Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2020-11-10
Og³oszenie nr 608870-N-2020 z dnia 2020-11-10 r.
G³ogowskie Centrum Edukacji Zawodowej: Remont i termomodernizacja budynku dydaktycznego G³ogowskiego Centrum Edukacji Zawodowej w G³ogowie, zakres robót: wymiana stolarki okiennej i drzwiowej.
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
G³ogowskie Centrum Edukacji Zawodowej, krajowy numer identyfikacyjny
20576173000000, ul.
ul. Piaskowa
1
,
67-200
G³ogów, woj.
dolno¶l±skie, pañstwo
Polska, tel.
768 332 358, e-mail
adambogusz@gmail.com, faks
768 335 170.
Adres strony internetowej (URL): www.ckz.glogow.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorz±dowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.ckz.glogow.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertê nale¿y z³o¿yæ w zamkniêtej kopercie w siedzibie Zamawiaj±cego oznakowanej w sposób okre¶lony w SIWZ
Adres:
ul. Piotra Skargi 29, 67-200 G³ogów - sekretariat (I piêtro)
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Remont i termomodernizacja budynku dydaktycznego G³ogowskiego Centrum Edukacji Zawodowej w G³ogowie, zakres robót: wymiana stolarki okiennej i drzwiowej.
Numer referencyjny:
ZP 1/11/2020
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest: Remont i termomodernizacja budynku dydaktycznego G³ogowskiego Centrum Edukacji Zawodowej w G³ogowie, zakres robót: wymiana stolarki okiennej i drzwiowej. Zakres zamówienia zosta³ szczegó³owo opisany w projekcie budowlanym, przedmiarze robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz projekcie umowy.
II.5) G³ówny kod CPV: 45400000-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45421100-5 |
45421131-1 |
45421132-8 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia: 2020-12-28
Okres w miesi±cach | Okres w dniach | Data rozpoczêcia | Data zakoñczenia |
2020-12-28 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
5.3.1. Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu
w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nim stosunków prawnych.
5.3.2. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów musi udowodniæ Zamawiaj±cemu, ¿e realizuj±c zamówienie bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, w szczególno¶ci przedstawiaj±c zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - za³±cznik nr 9 do SIWZ
5.3.3. Zamawiaj±cy ocenia, czy udostêpniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolno¶ci techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalaj± na wykazanie przez wykonawcê spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu oraz zbada, czy nie zachodz±, wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa
w art. 24 ust. 1 pkt. 13 - 22 i ust. 5 ustawy Pzp.
5.3.4. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, wykonawcy mog± polegaæ na zdolno¶ciach innych podmiotów, je¶li podmioty te realizuj± roboty budowlane, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
5.3.5. Wykonawca w takiej sytuacji jest zobowi±zany udowodniæ Zamawiaj±cemu, ¿e przekazanie potencja³u przez inny podmiot bêdzie mia³o charakter rzeczywisty, faktyczny, pozwalaj±cy na realne wykorzystanie do¶wiadczenia w toku realizacji zamówienia. Dysponowanie zasobami musi zostaæ udowodnione Zamawiaj±cemu przez Wykonawcê
w sposób nie budz±cy w±tpliwo¶ci co do tego, czy podmiot udostêpniaj±cy swoje zasoby z zakresu do¶wiadczenia posiada je i rzeczywi¶cie udostêpnia. Do¶wiadczenie nie stanowi dobra, które mo¿e byæ przedmiotem samodzielnego obrotu.
5.3.6. Do¶wiadczenie stanowi sk³adnik przedsiêbiorstwa w znaczeniu przedmiotowym i dzieli byt prawny przedsiêbiorstwa (w rozumieniu. art. 551 i art. 552 Kodeksu cywilnego). Nie jest zatem mo¿liwe udostêpnienie do¶wiadczenia bez jednoczesnego udostêpnienia przedsiêbiorstwa, z którym to do¶wiadczenie jest zwi±zane.
