Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2017-04-06
Ogłoszenie nr 60866 - 2017 z dnia 2017-04-06 r.
Sopot: USŁUGI OCHRONY
2 CZĘŚCI:
CZĘŚĆ 1 ochrona i dozór imprez;
CZĘŚĆ 2 ochrona OPERY LEŚNEJ i monitoring.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Bałtycka Agencja Artystyczna BART, krajowy numer identyfikacyjny
27913700000, ul.
ul. Kościuszki
61,
81703
Sopot, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
, e-mail
bmajka@sopot.pl, faks
585 558 442.
Adres strony internetowej (URL): www.bart.sopot.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja kultury
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
tak
www.bart.sopot.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
nie
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Bałtycka Agencja Artystyczna BART ul. Kościuszki 61, 81-703 Sopot
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGI OCHRONY
2 CZĘŚCI:
CZĘŚĆ 1 ochrona i dozór imprez;
CZĘŚĆ 2 ochrona OPERY LEŚNEJ i monitoring.
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
2
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: I. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi ochrony: 1) imprez masowych oraz zapewnienie ochrony w czasie innych imprez, nie mających charakteru imprez masowych w rozumieniu ustawy o bezpieczeństwie imprez masowych; 2) stała ochrona obiektu - kompleksu "Opery Leśnej" w Sopocie (dozór), ochrona mienia i osób przebywających na ternie obiektu zgodnie z ustawą o ochronie osób i mienia oraz wizyjny monitoring innych obiektów zarządzanych przez BART; 3) doraźna ochrona obiektów, mienia oraz osób związanych z organizacją imprez przebywających na ternie obiektu (m.in. sprzęt, nagłośnienie itd. przywożony przez artystów) w czasie przygotowania do imprez, w czasie jej trwania oraz po imprezie, aż do odwołania przez Zamawiającego; 4) monitoring sygnałów alarmowych z Teatru Na Plaży, obiektu znajdującego się w Sopocie, przy ul. Mamuszki 2. Część 1 ochrona i dozór imprez. 1. Zapewnienie ochrony imprez masowych oraz zapewnienie ochrony w czasie innych imprez, nie mających charakteru imprez masowych w rozumieniu ustawy o bezpieczeństwie imprez masowych. 2. Doraźna ochrona obiektów, mienia oraz osób związanych z organizacją imprez przebywających na ternie obiektu (m.in. sprzęt, nagłośnienie itd. przywożony przez artystów) w czasie przygotowania do imprez, w czasie jej trwania oraz po imprezie, aż do odwołania przez Zamawiającego. Część 2 ochrona Opery Leśnej i monitoring. 1. Stała ochrona obiektu - kompleksu "Opery Leśnej" w Sopocie (dozór), ochrona mienia i osób przebywających na ternie obiektu zgodnie z ustawą o ochronie osób i mienia oraz wizyjny monitoring innych obiektów zarządzanych przez BART 2. monitoring sygnałów alarmowych z Teatru Na Plaży, obiektu znajdującego się w Sopocie, przy ul. Mamuszki 2.
II.5) Główny kod CPV: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
Okres w miesiącach: 12
II.9) Informacje dodatkowe: Postępowanie prowadzone jest na podstawie art. 138 ustawy Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164) z zastosowaniem ustawy odpowiednio.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
W zakresie CZĘŚCI 1 i 2 o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału:
1) posiada aktualną koncesję wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia zgodnie z ustawą o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997r. (t.jed. Dz.U. z 2016r., poz. 1432).
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
W zakresie części 1
2) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeśli okres prowadzenia działalności był krótszy to w tym okresie) wykonał lub wykonuje usługę ochrony (czynny udział w ochronie) w zakresie:
a) co najmniej 10 imprez masowych realizowanych na podstawie ustawy o bezpieczeństwie imprez masowych o ilości widzów nie mniej niż 4 tys. każda, w tym co najmniej 5 usług świadczonych było na obiekcie/obiektach wielkogabarytowych typu stadion, hala widowiskowo-sportowa, amfiteatr
b) co najmniej 2 imprezy masowe realizowanych na podstawie ustawy o bezpieczeństwie imprez masowych o ilości widzów nie mniej niż 20 tys. każda, w tym co najmniej 1 usługa świadczona była na obiekcie/obiektach wielkogabarytowych typu stadion, hala widowiskowo-sportowa, amfiteatr lub na terenach otwartych np. rynek miasta,
Pod pojęciem "czynny udział" Zamawiający rozumie wykonanie usługi ochrony i zapewnienie w ramach tej usługi zarówno służb informacyjnych, jak i służb porządkowych. Zapewnienie przez Wykonawcę jedynie służby informacyjnej w ramach realizacji usługi ochrony nie kwalifikuje się jako "czynny udział".
