eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi NysaDostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-14

Nysa: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii
Numer ogłoszenia: 60950 - 2013; data zamieszczenia: 14.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Św. Piotra 1, 48-300 Nysa, woj. opolskie, tel. 77 4087830, faks 77 4333038.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.ipzp.pl/zoz-nysa

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku, zgodnie z wykazem asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik Nr 5 do SIWZ Zamawiający dopuszcza składanie ofert na części: Część nr 1 - dostawa prowadnic do rurek intubacyjnych Część nr 2 - dostawa filtrów mechanicznych przeciwwirusowych i przeciwbakteryjnych Część nr 3 - dostawa cewników urologicznych typu : Foley trójdrożny, Nelaton, Tieman Część nr 4 - dostawa przyrządów jednorazowego użytku do przetaczania płynów infuzyjnych, przyrządów do podawania krwi, oraz przedłużaczy do pomp infuzyjnych Część nr 5 - dostawa masek Cirrus Część nr 6 - dostawa protez naczyniowych Część nr 7 - dostawa akcesoriów zużywalnych do badań urodynamicznych do aparatu SOLAR BLUE firmy Medical Measurement System Część nr 8 - dostawa cewników do odsysania Część nr 9 - dostawa cewników do karmienia przez nos Część nr 10 - dostawa pojemników plastikowych Część nr 11 - dostawa zgłębników żołądkowych Część nr 12 - dostawa masek oraz cewników do podawania tlenu Część nr 13 - dostawa woreczków do pobierania moczu u dzieci Część nr 14 - dostawa laryngologicznych łopatek drewnianych Część nr 15 - dostawa sterylnych kanek doodbytniczych Część nr 16 - dostawa jednorazowych fartuchów ochronnych oraz rękawic foliowych Część nr 17 - dostawa automatycznych opasek zaciskowych Część nr 18 - dostawa ciśnieniomierzy Część nr 19 - dostawa stetoskopów lekarskich Część nr 20 - dostawa nawilżanych osłonek lateksowych na głowice do badań USG Część nr 21 - dostawa cewników, drenów, łączników oraz zestawów do drenażu klatki piersiowej i otrzewnej Część nr 22 - dostawa drenów do jamy brzusznej Część nr 23 - dostawa kaniul dożylnych typu bezpiecznego Część nr 24 - dostawa strzykawek typu Janeta Część nr 25 - dostawa sond Sengstakena Część nr 26 - dostawa cewników urologicznych typu Foley, worków do dobowej zbiórki moczu, zatyczek, wieszaków do worków Część nr 27 - dostawa kateterów moczowodowych typu Nelaton z prowadnicą nylonowa Część nr 28 - dostawa zestawów do drenażu wewnętrznego oraz kateterów moczowodowych typu Nelaton z prowadnicą metalową Część nr 29 - dostawa zamkniętych systemów do godzinowej zbiórki moczu Część nr 30 - dostawa jednorazowych chusteczek do dezynfekcji głowic USG Część nr 31 - dostawa elektrod do aparatu do elektrochirurgii Część nr 32 - dostawa cewników do urządzenia do oceny stanu hemodynamicznego pacjenta w oparciu o pomiar parametrów hemodynamicznych metodą termodylucji przezpłucnej, analizy krzywej ciśnienia tętniczego krwi oraz saturacji żylnej Część nr 33 - dostawa środków myjących oraz płucząco-odkamieniających do płuczek-dezynfektorów do opróżniania, mycia i dezynfekcji pojemników na wydzieliny i wydaliny ludzkie Część nr 34 - dostawa tuneli zatorów wielorazowego użytku do przygotowania tunelu dla protez naczyniowych Część nr 35 - dostawa jednorazowych narzędzi do opanowania krwawienia po usunięciu polipów.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 35.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty Oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy, zgodnie załącznikiem nr 2 do SIWZ Ocenę spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie analizy wymaganych od Wykonawców oświadczeń i dokumentów o których mowa w SIWZ. Ocena odbędzie się zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty Oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy, zgodnie załącznikiem nr 2 do SIWZ Ocenę spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie analizy wymaganych od Wykonawców oświadczeń i dokumentów o których mowa w SIWZ. Ocena odbędzie się zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty Oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy, zgodnie załącznikiem nr 2 do SIWZ Ocenę spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie analizy wymaganych od Wykonawców oświadczeń i dokumentów o których mowa w SIWZ. Ocena odbędzie się zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty Oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy, zgodnie załącznikiem nr 2 do SIWZ Ocenę spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie analizy wymaganych od Wykonawców oświadczeń i dokumentów o których mowa w SIWZ. Ocena odbędzie się zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty Oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy, zgodnie