Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-11-12
Ogłoszenie nr 609146-N-2020 z dnia 2020-11-12 r.
Rządowe Centrum Bezpieczeństwa: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Rządowe Centrum Bezpieczeństwa, krajowy numer identyfikacyjny
14150046600000, ul.
Rakowiecka
2a
,
00-993
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
(22) 36-16-816, , e-mail
poczta@rcb.gov.pl, , faks
(22) 36-16-975.
Adres strony internetowej (URL): http://www.rcb.bip-e.pl/rcb/zamowienia-publiczne
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny (proszę określić):
państwowa jednostka budżetowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
http://www.rcb.bip-e.pl/rcb/zamowienia-publiczne
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
http://www.rcb.bip-e.pl/rcb/zamowienia-publiczne
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę należy sporządzić w języku polskim, czytelnym pismem w formie pisemnej pod rygorem nieważności i przekazać zamawiającemu za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Adres:
Rządowe Centrum Bezpieczeństwa 00-993 Warszawa, ul. Rakowiecka 2A
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
Numer referencyjny:
1/ZP/RCB/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
nie dotyczy
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
nie dotyczy
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i oprogramowania w tym: 1) Część 1 - Serwery - Typ 1 - 2 sztuki 2) Część 2 - Serwery - Typ 2 - 3 sztuki 3) Część 3 - Macierz dyskowa - 1 sztuka oraz dedykowana półka dyskowa do macierzy 4) Część 4 - Laptopy - 15 sztuk 5) Część 5 - Licencja oprogramowania do wirtualizacji wraz z usługą wsparcia technicznego - 1 komplet 6) Część 6 - Moduły do adaptacyjnych listew zasilających do szafy rack - 8 sztuk 7) Część 7 - Przełączniki sieciowe - 4 sztuki 8) Część 8 - Tablety - 5 sztuk
II.5) Główny kod CPV: 48820000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
30233000-1 |
30213100-6 |
48000000-8 |
72611000-6 |
31224810-3 |
31210000-1 |
32420000-3 |
32422000-7 |
30213200-7 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
Okres w miesiącach | Okres w dniach | Data rozpoczęcia | Data zakończenia |
2020-12-15 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
W tym zakresie Zamawiający nie definiuje szczegółowych wymagań potwierdzających jego spełnianie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
W tym zakresie Zamawiający nie definiuje szczegółowych wymagań potwierdzających jego spełnianie.
Informacje dodatkowe
nie dotyczy
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Dla części nr 1:
aa) Posiadania zdolności technicznej lub zawodowej, w tym wykazania, co najmniej 1 wykonanego zamówienia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającego swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. polegającego na dostawie serwerów, na kwotę minimum 30.000 zł brutto
Dla części nr 2:
aa) Posiadania zdolności technicznej lub zawodowej, w tym wykazania, co najmniej 1 wykonanego zamówienia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającego swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. polegającego na dostawie serwerów, na kwotę minimum 50.000 zł brutto
Dla części nr 3:
aa) posiadania zdolności technicznej lub zawodowej, w tym wykazania, co najmniej 1 wykonanego zamówienia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającego swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. polegającego na dostawie macierzy dyskowych i półek dyskowych, na kwotę minimum 30 000 zł brutto
Dla części nr 4:
aa) Posiadania zdolności technicznej lub zawodowej, w tym wykazania, co najmniej 1 wykonanego zamówienia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającego swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. polegającego na dostawie laptopów, na kwotę minimum 20 000 zł brutto.
Dla części nr 5:
aa) Posiadania zdolności technicznej lub zawodowej, w tym wykazania, co najmniej 1 wykonanego zamówienia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającego swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. polegającego na dostawie licencji oprogramowania do wirtualizacji wraz z usługą wsparcia technicznego, na kwotę minimum 20 000 zł brutto.
Dla części nr 6:
aa) Posiadania zdolności technicznej lub zawodowej, w tym wykazania, co najmniej 1 wykonanego zamówienia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającego swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. polegającego na dostawie listew zasilających, urządzeń zasilających do serwerów i modułów do nich, na kwotę minimum 10 000 zł brutto.
Dla części nr 7:
aa) Posiadania zdolności technicznej lub zawodowej, w tym wykazania, co najmniej 1 wykonanego zamówienia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającego swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. polegającego na dostawie przełączników sieciowych, na kwotę minimum 10 000 zł brutto.
