Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-01-07
Zielona Góra: Świadczenie usług telekomunikacyjnych na rzecz Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze
Numer ogłoszenia: 6085 - 2009; data zamieszczenia: 07.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego , ul. Podgórna 7, 65-057 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 4565403, 4565404, 4565277, faks 068 4565404.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubuskie.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług telekomunikacyjnych na rzecz Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr I 1. Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii komórkowej (stacjonarnej) na rzecz Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Zadanie nr II 1. Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii stacjonarnej na rzecz Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. Wykonawca będzie świadczył usługi zgodnie z ustawą z dnia 16 lipca 2004 roku Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. z 2004 roku Nr 171, poz.1800 z późn. zm.)..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.21.20.00 - Usługi telefonii komórkowej 64.20.00.00 - Usługi telekomunikacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.02.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1. Wadium może być wnoszone: - w pieniądzu, - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym ,że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 2. Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: 2.1. Zadanie nr I: 2 412,00 zł (słownie: dwa tysiące czterysta dwanaście złotych 00/100). 2.2. Zadanie nr II: 9 411,00zł (słownie: dziewięć tysięcy jedenaście złotych 00/100). 3. Termin wnoszenia wadiów upływa w dniu składania ofert tj. 19.01.2009 r. godz. 10:00. 4. Zamawiający uzna, że termin wpłaty wadium został dotrzymany, jeżeli przed upływem terminu składania ofert zostało uznane konto zamawiającego. 5. Wadium w pieniądzu należy przelać na rachunek Zamawiającego: Zarząd Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze BZ WBK S.A. 1 Oddział w Zielonej Górze nr konta: 40 1090 1535 0000 0000 5306 0831 6. Kopię dowodu wpłaty wadium w pieniądzu zaleca się dołączyć do oferty. 7. Wadium w pozostałych formach należy przekazać Zamawiającemu w osobnej kopercie do pok. 51 (opisanej zgodnie z rozdziale XVII Pkt 2 niniejszej Specyfikacji z dopiskiem WADIUM) przed terminem składania ofert jednocześnie dołączając do oferty kserokopię dokumentu wadialnego.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Na potwierdzenie tego warunku Wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) Wpis do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych zgodnie z zapisami art. 11 ustawy z dnia 16 lipca 2004 roku - Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. z 2004 roku Nr 171, poz. 1800 z późn. zm.). prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Na potwierdzenie tego warunku Wykonawcy zobowiązani są złożyć: a) Oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Na potwierdzenie spełnienia ww. warunku Wykonawca musi złożyć: Oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Na potwierdzenie spełnienia ww. warunku Wykonawca musi złożyć: Oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wspólnie będą ubiegać się o udzielenie zamówienia np. konsorcjum, spółka cywilna (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp): A. Ustanowią Pełnomocnika do ich reprezentowania w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. B. Pełnomocnictwo /upoważnienie do pełnienia takiej funkcji wystawione winno być zgodnie z wymogami prawa, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów i dołączone do oferty. C. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składa dokumenty wymienione w rozdziale X pkt 1 ppkt 1,2,3,4, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. D. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. E. W przypadku wyboru jako najkorzystniejszej oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający oświadcza, że może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale X pkt 1 ppkt 2,3 składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: A. Nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości. B. Nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. C. Dokument o którym mowa w pkt A) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, natomiast w pkt B) wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. D. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju , w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepisy pkt C) stosuje się odpowiednio. Ocena spełniania warunków będzie się odbywać metodą: spełnia - nie spełnia. UWAGA: Przedsiębiorcy prowadzący działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej załączają do oferty ponadto umowę spółki..