załącznikiem nr 2 do SIWZ Ocenę spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie analizy wymaganych od Wykonawców oświadczeń i dokumentów o których mowa w SIWZ. Ocena odbędzie się zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: 1. W zależności od rodzaju oferowanego sprzętu Zamawiający wymaga dostarczenia: 1) Deklaracji Zgodności - ( oświadczenie wytwórcy lub jego autoryzowanego przedstawiciela, stwierdzające na jego wyłączną odpowiedzialność, że wyrób jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi ) 2) Certyfikatu Zgodności - Deklaracji Zgodności WE ( art. 2.1.8. ustawy o wyrobach medycznych -dokument wydany przez jednostkę notyfikowaną w zakresie wyrobów, poświadczający przeprowadzenie procedury oceny zgodności, potwierdzającej, że należycie zidentyfikowany wyrób, jego projekt, typ, proces wytwarzania, sterylizacji lub kontroli i badań końcowych jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi) dla wyrobów medycznych : zgodnie z art. 29 ustawy o wyrobach medycznych: a/ klasy I z funkcją pomiarową b/ klasy I sterylnej c/ klasy II a d/ klasy II b e/ klasy III f/ aktywnych wyrobów medycznych do implantacji g/ do diagnostyki in vitro z wykazu A h/ do diagnostyki in vitro z wykazu B - dokument musi być ważny przez okres na jaki zostanie zawarta umowa art. 10.1 ustawy o wyrobach medycznych Zabrania się wprowadzania do obrotu wyrobów, jeżeli dotyczące ich certyfikaty zgodności utraciły ważność, zostały wycofane lub zawieszone 3) Formularza Powiadomienia/ Zgłoszenia/ do Rejestru Wyrobów Medycznych do każdej pozycji w zadaniach zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r o wyrobach medycznych ( Dz. U. z 2010r Nr 107 poz. 679, art. 2 ust. 1 pkt12, art. 58, art. 59, art. 60, art. 64.1, art. 133 oraz art.134 ), złożenie dokumentu potwierdzone przez Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych na dołączonym formularzu, w przypadku braku potwierdzenia złożenia formularza przez Urząd wykonawca dołączy do oferty posiadany Formularz Powiadomienia/ Zgłoszenia/ do Rejestru Wyrobów Medycznych wraz z oświadczeniem, podpisanym prze upoważnioną osobę , że w dniu zostały złożone wymagane dokumenty w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych lub dokumentu potwierdzającego przeniesienie danych z Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania do bazy Europejskiej Bazy Danych Wyrobów Medycznych o której mowa w art. 64 ust. 1 ustawy o wyrobach medycznych ( art. 133 ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r ) 4) Etykiet z nazwą oferowanego wyrobu w języku polskim zgodnie z Załącznikiem Nr 1 pkt. 13 Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 12 stycznia 2011r w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych oraz Załącznikiem Nr 1 pkt. 8 Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 12 stycznia 2011r w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych do diagnostyki In vitro 5) Instrukcji obsługi/używania/ technik operacyjnych - w języku polskim zgodnie z Załącznikiem Nr 1 pkt. 13 Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 12 stycznia 2011r w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych oraz Załącznikiem Nr 1 pkt. 8 Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 12 stycznia 2011r w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych do diagnostyki In vitro 6) Materiałów informacyjnych - katalogów oferowanych produktów zawierających zdjęcia oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia potwierdzający wymagania określone przez zamawiającego, z nazwą producenta, opisem których pozycji formularza cenowego dotyczą - w języku polskim. 7) Wyników badań potwierdzających brak ftalanów w wyrobach oferowanych w części nr 4 dla ostatniej zakupionej partii towaru u producenta, którego wyroby wykonawca zaoferował w ofercie W przypadku kiedy Zamawiający nie będzie w stanie na podstawie dostarczonych dokumentów oraz materiałów informacyjnych potwierdzić żądanych parametrów - wymagań oferowanych wyrobów, wezwie Wykonawcę do dostarczenia próbki. W przypadku wyboru oferty Wykonawcy, który dostarczył próbkę pozostanie ona u zamawiającego przez okres 4 lat zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Wszystkie dokumenty muszą być ważne przez okres na jaki zostanie zawarta umowa art. 10.1 ustawy o wyrobach medycznych / Zabrania się wprowadzania do obrotu wyrobów, jeżeli dotyczące ich certyfikaty zgodności utraciły ważność, zostały wycofane lub zawieszone/ . W przypadku gdy dokument traci ważność podczas trwania umowy Wykonawca musi załączyć do aktualnego dokumentu oświadczenie, że dostarczy przedłużenie dokumentu do siedziby Zamawiającego. W przypadku gdy dokument traci ważność przed podpisaniem umowy Wykonawca wraz z egzemplarzem podpisanej umowy dostarczy Zamawiającemu aktualny dokument.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę ceny brutto jedynie w przypadku zmiany stawki podatku VAT w ramach niniejszej umowy. Zmiana ta następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.ipzp.pl/zoz-nysa