Dla części nr 8:
aa) Posiadania zdolności technicznej lub zawodowej, w tym wykazania, co najmniej 1 wykonanego zamówienia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającego swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. polegającego na dostawie urządzeń mobilnych (tabletów, telefonów) na kwotę minimum 10 000 zł brutto.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
Zamawiający poza oświadczeniem o niepodleganiu wykluczeniu nie żąda dokumentów i oświadczeń w przedmiotowym zakresie.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Dla każdej z części zamawiający żąda przedłożenia wykazu dostaw wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
nie dotyczy
Zamawiający nie żąda przedłożenia wraz ofertą dokumentów przedmiotowych. W formularzu ofertowym wykonawca jest jedynie zobowiązany do oświadczenia posiadania przez przedmiot zamówienia konkretnych parametrów i posiadania konkretnych właściwości, w tym odnoszących się do deklaracji i certyfikatów. Zamawiający może żądać wglądu do konkretnych certyfikatów (deklaracji) na etapie odbioru przedmiotu zamówienia.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)nie dotyczy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
nie dotyczy
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
nie dotyczy
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
gwarancja | 0,00 |
cena | 0,00 |
parametry techniczne | 0,00 |
wydłużony okres wsparcia | 0,00 |
wyższy wariant wsparcia | 0,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami: Dla części 1: 1) Cena wykonania dostawy - 60% 2) Gwarancja ponad wymagany okres (5 lat) - maksymalnie 20% o 1 rok - 10% o 2 lata i więcej - 20% 3) Parametry techniczne sprzętu wyższe niż wymagane - maksymalnie 20%, w tym: - procesor wynik w teście SPECrate2017_int_base - maksymalnie 10%: w przedziale od 128 do 140 - 2% w przedziale od 141 do 160 - 5% w przedziale powyżej 160 - 10% - większa ilość pamięci RAM - maksymalnie 5% o 32 GB - 2% o 64 GB - 3% o 96 GB - 4% o 128 GB i powyżej - 5% - większa ilość dysków twardych (dyski zapasowe) - maksymalnie 5% o 2 sztuki - 2% o 3 sztuki - 3% o 4 sztuki - 5% Dla części 2: 1) Cena wykonania dostawy - 60% 2) Gwarancja ponad wymagany okres (5 lat) - maksymalnie 20% o 1 rok - 10% o 2 lata i więcej - 20% 3) Parametry techniczne sprzętu wyższe niż wymagane - maksymalnie 20%, w tym: - procesor wynik w teście SPECrate2017_int_base - maksymalnie 10%: w przedziale od 128 do 140 - 2% w przedziale od 141 do 160 - 5% w przedziale powyżej 160 - 10% - większa ilość pamięci RAM - maksymalnie 5% o 64 GB - 3% o 128 GB i powyżej - 5% - większa ilość dysków twardych (dyski zapasowe) - maksymalnie 5% o 2 sztuki - 2% o 3 sztuki - 3% o 4 sztuki - 5% Dla części 3: 1) Cena wykonania dostawy - 60% 2) Gwarancja ponad wymagany okres (5 lat) - maksymalnie 30% o 1 rok - 10% o 2 lata - 20% o 3 lata - 30% 3) Parametry techniczne sprzętu wyższe niż wymagane - większa ilość dysków twardych - maksymalnie 10% o 2 sztuki - 2% o 3 sztuki - 3% o 4 sztuki - 5% o 5 sztuk - 7% o 6 sztuk i więcej - 10% Dla części 4: 1) Cena wykonania dostawy - 60% 2) Gwarancja ponad wymagany okres (3 lata) - maksymalnie 20% o 1 rok - 10% o 2 lata lub więcej - 20% 3) Parametry techniczne sprzętu wyższe niż wymagane - maksymalnie 20%, - procesor (wynik w teście PassMark CPU Mark) - maksymalnie 10%: od 7500 pkt. do 7800 pkt. - 3% od 7801 pkt. do 8100 pkt. - 6% powyżej 8100 pkt. - 10% - większa ilość pamięci RAM - maksymalnie 5% o 8 GB - 2% o 16 GB i więcej - 5% - większa pojemność dysku SSD M.2 - 5% za 500 GB - 3% za 1 TB i więcej - 5% Dla części 5: 1) Cena wykonania dostawy - 60% 2) Okres wsparcia technicznego ponad wymagana okres (3 lata) - maksymalnie 30%, o 1 rok - 10% o 2 lata - 20% o 3 lata i więcej - 30% 3) wyższy wariant wsparcia technicznego niż wymagany - 10% Dla części 6: 1) Cena wykonania dostawy - 60% 2) Gwarancja ponad wymagana okres (2 lata) - maksymalnie 40%, o 1 rok - 10% o 2 lata - 20% o 3 lata - 30% o 4 lata i więcej - 40% Dla części 7: 1) Cena wykonania dostawy - 60% 2) Gwarancja ponad wymagana okres (3 lata) - maksymalnie 40%, o 1 rok - 10% o 2 lata - 20% o 3 lata - 30% o 4 lata i więcej - 40% Dla części 8: 1) Cena wykonania dostawy - 60% 2) Gwarancja ponad wymagana okres (2 lata) - maksymalnie 30%, o 1 rok - 10% o 2 lata - 20% o 3 lata i więcej - 30% 3) Parametry techniczne sprzętu wyższe niż wymagane - maksymalnie 10% - wynik w teście Geekbench 5 Multi-Core Score - maksymalnie 5% od 4100 pkt. do 4150 pkt. - 2% powyżej 4150 pkt.- 5% - wynik w teście Geekbench 5 Single-Core Score - maksymalnie 5% od 1500 pkt. do 1550 pkt. - 2% powyżej 1550 pkt.- 5%
