Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-05-31
Oświęcim: Dostawa materiałów szewnych
Numer ogłoszenia: 60907 - 2016; data zamieszczenia: 31.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej w Oświęcimiu , ul. Wysokie Brzegi 4, 32-600 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 33 8448230, faks 33 8448384.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.oswiecim.pl www.przetargi.propublico.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów szewnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów szewnych z podziałem na 16 pakietów, wg asortymentu szczegółowo określonego w formularzu cenowym - załącznik nr 2 do SIWZ..
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego stanowiącego nie więcej niż 20 % zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.11.21-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 16.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności. Zamawiający uzna, że warunek ten został spełniony przez złożenie Oświadczenia Wykonawcy - zał. nr 3 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia. Zamawiający uzna, że warunek ten został spełniony przez złożenie Oświadczenia Wykonawcy - zał. nr 3 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Zamawiający uzna, że warunek ten został spełniony przez złożenie Oświadczenia Wykonawcy - zał. nr 3 do SIWZ;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna, że warunek ten został spełniony przez złożenie Oświadczenia Wykonawcy - zał. nr 3 do SIWZ;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający uzna, że warunek ten został spełniony przez złożenie Oświadczenia Wykonawcy - zał. nr 3 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
inne dokumenty
W celu spełnienia wymagań dotyczących przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga: a) Oświadczenie Wykonawcy, że zaoferowane wyroby spełniają wymagania określone w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2015.876 ze zm.) a ponadto, że Wykonawca jest gotowy w każdej chwili na żądanie Zamawiającego potwierdzić to poprzez przesłanie kopii odpowiedniej dokumentacji (o ile dotyczy) - załącznik nr 7 do SIWZ lub oświadczenie, że oferowany produkt nie jest wyrobem medycznym b)Oświadczenie Wykonawcy, że zaoferowane wyroby posiadają Certyfikat potwierdzający posiadanie znaku CE, deklarację zgodności a ponadto, że jako Wykonawca jestem gotowy w każdej chwili potwierdzić to poprzez przesłanie kopii odpowiedniej dokumentacji. - zał. nr 8 do SIWZ c)Oświadczenie Wykonawcy, że posiada katalogi dla oferowanych produktów a ponadto, że jest gotowy przesłać je w każdej chwili na żądanie Zamawiającego- zał. nr 9 do SIWZ - dotyczy pakietów nr 1-8, 15 i 16 d)Dokument potwierdzający zezwolenie producenta na dystrybucję oferowanych wyrobów (nie dotyczy producentów) e)Dostarczenia próbek do pakietów nr 1-8, 15 i 16 zgodnie z formularzem cenowym. Zamawiający zwróci próbki wykonawcy, których oferty nie zostały wybrane, na ich pisemny wniosek f)Dostarczenia opisów katalogowych do pakietów nr 9-14.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oferta powinna zawierać: 1.Podpisany przez Wykonawcę Formularz Ofertowy według załącznika nr 1 do SIWZ 2.Podpisany przez Wykonawcę Formularz Cenowy według załącznika nr 2 do SIWZ 3.Dokumenty wymienione w Dziale III SIWZ 4.Dokumenty wymienione w Dziale VI SIWZ 5.Dokumenty wymienione w Dziale VII SIWZ 6.Pełnomocnictwo do podpisania oferty - dot. podpisania oferty przez osobę upoważnioną przez Wykonawcę (o ile dotyczy);
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin wymiany towaru na wolny od wad - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszczalna jest zmiana niniejszej umowy jedynie w przypadku nie wyczerpania przedmiotu umowy w terminie, o którym mowa w § 3. Na wniosek Zamawiającego może być zawarty aneks o przedłużeniu trwania umowy na warunkach z niej wynikających do czasu wyczerpania asortymentu i wartości umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości dostaw do 50 % w zależności od jego potrzeb. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie z tytułu niezrealizowania pełnego zakresu przedmiotu umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.oswiecim.pl www.przetargi.propublico.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego, budynek administracyjny, pok. nr 33.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2016 godzina 10:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego, budynek administracyjny, pok. nr 33.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nić niewchłanialna, poliamidowa, monofilamentowa, syntetyczna.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin wymiany towaru na wolny od wad - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nić niewchłanialna, pleciona, jedwab powlekany.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin wymiany towaru na wolny od wad - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nić niewchłanialna, poliestrowa, pleciona, syntetyczna, powlekana.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin wymiany towaru na wolny od wad - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nić syntetyczna, wchłanialna, pleciona, powlekana, z kwasu glikolowego i mlekowego, o okresie podtrzymywania do 5 tygodni i okresie wchłaniania od 50 do 76 dni.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin wymiany towaru na wolny od wad - 5
