eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa GórniczaZorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla uczniów klas sportowych - cztery grupy sportowe

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-26

Dąbrowa Górnicza: Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla uczniów klas sportowych - cztery grupy sportowe
Numer ogłoszenia: 60918 - 2008; data zamieszczenia: 26.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Sportowych im. Polskich Olimpijczyków, ul. Chopina 34, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 0-32 2626869, 2626968, fax 0-32 2626968.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zssdg.republika.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla uczniów klas sportowych - cztery grupy sportowe.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 - Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla uczniów klas sportowych - grupa pływaków Zadanie 2 - Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla uczniów klas sportowych - grupa siatkarzy( 2grupy) Zadanie 3 - Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla uczniów klas sportowych - grupa zapaśników Zadanie 4 - Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla uczniów klas sportowych - grupa lekkoatletów

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.0 . -.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 11.05.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Ocena spełniania warunków - udziału w postępowaniu ( formalnych ) i zdolności do wykonania zamówienia ( merytorycznych ) - wymaganych od wykonawców będzie dokonane w oparciu o złożone wraz z ofertą : oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz potwierdzające ( spełnienie tych warunków ) dokumenty - według formuły : (Spełnia - nie spełnia)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I.Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy - załącznik nr 2 - wskazana data podpisania. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, który potwierdza prawo Wykonawcy do występowania w obrocie prawnym oraz wskazuje osobę/osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy. W przypadku, gdy nie wszystkie powyższe informacje znajdują się w dokumencie rejestrowym należy również załączyć inne dokumenty prezentujące powyższe dane np. statut, umowę spółki itp. Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonych dokumentów, do oferty należy dołączyć także pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 3.Oświadczenie, że legitymują się aktualnym wpisem do Centralnej Ewidencji Organizatorów i Pośredników Turystyki. - Załącznik nr 3. 4.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - załącznik nr 4 - wskazana data podpisania wykazu. Przez usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia rozumieć należy usługę w zakresie zorganizowanych wyjazdów turystycznych tj. wycieczki, pielgrzymki, imprezy okolicznościowe itp., o wartości nie mniejszej niż 15.000,00 zł brutto każda, których należyte wykonanie zostało potwierdzone przez poprzedniego Zamawiającego. 6.Dokument (min. 2 np. referencje) potwierdzająca, że usługa, została wykonana należycie. Dodatkowo do oferty należy załączyć: 1)Druk Ofertowy - załącznik nr 1 dla Zadania 1 i (-lub) 2 i (-lub) 3 i (-lub) 4 - wskazana data podpisania. 2)Wycenę przedmiotu zamówienia wykonaną w oparciu o kalkulację cenową wypoczynku młodzieży (oddzielnie dla każdego zadania) stanowiące załącznik nr 1.1. i (-lub) 2.2. i (-lub) 3.3. i (-lub) 4.4 - wskazana aktualna data podpisania dokumentu. 3)Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - jeżeli zostało ustanowione, bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 4)Krótka charakterystyka obiektu w tym opis miejscowości, obiektu mieszkalnego, obiektów sportowych przeznaczonych dla uczestników wycieczki szkoleniowej musi zawierać wszystkie elementy wymagane przez Zamawiającego zgodnie z rozdz. 5 SIWZ dla każdego zadania.(oferent może zamieścić fotografie lub foldery placówki, ośrodka). Uwagi: 1.Dokumenty, o których mowa powyżej mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 2.Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. 3.Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 4.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale 9. pkt. 2 i 4 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) b)nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - (wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) 5.Wykonawca składa oświadczenia i dokumenty przetargowe pod odpowiedzialnością karną (dotyczącą składania nieprawdziwych zeznań i oświadczeń) wynikającą z art. 297 Kodeksu Karnego. W razie stwierdzenia, że złożone przez wykonawcę lub wykonawcę informacje są nieprawdziwe Zamawiający zgodnie z dyspozycją art. 304 k.p.k. - zawiadomi o tym fakcie właściwy organ ścigania. 6.Złożenie przez Wykonawcę nieprawdziwych informacji mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania, zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt. 2 Ustawy spowoduje wykluczenie go z postępowania. 7.Oferty, opinie biegłych, oświadczenia, informacja z zebrania wykonawców, zawiadomienia, wnioski, inne dokumenty i informacje składane przez zamawiającego i wykonawców oraz umowa w sprawie zamówienia publicznego stanowią załączniki do protokołu. 8.Protokół wraz z załącznikami jest jawny. Załączniki do protokołu udostępnia się po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z tym, że oferty są jawne od chwili ich otwarcia, a wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu po upływie terminu ich składania 9.Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przed¬siębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 Ustawy. 10.Żadne dokumenty wchodzące w skład oferty, w tym również te przedstawiane w formie oryginałów, nie podlegają zwrotowi przez Zamawiającego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 70
  • 2. Atrakcyjność obiektu - 10
  • 3. Wysokość dziennej stwaki żywieniowej - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zssdg.republika.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Sportowych im. Polskich Olimpijczyków w Dabrowie Górniczej ul. Chopina 34.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół Sportowych im. Polskich Olimpijczyków w Dabrowie Górniczej ul. Chopina 34 pokój Nr 20.