5.3.7. Z tych te¿ wzglêdów dla potwierdzenia rzeczywistego udostêpnienia zasobu do¶wiadczenia, konieczny jest osobisty udzia³ tego podmiotu w wykonywaniu zamówienia. Udostêpnienie do¶wiadczenia musi byæ potwierdzone rzeczywistym udzia³em w wykonawstwie us³ug, a nie w formie ¶wiadczenia us³ugi doradztwa.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e:
1) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej (deliktowej i kontraktowej)
w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej obejmuj±cej przedmiot zamówienia na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿ 200 000,00 z³.
Informacje dodatkowe
5.3.1. Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu
w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nim stosunków prawnych.
5.3.2. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów musi udowodniæ Zamawiaj±cemu, ¿e realizuj±c zamówienie bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, w szczególno¶ci przedstawiaj±c zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - za³±cznik nr 9 do SIWZ
5.3.3. Zamawiaj±cy ocenia, czy udostêpniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolno¶ci techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalaj± na wykazanie przez wykonawcê spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu oraz zbada, czy nie zachodz±, wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa
w art. 24 ust. 1 pkt. 13 - 22 i ust. 5 ustawy Pzp.
5.3.4. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, wykonawcy mog± polegaæ na zdolno¶ciach innych podmiotów, je¶li podmioty te realizuj± roboty budowlane, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
5.3.5. Wykonawca w takiej sytuacji jest zobowi±zany udowodniæ Zamawiaj±cemu, ¿e przekazanie potencja³u przez inny podmiot bêdzie mia³o charakter rzeczywisty, faktyczny, pozwalaj±cy na realne wykorzystanie do¶wiadczenia w toku realizacji zamówienia. Dysponowanie zasobami musi zostaæ udowodnione Zamawiaj±cemu przez Wykonawcê
w sposób nie budz±cy w±tpliwo¶ci co do tego, czy podmiot udostêpniaj±cy swoje zasoby z zakresu do¶wiadczenia posiada je i rzeczywi¶cie udostêpnia. Do¶wiadczenie nie stanowi dobra, które mo¿e byæ przedmiotem samodzielnego obrotu.
5.3.6. Do¶wiadczenie stanowi sk³adnik przedsiêbiorstwa w znaczeniu przedmiotowym i dzieli byt prawny przedsiêbiorstwa (w rozumieniu. art. 551 i art. 552 Kodeksu cywilnego). Nie jest zatem mo¿liwe udostêpnienie do¶wiadczenia bez jednoczesnego udostêpnienia przedsiêbiorstwa, z którym to do¶wiadczenie jest zwi±zane.
5.3.7. Z tych te¿ wzglêdów dla potwierdzenia rzeczywistego udostêpnienia zasobu do¶wiadczenia, konieczny jest osobisty udzia³ tego podmiotu w wykonywaniu zamówienia. Udostêpnienie do¶wiadczenia musi byæ potwierdzone rzeczywistym udzia³em w wykonawstwie us³ug, a nie w formie ¶wiadczenia us³ugi doradztwa.
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
1) Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ nale¿ycie (tj. uzyska³ protokó³ odbioru koñcowego bez uwag lub równowa¿ny dokument) co najmniej 1 zamówienie robót dotycz±cych instalowania drzwi i/lub okien i/lub podobnych elementów,
w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, na kwotê nie ni¿sz± ni¿ 100 000,00 z³ brutto (s³ownie: sto tysiêcy z³otych 00/100).
2) Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e dysponuje osob± posiadaj±c± uprawnienia do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (wymagane ustaw± z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane lub odpowiadaj±ce im inne wa¿ne uprawnienia budowlane wydane na mocy wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów) do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno - budowlanej, lub odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, lub odpowiadaj±ce im uprawnienia wydane obywatelom pañstw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrze¿eniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (Dz.U. z 2020r. poz. 1333) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. 2020r. poz. 220).