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonany zostanie wybór, w trybie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp. Zmiany dotyczyć mogą następujących kwestii: a) zmiany stawki podatku VAT, zgodnie w powszechnie obowiązującymi przepisami prawa z uwzględnieniem zmiany w całościowym wynagrodzeniu Wykonawcy. Zmiana dokonana zostanie w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie rozliczeń podatkowych i obowiązujących stawek podatku VAT mających związek z niniejszym przedmiotem zamówienia, b) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, d) zmian sposobu wykonywania dostawy w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów, e) zmiany modelu lub typu sprzętu lub jego konfiguracji, w sytuacji, gdy dany sprzęt (element) został wycofany z użytku lub zastąpiony nowszym o nie gorszych parametrach i nie wpływa to na ocenę dokonaną w ramach kryteriów oceny ofert; f) zmiany: nazwy, adresu, statusu, zmian organizacyjnych Zamawiającego, Wykonawcy. g) zmiany sposobu, terminów płatności, o ile nie spowodują konieczności zapłaty odsetek lub wynagrodzenia w większej wysokości dla Wykonawcy; h) zmiany podwykonawcy na uzasadniony wniosek wykonawcy, pod warunkiem wyrażenia zgody przez Zamawiającego. 3. Jeżeli w trakcie realizacji umowy Zamawiający lub Wykonawca dojdzie do wniosku, że w celu właściwej realizacji zamówienia istnieje potrzeba dokonania przewidzianej przez Zamawiającego w SIWZ zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty, to każda ze stron może się zwrócić do drugiej na piśmie z wnioskiem o dokonanie takiej zmiany.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
nie dotyczy
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
nie dotyczy
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-11-20, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
nie dotyczy
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: | 1 | Nazwa: | Serwery - Typ 1 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 48820000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
gwarancja | 20,00 |
parametry techniczne | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 2 | Nazwa: | Serwery - Typ 2 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 48820000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
gwarancja | 20,00 |
parametry techniczne | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 3 | Nazwa: | Macierz dyskowa i półka dyskowa |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 48820000-2, 30233000-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
gwarancja | 30,00 |
parametry techniczne | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 4 | Nazwa: | Laptopy |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30213100-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
gwarancja | 20,00 |
parametry techniczne | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 5 | Nazwa: | Licencja oprogramowania do wirtualizacji wraz z usługą wsparcia technicznego |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 48000000-8, 72611000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
okres wsparcia technicznego | 30,00 |
wyższy wariant wsparcia technicznego | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 6 | Nazwa: | Moduły do adaptacyjnych listew zasilających do szafy rack |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 31224810-3, 31210000-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
gwarancja | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 7 | Nazwa: | Przełączniki sieciowe |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 32420000-3, 32422000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
gwarancja | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 8 | Nazwa: | Tablety |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30213200-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
gwarancja | 30,00 |
parametry techniczne | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Remont mostu nad rzeką Okrzejką w km 74+422 drogi wojewódzkiej nr 801 w miejscowości Maciejowice wraz z dojazdami w niezbędnym zakresie" - nr postępowania 031/25
- Wykonanie materiałów promocyjnych opatrzonych logo lub znakiem graficznym : Część 1, Część 2, Część 3.
- Wykonanie robót budowlanych związanych z: 1) przebudową ul. Środkowej na odcinku ul. Kowieńska - ul. Stalowa (budowa SZRM), 2) przebudową sieci gazowych (budowa PSG).
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej do nieruchomości przy al. Prymasa Tysiąclecia 58 w Warszawie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Krucza 19 m. 68 część nr 2: Górnośląska 7 m. 21 (w podziale na 2 części)
- Zakup i dostawa papieru kserograficznego dla szkół i placówek oświatowych w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy oraz dla Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty-Wola m.st. Warszawy
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i wykonanie bazy pacjentów dla programu KOWZS wraz z utrzymaniem systemu
- Najem przełączników sieciowych wraz z niezbędnymi licencjami i szkoleniem w zakresie jego administrowania
- Dostawa oprogramowania w ramach rozbudowy usługi Chmurowej SaaS EZD RP_NGFW
- Rozbudowa i uzupełnienie istniejącej infrastruktury LAN i WiFi
- Dostawa oprogramowania wraz z wdrożeniem oraz wsparciem technicznym producenta
- Cyberbezpieczny Samorząd - wzmocnienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Powiecie Sochaczewskim
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.