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowotnej w Nysie, ul. Bohaterów Warszawy 34, 48-300 Nysa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.02.2013 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Zespołu Opieki Zdrowotnej w Nysie, 48-300 Nysa, ul. Bohaterów Warszawy 34.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część nr 1 - dostawa prowadnic do rurek intubacyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 1 - dostawa prowadnic do rurek intubacyjnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część nr 2 - dostawa filtrów mechanicznych przeciwwirusowych i przeciwbakteryjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 2 - dostawa filtrów mechanicznych przeciwwirusowych i przeciwbakteryjnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część nr 3 - dostawa cewników urologicznych typu : Foley trójdrożny, Nelaton, Tieman.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 3 - dostawa cewników urologicznych typu : Foley trójdrożny, Nelaton, Tieman.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część nr 4 - dostawa przyrządów jednorazowego użytku do przetaczania płynów infuzyjnych, przyrządów do podawania krwi, oraz przedłużaczy do pomp infuzyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 4 - dostawa przyrządów jednorazowego użytku do przetaczania płynów infuzyjnych, przyrządów do podawania krwi, oraz przedłużaczy do pomp infuzyjnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część nr 5 - dostawa masek Cirrus.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 5 - dostawa masek Cirrus.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Część nr 6 - dostawa protez naczyniowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 6 - dostawa protez naczyniowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Część nr 7 - dostawa akcesoriów zużywalnych do badań urodynamicznych do aparatu SOLAR BLUE firmy Medical Measurement System.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 7 - dostawa akcesoriów zużywalnych do badań urodynamicznych do aparatu SOLAR BLUE firmy Medical Measurement System.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Część nr 8 - dostawa cewników do odsysania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 8 - dostawa cewników do odsysania.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Część nr 9 - dostawa cewników do karmienia przez nos.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 9 - dostawa cewników do karmienia przez nos.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Część nr 10 - dostawa pojemników plastikowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 10 - dostawa pojemników plastikowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Część nr 11 - dostawa zgłębników żołądkowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 11 - dostawa zgłębników żołądkowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Część nr 12 - dostawa masek oraz cewników do podawania tlenu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 12 - dostawa masek oraz cewników do podawania tlenu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Część nr 13 - dostawa woreczków do pobierania moczu u dzieci.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 13 - dostawa woreczków do pobierania moczu u dzieci.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Część nr 14 - dostawa laryngologicznych łopatek drewnianych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 14 - dostawa laryngologicznych łopatek drewnianych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Część nr 15 - dostawa sterylnych kanek doodbytniczych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 15 - dostawa sterylnych kanek doodbytniczych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Część nr 16 - dostawa jednorazowych fartuchów ochronnych oraz rękawic foliowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 16 - dostawa jednorazowych fartuchów ochronnych oraz rękawic foliowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Część nr 17 - dostawa automatycznych opasek zaciskowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 17 - dostawa automatycznych opasek zaciskowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Część nr 18 - dostawa ciśnieniomierzy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 18 - dostawa ciśnieniomierzy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Część nr 19 - dostawa stetoskopów lekarskich.