Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2020-11-12
Og³oszenie nr 609361-N-2020 z dnia 2020-11-12 r.
¦widnickie Gminne Przedsiêbiorstwo Komunalne Sp. z o.o.: Budowa kanalizacji sanitarnej we wsi Opoczka
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie nieobowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Tak
Nazwa projektu lub programu
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
¦widnickie Gminne Przedsiêbiorstwo Komunalne Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny
20775910000000, ul.
Bystrzyca Dolna
,
58-100
¦widnica, woj.
dolno¶l±skie, pañstwo
Polska, tel.
74 851 59 80, e-mail
sgpk@sgpk.pl, faks
74 851 59 82.
Adres strony internetowej (URL): http://www.sgpk.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Zamawiaj±cy udzielaj±cy zamówieñ sektorowych
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertê nale¿y z³o¿yæ w formie pisemnej w zamkniêtej kopercie (opakowaniu) w siedzibie Zamawiaj±cego
Adres:
Bystrzyca Dolna 55A, 58-100 ¦widnica
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Budowa kanalizacji sanitarnej we wsi Opoczka
Numer referencyjny:
3/PROW/2020
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: W ramach niniejszego Zamówienia nale¿y wykonaæ kompletn± dokumentacjê projektow± wraz uzyskaniem w imieniu Zamawiaj±cego pozwolenia na budowê oraz zrealizowaæ Roboty niezbêdne do osi±gniêcia celów opisanych w Programie funkcjonalno-u¿ytkowym (PFU). Zakres Robót obejmuje zaprojektowanie i wykonanie: o ok. 1,4 km nowych odcinków sieci kanalizacyjnej grawitacyjnej oraz t³ocznej wraz uzbrojeniem, w tym 1 kpl. przepompowni ¶cieków, o zagospodarowania terenu planowanej inwestycji i przywrócenie go do stanu przed rozpoczêciem Kontraktu, odtworzenie terenu (w szczególno¶ci w pasie drogowym). Wykonawca jest odpowiedzialny za zaprojektowanie i wykonanie Robót bêd±cych przedmiotem zamówienia. Szczegó³owy zakres przedmiotu Zamówienia zosta³ przedstawiony w Czê¶ci III ZO - tj. w Programie Funkcjonalno-U¿ytkowym (PFU). Zamawiaj±cy informuje, i¿ pe³na tre¶æ zapytania ofertowego dostêpna jest na stronie internetowej Zamawiaj±cego pod adresem http://www.sgpk.pl/Skladniki/ogloszenia/prow/zap_ofe_prow3_2020/zap_ofe_prow3_2020.htm
II.5) G³ówny kod CPV: 45231300-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
71320000-7 |
45230000-8 |
45200000-9 |
71300000-1 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia: 2022-09-15
Okres w miesi±cach | Okres w dniach | Data rozpoczêcia | Data zakoñczenia |
2022-09-15 |
II.9) Informacje dodatkowe: Zamawiaj±cy informuje, i¿ niniejsze postêpowanie dotyczy zamówienia sektorowego i prowadzone jest w oparciu o ustawê dnia 20 lutego 2015 r. o wspieraniu rozwoju obszarów wiejskich z udzia³em ¶rodków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 (t.j. Dz. U. 2020 r., poz. 217, z pó¼n. zm.) oraz Rozporz±dzenie Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 14 lutego 2018 r. w sprawie wyboru wykonawców zadañ ujêtych w zestawieniu rzeczowo-finansowym operacji oraz warunków dokonywania zmniejszeñ kwot pomocy oraz pomocy technicznej (Dz. U. 2018 r., poz. 396 z pó¿n. zm.), poniewa¿ warto¶æ szacunkowa jest ni¿sza ni¿ warto¶æ okre¶lona na podstawie art. 11 ust 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieñ publicznych (t.j. Dz. U. 2019 r., poz. 1843, z pó¼n. zm.) oraz przedmiot zamówienia dotyczy dzia³alno¶ci okre¶lonej w art. 132 ust 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. W zwi±zku z powy¿szym dla niniejszego postêpowania nie maj± zastosowania ustawy Prawo zamówieñ publicznych. Zamawiaj±cy zamie¶ci³ niniejsze og³oszenie w BZP w celu umo¿liwienia zapoznania siê z tre¶ci± przedmiotowego postêpowania jak najszerszemu gronu potencjalnych Wykonawców. Zamawiaj±cy informuje, i¿ pe³na tre¶æ zapytania ofertowego dostêpna jest na stronie internetowej Zamawiaj±cego pod adresem http://www.sgpk.pl/Skladniki/ogloszenia/prow/zap_ofe_prow3_2020/zap_ofe_prow3_2020.htm
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
1. Wykonawcy ubiegaj±cy siê o udzielenie niniejszego zobowi±zani s± wykazaæ nie pó¼niej ni¿ na dzieñ sk³adania ofert spe³nianie nastêpuj±cych warunków udzia³u w postêpowaniu:
1) posiadaæ wiedzê i do¶wiadczenie (w przypadku wspólnego ubiegania siê dwóch lub wiêcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana bêdzie ich ³±czna wiedza i do¶wiadczenie).
Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawcy ubiegaj±cy siê o realizacjê przedmiotowego zamówienia, wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie:
a) co najmniej jedno zamówienie, które obejmowa³o swoim zakresem opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej budowy/przebudowy/rozbudowy kanalizacji sanitarnej o d³ugo¶ci minimum 1 km.
b) co najmniej jedn± robotê budowlan±, która obejmowa³a swoim zakresem wykonanie budowy/przebudowy/rozbudowy kanalizacji sanitarnej o d³ugo¶ci minimum 1 km.
Us³ugi/roboty wymienione w lit. a - b mog± byæ zrealizowane w ramach ró¿nych kontraktów, jednak¿e Wykonawca musi wykazaæ realizacjê ka¿dej z us³ug/robót, o których mowa w lit. a-b
Na potwierdzenie tego warunku Wykonawca sk³ada dokumenty, o których mowa w pkt. 8.B.1 IDW.
2) dysponowaæ odpowiednim potencja³em technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania siê dwóch lub wiêcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany bêdzie ich ³±czny potencja³ techniczny).
Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawcy ubiegaj±cy siê o realizacjê przedmiotowego zamówienia, dysponowali nastêpuj±cymi osobami w trakcie realizacji zamówienia:
a) Przedstawiciel Wykonawcy - posiadaj±cy co najmniej 5 lat do¶wiadczenia zawodowego w bran¿y budowlanej przy realizacji kontraktów, w tym przy realizacji przynajmniej jednego kontraktu o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 2.000.000,00 PLN brutto.
b) Projektant w specjalno¶ci instalacyjnej - posiadaj±cy nastêpuj±ce kwalifikacje:
- uprawnienia budowlane bez ograniczeñ do projektowania w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ wodoci±gowych i kanalizacyjnych, odpowiadaj±ce wymaganiom okre¶lonym w ustawie Prawo Budowlane lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów,
- do¶wiadczenie przy opracowaniu przynajmniej jednej pe³nej dokumentacji projektowej budowy/przebudowy/rozbudowy kanalizacji sanitarnej o d³ugo¶ci minimum 1 km.
c) Projektant bran¿y drogowej - posiadaj±cy nastêpuj±ce kwalifikacje: uprawnienia do projektowania w specjalno¶ci drogowej,
d) Projektant bran¿y elektrycznej - posiadaj±cy nastêpuj±ce kwalifikacje: uprawnienia do projektowania w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych,
e) Kierownik budowy (kierownik robót sanitarnych) - posiadaj±cy nastêpuj±ce kwalifikacje:
- uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ wodoci±gowych i kanalizacyjnych odpowiadaj±ce wymaganiom okre¶lonym w ustawie Prawo Budowlane lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów,
- Do¶wiadczenie na stanowisku inspektora nadzoru lub kierownika robót lub kierownika budowy przy minimum 1 zadaniu inwestycyjnym polegaj±cym na budowie/przebudowie/rozbudowie kanalizacji sanitarnej o d³ugo¶ci minimum 1 km.