Pod pojęciem "głównych usług" Zamawiający oczekuje wykazania przez Wykonawcę usług z zakresu ochrony osób, mienia, obiektów, potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego w niniejszym Ogłoszeniu i tylko dla tych wybranych usług wykonawca dołącza dowody potwierdzające, że wskazane usługi zostały wykonane należycie.
3) dysponuje osobami, które będą skierowane do realizacji zamówienia:
a) co najmniej 150 osobami (w tym co najmniej 10 kobiet) - jednolicie umundurowanymi oraz przeszkolonymi do obsługi imprez masowych zgodnie z ustawą z 20 marca 2009 roku o bezpieczeństwie imprez masowych (t.jedn. Dz.U. z 2015r., poz. 2139, z pózn.zm.), w tym co najmniej 30 osób wpisanych na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej i posiadających doświadczenie w ochronie co najmniej 2 imprez masowych powyżej 4 000 osób;
b) kierownik zmiany (szef zabezpieczenia obiektu) - min. 2 osoby posiadające co najmniej 5 letnie doświadczenie w dozorowaniu obiektu i ochrony mienia, co najmniej 2 letnie doświadczenie w zakresie pełnienia funkcji szefa zabezpieczenia obiektu oraz posiadające wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej;
c) co najmniej 3 osobami posiadającymi uprawnienia do pełnienia funkcji kierownika do spraw bezpieczeństwa, w tym przynajmniej 1 osoba w ciągu ostatnich 3 lat pełniła funkcję kierownika do spraw bezpieczeństwa przy co najmniej 2 imprezach powyżej 20 tys. uczestników, realizowanych zgodnie z przepisami ustawy o bezpieczeństwie imprez masowych i odpowiednich aktów wykonawczych do tej ustawy;
Uwaga: Wszyscy pracownicy, którzy będą pracować przy realizacji zamówienia muszą biegle władać językiem polskim. Pracownicy powinni posiadać zdolność fizyczną i psychiczną do wykonywania pracy zmianowej w ochronie, poświadczoną aktualnym świadectwem lekarskim. Zamawiający nie dopuszcza możliwości skierowania przez wykonawcę pracowników z orzeczoną grupą inwalidzką.
4) dysponuje wyposażeniem oraz środkami technicznymi:
a) co najmniej 20 szt. profesjonalnych radiotelefonów o parametrach technicznych o mocy powyżej 1 W;
b) częstotliwością radiową - zezwolenie radiowe, wydane przez właściwy organ;
c) posiada lub dysponuje przynajmniej 6 urządzeniami do wykrywania metalu
W zakresie części 2
2) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeśli okres prowadzenia działalności był krótszy to w tym okresie) wykonał lub wykonuje usługę ochrony (czynny udział w ochronie) w zakresie:
a) co najmniej 2 usługi ochrony (dozorowania) obiektu (obiekt biurowy, obiekt, osiedle mieszkaniowe itp.) o wartości tego zamówienia ( zlecenia, kontraktu, umowy itp.) nie mniejszej niż 100.000,00 brutto każda.