IV.3.5) Termin związania ofertą: 05.04.2008.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla uczniów klas sportowych - grupa pływaków..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.PRZEWIDYWANA ILOŚĆ UCZESTNIKÓW 1.1 Przewidywana ilość uczestników 60 osób (młodzież y osoby płatne) + 5 trenerów (osoby bezpłatne). 2.MIEJSCOWOŚĆ / ŚRODEK TRANSPORTU 2.1. Miejscowość: oddalona do 200 km od Dąbrowy Górniczej i położona nad akwenem wodnym. 2.2. Środek transportu - autokar..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.0 . -.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 5.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 70
    • 2. Atrakcyjność obiektu - 10
    • 3. Wysokość dziennej stawki żywieniowej - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla uczniów klas sportowych - grupa siatkarzy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.PRZEWIDYWANA ILOŚĆ UCZESTNIKÓW / TERMIN WYJAZDU 1.1 Przewidywana ilość uczestników 140 osób (młodzież osoby płatne) + 12 trenerów (osoby bezpłatne).( Dwie grupy wyjazdowe) 2.MIEJSCOWOŚĆ / ŚRODEK TRANSPORTU 2.1.Miejscowość położona do 200 km od Dąbrowy Górniczej, teren górzysty i zalesiony. 2.2.Środek transportu - autokar..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.0 . -.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 5.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 70
    • 2. Atrakcyjność obiektu - 10
    • 3. Wysokość dziennej stawki żywieniowej - 20

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla uczniów klas sportowych - grupa zapaśników.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 PRZEWIDYWANA ILOŚĆ UCZESTNIKÓW / TERMIN WYJAZDU 1.1. Przewidywana ilość uczestników 10 osób (młodzież osoby płatne) + 2 opiekunów (osoby bezpłatne). 2.MIEJSCOWOŚĆ / ŚRODEK TRANSPORTU 2.1. Miejscowość oddalona do 200 km od Dąbrowy Górniczej. 2.2. Środek transportu - autokar lub bus..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.0 . -.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 5.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 70
    • 2. Atrakcyjność obiektu - 10
    • 3. Wysokość dziennej stawki żywieniowej - 20

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla uczniów klas sportowych - grupa lekkoatletów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.PRZEWIDYWANA ILOŚĆ UCZESTNIKÓW / TERMIN WYJAZDU 1.1. Przewidywana ilość uczestników 82 osoby (młodzież osoby płatne) + 6 opiekunów (osoby bezpłatne). kończy obiadem w dniu wyjazdu) 2.MIEJSCOWOŚĆ / ŚRODEK TRANSPORTU 2.1. Miejscowość położona w odległości do 200 km od Dąbrowy Górniczej teren zalesiony z możliwością uprawiania atletyki terenowej 2.2. Środek transportu - autokar..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.0 . -.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 5.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 70
    • 2. Atrakcyjność obiektu - 10
    • 3. Wysokość dziennej stawki żywieniowej - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.