Zamawiaj±cy dopuszcza ³±czenie funkcji przez jedn± osobê, lecz nie wiêcej ni¿ dwie funkcje przez jedn± osobê. Wskazane osoby musz± posiadaæ bieg³± znajomo¶æ jêzyka polskiego. W przypadku, gdy wskazane osoby nie posiadaj± bieg³ej znajomo¶ci jêzyka polskiego Wykonawca jest zobowi±zany zapewniæ t³umacza(y) jêzyka polskiego, zapewniaj±cego sta³e, bieg³e i fachowe t³umaczenie w kontaktach miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc±, na okres i dla potrzeb realizacji umowy.
Ilekroæ Zamawiaj±cy wymaga okre¶lonych uprawnieñ budowlanych na podstawie aktualnie obowi±zuj±cej ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. , poz. 1186 z pó¼n. zm.), rozumie przez to równie¿ odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie uprzednio obowi±zuj±cych przepisów prawa lub odpowiednich przepisów prawa pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub pañstw cz³onkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli prawo do wykonywania okre¶lonych zawodów regulowanych lub okre¶lonych dzia³alno¶ci, je¿eli te kwalifikacje zosta³y uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2020r., poz. 220).
Na potwierdzenie tego warunku Wykonawca sk³ada dokumenty, o których mowa w pkt. 8.B.2 IDW.
2. Sposób dokonywania oceny spe³nienia warunków: Ocena spe³niania przedstawionych powy¿ej warunków zostanie dokonana wg formu³y: "spe³nia" (gdy do³±czone dokumenty potwierdzaj± wymogi Zamawiaj±cego) - "nie spe³nia".
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Nie
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykaz dokumentów na potwierdzenie spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Celem potwierdzenia spe³niania warunku, o którym mowa w pkt. 8.A.1.b) IDW, Wykonawcy zobowi±zani s± z³o¿yæ wykaz wykonanych robót w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³nienia warunku wiedzy i do¶wiadczenia, wraz z podaniem ich rodzaju i warto¶ci, daty i miejsca wykonania (zgodny ze wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 4 do IDW) oraz za³±czyæ dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e roboty zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone. 2. Celem potwierdzenia spe³niania warunku, o którym mowa w pkt. 8.A.1.a) IDW, Wykonawcy zobowi±zani s± z³o¿yæ wykaz us³ug w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³nienia warunku wiedzy i do¶wiadczenia, wraz z podaniem ich rodzaju i warto¶ci, daty i miejsca wykonania (zgodny ze wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 5 do IDW) oraz za³±czyæ dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie. 3. Celem potwierdzenia warunku, o którym mowa w pkt. 8.A.1.2) IDW, Wykonawcy musz± z³o¿yæ: wykaz osób (zgodny ze wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 3 do ZO), które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnego do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie dysponowania tymi osobami oraz dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj± wymagane uprawnienia. 4. Celem spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, Wykonawcy zobowi±zani s± z³o¿yæ o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu wg wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 2 do IDW. 5. W przypadku z³o¿enia przez Wykonawców dokumentów zawieraj±cych dane w innych walutach ni¿ PLN, Zamawiaj±cy jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie przelicznik wg ¶redniego kursu NBP z dnia publikacji og³oszenia o zamówieniu na stronie internetowej Zamawiaj±cego. 6. Dokumenty sporz±dzone w jêzyku obcym s± sk³adane wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski. 7. Dokumenty wymienione w pkt. 8.B IDW nale¿y z³o¿yæ w formie orygina³u lub kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez Wykonawcê. Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przedstawienia orygina³u lub notarialnie po¶wiadczonej kopii dokumentu w³±cznie wtedy, gdy z³o¿ona przez Wykonawcê kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi w±tpliwo¶ci co do jego prawdziwo¶ci. 8. Kompletna oferta musi zawieraæ: a) Formularz Oferty, sporz±dzony na podstawie wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 1 do IDW, b) Wyceniony Wykaz cen, sporz±dzony na podstawie wzoru znajduj±cego siê w czê¶ci III - OPZ , pkt 2 zapytania ofertowego. c) stosowne Pe³nomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upowa¿nienie do podpisania oferty nie wynika bezpo¶rednio ze z³o¿onego w ofercie odpisu z w³a¶ciwego rejestru, d) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiaj±cy Pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, e) o¶wiadczenie Wykonawcy o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, sporz±dzone na podstawie wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 2 do IDW, f) wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia sporz±dzony na podstawie wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 3 do IDW, g) dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj± wymagane uprawnienia, h) wykaz wykonanych robót w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³nienia warunku wiedzy i do¶wiadczenia, wraz z podaniem ich rodzaju i warto¶ci, daty i miejsca wykonania (zgodny z wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 4 do IDW) oraz za³±czyæ dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e roboty zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone, i) wykaz wykonanych us³ug - Za³±cznik nr 5 do IDW wraz z za³±czeniem dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie. j) zobowi±zania podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji niezbêdnych zasobów (je¿eli dotyczy) - Za³±cznik nr 6 do IDW.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wysoko¶æ wadium.
