To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-07
Ogłoszenie nr 60935 - 2017 z dnia 2017-04-07 r.
Gościno: "PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH W GOŚCINIE" ELEMENT A: Przebudowa dróg gminnych w Gościnie - ulic IV Dywizji Wojska Polskiego i Świdwińskiej wraz z infrastrukturą techniczną oraz przebudową skrzyżowania, celem poprawienia bezpieczeństwa w ruchu drogowym oraz skomunikowania ulic z nowo wybudowaną obwodnicą Gościna w drodze wojewódzkiej nr 162 - ETAP II ELEMENT B: Budowa wraz z przebudową sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami w ul. IV Dywizji Wojska Polskiego w m. Gościno - ETAP II
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 23819 - 2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 29295 - 2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gościno, krajowy numer identyfikacyjny
53488800000, ul.
ul. IV Dywizji WP
58,
78120
Gościno, państwo
Polska, woj.
zachodniopomorskie, tel.
943 513 382, faks
943 513 378, e-mail
teresa.bleczyc@goscino.com.pl
Adres strony internetowej (URL): http://bip.goscino.com.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH W GOŚCINIE" ELEMENT A: Przebudowa dróg gminnych w Gościnie - ulic IV Dywizji Wojska Polskiego i Świdwińskiej wraz z infrastrukturą techniczną oraz przebudową skrzyżowania, celem poprawienia bezpieczeństwa w ruchu drogowym oraz skomunikowania ulic z nowo wybudowaną obwodnicą Gościna w drodze wojewódzkiej nr 162 - ETAP II ELEMENT B: Budowa wraz z przebudową sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami w ul. IV Dywizji Wojska Polskiego w m. Gościno - ETAP II
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):B/DROGI GMINNE/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest "Przebudowa dróg gminnych w Gościnie", w tym: 5.1. przebudowa dróg gminnych w Gościnie - ulic IV Dywizji Wojska Polskiego i Świdwińskiej wraz z infrastrukturą techniczną oraz przebudową skrzyżowania, celem poprawienia bezpieczeństwa w ruchu drogowym oraz skomunikowania ulic z nowo wybudowaną obwodnicą Gościna w drodze wojewódzkiej nr 162 - ETAP II, zgodnie z dokumentacją projektową autorstwa Jana Sontowskiego - Autorska Pracownia Projektowa, ul. Świerkowa 27, 75-644 Koszalin - element A zadania oraz 5.2. budowa wraz z przebudową sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami w ul. IV Dywizji Wojska Polskiego w m. Gościno, zgodnie z dokumentacją projektową autorstwa firmy Projektowo - Budowlanej "AR-tech", ul. Bat. Chłopskich 37/43, 70-764 Szczecin - element B zadania I. Parametry techniczne planowanej inwestycji dla elementu A zadania: 1. klasa drogi L- lokalna 2. kategoria ruchu: KR 2 i KR 3 3. nośność podłoża gruntowego: G4 4. szerokość nawierzchni: 5,00 m - 6,00 m 5. szerokość chodników: 1,5 m, 2,0 m, 2,5 m Planowany zakres prac od km 0+912 do 2+111,20 i obejmuje: 1. rozbiórkę istniejącej nawierzchni oraz elementów drogi (krawężniki chodników, obrzeża, istniejące nawierzchnie betonu asfaltowego) - zamawiający zastrzega, że wszystkie materiały pochodzące z rozbiórki przebudowywanych nawierzchni stanowią własność zamawiającego; po dokonaniu rozbiórki istniejącej nawierzchni wykonawca jest zobowiązany do przekazania odzyskanych materiałów w miejsce wskazane przez zamawiającego; wykonawca zobowiązany jest do sfrezowania istniejącej nawierzchni asfaltowej i przekazania sfrezowanego asfaltu w miejsce wskazane przez zamawiającego; 2. wykonanie: 1) przebudowy jezdni o szerokości 6,00 m - 7,00 m na szerokość 5,00 m - 6,00m 2) budowę jezdni szerokości 5,00m - 6,00 m ( w tym obustronne ścieki po 0,30 m na odcinku ulicznym) 3) adaptacja remont jezdni szer. 5,50 m - 6,00 m na odcinku drogowym 4) budowę obustronnych chodników szerokość chodników 1,5 m, 2,0m, 2,5 m 5) przebudowa skrzyżowania 6) wprowadzenie małych drzew 7) możliwość parkowania w pasie drogowym 8) budowę kanału technologicznego 9) budowa oświetlenia drogi 10) budowę kanalizacji deszczowej na odcinku ulicznym 11) budowę odwodnienia powierzchniowego na odcinkach drogowych 12) usunięcie kolizji z istniejącym zagospodarowaniem i uzbrojeniem; 3. oświetlenie - budowa nowego oświetlenia i likwidacja istniejącego (zgodnie z dokumentacją); prowadzenie zasilania oświetlenia z wykorzystaniem kanałów technologicznych; latarnie na skraju pasa drogowego po stronie lewej na odcinku wylotowym i po stronie prawej na odcinku środkowym (szczegółowy zakres w projekcie wykonawczym branżowym); 4. kanał technologiczny na całej długości projektowanej przewidziano budowę kanału technologicznego w którym przewidziano także zasilenie oświetlenia (szczegółowy w projekcie wykonawczym branżowym); 5. odwodnienie - zaprojektowano przebudowę kanalizacji deszczowej na całej długości, gdzie możliwy jest zasięg z odprowadzeniem grawitacyjnym; wymiana istniejących kanałów w złym stanie technicznym; doprowadzenie przyłączy do granicy pasa drogowego i do rynien zlokalizowanych przy granicy pasa drogowego; na odcinku wlotowym przewidziano odwodnienie drogowe do rowów drogowych (szczegółowy zakres w