eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławNadzór inwestorski dotyczący robót budowlanych związanych z wzniesieniem budynków i obiektów, obejmujących sortownię stałych odpadów komunalnych dla Miasta Wrocławia na terenie nieruchomości położonej przy ul. Szczecińskiej 5 we Wrocławiu.



Ogłoszenie z dnia 2006-12-01

POZYCJA 60946

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi Wrocław: Nadzór inwestorski dotyczący robót budowlanych związanych z wzniesieniem budynków i obiektów, obejmujących sortownię stałych odpadów komunalnych dla Miasta Wrocławia na terenie nieruchomości położonej przy ul. Szczecińskiej 5 we Wrocławiu. Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Wrocławskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania ALBA S.A., do kontaktów: Agata Lew, ul. Traugutta, 50-418 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3427235, 7839485, fax (071) 342 10 47, e-mail: parosa@wpo.com.pl; agnieszka.jurgielaniec@wp.pl. Adresy internetowe Ogólny adres zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Podmiot zamierzający skorzystać z pożyczki preferencyjnej ze środków NFOŚiGW; Inne:Gospodarka odpadami. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie. Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie. Wartość zamówienia (bez VAT): 60912,24 EUR.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nadzór inwestorski dotyczący robót budowlanych związanych z wzniesieniem budynków i obiektów, obejmujących sortownię stałych odpadów komunalnych dla Miasta Wrocławia na terenie nieruchomości położonej przy ul. Szczecińskiej 5 we Wrocławiu. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 12. Główne miejsce świadczenia usług: Teren nieruchomości położonej przy ul. Szczecińskiej 5 we Wrocławiu. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. pełen nadzór inwestorski nad robotami zgodnie z Polskim Prawem Budowlanym (Dz. U. z 2003r. Nr 207 poz.2016 z późn. zm.) i innymi dotyczącymi go stosownymi regulacjami prawnymi; 2. reprezentowanie Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli nad jakością i zgodnością jej realizacji z pozwoleniem na budowę, właściwymi przepisami, standardami określonymi w odpowiednich normach i projektach, umowami z Firmą budowlaną oraz zasadami wiedzy technicznej; 3. ponoszenie odpowiedzialności przed Urzędami Dozoru Budowlanego oraz innymi organami administracji architektoniczno-budowlanej i nadzoru budowlanego za niewykonanie lub nienależyte wykonanie kontroli nad przebiegiem robót budowlanych zgodnie z Prawem budowlanym, sztuką budowlaną oraz przepisami BHP; 4. protokolarne przekazanie Firmie budowlanej placu budowy oraz prowadzenie jego regularnych inspekcji w trakcie wykonywania robót; częstotliwość wizytowania budowy będzie powiązana z wymogami prowadzonych prac na budowie i nie będzie mniejsza niż raz w tygodniu. W czasie każdego pobytu na budowie Wykonawca będzie sprawdzał poprawność, kompletność i rzetelność wpisów w dzienniku budowy, reagował na stwierdzone nieprawidłowości oraz potwierdzał swoją obecność na budowie stosownym wpisem do dziennika budowy; 5. bieżące informowanie Zamawiającego o wszystkich zdarzeniach dotyczących przebiegu realizacji inwestycji; w tym celu po upływie każdego miesiąca kalendarzowego Wykonawca będzie przedkładał stosowny raport, a także inne raporty (raporty: wstępne, miesięczne, kwartalne, przejściowe, końcowe); 6. przygotowanie i udział we wszystkich odbiorach pośrednich (częściowych), odbiorze końcowym oraz w procedurze przekazania Zamawiającemu całego przedmiotu umowy do użytkowania, 7. przygotowanie kompletnej dokumentacji i oświadczeń wymaganych przez odpowiednie uregulowania prawne do uzyskania zgody na użytkowanie obiektu (pozwolenie na użytkowanie) oraz współpraca z Zamawiającym w jej formalnym uzyskaniu; 8. zarządzanie: dokumentacją budowlaną powstającą w związku z realizacją inwestycji, przeglądanie i analiza rysunków wykonawczych oraz dokumentów wykonawczych sporządzanych przez Firmę budowlaną, nadzór autorski oraz nadzór archeologiczny z komentarzami dla Inwestora; 9. egzekwowanie od Firmy