Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-02-22
Wrzosowa: Prowadzenie kompleksowego monitoringu składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Sobuczynie.
Numer ogłoszenia: 60955 - 2011; data zamieszczenia: 22.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Częstochowskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. , Sobuczyna, ul. Konwaliowa 1, 42-263 Wrzosowa, woj. śląskie, tel. (034) 327-53-20, faks (034) 327-52-66.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.czpk.czestochowa.um.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie kompleksowego monitoringu składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Sobuczynie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Prowadzenie kompleksowego monitoringu składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Sobuczynie zarządzanego przez Częstochowskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. zgodnie z: - Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 grudnia 2002r. w sprawie zakresu, czasu, sposobu oraz warunków prowadzenia monitoringu składowisk odpadów (Dz.U.02.220.1858). - Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 4 listopada 2008r. w sprawie wymagań w zakresie prowadzenia pomiarów wielkości emisji oraz pomiarów ilości pobieranej wody (Dz.U.08.206.1291). - Pozwoleniem Zintegrowanym wydanym przez Marszałka Województwa Śląskiego w Katowicach - do wglądu w siedzibie Spółki. - Pozwoleniem wodno - prawnym wydanym przez Marszałka Województwa Śląskiego w Katowicach - do wglądu w siedzibie Spółki. 2. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie: - Analizy składu i wielkości przepływu wód podziemnych. - Analizy składu i poziomu wód podziemnych. - Analizy składu wód odciekowych (odciek surowy, odciek oczyszczony). - Badania osiadania powierzchni składowiska odpadów (w zakresie pomiaru osiadania składowiska wymagane jest wygenerowanie map). - Badania stateczności zboczy. - Badania struktury i składu składowanych odpadów (celem badania powinno być określenie powierzchni i objętości zajmowanej przez odpady oraz struktury składowanych odpadów). - Pomiaru hałasu. - Opracowania dokumentacji kwartalnej wraz z porównaniem wyników badań. - Opracowania dokumentacji rocznej wraz z porównaniem wyników badań. 3. Harmonogram i zakres pomiarów określony został w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) 4. Zamawiający we własnym zakresie prowadzi: - Pomiar gazu składowiskowego. - Pomiar wielkość opadu atmosferycznego. - Pomiar objętość wód odciekowych. - Ewidencję odpadów składowanych i wykorzystanych na składowisku odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Sobuczynie (do opracowania rocznego). 5. Wykonawca zobowiązany jest do: - Poinformowania Zamawiającego telefonicznie, faksem lub e - mailem o terminie przeprowadzenia pomiarów i badań z co najmniej 2 - dniowym wyprzedzeniem. - Bieżącego przekazywania roboczych kopii wyników badań po ich wykonaniu. - Wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z aktualnie obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawnymi i normami. - Prowadzenia badań parametrów wskaźnikowych i substancji o których mowa w przedmiocie zamówienia przez laboratoria badawcze posiadające wdrożony system jakości w rozumieniu przepisów o normalizacji zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 grudnia 2002r, w sprawie zakresu czasu, sposobu oraz warunków prowadzenia monitoringu składowisk odpadów (Dz.U.02.220.1858). 6. Zamawiający zobowiązany jest do: - Przekazania wyników pomiarów prowadzonych we własnym zakresie w terminie 15 dni po zakończeniu kwartału lub roku. - Przyjęcia sprawozdania w terminie 14 dni licząc od daty jego otrzymania (podpisanie protokołu odbioru, w przypadku gdy Zamawiający nie wniesie uwag do treści sprawozdania)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.71.15.00 - Monitoring środowiska naturalnego inny niż dotyczący branży budowlanej 73.11.10.00 - Laboratoryjne usługi badawcze .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Udział w postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 6.1.1 SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Udokumentowanie wykonania w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 usług polegających na prowadzeniu monitoringu składowiska odpadów, poparte rekomendacjami od firm zlecających prace.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 6.1.1 SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 6.1.1 SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 6.1.1 SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony Formularz Ofertowy (wg. Zał. Nr 1 SIWZ). 2. Zaparafowany na każdej ze stron wzór umowy (Zał. Nr 4 SIWZ). 3. Wykaz podwykonawców (Zał. Nr 6 SIWZ) 4. Certyfikat - potwierdzony za zgodność z oryginałem lub oryginał, że laboratorium badawcze posiada wdrożony system jakości w rozumieniu przepisów o normalizacji będący dowodem gwarancji usług, dokument musi zawierać aktualny termin ważności.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Przewiduje się możliwość zmiany postanowień dot. wynagrodzenia w zawartej umowie w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w warunkach: zmiany w trakcie obowiązywania umowy przepisów prawa, norm, decyzji administracyjnych dotyczących CzPK Sp. z o.o., których zastosowanie jest niezbędne dla wykonywanego przedmiotu zamówienia, konsekwencją może być zmiana częstotliwości analiz lub zakresu zamówienia określonego w pkt 3 SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czpk.czestochowa.um.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można odebrać nieodpłatnie w siedzibie Częstochowskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o. o. w Sobuczyna, ul. Konwaliowa 1 w godzinach od 8:00 do 14:00 u Sekretarza Komisji Przetargowej.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.03.2011 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat CzPK Sp. z o.o. Sobuczyna, ul. Konwaliowa 1 42 - 263 Wrzosowa.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa przygotowania bibliotek eksomowych (WES) oraz sekwencjonowania NGS
- U/23/2025 Usługa monitoringu chiropterologicznego dla Międzynarodowego Centrum Badawczo-Rozwojowego w Prószkowie
- Opracowanie lub aktualizacja wytycznych oraz wykonanie oceny stanu jednolitych części wód powierzchniowych dla których nie było możliwości wykonania oceny ......
- Sukcesywne usługi badawcze z zakresu sekwencjonowania w podziale na 2 zadania.
- Aktualizacja planów zadań ochronnych dla obszarów Natura 2000 wraz z prowadzeniem monitoringów.
- prowadzenie państwowych badań jakości produktów leczniczych.
więcej: Laboratoryjne usługi badawcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.