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 19 - dostawa stetoskopów lekarskich.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Część nr 20 - dostawa nawilżanych osłonek lateksowych na głowice do badań USG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 20 - dostawa nawilżanych osłonek lateksowych na głowice do badań USG.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Część nr 21 - dostawa cewników, drenów, łączników oraz zestawów do drenażu klatki piersiowej i otrzewnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 21 - dostawa cewników, drenów, łączników oraz zestawów do drenażu klatki piersiowej i otrzewnej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Część nr 22 - dostawa drenów do jamy brzusznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 22 - dostawa drenów do jamy brzusznej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Część nr 23 - dostawa kaniul dożylnych typu bezpiecznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 23 - dostawa kaniul dożylnych typu bezpiecznego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Część nr 24 - dostawa strzykawek typu Janeta.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 24 - dostawa strzykawek typu Janeta.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Część nr 25 - dostawa sond Sengstakena.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 25 - dostawa sond Sengstakena.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Część nr 26 - dostawa cewników urologicznych typu Foley, worków do dobowej zbiórki moczu, zatyczek, wieszaków do worków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 26 - dostawa cewników urologicznych typu Foley, worków do dobowej zbiórki moczu, zatyczek, wieszaków do worków.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Część nr 27 - dostawa kateterów moczowodowych typu Nelaton z prowadnicą nylonowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 27 - dostawa kateterów moczowodowych typu Nelaton z prowadnicą nylonowa.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: Część nr 28 - dostawa zestawów do drenażu wewnętrznego oraz kateterów moczowodowych typu Nelaton z prowadnicą metalową.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 28 - dostawa zestawów do drenażu wewnętrznego oraz kateterów moczowodowych typu Nelaton z prowadnicą metalową.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: Część nr 29 - dostawa zamkniętych systemów do godzinowej zbiórki moczu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 29 - dostawa zamkniętych systemów do godzinowej zbiórki moczu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: Część nr 30 - dostawa jednorazowych chusteczek do dezynfekcji głowic USG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 30 - dostawa jednorazowych chusteczek do dezynfekcji głowic USG.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 31 NAZWA: Część nr 31 - dostawa elektrod do aparatu do elektrochirurgii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 31 - dostawa elektrod do aparatu do elektrochirurgii.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 32 NAZWA: Część nr 32 - dostawa cewników do urządzenia do oceny stanu hemodynamicznego pacjenta w oparciu o pomiar parametrów hemodynamicznych metodą termodylucji przezpłucnej, analizy krzywej ciśnienia tętniczego krwi oraz saturacji żylnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 32 - dostawa cewników do urządzenia do oceny stanu hemodynamicznego pacjenta w oparciu o pomiar parametrów hemodynamicznych metodą termodylucji przezpłucnej, analizy krzywej ciśnienia tętniczego krwi oraz saturacji żylnej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 33 NAZWA: Część nr 33 - dostawa środków myjących oraz płucząco-odkamieniających do płuczek-dezynfektorów do opróżniania, mycia i dezynfekcji pojemników na wydzieliny i wydaliny ludzkie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 33 - dostawa środków myjących oraz płucząco-odkamieniających do płuczek-dezynfektorów do opróżniania, mycia i dezynfekcji pojemników na wydzieliny i wydaliny ludzkie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 34 NAZWA: Część nr 34 - dostawa tuneli zatorów wielorazowego użytku do przygotowania tunelu dla protez naczyniowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 34 - dostawa tuneli zatorów wielorazowego użytku do przygotowania tunelu dla protez naczyniowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 35 NAZWA: Część nr 35 - dostawa jednorazowych narzędzi do opanowania krwawienia po usunięciu polipów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 35 - dostawa jednorazowych narzędzi do opanowania krwawienia po usunięciu polipów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.