dostarczyć (uzupełnić) asortyment i ilości zgodnie z zamówieniem. 13. Reklamacje mogą być zgłaszane telefonicznie lub pisemnie przez przedstawicieli Zamawiającego wymienionych w umowie. W przypadku pisemnego zgłoszenia reklamacji, Wykonawca zobowiązany jest również pisemnie potwierdzić fakt jej przyjęcia. 14. W przypadku wystąpienia trzech udokumentowanych reklamacji, Zamawiający ma prawo do rozwiązania umowy ze skutkiem natychmiastowym. 15. W przypadku, gdy Wykonawca nie dostarczy przedmiotu umowy w ustalonych terminach lub gdy wskutek reklamacji nie dokona niezwłocznej wymiany towaru wadliwego na wolny od wad i/lub uzupełnienia asortymentu i ilości, Zamawiający ma prawo dokonać zakupu u innego dostawcy w asortymencie i ilościach odpowiadających niezrealizowanej/niewymienionej dostawie, co będzie skutkować zmniejszeniem ilości przedmiotu umowy o wielkość tego zakupu. 16. W przypadku zaistnienia sytuacji określonej w pkt 15, Wykonawca zobowiązany będzie do zwrotu Zamawiającemu kwoty wynikającej z różnicy pomiędzy ceną zakupu a ceną wynikającą z umowy, po uprzednim przesłaniu do Wykonawcy kopii faktury zakupu danego asortymentu..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 03.14.25.00 - Jaja 03.22.10.00 - Warzywa 03.22.23.00 - Owoce inne niż tropikalne 15.33.10.00 - Warzywa przetworzone 15.61.10.00 - Ryż łuskany 15.98.10.00 - Wody mineralne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Warzywa i owoce
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.02.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWO PRODUKCYJNE "MARKET" Danuta Rola
- Hurtownia Warzywniczo-Spożywcza DANA Danuta Rola, ul. Mała 3, 58-400 Kamienna Góra, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 78105,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 64655,32
Oferta z najniższą ceną: 64655,32 / Oferta z najwyższą ceną: 64655,32
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Artykuły spożywcze różne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.02.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWO PRODUKCYJNE "MARKET" Danuta Rola
- Hurtownia Warzywniczo-Spożywcza DANA Danuta Rola, ul. Mała 3, 58-400 Kamienna Góra, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 68273,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 70383,29
Oferta z najniższą ceną: 70383,29 / Oferta z najwyższą ceną: 89399,50
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Przyprawy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.02.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Dolnośląskie Centrum Hurtu Słodyczy IMPULS Klonowski i Spółka spółka jawna, ul. Międzyleska 4, 50-514 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2921,20 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3107,55
Oferta z najniższą ceną: 3107,55 / Oferta z najwyższą ceną: 3258,99
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Miód i dżem (opakowania jednorazowe)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.02.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- UNIMA Sp. z o.o., ul. Zdrojowa 4, 65-142 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4360,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4939,20
Oferta z najniższą ceną: 4939,20 / Oferta z najwyższą ceną: 5198,40
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Jaja
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.02.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWO PRODUKCYJNE "MARKET" Danuta Rola
- Hurtownia Warzywniczo-Spożywcza DANA Danuta Rola, ul. Mała 3, 58-400 Kamienna Góra, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14400,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11340,00
Oferta z najniższą ceną: 11340,00 / Oferta z najwyższą ceną: 11812,50
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Ryby
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.02.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zakład Przetwórstwa Mięsno-Rybnego "KARI" Wiesław Pluta
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Przetwórstwa Mięsno-Rybnego "KARI" Wiesław Pluta
- Zakład Przetwórstwa Mięsno-Rybnego KARI W.Pluta, ul. Piekarska 1, 58-410 Marciszów, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15449,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 17057,25
Oferta z najniższą ceną: 17057,25 / Oferta z najwyższą ceną: 17057,25
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KAMIENNEJ GÓRY
- Dostawa nici, staplerów, siatek chirurgicznych oraz innych specjalistycznych wyrobów medycznych na potrzeby bloku operacyjnego w Powiatowym Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy remoncie jednego z najstarszych budynków w Kamiennej Górze przy ul. Karola Miarki 27
- Dostawa samochodu typu wywrotka wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2022 roku
więcej: przetargi w Kamiennej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 4 w Nowym Dworze Mazowieckim w 2025 roku
- Dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 21 im. Józefa Lompy w Bytomiu w roku 2025
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. ŚW. JADWIGI ŚLĄSKIEJ W KRYNICZNIE
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej Nr 50 im. Królowej Jadwigi w Warszawie na 2025r
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego Nr 4 im. Pluszowego Misia w Olsztynie na rok 2025.
- Dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 45 w Bytomiu
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.