budowlanej usunięcia wszystkich stwierdzonych w protokołach odbioru usterek, potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usuniętych wad; 10. współpraca z nadzorem autorskim oraz archeologicznym, zapewnionym przez Zamawiającego; 11. czynne uczestniczenie i egzekwowanie ustaleń z narad koordynacyjnych organizowanych przez Zamawiającego nie rzadziej niż 1 raz w miesiącu; 12. sprawdzanie jakości i zgodności wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych z dokumentacją projektową, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; 13. sprawdzenie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających oraz instalacji w terminie najpóźniej 2 dni roboczych licząc od dnia ich telefonicznego zgłoszenia właściwemu Inspektorowi Nadzoru przez kierownika budowy i potwierdzenia tego faktu zapisem w dzienniku budowy, a także sprawdzanie urządzeń technicznych i przewodów kominowych; 14. sprawdzanie odpowiedniości i autentyczności wszystkich certyfikatów, ubezpieczeń, zabezpieczeń, gwarancji, praw własności itd., za które Wykonawca jest odpowiedzialny zgodnie z warunkami kontraktu; 15. sprawdzenie dokumentacji odbiorowej - tzw. Operatu kolaudacyjnego; 16. kontrola nad terminowym i zgodnym z harmonogramem przebiegiem budowy, zgodnie z budżetem i umową zawartą pomiędzy Zamawiającym a Firmą budowlaną; 17. kontrolowanie wszystkich rozliczeń budowy, w tym również prowadzenie i kontrolowanie rozliczeń środków pozyskiwanych przez Zamawiającego ze źródeł innych niż własne, rozliczanie inwestycji w imieniu Zamawiającego przed instytucjami finansującymi jej realizację, w tym wymagana sprawozdawczość, ustalanie i określanie wartości wykonanych robót zgodnie z zapisami umowy oraz harmonogramem rzeczowo finansowym i akceptacja przejściowych faktur płatności; 18. sporządzanie protokołów konieczności dla robót dodatkowych, zaniechanych oraz zamiennych, zaproponowanych przez Firmę budowlaną w zakresie rzeczowym i finansowym, uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich zmian dotyczących wartości robót, negocjowanie z Firmą budowlaną i pisemne rekomendowanie Zamawiającemu na bieżąco wszystkich robót spoza harmonogramu; 19. ocenianie i rozstrzyganie wszelkich roszczeń, dyskusji oraz problemów pojawiających się podczas robót, a także dokonywanie wszelkich możliwych czynności w celu zapobiegania sporom i opóźnieniom; 20. kontrola współpracy i rozliczeń Firmy budowlanej z Podwykonawcami, a w szczególności ochrona Zamawiającego przed roszczeniami Podwykonawców; 21. wyegzekwowanie od Firmy budowlanej przedstawienia odpowiednich warunków gwarancji i rękojmi na wykonane roboty, a także usługi w trakcie okresu zgłaszania wad - nadzorowanie inspekcji gwarancyjnych, końcowych akceptacji i rozwiązywanie sporów poprzez: regularne inspekcje wad usuwanych przez Firmę budowlaną, wydanie Świadectwa Wykonania i sprawdzenie Końcowego Oświadczenia Firmy budowlanej. 1.5) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.15.40 - Usługi nadzoru budowlanego Kod CPV wg słownika 2008: 71.31.54.00 - Usługi inspekcji budowlanej

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: zapytanie o cenę.

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część nr: Nazwa: Nadzór inwestorski dotyczący robót budowlanych związanych z wzniesieniem budynków i obiektów, obejmujących sortownię stałych odpadów komunalnych dla Miasta Wrocławia na terenie nieruchomości położonej przy ul. Szczecińskiej 5 we Wrocławiu. V. 1 Data udzielenia zamówienia: 01.09.2006. 2) Liczba otrzymanych ofert: 5. 3) Nazwa i adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Inżynierskie Tomasz Jaworski, ul. Kolarska 3a, 53-013 Wrocław, woj. Polska/dolnośląskie, tel. +48 601 872 536, e-mail: t.jaworski@poczta.fm. 4) Informacja o cenie wybranej oferty oraz o nie podlegających odrzuceniu ofertach z najtańszą i najdroższą ceną (bez VAT): Cena wybranej oferty: 234 240.00 Oferta z najniższą ceną: 201 097.48 / oferta z najwyższą ceną: 325 740.00 Waluta: PLN

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 11.09.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.