Ogłoszenie z dnia 2017-04-06
Ogłoszenie nr 60902 - 2017 z dnia 2017-04-06 r.
Rzeszów: Wykonanie klimatyzacji w dużej sali kinowej w Kinie ZORZA
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
tak
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalna Fundacja Filmowa, krajowy numer identyfikacyjny
18006475300000, ul.
Ul. 3 Maja
28,
35030
Rzeszów, woj.
podkarpackie, państwo
Polska, tel.
17 853 38 41, e-mail
rafal.kaplita@kinozorza.pl, faks
17 853 38 41.
Adres strony internetowej (URL): www.kinozorza.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Fundacja
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
tak
zorza@kinozorza.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
www.kinozorza.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
osobiście
Adres:
Siedziba Regionalnej Fundacji Filmowej, ul. 3 Maja 28 pok. 7, 35-030 Rzeszów
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie klimatyzacji w dużej sali kinowej w Kinie ZORZA
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Wykonanie klimatyzacji w dużej sali kinowej w Kinie Zorza wraz z towarzyszącymi robotami budowlanymi wraz wykonanie niezbędnej instalacji elektrycznej zasilającej układ klimatyzacyjny. Zakres tych robót składa się na całość usługi i obejmuje miedzy innymi: 1. Inwentaryzację aktualnego stanu technicznego Sali kinowej, pomieszczenia projektorowi, instalacji zewnętrznej, 2. wykonanie prac hydraulicznych związanych z centrala wentylacyjną, 3. wykonanie i obudowa kanałów wentylacyjnych nawiewnych i wywiewnych w Sali kinowej 4. montaż agregatu zewnętrznego klimatyzacyjnego dla potrzeb sali kinowej, 5. montaż instalacji sterowania dla potrzeb sali kinowej 6. montaż instalacji odprowadzającej skropliny z urządzeń w sali kinowej, 7. przebudowa rozdzielni elektrycznej zasilającej salę kinową 8. montaż instalacji elektrycznej na potrzeby klimatyzacji, 9. wykonanie prac budowlanych w sali kinowej i otoczeniu niezbędnych do uruchomienia i działania klimatyzacji, 10. montaż instalacji sterowania dla potrzeb układu klimatyzacji w holu głównym, 11.wykonanie instalacji uziemiającej i odgromowej dla urządzeń zewnętrznych i wewnętrznych Klimatyzacji. Zamawiający wymaga: - aby wykonawca posiadał udokumentowane doświadczenie w wykonaniu podobnej usługi w salach kinowych lub teatralnych, Ponadto Zamawiający wymaga aby okres gwarancji na wykonanie robót objętych przedmiotem umowy wynosił co najmniej 36 miesięcy od daty podpisania protokołu końcowego bez uwag i usterek. Okres gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych lub wariantowych. Oferty bez pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone . Nie przewiduje się udzielenia zamówień uzupełniających.
II.5) Główny kod CPV: 45.33.12.00 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data rozpoczęcia: 01/05/2017
data zakończenia: 31/05/2017
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
- posiadania uprawnień do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa
nakładają taki obowiązek ich posiadania,
- posiadanie wiedzy i potwierdzonego doświadczenia w wykonaniu podobnej usługi w
salach kinowych lub teatralnych zwłaszcza w okresie ostatnich trzech lat przed upływem
składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to przynajmniej wykonanie 3
zamówień z zakresu montażu modernizacji klimatyzacji w salach kinowych lub teatralnych .
- dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania
zamówienia,
- posiadania odpowiedniego potencjału finansowego i ekonomicznego gwarantującej wykonanie
zamówienia
2. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy nie zostali wykluczeni z procedury na podstawie art.24 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonania według formuły/spełnia/nie spełnia wymagany warunek w następujący sposób:
- warunku uprawnienia(pkt 1.1. SIWZ) będzie dokonana na podstawie oświadczenia o
spełnieniu warunków udziału w postępowaniu( załącznik nr 2 do SIWZ) Jeżeli wystąpią
wykonawcy wspólnie ubiegający się u udzielenie zamówienia warunek ten musi być spełniony przez każdego z Wykonawców
Informacje dodatkowe
- warunek wiedza i doświadczenie (pkt.V.1.2 SIWZ zostanie oceniony na podstawie oświadczenia o
spełnieniu warunków udziału w postępowaniu(załącznik nr 2 do SIWZ).oraz wykazu
wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i
doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert,
jeżeli okres działalności jest krótszy- złożenie wykazu z realizacji zamówień z podaniem wartości,
przedmiotu , dat wykonania i odbiorców(załącznik nr 3 do SIWZ). Przedłożony wykaz powinien
zwierać co najmniej 3 zamówienia o wartości brutto nie mniejszej niż 100 000 zł.
Do każdego zamówienia umieszczonego w wykazie należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane należycie(np.: referencje, protokoły odbioru, lub inne posiadane przez
Wykonawcę dokumenty) Usługi muszą być wykonane w obiektach kinowych lub teatralnych.
Przy ocenie spełnienia tego warunku przez Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie
zamówienia, Zamawiający weźmie pod uwagę łączne doświadczenie Wykonawców.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
- sytuacja ekonomiczna i finansowa( pktV.1.4.SIWZ) będzie dokonana na podstawie doświadczenia
o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu(załącznik nr 2 do SIWZ) Przy ocenie
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający weźmie pod
uwagę łączną sytuację ekonomiczną i finansową wykonawców.