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
6.4.1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, okre¶lonych w art. 24 ust. 1 pkt. 13-22 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca z³o¿y³ o¶wiadczeniem w³asne, stanowi±ce za³±cznik nr 2 do SIWZ. 6.4.2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, okre¶lonych w art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca z³o¿y³: ? odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy; 6.4.3. W celu wykazania braku podstawy do wykluczenia, okre¶lonej w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci albo braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej. W przypadku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej Wykonawca mo¿e z³o¿yæ wraz z o¶wiadczeniem dokumenty b±d¼ informacje potwierdzaj±ce, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu; ? O¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, wykonawca sk³ada w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp - wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 6 do SIWZ. 6.5. O¶wiadczenia i dokumenty, wskazane w niniejszym rozdziale musz± spe³niaæ wymagania okre¶lone w ustawie i w przepisach rozporz±dzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich mo¿e ¿±daæ Zamawiaj±cy od Wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U.2016 poz. 1126 ze zm.), zwanego dalej rozporz±dzeniem w sprawie dokumentów. 6.6. Dokumenty podmiotów zagranicznych: Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 6.3.2. sk³ada: ? dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci. Dokument, o którym mowa w powy¿ej , powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu. Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa powy¿ej, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
6.3.1. Dokumenty potwierdzaj±ce spe³nianie warunków:
1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty; wzór w za³±czniku nr 4 do SIWZ.
2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. wzór w za³±czniku nr 5 do SIWZ.
3) dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej
z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± okre¶lon± przez zamawiaj±cego.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
10.3. Zawarto¶æ oferty. 1) Kompletna oferta musi zawieraæ nastêpuj±ce o¶wiadczenia i dokumenty: a) wype³niony formularz ofertowy sporz±dzony na podstawie wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 1 do niniejszej SIWZ; b) Kosztorys ofertowy opracowany metod± kalkulacji uproszczonej; c) o¶wiadczenie stanowi±ce za³±cznik nr 2 do niniejszej SIWZ ? W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców o¶wiadczenie, o którym mowa powy¿ej sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. d) zobowi±zanie wymagane postanowieniami pkt 5.3.2. SIWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolno¶ciach innych podmiotów w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postepowaniu; e) pe³nomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o wspó³dzia³aniu, z której bêdzie wynikaæ przedmiotowe pe³nomocnictwo; f) w przypadku gdy w imieniu Wykonawcy wystêpuj± inne osoby, których uprawnienie do reprezentacji nie wynika z dokumentów rejestrowych (KRS, CeiDG) do oferty nale¿y do³±czyæ Pe³nomocnictwo z³o¿one w formie orygina³u lub kopii potwierdzonej przez notariusza; g) Dokumenty, z których wynika prawo podpisania oferty (orygina³ lub kopia potwierdzona za zgodno¶æ z orygina³em przez notariusza) wzglêdnie do podpisania innych dokumentów sk³adanych wraz z ofert±, chyba ¿e Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ w szczególno¶ci za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (Dz.U. 2019r. poz. 700 ze zm.), a wykonawca wskaza³ to wraz ze z³o¿eniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów z³o¿onych wraz z ofert±; h) dowód wniesienia wadium.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
8.3. Wysoko¶æ wadium Zamawiaj±cy ustali³: 2.700,00 z³ (s³ownie: dwa tysi±ce siedemset z³otych 00/100).
8.4. Wadium mo¿e byæ wniesione w:
a) pieni±dzu;
b) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
8.5. Wadium w formie pieni±dza nale¿y wnie¶æ przelewem na rachunek G³ogowskiego Centrum Kszta³cenia Zawodowego w G³ogowie prowadzony przez Bank Pekao S.A. nr 13 1240 1486 1111 0010 7354 0093 (z dopiskiem na przelewie, jakiego postêpowania dotyczy).
8.6. Zamawiaj±cy zaleca aby w przypadku wniesienia wadium w formie:
? pieniê¿nej - dokument potwierdzaj±cy dokonanie wp³aty wadium zosta³ za³±czony do oferty;
? innej ni¿ pieni±dz - orygina³ dokumentu zosta³ z³o¿ony w zamkniêtej kopercie w G³ogowskim Centrum Kszta³cenia Zawodowego w G³ogowie, kopiê - potwierdzon± za zgodno¶æ z orygina³em nale¿y do³±czyæ do oferty.