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nić syntetyczna, wchłanialna, monofilamentowa, o okresie podtrzymywania około 2 tygodni i okresie wchłaniania do 56 dni.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin wymiany towaru na wolny od wad - 5
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nić wchłanialna, syntetyczna z polidwuoksanonu, monofilamentowa, jednowłóknikowa, barwiona o okresie podtrzymywania do około 90 dni i okresie wchłaniania 180-210 dni.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin wymiany towaru na wolny od wad - 5
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nić niewchłanialna, syntetyczna, polipropylenowa monofilamentowa, do łączenia tkanek wymagających trwałego zespolenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin wymiany towaru na wolny od wad - 5
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nić wchłanialna, pleciona, syntetyczna, z kwasu glikolowego i mlekowego, niebarwiona o okresie podtrzymywania 10-14 dni i wchłaniania od 40-60 dni.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin wymiany towaru na wolny od wad - 5
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 9.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szew stalowy monofilamentowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin wymiany towaru na wolny od wad - 5
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr 10.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nić syntetyczna, wchłanialna, pleciona, powlekana, z kwasu glikolowego i mlekowego i okresie podtrzymywania do 5 tygodni i okresie wchłaniania 50-76 dni.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin wymiany towaru na wolny od wad - 5
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet nr 11.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nić syntetyczna, wchłanialna, pleciona, powlekana, z kwasu glikolowego i mlekowego, niebarwiona, o okresie podtrzymywania 10-14 dni i okresie wchłaniania 40-60 dni.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin wymiany towaru na wolny od wad - 5
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet nr 12.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wosk kostny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin wymiany towaru na wolny od wad - 5
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet nr 13.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Specjalistyczny szew zapobiegający ewentracjom, szew z drutu stalowego, pokryty cienkim drenem plietylenowym z dwoma owalnymi płytkami odciążającymi z polietylenu o wymiarach 100 mm x 30 mm x 8 mm (+-10%) z otworami do stabilizacji węzła chirurgicznego, wyposażonymi w podkładki z pianki polietylenowej/poliuretanowej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin wymiany towaru na wolny od wad - 5
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet nr 14.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nić wchłanialna, syntetyczna, monofilamentowa, z polidioksanonu, antybakteryjna, o okresie podtrzymywania tkankowego 90 dni i okresie wchłaniania 182-238 dni.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin wymiany towaru na wolny od wad - 5
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet nr 15.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nić wchłanialna, syntetyczna, pleciona, powlekana z kwasu glikolowego i mlekowego, bezbarwna o okresie podtrzymywania do 5 tygodni i okresie wchłaniania od 50-76 dni.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin wymiany towaru na wolny od wad - 5
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet nr 16.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nić wchłanialna, syntetyczna z polidwuoksanonu, monofilamentowa, jednowłóknikowa, barwiona o okresie podtrzymywania do około 90 dni i okresie wchłaniania 180-210 dni.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin wymiany towaru na wolny od wad - 5
INNE PRZETARGI Z OŚWIĘCIMIA
- Remont cząstkowy dróg gminnych na terenie Gminy Oświęcim w roku 2025
- Modernizacja dróg gminnych i wewnętrznych w Gminie Oświęcim - część I
- "Usługa nadzoru inwestorskiego dla baraków o nr inw. B-137 i B-144 z przyległym reliktem B-146.
- Świadczenie usług cateringowych dla odbiorców projektów edukacyjnych organizowanych przez Międzynarodowe Centrum Edukacji o Auschwitz i Holokauście
- Informatyzacja - pakiety oprogramowania biurowego
- Rozbiórka zabudowań magazynowych przy ul. Wyzwolenia w Oświęcimiu,
więcej: przetargi w Oświęcimiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP/04/25 Sukcesywne dostawy układów oddechowych dla Mazowieckiego Centrum Stomatologii Sp. z o.o. w Warszawie
- Dostawa wyrobów medycznych do aparatów do ciągłej terapii nerkozastępczej - II
- Zakup i dostawa sprzętu jednorazowego użytku, opatrunków i pieluchomajtek
- DOSTAWA WYROBÓW Z WŁÓKNINY
- Dostawa materiałów opatrunkowych, materiałów medycznych oraz komponentów do zestawów ratownictwa taktycznego dla potrzeb 35 WOG oraz jednostek i instytucji będących na zaopatrzeniu
- Dostawy: prowadników angioplastycznych i innych materiałów medycznych do wykonywania procedur koronarografii i koronaroplastyki
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.