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg załącznika nr 3 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (uwaga: wykonawca będący spółką jawną w celu potwierdzenia, iż nie zalega z uiszczaniem podatków winien przedstawić odpowiednie zaświadczenie wydane przez właściwego naczelnika urzędu skarbowego odnoszące się do samej spółki jawnej, a nie jej wspólników). 4. Zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorstw telekomunikacyjnych, zgodnie z zapisami art. 11 ustawy z dnia 16 lipca 2004r. Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. z 2004r. Nr 171, poz. 1800 z późn. zm.) prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Inne oświadczenia i dokumenty. 1. Wypełniony i podpisany druk Oferta - zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo - jeśli dotyczy. 3. Umowę spółki cywilnej - jeśli dotyczy. 4. Kopię dowodu wpłaty wadium przetargowego ( w przypadku zadania I* i II*). 5. Zaakceptowane projekty umów zgodnie z załącznikami nr 5A* i 5B* do SIWZ (zaakceptować właściwy dla właściwego zadania nr I i II)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 00
- 2 - Kryteria oceny ofert dla poszczególnych zadań (zadanie nr 1, zadanie nr 2) - 100
- 3 - Cena za 1 minutę połączenia lokalnego i strefowego (C2) - 35
- 4 - Cena za 1 minutę połączenia międzystrefowego (C3) - 15
- 5 - Cena za 1 minutę połączenia do sieci komórkowych (C4) - 30
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubuskie.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski w Zielonej Górze
65-057 Zielona Góra, ul. Podgórna 7
Departament Organizacyjno - Prawny (parter - pokój 52).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.01.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Marszałkowski w Zielonej Górze 65-057 Zielona Góra, ul. Podgórna 7 Departament Organizacyjno - Prawny, Kanceleria Ogólna (parter - pokój 51).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy..
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii komórkowej (stacjonarnej) na rzecz Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii komórkowej (stacjonarnej) na rzecz Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.21.20.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2011.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 00
- 2. Cena za 1 abonament miesięczny za 1 kartę SIM (C1) - 25
- 3. Cena za 1 minutę połączenia do sieci własnej Wykonawcy (C2) - 15
- 4. Cena za 1 minutę połączenia do innych sieci komórkowych (C3) - 35
- 5. Cena za 1 minutę połączenia do sieci stacjonarnych (C4) - 20
- 6. Cena wysłania 1 SMS krajowego (C5) - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii stacjonarnej na rzecz Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii stacjonarnej na rzecz Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.20.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2011.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 00
- 2. Cena za 1 abonament miesięczny za 1 linię miejską analogową (C1) - 20
- 3. Cena za 1 minutę połączenia lokalnego i strefowego (C2) - 35
- 4. Cena za 1 minutę połączenia międzystrefowego (C3) - 15
- 5. Cena za 1 minutę połączenia do sieci komórkowych (C4) - 30
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Przeprowadzenie kursu - wózki widłowe (jezdniowe)
- Usługa promocyjna polegająca na składzie, opracowaniu graficznym i wydruku tygodnika Łącznik Zielonogórski
- Roboty w zakresie naprawy sygnalizacji świetlnej
- Zakup zestawów do wideokonferencji
- Naprawy, konserwacja i wykonanie oznakowania pionowego, dla których funkcję zarządcy drogi pełni Prezydent Miasta Zielona Góra w ramach zadania: Roboty w zakresie naprawy oznakowania pionowego dróg.
- Wykonywanie usług pocztowych w roku 2025 na rzecz Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Zielonej Górze
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup usługi dostępu do sieci Internet
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie, uruchomienie oraz utrzymanie w roku 2025 łączy dostępowych do Internetu dla Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego
- Świadczenie usług telefonii komórkowej wraz z dostawą telefonów komórkowych.
- Dzierżawa łączy lokalnych na potrzeby monitoringu.
- Świadczenie usług teletechnicznych związanych z dozorem technicznym i obsługą eksploatacyjną telefonicznej sieci kablowej oraz konserwacją sieci abonenckiej i urządzeń końcowych stacji abonenckich
- ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE TELEFONII KOMÓRKOWEJ WRAZ Z DOSTAWĄ FABRYCZNIE NOWYCH TELEFONÓW KOMÓRKOWYCH
więcej: Usługi telekomunikacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.