Wykonawca zobowi±zany jest zabezpieczyæ sw± ofertê wadium w wysoko¶ci: 20.000,00 PLN
2. Forma wadium.
1) Wadium mo¿e byæ wniesione w nastêpuj±cych formach:
a) pieni±dzu;
b) porêczeniach bankowych;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
2) W przypadku sk³adania przez Wykonawcê wadium w formie gwarancji, gwarancja musi byæ gwarancj± nieodwo³aln±, bezwarunkow± i p³atn± na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego, sporz±dzon± zgodnie z obowi±zuj±cym prawem i winna zawieraæ nastêpuj±ce elementy:
a) nazwê daj±cego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiaj±cego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielaj±cych gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,
b) okre¶lenie wierzytelno¶ci, która ma byæ zabezpieczona gwarancj±,
c) kwotê gwarancji,
d) termin wa¿no¶ci gwarancji,
e) zobowi±zanie gwaranta do: zap³acenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego zawieraj±ce o¶wiadczenie, i¿ Wykonawca, którego ofertê wybrano uchyla siê od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w ofercie.
3. Miejsce i sposób wniesienia wadium.
1) Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy: PL 33 1050 1908 1000 0090 3043 2901
Za skuteczne wniesienie wadium w pieni±dzu, Zamawiaj±cy uwa¿a wadium, które w oznaczonym terminie (przed up³ywem terminu sk³adania ofert) znajdzie siê na koncie Zamawiaj±cego - data uznania rachunku Zamawiaj±cego.
2) Wadium wnoszone w innych opisanych w pkt 11.2 formach nale¿y z³o¿yæ w: siedzibie Zamawiaj±cego: Bystrzyca Dolna 55A, 58-100 ¦widnica. Wadium nale¿y z³o¿yæ w zaklejonej kopercie opisanej: "Wadium przetargowe: postêpowanie NR 3/PROW/2020 "Budowa kanalizacji sanitarnej we wsi Opoczka"
4. Termin wniesienia wadium.
Wadium nale¿y wnie¶æ przed up³ywem terminu sk³adania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieni±dzu za pomoc± przelewu bankowego Zamawiaj±cy bêdzie uwa¿a³ za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadz±cy rachunek Zamawiaj±cego potwierdzi, ¿e otrzyma³ taki przelew przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
W wymienionym przypadku do³±czenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcê jest warunkiem koniecznym, ale nie wystarczaj±cym do stwierdzenia przez Zamawiaj±cego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcê.
5. Zwrot wadium.
1) Zamawiaj±cy zwróci niezw³ocznie wadium po rozstrzygniêciu postêpowania lub po wycofaniu siê Wykonawcy z postêpowania o zamówienie.
2) Je¿eli wadium wniesiono w pieni±dzu, Zamawiaj±cy zwraca je w warto¶ci nominalnej przyjêtego wadium.
6. Utrata wadium.
Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, je¿eli Wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana uchyla siê od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w ofercie.