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
D³ugo¶æ okresu gwarancji | 20,00 |
Skrócenie terminu wykonania zlecenia | 20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
16.1. W przypadkach przewidzianych w umowie dopuszcza siê mo¿liwo¶æ wprowadzenia zmian w tej umowie z zastrze¿eniem zapisów wskazanych w art. 144 ustawy- Prawo zamówieñ publicznych. 16.2. Zmiany mog± byæ inicjowane przez Zamawiaj±cego lub przez Wykonawcê. 16.3. Zmiany nie mog± wykraczaæ poza zakres ¶wiadczenia okre¶lony w SIWZ. 16.4. Wszelkie zmiany umowy mo¿liwe s± za obopólnym pisemnym porozumieniem stron w formie aneksu do umowy pod rygorem niewa¿no¶ci. 16.5. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany umowy w zakresie: 1) wprowadzenia zmian w wykonywanych robotach budowlanych, je¿eli konieczno¶æ wprowadzenia tych zmian pojawi³a siê dopiero w trakcie realizacji umowy, a zmiany te bêd± korzystne dla Zamawiaj±cego, 2) wykonania robót zamiennych, je¿eli s± one uzasadnione konieczno¶ci± zwiêkszenia bezpieczeñstwa wykonywania robót budowlanych lub usprawnienia procesu budowlanego, po wcze¶niejszym uzgodnieniu mo¿liwo¶ci wprowadzenia rozwi±zañ zamiennych - bez konieczno¶ci zwiêkszenia wynagrodzenia Wykonawcy, 3) wykonania robót zamiennych, je¿eli nie odstêpuj± one w sposób istotny od dokumentacji projektowej, po wcze¶niejszym uzgodnieniu mo¿liwo¶ci wprowadzenia rozwi±zañ zamiennych - bez konieczno¶ci zwiêkszania wynagrodzenia Wykonawcy, 4) zaniechania wykonania robót, których wykonanie w trakcie realizacji sta³o siê zbêdne, a nie mo¿na by³o przewidzieæ tego w dniu zawarcia umowy przy jednoczesnym obni¿eniu warto¶ci wynagrodzenia o warto¶æ robót zaniechanych, 5) zmian dotycz±cych wykonania przedmiotu umowy, które wynikaj± z zaleceñ organów administracji publicznej, w sposób wynikaj±cy z tych zleceñ, 6) je¿eli konieczno¶æ wprowadzenia zmian spowodowana jest zmian± powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa, ze skutkiem z nich wynikaj±cymi, 7) zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, a od których wymagano w SIWZ okre¶lonych uprawnieñ, okre¶lonego do¶wiadczenia. Zmiana osób mo¿e nast±piæ wy³±cznie po pisemnej akceptacji Zamawiaj±cego, 8) Zamawiaj±cy dopuszcza przed³u¿enie terminu wykonania przedmiotu zamówienia o czas opó¼nienia, je¿eli takie opó¼nienie ma lub bêdzie mia³o wp³yw na wykonanie przedmiotu zamówienia w przypadku: a) powstania konieczno¶ci wykonania robót dodatkowych, których wykonanie jest niezbêdne dla wykonania przedmiotu umowy, b) zawieszenia robót przez organy nadzoru budowlanego z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy, c) szczególnie niesprzyjaj±cych warunków atmosferycznych ( silne mrozy poni¿ej - 15 st. C, ulewne i d³ugotrwa³e deszcze - opad min.100 mm / dobê przez 5 kolejnych dni, ponadnormowe opady ¶niegu - pokrywa ¶nie¿na o grubo¶ci 20 cm utrzymuj±ca siê przez 5 kolejnych dni), uniemo¿liwiaj±cych prowadzenie robót budowlanych z zachowaniem wymaganej technologii, przeprowadzenie prób i sprawdzeñ, dokonywanie odbiorów, o ile nie da³o siê tego przewidzieæ i/lub wykonaæ w innym terminie, d) si³y wy¿szej lub klêski ¿ywio³owej, e) przed³u¿enia procedury wyboru oferty najkorzystniejszej, f) wstrzymania realizacji robót przez