To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-04-29
Chorzów: Dostawa artykułów biurowych
Numer ogłoszenia: 60885 - 2015; data zamieszczenia: 29.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 27721 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Chorzowskie Centrum Pediatrii i Onkologii im. dr E. Hankego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Truchana 7, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, tel. 32 3490141, 32 3490145, faks 32 3490145.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa artykułów biurowych. 5 pakietów. Oznaczenie sprawy: PNU/10/2015.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.76.30 - Papier do drukowania 32.58.20.00 - Nośniki danych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Wyposażenie biura.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.03.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PARTNER XXI" SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
jakie przetargi wygrała firma
"PARTNER XXI" SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
- PARTNER XXI Sp. z o.o., ul. Korczoka 14, 41-806 Zabrze, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14143,82 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 15342,97
Oferta z najniższą ceną: 15342,97 / Oferta z najwyższą ceną: 17570,36
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Nośniki danych.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.04.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.H.U. VECTOR Sp. z o. o., ul. Bielska 29, 40-749 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17284,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 23211,95
Oferta z najniższą ceną: 23211,95 / Oferta z najwyższą ceną: 23211,95
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Akcesoria do drukarek komputerowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.03.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FABRYKA TONERÓW K.BORKOWSKI, K.MIROWSKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
FABRYKA TONERÓW K.BORKOWSKI, K.MIROWSKI SPÓŁKA JAWNA
- PRINTEX K. Borkowski, K. Mirowski Sp. J., Al. Piłsudskiego 105B, 05-270 Marki, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 36463,55 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 36089,43
Oferta z najniższą ceną: 36089,43 / Oferta z najwyższą ceną: 69516,95
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Papier do drukarek komputerowych, faksów i kserograficzny
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.03.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PARTNER XXI" SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
jakie przetargi wygrała firma
"PARTNER XXI" SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
- PARTNER XXI Sp. z o.o., ul. Korczoka 14, 41-806 Zabrze, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 33081,28 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 44728,04
Oferta z najniższą ceną: 44728,04 / Oferta z najwyższą ceną: 84154,66
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Bębny obrazowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.03.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FABRYKA TONERÓW K.BORKOWSKI, K.MIROWSKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
FABRYKA TONERÓW K.BORKOWSKI, K.MIROWSKI SPÓŁKA JAWNA
- PRINTEX K. Borkowski, K. Mirowski Sp. J., Al. Piłsudskiego 105B, 05-270 Marki, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20977,75 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11099,52
Oferta z najniższą ceną: 11099,52 / Oferta z najwyższą ceną: 30689,74
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z CHORZOWA
- Usługa druku i dostawy informatora kulturalnego dla Miasta Chorzów w 2025 r.
- Druk materiałów poligraficznych na potrzeby promocji Miasta Chorzów - backlighty i plakaty
- "Wykonanie rozbiórek budynków i obiektów oraz elementów zagospodarowania terenu kompleksu stadionu Ruch Chorzów przy ul. Cichej 6 w Chorzowie - Etap I"
- Zakup sprzętu do tworzenia kopii zapasowych - zakup w ramach umowy o dofinasowanie projektu "Cyberbezpieczny Samorząd" o numerze FERC.02.02-CS.01-001/23 - zadanie podzielone na części
- "Sukcesywna dostawa napoi oraz asortymentu chrupkiego na potrzeby Parku Śląskiego S.A. w Chorzowie"
- Remont elewacji budynku Sądu Rejonowego w Chorzowie przy ul. dr J. Rostka 2
więcej: przetargi w Chorzowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Doposażenie dla zawodu TPS oraz MPS w ramach realizacji projektu pn.: "Z kwalifikacjami w przyszłość".
- Dostawa materiałów biurowych i cateringowych
- Dostawa materiałów biurowych
- Zakup i dostawa artykułów biurowych i papieru na potrzeby Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
- "Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla Wydziału Chemii"
- Dostawa materiałów biurowych na potrzeby szkoleń (doskonalenie zawodowe rolników)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.