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca posiada opłaconą polisę ubezpieczeniową w zakresie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 250.000 zł
Informacje dodatkowe
4.Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca
osobowości prawnej, która będzie ubiegała się o udzielenie zamówienia publicznego, złoży
ofertę oraz zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego, jeżeli oferta zostanie wybrana.
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, W tym przypadku
Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo w formie pisemnej( oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza) z którego powinien wynikać zakres umocowania dla pełnomocnika ustanowionego przez Wykonawców, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielnie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i w stosunku do nich stosuje się odpowiedni przepisy ustawy dotyczące wykonawców.
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
- warunek potencjału technicznego i kadrowego niezbędnego do wykonania warunków
zamówienia(pkt.V.1.3. SIWZ) będzie oceniany na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków
udziału w postępowaniu( załącznik nr 2 do SIWZ). Zamawiający przy ocenie spełnienia tego
warunku przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia weźmie pod
uwagę łączny potencjał techniczny i kadrowy Wykonawców.
5.. Opis sposobu obliczania ceny oferty
- Cena oferty powinna uwzględniać wszystkie koszty realizacji zamówienia bez możliwości
późniejszej korekty,
- W formularzu ofertowym należy podać cenę netto, podatek VAT i cenę brutto,
- Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walutach obcych.
Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny spoczywa na wykonawcy.
W przypadku nie udokumentowania tego faktu Zamawiający odrzuci ofertę.
6. Kryteria, którymi zamawiający będzie kierował się przy wyborze ofert
Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta uzyska największa liczbę punktów przy ustaleniu spełnienia wszystkich warunków określonych w SIWZ . Zamawiający bezie kierował się następującymi kryteriami:
Cena oferty brutto waga kryterium 95% = 95 pkt
Okres gwarancji waga kryterium 5% = 5 pkt.
Zamawiający dokona obliczenia punktów w następujący sposób:
1) cena brutto
Najniższa oferowana cena
Ilość punktów =---------------------------------------x waga 95% x 100
Oferowana cena oferty badanej
2) okres gwarancji
Okres gwarancji w ofercie badanej
Ilość punktów = -------------------------------------------- x waga 5% x 100
Najdłuższy okres gwarancji
Prze okres gwarancji zamawiający rozumie okres w jakim wykonawca dokonuje bezpłatnie wszystkich prac związanych z naprawa i wymiana wadliwych podzespołów zgłaszanych przez zamawiającego.
Z wykonawcą , który złoży najkorzystniejsza ofertę zostanie podpisana umowa. Termin zawarcia umowy zostanie określony w informacji o wynikach postępowania. Termin ten może ulec zmianie w przypadku złożonego odwołania przez któregoś z oferentów. Nowy termin zostanie ustalony po zakończeniu postępowania odwoławczego.
Jeżeli wykonawca którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy, zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ponownej ich oceny.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
nie
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
nie
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
Do oferty należy załączyć następujące załączniki: - oświadczenie w trybie art.22 ust 1 ustawy Pzp załącznik nr 1 - wykaz robót załącznik nr 2 - oświadczenie o osobach biorących udział w postępowaniu - załącznik nr 3 - oświadczenie w trybie art.26 ust 2d ustawy Pzp załącznik nr 4 - formularz ofertowy- załącznik nr 5 - oświadczenie w trybie art. 24 ust 1 ustawy Pzp- załącznik nr 6 - informacja o podwykonawcach- załącznik nr 7 - zaświadczenie o niezaleganiu w podatkach i składkach ZUS wydane nie później niż 30 dni przed złożeniem oferty - wykaz wykonanych prac związanych z oferta w okresie co najmniej 3 lat przed terminem złożenia oferty
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena-95 | |
Okres gwarancji | 5 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 18/04/2017, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 43 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Zamawiający otworzy koperty w dniu 18 kwietnia 2017 r. o godzinie 13:00 - otwarcie ofert jest jawne.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Opracowanie dokumentacji projektowej (...) dla zadania pn.: Dostosowanie budynków PZDW do zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami" - RDW Ustrzyki Dolne - II postępowanie
- Produkt leczniczy Kaplacyzumab do stosowania w programie lekowym NFZ leczenia podczas epizodu nabytej zakrzepowej plamicy małopłytkowej w połączeniu z wymianą osocza i immunosupresją ...
- Usługa cateringowa zbiorowego żywienia w Szkole Podstawowej nr 34 w Rzeszowie
- Zakup drobnego sprzętu laboratoryjnego, badawczego i medycznego
- Opracowanie dokumentacji geologiczno-inżynierskich.
- Zakup osprzętu do ciągników rolniczych będących na wyposażeniu PZDW - 3 zadania
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii", z opcją.
- Budowa żłobka w Siennie
- MODERNIZACJA SZPIT. ODDZ. RAT. W ZOZ W DĘBICY-RAMACH DOT. CELOWEJ NA FINAN. REAL. INWEST. PN. "MODERNIZACJA I DOPOSAŻENIE SZPIT. ODDZ. RAT. ORAZ PRACOWNI DIAGNOSTYCZNEJ W ZOZ W DĘBICY"
- Adaptacja i modernizacja budynku przy ul. Rycerskiej 4 w Sieradzu na potrzeby utworzenia dodatkowych 36 miejsc opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 w Gminie Miasto Sieradz
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania kotłowni na 2 pracownie logistyczne w PCE bud. B w Lęborku, rozbiórka komina - w ramach projektu "Nowe pracownie zawodowe w Powiecie Lęborskim "
- Przebudowa z rozbudową budynku na Placówkę Dziennej Opieki dla seniorów w miejscowości Żeleźnikowa Wielka
więcej: Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.