Zamawiaj±cego, konieczno¶ci usuniêcia b³êdów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, konieczno¶ci przeprowadzenia badañ archeologicznych nieprzewidzianych w SIWZ, konieczno¶ci likwidacji niewybuchów i niewypa³ów, ujawnienia warunków geologicznych odmiennych ni¿ w dokumentacji projektowej, zaistnienia odmiennych od przyjêtych w dokumentacji projektowej warunków terenowych w szczególno¶ci odkrycie podziemnych urz±dzeñ, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych nieuwidocznionych na mapach do celów projektowych, g) gdy zaistnieje inna, niemo¿liwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczno¶æ prawna, ekonomiczna, finansowa lub techniczna, skutkuj±ca brakiem mo¿liwo¶ci nale¿ytego wykonania umowy, zgodnie z SIWZ. 9) Zamawiaj±cy mo¿e dopu¶ciæ zmiany zakresu rzeczowego przedmiotu umowy, które s± nastêpstwem: a) dokonania na podstawie art. 23 pkt 1 ustawy Prawo budowlane zmiany w rozwi±zaniach projektowych, je¿eli s± one uzasadnione konieczno¶ci± zwiêkszenia bezpieczeñstwa robót budowlanych, usprawnienia procesu budowy lub obni¿enia kosztów eksploatacji, b) dokonania na podstawie art. 20 ust. 1 pkt 4 lit. b) ustawy Prawo budowlane uzgodnienia mo¿liwo¶ci wprowadzenia rozwi±zañ zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zg³oszonych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru, c) zmian dokonanych podczas prowadzenia robót budowlanych i nie odstêpuj±cych w sposób istotny od zatwierdzonego projektu lub warunków pozwolenia na budowê w ramach art. 36a ust.5 i ust. 6 ustawy Prawo budowlane, spe³niaj±cych zapisy art. 57 ust.2 ustawy Prawo budowlane, 10) wyst±pienia zwiêkszeñ lub zmniejszeñ zakresu robót, w szczególno¶ci wyst±pienia robót dodatkowych na podstawie zapisów wskazanych w art. 144 ust.1 od pkt 2 do pkt 6 ustawy pzp. 16.6. Okoliczno¶ci, o których mowa w pkt 16.5. SIWZ musz± byæ udokumentowane pisemnie, stosownymi protoko³ami podpisanymi przez kierownika budowy i inspektora nadzoru oraz zaakceptowane przez Zamawiaj±cego. 16.7. W przedstawionych w pkt 16.5. SIWZ przypadkach wyst±pienia opó¼nieñ strony ustalaj± nowe terminy realizacji z tym, ¿e maksymalny okres przesuniêcia terminu zakoñczenia równy bêdzie okresowi przerw/postoju. 16.8. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy pzp: 1) zmiana adresów wskazanych w § 21 ust.3, 2) utrata mocy lub zmiana aktów prawnych przywo³anych w tre¶ci umowy, w ka¿dym takim przypadku Wykonawca ma obowi±zek stosowania siê do obowi±zuj±cych w danym czasie aktów prawa. 16.9. Zmiany wskazane w 16.8 pkt. 1 i 2 SIWZ dokonywane s± w drodze jednostronnego o¶wiadczenia danej strony i wywo³uj± skutek od dnia dorêczenia go drugiej stronie. 16.10. 1. Umowa mo¿e zostaæ zmieniona w sytuacji zaistnienia okoliczno¶ci zwi±zanych z wyst±pieniem COVID-19, które wp³ywaj± lub mog± wp³yn±æ na nale¿yte wykonanie umowy. 2. Strony umowy niezw³ocznie, wzajemnie informuj± siê o wp³ywie okoliczno¶ci zwi±zanych z wyst±pieniem COVID-19 na nale¿yte wykonanie umowy, o ile taki wp³yw wyst±pi³ lub mo¿e wyst±piæ. 3. Ka¿da ze Stron umowy mo¿e zawnioskowaæ o jej zmianê. W celu dokonania zmiany umowy Strona o to wnioskuj±ca zobowi±zana jest do z³o¿enia drugiej Stronie propozycji zmiany w terminie 7 dni roboczych od dnia wyst±pienia okoliczno¶ci bêd±cych podstaw± do zmiany. 