eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁaskWykonanie sieci kanalizacji deszczowej o dł. 217,6m wraz z przyłączami w rejonie dróg wewnętrznych zlokalizowanych pomiędzy ulicami Jana Pawła II i Polną w Łasku wraz odtworzeniem istniejącej nawierzchni.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-26

Łask: Wykonanie sieci kanalizacji deszczowej o dł. 217,6m wraz z przyłączami w rejonie dróg wewnętrznych zlokalizowanych pomiędzy ulicami Jana Pawła II i Polną w Łasku wraz odtworzeniem istniejącej nawierzchni.
Numer ogłoszenia: 60957 - 2008; data zamieszczenia: 26.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łask, ul. Warszawska 14, 98-100 Łask, woj. łódzkie, tel. 043 6768300, fax 043 6768388.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lask.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie sieci kanalizacji deszczowej o dł. 217,6m wraz z przyłączami w rejonie dróg wewnętrznych zlokalizowanych pomiędzy ulicami Jana Pawła II i Polną w Łasku wraz odtworzeniem istniejącej nawierzchni..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie sieci kanalizacji deszczowej o dł. 217,6m wraz z przyłączami oraz odtworzenie istniejącej nawierzchni: z trylinki, płytek chodnikowych, kostki betonowej i bitumicznej oraz prace niezbędne do przywrócenia terenu do stanu istniejącego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.24.53 - Upusty Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.53 - Roboty budowlane w zakresie upustów Oryginalny kod CPV: 45.23.24.51 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.51 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe Oryginalny kod CPV: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 04.07.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3.000,-zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.1. prowadzą działalność gospodarczą w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym. 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności: 2.1. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej trzy zadania odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, każda o wartości nie mniejszej niż wartość złożonej oferty w niniejszym postępowaniu 2.2. dysponują osobą legitymującą się kwalifikacjami odpowiednimi do stanowiska, jakie zostanie jej powierzone, tj. kierownikiem budowy z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynierii sanitarnej z zakresu budowy sieci zewnętrznych wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych poniżej oświadczeń i dokumentów, wg formuły spełnia-nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Od wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest, w celu potwierdzenia spełnienia warunków, przedstawienie niżej wymienionych dokumentów. Dokumenty te mogą być przedstawione w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 2. Wraz z ofertą należy złożyć: 2.1. Oświadczenie Wykonawcy, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy; 2.2. Dowód wniesienia/wpłacenia wadium; 2.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.4. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 2.5. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, posiadającymi aktualne zaświadczenia o przynależności do odpowiedniej Izby Inżynierów Budownictwa oraz uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. Do wykazu winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych, dokument potwierdzający przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego; 2.6. W przypadku realizacji zamówienia z udziałem podwykonawstwa, wykonawca musi wskazać w ofercie część zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, a także podać nazwy (firmy) proponowanych podwykonawców; 2.7. Aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.8. Aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.9. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ; 2.10. Pełnomocnictwo do reprezentowania o ile wniosek składa pełnomocnik; 2.11. Kosztorys ofertowy sporządzony przez Wykonawcę obejmujący wszystkie roboty niezbędne do wykonania niniejszego zamówienia; 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2.3., 2.8., 2.9. składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że nie uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 3., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być przetłumaczone na język polski i potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, w przeciwnym razie nie będą brane pod uwagę. 6. Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie (konsorcjum): 6.1. Podmioty zobowiązane są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 6.2. Wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. 2.1., 2.3., 2.7., 2.8., 2.9. muszą być złożone przez każdy podmiot oddzielnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lask.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Łasku, 98-100 Łask, ul. Warszawska 14, pok. 51.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.04.2008 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miejski w Łasku, ul. Warszawska 14, Biuro Obsługi Interesanta sala 100..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.