projekcie wykonawczym branżowym); 6. zjazdy - pozostawiono wszystkie zjazdy istniejące; zmieniono nawierzchnie do projektowanej przebudowy; 7. zadrzewienia i zieleń - nasadzenia drzew wg projektu; 8. uzbrojenie i urządzenia nie związane z drogą: 1) wodociąg i kanalizacja - równolegle z przebudową drogi realizowana jest przebudowa kanalizacji sanitarnej zgodnie z zakresem opisanym w Elemencie B niniejszego przedmiotu zamówienia; budowa kanałów sanitarnych musi być skoordynowana z robotami przy budowie drogi; w ramach realizowanego projektu przebudowy drogi w zakresie usunięcia kolizji z kanalizacją sanitarna ujęto regulację wysokościową studni i armatury kanalizacji w dostosowaniu do nowych rzędnych, 2) telekomunikacja - ujęto regulacje wysokości studni i armatury w dostosowaniu do nowych rzędnych. Zakres prac drogowych od km 0+912 do 2+111,20 Zakres prac oświetleniowych kabel od lampy nr 207 łącznie z lampą - uwaga wybudowana jest lampa nr 207/1, kabel do połączenia od lampy 206 do lampy nr 207 i 207/1 jest zdeponowany u Zamawiającego . Kanał technologiczny od km 0,912 i wraz ze studnią 31 i 31/1 Zakres prac kanalizacji deszczowej kolektor od studni D11 (studnia wbudowana) uwaga: należy ująć w wycenie odcinek przyłącza kanalizacji deszczowej nie ujęty w projekcie a zaznaczony w załączonym rysunku "Nadleśnictwo" od studni o rzędnych 39,65/37,85 do rurociągu kanalizacji deszczowej Dn 0,40 włączonej na trójnik rurą Dn0,25 L= 6,00m. II. Parametry techniczne planowanej inwestycji dla elementu B zadania: 1. planowany zakres prac dotyczy budowy i przebudowy sieci kanalizacji ściekowej wraz z odgałęzieniami kanalizacyjnymi na odcinku: kolektor od studni S 38, studnia jest wbudowana, zgodnie z dokumentacją stanowiąca załącznik nr 1A do SIWZ 2. zakres robót obejmuje w szczególności: 1) roboty przygotowawcze i roboty związane z zapewnieniem ciągłości eksploatacyjnej kanalizacji sanitarnej (przerzuty ścieków) na obszarze zlewni budowanej i przebudowywanej sieci kanalizacji sanitarnej w zakresie objętym w projekcie budowlanym 2) roboty rozbiórkowe oraz roboty ziemne wraz z umocnieniem i odwodnieniem wykopów po trasie projektowanej sieci kanalizacji ściekowej, 3) układanie kanałów i odgałęzień sieciowych wraz robotami przełączeniowymi zgodnie z wytycznymi wtp zamieszczonymi na stronie internetowej www.bip.mwik.kolobrzeg.pl/plik,1764,warunki-techniczne-siec-wyd-xii.pdf Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia tymczasowej organizacji ruchu dla zamierzonego przedsięwzięcia. Tymczasowa organizacja ruchu musi być konsultowana i zatwierdzona przez Zamawiającego; zamawiający informuje, że w wzdłuż budowanej drogi prowadzona jest również działalność gospodarcza; przez cały czas trwania robót wykonawca robót musi zapewnić dojazd do poszczególnych posesji; wykonawca jest zobowiązany ująć w cenie oferty koszty wykonania: a) projektu organizacji ruchu na czas budowy wraz z zatwierdzeniem, b) czasowych dróg objazdowych z płyt żelbetowych oraz ich utrzymanie w czasie budowy - co uwzględni w projekcie organizacji ruchu na czas budowy, c) czasowych chodników umożliwiających komunikacje pieszą oraz ich utrzymanie, d) wykonanie oznakowania na czas budowy i jego utrzymanie, W cenie oferty należy również ująć koszty związane z wykonaniem i ustawieniem odpowiednich znaków informacyjnych związanych ze zmianą organizacji ruchu na czas budowy, jeśli będą wymagane oraz zawiadomienie właściwych organów na 7 dni przed wprowadzeniem zmian w organizacji ruchu Wykonawca zobowiązany jest również do wykonania na swój koszt dokumentacji powykonawczej: mapa sytuacyjna powykonawcza, dokumentacja projektowa z naniesionymi zmianami, badania, aprobaty, opinie, Dziennik Budowy oraz oświadczenie/a Kierownika Budowy. W ramach obsługi geodezyjnej należy zapewnić załącznik do mapy powykonawczej zawierający powierzchnię wykonanych nawierzchni tj. rodzaj wykonanej nawierzchni i jej ilość w m2 (wyszczególnienie na: powierzchnię jezdni, chodnika, ścieżki rowerowej, zjazdów), rodzaj i długości wykonanych i remontowanych sieci. Kompletną dokumentację powykonawczą Wykonawca przedłoży Zamawiającemu w 3 egzemplarzach (wersja elektroniczna) podczas odbioru końcowego zadania dla zadania A i zadania B oddzielnie. Zamawiający zaznacza, że załączone przedmiary robót mają wyłącznie charakter pomocniczy i orientacyjny, a podstawą do obliczenia ryczałtowej ceny oferty jest dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB). 5.3. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 5.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - dla ELEMENTÓW A i B zadania - określony został w niżej wskazanych dokumentach: 1) projekt budowlany wykonawczy 2) STWiOR 3) przedmiary robót - stanowiące załączniki nr 1 i nr 1A do SIWZ
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45233140-2,
45233220-7,
45233142-6,
45231300-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT7588175.31 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 5485920.26 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.