4. Wniosek o zmianê umowy powinien zawieraæ co najmniej: 1) zakres proponowanej zmiany, 2) opis okoliczno¶ci faktycznych uprawniaj±cych do dokonania zmiany, 3) podstawê dokonania zmiany, to jest podstawê prawn± wynikaj±c± z przepisów ustawy lub postanowieñ umowy, 4) informacje i dowody potwierdzaj±ce, ¿e zosta³y spe³nione okoliczno¶ci uzasadniaj±ce dokonanie zmiany umowy. 5. Dowodami, o których mowa w ust. 4 pkt. 4) powy¿ej, s± wszelkie o¶wiadczenia lub dokumenty, które uzasadniaj± dokonanie proponowanej zmiany, w tym w szczególno¶ci: 1) o¶wiadczenia lub dokumenty dotycz±ce nieobecno¶ci pracowników lub osób ¶wiadcz±cych pracê za wynagrodzeniem na innej podstawie ni¿ stosunek pracy, które uczestnicz± lub mog³yby uczestniczyæ w realizacji zamówienia, 2) decyzje wydane przez G³ównego Inspektora Sanitarnego lub dzia³aj±cego z jego upowa¿nienia pañstwowego wojewódzkiego inspektora sanitarnego, w zwi±zku z przeciwdzia³aniem COVID-19, nak³adaj±ce na wykonawcê obowi±zek podjêcia okre¶lonych czynno¶ci zapobiegawczych lub kontrolnych, 3) polecenia lub decyzje wydane przez wojewodów, ministra w³a¶ciwego do spraw zdrowia lub Prezesa Rady Ministrów, zwi±zane z przeciwdzia³aniem COVID-19, o których mowa w art. 11 ust. 1-3 ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwi±zaniach zwi±zanych z zapobieganiem, przeciwdzia³aniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zaka¼nych oraz wywo³anych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2020 r., poz. poz. 374, ze zm.), 4) analiza rynku potwierdzaj±ca brak lub istotne ograniczenie dostêpno¶ci materia³ów, surowców, produktów lub sprzêtu niezbêdnych do wykonania Umowy, 5) dokument potwierdzaj±cy obiektywne trudno¶ci w uzyskaniu materia³ów, surowców, produktów lub sprzêtu niezbêdnych do wykonania umowy, takie jak w szczególno¶ci oferty lub korespondencja z podmiotem trzecim (np. dystrybutorem, producentem, dostawc±, us³ugodawc±), 6) dokument potwierdzaj±cy wyst±pienie opó¼nieñ w realizacji innych przedsiêwziêæ, które wp³ywaj± na termin realizacji umowy lub poszczególnych ¶wiadczeñ, 7) dokument potwierdzaj±cy wyst±pienie okoliczno¶ci, których Strony nie mog³y przewidzieæ przed zawarciem umowy, a które wp³ywaj± na termin wykonania umowy lub poszczególnych ¶wiadczeñ, 8) dokument potwierdzaj±cy, ¿e dokonanie zmian przedmiotu umowy ma wp³yw na termin wykonania umowy lub poszczególnych ¶wiadczeñ, 9) dokument potwierdzaj±cy zmianê kosztu Wykonawcy wynikaj±c± ze zmiany przedmiotu lub terminu wykonania umowy (np. oferty dostawców, us³ugodawców, dystrybutorów lub producentów sprzêtu, lub innych podmiotów oferuj±cych ¶wiadczenia, których nabycie stanie siê niezbêdne wskutek dokonania proponowanej zmiany), 10) dokument potwierdzaj±cy konieczno¶æ uiszczenia dodatkowych danin publiczno-prawnych, op³at administracyjnych, s±dowych itp., które musz± zostaæ poniesione przez Wykonawcê w zwi±zku ze zmian± umowy, 11) innych okoliczno¶ci, które uniemo¿liwiaj± b±d¼ w istotnym stopniu ograniczaj± mo¿liwo¶æ wykonania umowy. 