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Nie dotyczy
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
Nie dotyczy
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 90,00 |
Okres gwarancji jako¶ci | 10,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Nie dotyczy
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Nie dotyczy
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Nie dotyczy
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Nie dotyczy
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmian umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w nastêpuj±cych przypadkach: 1) Uzasadnionym przed³u¿eniu terminu realizacji umowy w razie wyst±pienia: a) warunków atmosferycznych uniemo¿liwiaj±cych kontynuowanie robót, jednak nie d³u¿ej, ni¿ o czas trwania tych niesprzyjaj±cych warunków, b) dodatkowych robót budowlanych nieobjêtych zamówieniem podstawowym, o ile sta³y siê niezbêdne do realizacji inwestycji, c) konieczno¶ci wykonania robót zamiennych, d) sytuacji niemo¿liwej do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, a maj±cej wp³yw na realizacjê robót, e) zaistnienia si³y wy¿szej, f) przestojów i opó¼nieñ zawinionych przez Zamawiaj±cego, g) zwi±zane z zatrzymaniem robót przez Urzêdy Nadzoru Budowlanego, h) nadprzeciêtnego czasu trwania procedur administracyjnych maj±cych wp³yw na termin wykonania przedmiotu umowy, i) z przyczyn zwi±zanych z inwestycj± realizowan± na tym samym terenie, w tym samym czasie przez innych inwestorów. 2) Zmianie powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa, których uchwalenie lub zmiana nast±pi³y po dniu zawarcia umowy, a z których tre¶ci wynika konieczno¶æ lub zasadno¶æ wprowadzenia zmian, maj±cych wp³yw na realizacjê umowy. 3) Zaistnieniu okoliczno¶ci uzasadniaj±cych zmianê umowy, których wyst±pienia nie mo¿na by³o przewidzieæ na etapie zawierania umowy, a mog±cych skutkowaæ konieczno¶ci± zlecenia robót dodatkowych lub zamiennych, tj.: a) zwi±zane z odkryciem w gruncie przedmiotów niemo¿liwych do zidentyfikowania przed przyst±pieniem do robót budowlanych, takich jak m. in. g³azy, niewybuchy, przedmioty wymagaj±ce ochrony konserwatora zabytków, b) konieczno¶æ zrealizowania umowy przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych lub materia³owych ze wzglêdu na zmiany obowi±zuj±cego prawa, c) zmianie dokonanej na podstawie art. 20 ust. 1 pkt 4 lit. b) ustawy Prawo budowlane - uzgodniona mo¿liwo¶æ wprowadzenia rozwi±zañ zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zg³oszonych przez kierownika budowy lub Inspektora nadzoru, pod warunkiem, ¿e zmiana ta spowodowana bêdzie okoliczno¶ciami zaistnia³ymi w trakcie realizacji robót budowlanych, których nie mo¿na by³o wcze¶niej przewidzieæ,. 4) Zmianie nazwy, adresu firmy, spowodowane zmian± formy organizacyjno-prawnej, przekszta³ceniem lub po³±czeniem z inn± firm±. 5) zmianie wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany przez ustawodawcê przepisów dotycz±cych stawki procentowej nale¿nego podatku VAT; 2. Wszelkie zmiany i uzupe³nienia tre¶ci umowy mog± byæ dokonywane wy³±cznie za zgod± obydwu stron i stosownie uzasadnione, w formie pisemnej, w postaci aneksu do umowy podpisanego przez obydwie strony pod rygorem niewa¿no¶ci. 3. Zmiany w rozumieniu prawa budowlanego dokonane podczas wykonywania robót i nie odstêpuj±ce w sposób istotny od zatwierdzonego projektu lub warunków pozwolenia na budowê w ramach art. 36a ust. 5 ustawy Prawo budowlane i dokonane zgodnie z zapisami art. 36a ust. 6 ustawy Prawo budowlane, spe³niaj±c zapisy art. 57 ust. 2 ustawy Prawo budowlane s± normaln± realizacj± zawartej umowy i nie s± Zmianami w rozumieniu Umowy. 4. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ dokonywania istotnych i nieistotnych zmian zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w rozumieniu Ustawy z dnia 20 lutego 2015 r. o wspieraniu rozwoju obszarów wiejskich z udzia³em ¶rodków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 217, z pó¼n. zm.) oraz Rozporz±dzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 14 lutego 2018 r. w sprawie wyboru wykonawców zadañ ujêtych w zestawieniu rzeczowo-finansowym operacji oraz warunków dokonywania zmniejszeñ kwot pomocy oraz pomocy technicznej (Dz. U z 2018 r., poz. 396). 5. Zmiany mo¿e inicjowaæ ka¿da ze stron umowy wy³±cznie w formie pisemnej, okre¶laj±c warunki jej dokonania, bior±c pod uwagê w szczególno¶ci: 1) opis zmiany, 2) uzasadnienie zmiany, 3) koszt zmiany i sposób jej wyliczenia, 4) wp³yw zmiany na wysoko¶æ wynagrodzenia, 5) czas wykonania zmiany, 6) wp³yw zmiany na termin zakoñczenia umowy, 7) konieczno¶æ sporz±dzenia aneksu do umowy. 6. W przypadku wyst±pienia zmian w Umowie polegaj±cych na konieczno¶ci wykonania robót zamiennych lub nieobjêtych zamówieniem podstawowym zostanie sporz±dzony przez Inspektora nadzoru dokument pn. "Protokó³ konieczno¶ci i negocjacji cen", zatwierdzony przez osoby upowa¿nione do reprezentowania Stron umowy - dokument zawieraj±cy w swej tre¶ci w szczególno¶ci uzasadnienie dla wykonania robót dodatkowych i/lub zamiennych, warto¶æ cenow± zmiany, jej wp³yw na cenê ofertow±, stanowisko Inspektora nadzoru w zakresie konieczno¶ci prac lub dostaw dodatkowych i/lub zamiennych, podstawê prawn± do ich realizacji na mocy Umowy, wp³yw na zmianê terminu ukoñczenia, mo¿liwo¶æ wprowadzenia zmiany w ¶wietle zapisów Ustawy z dnia 20 lutego 2015 r. o wspieraniu rozwoju obszarów wiejskich z udzia³em ¶rodków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 217, z pó¼n. zm.) oraz Rozporz±dzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 14 lutego 2018 r. w sprawie wyboru wykonawców zadañ ujêtych w zestawieniu rzeczowo-finansowym operacji oraz warunków dokonywania zmniejszeñ kwot pomocy oraz pomocy technicznej (Dz. U z 2018r. poz. 396). 7. Wykonawca jest zobowi±zany na ¿±danie Inspektora nadzoru przygotowaæ kompletny wniosek o zmianê wraz z uzasadnieniem w zakresie konieczno¶ci prowadzenia prac, dostaw nieobjêtych Umow± lub proponowanych rozwi±zañ zamiennych oraz dostarczyæ ka¿dy dokument, uzupe³nienie, opis do którego wezwie go Inspektor nadzoru wraz ze szczegó³ow± kalkulacj± ( kosztorysem szczegó³owym ) robót/dostaw zamiennych i dodatkowych. 8. Wy¿ej wymienion± kalkulacjê szczegó³ow± ( kosztorys szczegó³owy ) Wykonawca przed³o¿y Zamawiaj±cemu celem zatwierdzenia. 9. Szczegó³owy kosztorys ofertowy, o którym mowa w tre¶ci pkt 8 zostanie opracowany przez Wykonawcê w oparciu o nastêpuj±ce za³o¿enia: 1) na podstawie cen jednostkowych, wynikaj±cych z kosztorysów ofertowych stanowi±cych za³±cznik do oferty Wykonawcy, 2) w przypadku robót, które nie wystêpuj± w kosztorysach ofertowych podstaw± do okre¶lenia nak³adów rzeczowych bêd± nak³ady publikowane w Katalogach Nak³adów Rzeczowych (KNR), a w przypadku katalogów dla których nie okre¶lono nak³adów rzeczowych w KNR, wed³ug innych ogólnie stosowanych katalogów lub cen obowi±zuj±cych na rynku w województwie dolno¶l±skim, 3) dla okre¶lenia ceny jednostkowej robót budowlanych zastosowane bêd± wska¼niki cenotwórcze - roboczogodzina, zysk, koszty