Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-13
Oświęcim: Pielęgnacja trawników na terenie Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu - sezon 2009
Numer ogłoszenia: 60938 - 2009; data zamieszczenia: 13.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu , ul. Więźniów Oświęcimia 20, 32-603 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 033 8432022, faks 033 8431934.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.auschwitz.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Instytucja Kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pielęgnacja trawników na terenie Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu - sezon 2009.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa pod nazwą -Pielęgnacja trawników na terenie Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu- sezon 2009-. 2. Opis zadania wraz z parametrami technicznymi: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest pielęgnacja powierzchni trawiastych; szczegółowa ich lokalizacja przedstawiona została na Planie terenowym nr 1 i nr 2.(do odbioru w siedzibie Zamawiającego) 2.2. Łączna powierzchnia przedmiotu zamówienia wynosi 5 555 arów. 2.3. Przedmiot zamówienia podzielony został na 16 odcinków ze względu na lokalizację..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 15.04.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 3.000,- PLN (słownie: trzy tysiące PLN) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności obejmujących swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia, 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia), wyrażające się: a) wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie): -co najmniej jednej usługi w zakresie całosezonowej pielęgnacji trawników, na powierzchni nie mniejszej niż 30 ha (w jednym zamówieniu-zleceniu), z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i danych identyfikacyjnych zamawiających, wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie (wykaz doświadczenia - załącznik nr 4 do siwz); Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji przedłożonych informacji i referencji; b) osobami, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, stażu pracy w firmie wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia (wykaz personelu - załącznik nr 5 do siwz); c) wykazem niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca (wykaz sprzętu - załącznik nr 3) 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia wyrażającej się posiadaniem ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (obejmującej swoim zakresem przedmiot zamówienia) na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż cena umowna brutto przedstawiona w formularzu ofertowym. 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 p.z.p., Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów i spełniania wymagań formalnych, o których mowa w niniejszej siwz wg. formuły spełnia bądź nie spełnia. Nie spełnienie któregokolwiek z warunków wskazanych w niniejszej SIWZ spowoduje wykluczenie wykonawcy z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 p.z.p..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1.4.1. oryginał lub kserokopia, poświadczona przez wykonawcę (osobę upoważnioną do występowania w obrocie prawnym) za zgodność z oryginałem, aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,; 1.4.2. oryginały lub kserokopie poświadczone przez wykonawcę (osobę upoważnioną do występowania w obrocie) za zgodność z oryginałem, aktualnego zaświadczenia naczelnika właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 1.4.3. wykaz sprzętu, stanowiący załącznik nr 3 do siwz, wraz z informacją o przysługujących tytułach prawnych (własność, dzierżawa, najem, leasing), obejmujący co najmniej: 1) ciągnik - 3 szt., 2) kosiarka ciągnikowa bijakowa (mulczująca) - 3 szt., 3) kosiarka ciągnikowa z koszem do zbierania trawy - 2szt., 4) wykaszarka spalinowa - 6 szt., 5) ciągnik z przyczepą lub samochód ciężarowy (powyżej 3,5t) - 1szt. - lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego wyszczególnionego w wykazie), 1.4.4. wykaz wykonania w okresie ostatnich trzech lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej jednej usługi w zakresie całosezonowej pielęgnacji trawników, na powierzchni nie mniejszej niż 30ha - w jednym zamówieniu -, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i danych identyfikacyjnych zamawiających wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie - załącznik nr 4 do siwz; Zamawiający zastrzega prawo weryfikacji przedłożonych informacji i referencji. 1.4.5. wykaz personelu wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji, doświadczenia zawodowego i stażu pracy w Firmie (załącznik nr 5 do siwz) lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania przedmiotu zamówienia;, 1.4.6. decyzję zezwalającą na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości wydaną na podstawie art. 7 ust.1 pkt 1 w zw. z ust. 6 ustawy z dnia13.09.1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity: Dz. U. z 2005r., nr 236, poz. 2008 z późn. zm.) - tzn. Wykonawca powinien przedstawić decyzję na odbieranie odpadów komunalnych z terenu Miasta Oświęcim wydaną przez prezydenta Miasta Oświęcim oraz z terenu Gminy Oświęcim wydaną przez wójta Gminy; 1.4.7. umowę zawartą z przedsiębiorcą prowadzącym działalność gospodarczą w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z ustawa z dnia 27.04.2001r. o odpadach (Dz.U. nr 62, poz. 628 z późn. zm.), zawierającą pisemne zapewnienie odbioru odpadów skoszonej trawy. 1.4.8. polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający (zgodnie z sekcją III pkt. 1.3.), że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.auschwitz.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PAŃSTWOWE MUZEUM AUSCHWITZ-BIRKENAU W OŚWIĘCIMIU
Ul. Więźniów Oświęcimia 20, 32- 603 OSWIĘCIM.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.03.2009 godzina 09:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, w Oświęcimiu, ul. Więźniów Oświęcimia 20, budynek administracyjny, Główny sekretariat Muzeum lub Dziennik podawczy - parter, pokój nr 6..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OŚWIĘCIMIA
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Bieżące utrzymanie oznakowania oraz urządzeń BRD dróg powiatowych w Powiecie Oświęcimskim w 2025 r."
- ODCZYNNIKI, MATERIAŁY KALIBRACYJNE, MATERIAŁY KONTROLNE I MATERIAŁY EKSPLOATACYJNE DO DIAGNOSTYKI INFEKCJI, MARKERÓW NOWOTWOROWYCH ORAZ MARKERÓW KARDIOLOGICZNYCH
- DOSTAWĘ MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH NA 2025 ROK
- Dostawa sprzętu i innych urządzeń sportowych w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Budowa obiektu lekkoatletycznego i boiska do piłki nożnej przy PZ nr 2 w Oświęcimiu".
- DOSTAWĘ SPRZĘTU ENDOSKOPOWEGO CZ. I
- Roboty bud. na odc. BI byłego KL Auschwitz II Birkenau na terenie PMA-B w Oświęcimiu, poleg. na wyk. zadania związanego z budową przyłącza kanalizacji deszczowej dla baraku murowanego o nr inw. B-144
więcej: przetargi w Oświęcimiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie terenów zielonych na terenie miasta Lędziny w 2025 r.
- Bieżące utrzymanie tras rowerowych administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie - z podziałem na części
- Bieżące utrzymanie zieleni - wykaszanie poboczy i wycinka krzewów przy drogach powiatowych
- Pielęgnacja i utrzymanie zieleni na terenie miasta i gminy Kamień Pomorski
- Bieżące utrzymanie zieleni i czystości na terenie Miasta Biskupiec
- Oczyszczanie z odpadów i trzykrotne koszenie boisk i dużych terenów zielonych w Gminie Kąty Wrocławskie przy użyciu sprzętu mechanicznego
więcej: Usługi w zakresie trawników »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.