6. Strona wnioskuj±ca o zmianê terminu wykonania umowy lub poszczególnych ¶wiadczeñ zobowi±zana jest do wykazania, ¿e ze wzglêdu na zaistnia³e okoliczno¶ci - uprawniaj±ce do dokonania zmiany - dochowanie pierwotnego terminu jest niemo¿liwe. 7. W przypadku z³o¿enia wniosku o zmianê druga Strona jest zobowi±zana w terminie 7 dni od dnia otrzymania wniosku do ustosunkowania siê do niego. Przede wszystkim druga Strona mo¿e: ? zaakceptowaæ wniosek o zmianê, ? wezwaæ Stronê wnioskuj±c± o zmianê do uzupe³nienia wniosku lub przedstawienia dodatkowych wyja¶nieñ wraz ze stosownym uzasadnieniem takiego wezwania, ? zaproponowaæ podjêcie negocjacji tre¶ci umowy w zakresie wnioskowanej zmiany, ? odrzuciæ wniosek o zmianê. Odrzucenie wniosku o zmianê powinno zawieraæ uzasadnienie. 8. Z negocjacji tre¶ci zmiany umowy Strony sporz±dzaj± notatkê przedstawiaj±c± przebieg spotkania i jego ustalenia. 9. W przypadku sporu pomiêdzy Stronami co do tre¶ci wniosku o zmianê lub zasadno¶ci jej dokonania - w szczególno¶ci w odniesieniu do wp³ywu okoliczno¶ci bêd±cych podstaw± do zmiany na realizacjê umowy - Strony mog± powo³aæ eksperta lub zespó³ ekspertów w celu uzyskania niezale¿nej opinii na temat spornych zagadnieñ. Ekspert lub zespó³ ekspertów jest powo³ywany za zgod± Zamawiaj±cego i Wykonawcy. Koszt opinii eksperta lub zespo³u ekspertów ponosi Strona wnioskuj±ca o zmianê, chyba ¿e z tre¶ci opinii wynikaæ bêdzie jednoznacznie, ¿e stanowisko Strony wnioskuj±cej o zmianê umowy by³o prawid³owe - w takim przypadku koszty opinii ponosi druga Strona. Koszty zwi±zane z opini± eksperta lub zespo³u ekspertów nie uprawniaj± do zmiany wynagrodzenia umowy. Mo¿liwo¶æ wprowadzenia powy¿szych zmian nie wyklucza wprowadzenia zmian okre¶lonych w §17 UMOWA NR ZP 1/11/2020.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2020-11-18, godzina: 12:30,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
>
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z G£OGOWA
- Realizacja projektu pn. Cyberbezpieczny Powiat G³ogowski w zakresie "Aktualizacji lub wprowadzenia Polityki Bezpieczeñstwa Informacji (PBI) dla Starostwa Powiatowego i pozosta³ych 17 jednostek org
- Wykonywanie us³ug w zakresie utrzymania czysto¶ci w zasobach administrowanych przez Zak³ad Gospodarki Mieszkaniowej w G³ogowie
- OCHRONA I DOZÓR MIENIA OBIEKTÓW CHROBRY G£OGÓW S.A. W G£OGOWIE PRZY UL. RUDNOWSKIEJ 17 A, 17 B oraz PRZY UL. BOLES£AWA ¦MIA£EGO 2A.
- Wykonywanie us³ug w zakresie utrzymania czysto¶ci w zasobach administrowanych przez Zak³ad Gospodarki Mieszkaniowej w G³ogowie
- "Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenów i obiektów zarz±dzanych przez G³ogowskie Obiekty Us³ugowe w G³ogowie".
- Dostawa mleka i produktów mleczarskich w 2025 dla Domu Pomocy Spo³ecznej "Magnolia" w G³ogowie
wiêcej: przetargi w G³ogowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa Klubu Dzieciêcego w Rogó¼nie"
- Nowoczesna remiza Ochotniczej Stra¿y Po¿arnej w Kolsku
- Budowa ¿³obka w Chwaszczynie w ramach programu Maluch + (w formule zaprojektuj i wybuduj)
- Wykonanie prac budowlano-konserwatorskich na obiekcie dworu w Jasionowie.
- Przebudowa i rozbudowa budynku Przedszkola Gminnego i Rozbudowa ¯³obka Gminnego "Skrzat" w Sianowie.
- Adaptacja pomieszczeñ magazynowych na toalety i pomieszczenie matki z dzieckiem w kompleksie Termy Maltañskie w Poznaniu.
wiêcej: Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.