po¶rednie, koszty zakupu bêd± nie wy¿sze ni¿ ¶rednie ceny wed³ug wydawnictwa SEKOCENBUD z okresu wykonania kalkulacji lub j± poprzedzaj±cego, 4) dla okre¶lenia materia³ów i sprzêtu zastosowane bêd± ceny nie wy¿sze ni¿ ¶rednie wed³ug wydawnictwa SEKOCENBUD z okresu wykonania kalkulacji lub j± poprzedzaj±cego, a w przypadku braku cen w wydawnictwie SEKOCENBUD rozliczenie materia³ów i sprzêtu nast±pi na podstawie faktur zakupu lub cen obowi±zuj±cych na rynku w Województwie Dolno¶l±skim. 10. Wykonawca nie bêdzie opó¼nia³ ¿adnych robót w oczekiwaniu na zmianê umowy. 11. Roboty te zostan± rozliczone na podstawie ilo¶ci wykonanych i odebranych robót, okre¶lonych na podstawie ksi±¿ki obmiarów oraz zatwierdzonych przez Zamawiaj±cego cen jednostkowych. Przedmiotowy szczegó³owy kosztorys dodatkowy stanowiæ bêdzie za³±cznik do aneksu
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2020-12-01, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> Jêzyk polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
1. Zamawiaj±cy informuje, i¿ zastrzega sobie prawo do uniewa¿nienia zapytania ofertowego je¿eli ¶rodki finansowe, które Zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie zamówienia, nie zostan± mu przyznane lub w sytuacji wyst±pienia inne istotnej zmiany okoliczno¶ci powoduj±cej, ¿e zawarcie umowy w sprawie zamówienia nie le¿y w interesie Zamawiaj±cego, czego nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili og³oszenie zapytania ofertowego. W takiej sytuacji Wykonawcy nie przys³uguje ¿adne roszczenie o zwrot kosztów udzia³u w zapytaniu, w szczególno¶ci kosztów sporz±dzenia oferty. 2. Zamawiaj±cy informuje, i¿ pe³na tre¶æ zapytania ofertowego dostêpna jest na stronie internetowej Zamawiaj±cego pod adresem http://www.sgpk.pl/Skladniki/ogloszenia/prow/zap_ofe_prow3_2020/zap_ofe_prow3_2020.htm.
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z ¦WIDNICY
- "Sukcesywne dostawy materia³ów laboratoryjnych oraz do zamkniêtego pobierania krwi"
- Remont tylnych elewacji budynku szko³y w ramach zadania pn. "Renowacja elewacji budynku g³ównego III Liceum Ogólnokszta³c±cego im. Marii Sk³odowskiej - Curie w ¦widnicy przy ul. Ko¶cielnej 32"
- Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków obrêbu ewidencyjnego Grodziszcze(021907_2.0007)w gminie ¦widnica, powiat ¶widnicki, woj. dolno¶l±skim wraz z harmonizacj± danych baz BDOT500 i GESUT
- Budowa dróg w ramach zagospodarowania poscaleniowego wsi Mokrzeszów, gmina ¦widnica z podzia³em na zadania
- Bie¿±ca konserwacja dróg gminnych i wewnêtrznych.
wiêcej: przetargi w ¦widnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ,,Zmiana sposobu u¿ytkowania hali produkcyjnej/budynków 281104_5.0016.30_bud oraz 2811045_5.0016.31_bud (hali przetarcia) z przebudow± hali produkcyjnej w celu przystosowania jej do posadowienia uk³adu kogeneracyjnego na terenie Tartaku Napiwoda; Tartak Napiwoda; dzia³ka ewidencyjna nr 69/3, obrêb geodezyjny 16-Napiwoda, gm. Nidzica"
- "Przebudowa i budowa otwartych zbiorników retencyjnych w miejscowo¶ci Baranów Sandomierski"
- Us³uga sprawowania nadzoru nad zgodno¶ci± realizowanych robót budowlanych z dokumentacj± projektow± dla zadania pn.: "Remont Trasy Zamkowej w ci±gu drogi wojewódzkiej nr 115 w m. Szczecin".
- Rozwój ogólnodostêpnej infrastruktury sportowo-rekreacyjnej w miejscowo¶ci Go¼lice
- Budowa hali sportowej przy Zespole Szkó³ w Opalenicy wraz z zagospodarowaniem terenu
- Budowa sieci wodoci±gowej i kanalizacyjnej na terenie Józefowa
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.