eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SkwierzynaWykonanie usługi w zakresie nadzoru urbanistyczno-architektonicznego związanego z zagospodarowaniem przestrzennym - udział w postępowaniu i przygotowaniu projektu decyzji o ustaleniu warunków zabudowy i decyzji o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publ

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-13

Skwierzyna: Wykonanie usługi w zakresie nadzoru urbanistyczno-architektonicznego związanego z zagospodarowaniem przestrzennym - udział w postępowaniu i przygotowaniu projektu decyzji o ustaleniu warunków zabudowy i decyzji o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego
Numer ogłoszenia: 60950 - 2009; data zamieszczenia: 13.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy w Skwierzynie , ul. Rynek 1, 66-440 Skwierzyna, woj. lubuskie, tel. 095 7216536.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.skwierzyna.samorzady.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi w zakresie nadzoru urbanistyczno-architektonicznego związanego z zagospodarowaniem przestrzennym - udział w postępowaniu i przygotowaniu projektu decyzji o ustaleniu warunków zabudowy i decyzji o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego postępowania jest wykonanie usługi w zakresie nadzoru urbanistyczno-architektonicznego związanego z zagospodarowaniem przestrzennym - udział w postępowaniu i przygotowaniu projektu decyzji o ustaleniu warunków zabudowy i decyzji o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego w zakresach : - projekty decyzji dotyczące powierzchni do 1 ha lub obiektu liniowego o długości do 0,5 km - 120 szt. - projekty decyzji dotyczące powierzchni powyżej 1 ha lub inwestycji powodującej oddziaływanie na środowisko oraz obiektu liniowego o długości do 0,5 do 1 km - 10 szt. - projekty decyzji dotyczące powierzchni powyżej 1 ha lub inwestycji powodującej oddziaływanie na środowisko oraz obiektu liniowego o długości powyżej 1 km -10 szt..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.42.00.00 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4. nie podlegają wykluczeniu z Postępowania zgodnie z art. 24 Ustawy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: d) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wypisie do ewidencji działalności gospodarczej ( dokument wydany nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert ) e) Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia( nadzoru urbanistycznego związanego z zagospodarowaniem przestrzennym), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie (referencje) f) Uprawnienia do projektowania w planowaniu przestrzennym, uprawniające do prowadzenia prac stanowiących przedmiot zamówienia. g) Aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Urbanistów lub Architektów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące dokumenty: a) Wypełniony formularz oferty, wg załącznika nr.1 do niniejszej specyfikacji. b) Kosztorys ofertowy c) Oświadczenie oferenta o spełnieniu wymogów w trybie art. 22 , oraz nie podleganiu wykluczeniu z postępowania art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg załączonych druków) d) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wypisie do ewidencji działalności gospodarczej ( dokument wydany nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert ) e) Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia( nadzoru urbanistycznego związanego z zagospodarowaniem przestrzennym), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie (referencje) f) Uprawnienia do projektowania w planowaniu przestrzennym, uprawniające do prowadzenia prac stanowiących przedmiot zamówienia. g) Aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Urbanistów lub Architektów..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.skwierzyna.samorzady.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Skwierzynie ul. Rynek 1 66-440 Skwierzyna.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.03.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Skwierzynie ul. Rynek 1 66-440 Skwierzyna I piętro, sala posiedzeń.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.