Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-02-22
Rybnik: Wybór operatora Programu Ograniczenia Niskiej Emisji dla Miasta Rybnika - instalacja kolektorów słonecznych
Numer ogłoszenia: 60929 - 2011; data zamieszczenia: 22.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Rybnik , ul. B. Chrobrego 2, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 032 4223011, faks 032 4224124.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wybór operatora Programu Ograniczenia Niskiej Emisji dla Miasta Rybnika - instalacja kolektorów słonecznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wybór Operatora Programu Ograniczenia Niskiej Emisji dla Miasta Rybnika (Programu) - instalacja kolektorów słonecznych Działania operatora mają obejmować: 1. uruchomienie internetowej strony www na potrzeby PONE dla Miasta Rybnika w terminie do 7 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy, na której zamieszczane będą aktualności oraz dokumenty związane z realizacją Programu, 2. uruchomienie punktu informacyjnego na potrzeby Programu dla Miasta Rybnika w Rybniku, czynnego po 4 godz., dwa razy w tygodniu w godzinach popołudniowych, tj. 13.00-17.00, 3. przeprowadzenie weryfikacji osób zapisanych na listy oczekujących dostarczone przez Zamawiającego, 4. przeprowadzenie dodatkowej weryfikacji osób zapisanych na listy oczekujących w razie konieczności uzupełnienia liczby uczestników Programu do wymaganej wnioskiem o dofinansowanie, 5. realizację programu zgodnie z wytycznymi Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach dotyczącymi Programu oraz Regulaminem realizacji Programu Ograniczenia Niskiej Emisji dla Miasta Rybnika wprowadzonym Zarządzeniem Prezydenta Miasta Rybnika Nr 61/2011 z dnia 17/02/2011, 6. terminową realizację zadania zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym stanowiącym załącznik do umowy podpisanej pomiędzy Zamawiającym a Wojewódzkim Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach, 7. przedstawienie Zamawiającemu do akceptacji wszelkiej dokumentacji i umów zawieranych z mieszkańcami i wykonawcami, wynikających z realizacji programu, 8. reprezentowanie Zamawiającego w spotkaniach, negocjacjach i umowach zawieranych w imieniu Zamawiającego z mieszkańcami Miasta Rybnika - uczestnikami Programu, 9. reprezentowanie Zamawiającego w spotkaniach, negocjacjach i umowach zawieranych w imieniu Zamawiającego z autoryzowanymi instalatorami urządzeń grzewczych oraz wykonawcami robót i innymi podmiotami, którzy za zgodą Zamawiającego będą uczestniczyć w realizacji Programu, 10. sporządzenie listy firm spełniających wymagania Programu, na zasadach określonych w Regulaminie, 11. udostępnienie oraz udzielanie wszelkich informacji i niezbędnej pomocy mieszkańcom Rybnika biorącym udział w Programie, 12. zapewnienie inspektora nadzoru niezbędnego do obsługi Programu, 13. weryfikację dokumentów pod kątem wymogów technicznych i formalno-prawnych dla kosztorysów wykonanych na potrzeby Programu, 14. przegląd obiektów objętych Programem w celu oceny ich zgodności z regulaminem - zakwalifikowanie wniosku do udziału w Programie, ocenę rozwiązań projektowych złożonych przez mieszkańców pod kątem zgodności z przepisami prawa budowlanego oraz umów z instytucjami finansującymi 15. udzielanie porad merytorycznych i technicznych mieszkańcom w zakresie wyboru rodzaju urządzeń oraz instalatora mającego wykonać modernizację, 16. weryfikację wyceny wartości instalacji kolektora słonecznego i określenie wkładu finansowego mieszkańca na zasadach określonych w Regulaminie, 17. przygotowanie i zawieranie umów trójstronnych: Operator - Inwestor - Wykonawca, 18. przygotowanie projektu umów dotacyjnych pomiędzy Miastem a Inwestorem, 19. nadzór i kontrolę nad realizacją, oraz uczestnictwo w odbiorze realizowanych działań objętych umową trójstronną, 20. organizowanie i uczestnictwo w odbiorach wykonanych u uczestników Programu prac wraz z opracowaniem protokołu odbioru końcowego robót, 21. sporządzenie zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym sprawozdań z realizacji programu- zestawień zawartych umów, zleceń, faktur spełniających wymagania WFOŚiGW, 22. przekazanie Zamawiającemu wszystkich dokumentów związanych z realizacją Programu po zakończeniu kolejnych jego etapów, 23. przygotowanie wszystkich niezbędnych dokumentów warunkujących rozliczenie finansowe poszczególnych transz I etapu Programu z WFOŚiGW w Katowicach, 24. kompleksowe rozliczenie wniosku, 25. opracowanie wniosku do Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach na II etap realizacji Programu.nadzór i kontrolę nad realizacją, oraz uczestnictwo w odbiorze realizowanych działań objętych umową trójstronną. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisany został w SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.30.00 - Usługi doradcze w zakresie środowiska naturalnego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.02.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca dysponuje co najmniej 1 osobą z uprawnieniami do nadzoru nad robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rybnik.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Rybnika, ul. Bolesława Chrobrego 2, Wydział Zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.03.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Rybnika, ul. Bolesława Chrobrego 2, pok. 302.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Dostawa pieców laboratoryjnych wraz z osprzętem dla potrzeb laboratorium PGG S.A.
- Remonty wielkopowierzchniowe nawierzchni jezdni dróg powiatowych na terenie powiatu rybnickiego mieszankami mineralno - asfaltowymi na gorąco
- Dostawy pieczywa i wyrobów cukierniczych
- Przeprowadzenie specjalistycznych kursów i szkoleń zawodowych z zakresu kwalifikacji eksploatacyjnych i dozorowych G1 dla uczniów i nauczycieli Zespołu Szkół Technicznych w Rybniku
- Dostawa oznakowania drogowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu
- Dostawa papieru kserograficznego, materiałów biurowych i sprzętu biurowego
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa modernizacja energetyczna obiektu sportowego z krytą pływalnią przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 2 przy ul. Nanickiej 22 w Wejherowie
- Wykonanie ekspertyzy dendrologicznej wraz z inwentaryzacją drzew zgłoszonych do objęcia Formą Ochrony Przyrody.
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Zabezpieczenie brzegu wiślanego przed postępującą erozją brzegową w m. Rakowo w km Wisły 595+000 - 597+000"
- usługi architektoniczne, inżynieryjne i zintegrowane usługi inżynieryjne; usługi urbanistyczne, architektura krajobrazu, związane z nimi usługi konsultacji naukowych i technicznych; usługi badań i analiz technicznych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.