3) dysponuje osobami, które będą skierowane do realizacji zamówienia:
a) co najmniej 12 osobami wpisanymi na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej i posiadających doświadczenie w ochronie obiektów, przeszkolonych w zakresie przepisów z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia oraz rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 grudnia 2013r. w sprawie szczegółowego trybu działań pracowników ochrony (Dz.U. z 2013r. , poz. 1681);
b) kierownik zmiany (szef zabezpieczenia obiektu) - min. 2 osoby posiadające co najmniej 5 letnie doświadczenie w dozorowaniu obiektu i ochrony mienia, co najmniej 2 letnie doświadczenie w zakresie pełnienia funkcji szefa zabezpieczenia obiektu oraz posiadające wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej;
Uwaga: Wszyscy pracownicy, którzy będą pracować przy realizacji zamówienia muszą biegle władać językiem polskim. Pracownicy powinni posiadać zdolność fizyczną i psychiczną do wykonywania pracy zmianowej w ochronie, poświadczoną aktualnym świadectwem lekarskim. Zamawiający dopuszcza możliwości skierowania przez wykonawcę pracowników z orzeczoną grupą inwalidzką, o ile grupa ta nie ma wpływu na wykonywane przez pracownika zadania.
5) dysponuje wyposażeniem oraz środkami technicznymi:
d) co najmniej 2 szt. profesjonalnych radiotelefonów o parametrach technicznych o mocy powyżej 1 W;
e) częstotliwością radiową - zezwolenie radiowe, wydane przez właściwy organ;
f) posiada lub dysponuje przynajmniej 1 urządzeniem do wykrywania metalu
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
tak
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału dołącza do oferty następujące dokumenty:
1) aktualna kserokopia Koncesji wydana przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej;
2) wykaz usług wykonanych bądź wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - zgodnie z wzorem nr 1a dla części 1 bądź 1b dla części 2, zawartym w Rozdziale 15 ogłoszenia, wraz z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane;
3) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego - zgodnie z wzorem nr 2a dla części 1 bądź 2b dla części 2, zawartym w Rozdziale 15 ogłoszenia;
4) wykaz wyposażenia i środków technicznych - zgodnie z wzorem nr 3a dla części 1 bądź 3b dla części 2, zawartym w Rozdziale 15 ogłoszenia.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
tak,
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca przystępujący do postępowania obowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości:
1) dla części 1 = 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100);
2) dla części 2 = 6.600,00 zł (słownie sześć tysięcy złotych 00/100) .
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu,
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 11/04/2017, godzina: 10:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
tak
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: 1
Nazwa: ochrona i dozór imprez
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 95 |
doświadczenie | 5 |
Część nr: 2
Nazwa: ochrona OPERY LEŚNEJ i monitoring.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 100 |
INNE PRZETARGI Z SOPOTU
- Sukcesywne dostawy implantów ortopedycznych na potrzeby OChUO Pomorskiego Centrum Reumatologicznego im. dr Jadwigi Titz-Kosko w Sopocie Sp. z o.o., w podziale na 34 pakiety - oferty częściowe
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego samochodu dostawczego z wywrotką trójstronną z kabiną typu DOKA 7 miejscowa
- UBEZPIECZENIA OC Z TYT. DZIAŁALNOŚCI STATUTOWO - GOSPOD. I UŻYTKOWANIA MIENIA NA TERENIE GMINY M. SOPOTU I UBEZPIECZENIA KOMUNIKACYJNE POJAZDÓW MECHANICZNYCH ZDiZ W SOPOCIE W 2025 r.
- Zapewnienie schronienia i wyżywienia osobom bezdomnym, klientom Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sopocie
- Asfalt do wytwarzania asfaltu lanego do robót drogowych oraz Mieszanka Mineralno Asfaltowa (asfalt na zimno) do napraw miejscowych
- Sukcesywna dostawa paliw oleju napędowego ON oraz benzyny bezołowiowej Pb, do pojazdów służbowych Zamawiającego, w formie bezgotówkowej
więcej: przetargi w Sopocie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi ochrony osób, budynku i mienia oraz przewozu akt dla Sądu Rejonowego w Kędzierzynie-Koźlu na 2025r.
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w budynku Urzędu Miasta Oleśnicy
- Usługa ochrony i dozorowania budynku oraz terenu Domu Pomocy Społecznej "Syrena" polegającej na ochronie osób i mienia.
- Zapewnienie usług ochrony obiektu Pawilon Wyspiańskiego przy pl. Wszystkich Świętych 2 w Krakowie w terminie od 3 stycznia 2025 roku do 31 marca 2025 roku
- Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia na terenie MOSiR w Radzionkowie
- Usługa fizycznej ochrony osób i mienia w Warszawskim Ośrodku Interwencji Kryzysowej realizowana w formie bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.