Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2017-04-07
Ogłoszenie nr 60963 - 2017 z dnia 2017-04-07 r.
Lubichowo: Remont dróg gminnych w podziale na części
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lubichowo - Urząd Gminy Lubichowo, krajowy numer identyfikacyjny
53720800000, ul.
ul. Zblewska
8,
83240
Lubichowo, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
585 885 226, e-mail
wojt.lubichowo.gst@gminypolskie.pl, faks
585 885 340.
Adres strony internetowej (URL):
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
nie
www.bip.lubichowo.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
nie
www.bip.lubichowo.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
w formie pisemnej
Adres:
Gmina Lubichowo - Urząd Gminy Lubichowo, ul. Zblewska 8, 83-240 Lubichowo
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg gminnych w podziale na części
Numer referencyjny: ZPP.271.1.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest remont dróg gminnych w podziale na części. Część nr 1. Remont drogi gminnej - Lubichowo, ul. Jana Pawła II: wykonanie nawierzchni z płyt wielootworowych podwójnie zbrojonych wraz z korytowaniem zagęszczeniem piaskiem na długości: - 90 m i szerokości 4 m, - 30 m i szerokości 0,75 m, - 21 m i szerokości 3 m. Część nr 2. Remont drogi gminnej - Lubichowo, ul. Wrzosowa: ułożenie dwóch rzędów płyt wielootworowych podwójnie zbrojonych o szerokości 1 m każdy wraz z korytowaniem oraz zagęszczeniem pisakiem i kruszywem pomiędzy płytami na długości 40 m. Część nr 3. Remont drogi gminnej - Lubichowo, ul. Polna: ułożenie dwóch rzędów płyt wielootworowych podwójnie zbrojonych o szerokości 1 m każdy wraz z korytowaniem oraz zagęszczeniem pisakiem i kruszywem pomiędzy płytami na długości 75 m. Część nr 4. Remont drogi gminnej - Lubichowo, ul. Wdecka: ułożenie nawierzchni z płyt wielootworowych podwójnie zbrojonych wraz z korytowaniem oraz zagęszczeniem pisakiem na długości 100 m i szerokości 4 m. Część nr 5. Remont drogi gminnej - Ocypel, ul. Leśna: ułożenie dwóch rzędów płyt wielootworowych podwójnie zbrojonych o szerokości 1 m każdy wraz z korytowaniem oraz zagęszczeniem pisakiem i kruszywem pomiędzy płytami na długości 300 m. Część nr 6. Remont drogi gminnej - Wilcze Błota: ułożenie nawierzchni z płyt wielootworowych podwójnie zbrojonych wraz z korytowaniem oraz zagęszczeniem pisakiem o długości 100 m i szerokości 3 m. Część nr 7. Remont drogi gminnej - Mościska - ułożenie dwóch rzędów płyt wielootworowych podwójnie zbrojonych o szerokości 0,75 m każdy wraz z korytowaniem oraz zagęszczeniem pisakiem i kruszywem pomiędzy płytami na długości 130 m. Część nr 8. Remont drogi gminnej - Mermet: ułożenie nawierzchni z płyt wielootworowych podwójnie zbrojonych wraz z korytowaniem oraz zagęszczeniem pisakiem o długości 140 m i szerokości 3 m. Część nr 9. Remont drogi gminnej - Szteklin, ul. Za Bocianami: ułożenie nawierzchni z płyt wielootworowych podwójnie zbrojonych wraz z korytowaniem oraz zagęszczeniem pisakiem o długości 100 m i szerokości 3 m. Część nr 10. Remont drogi gminnej - Szteklin, ul. Sumińska: ułożenie nawierzchni z płyt wielootworowych podwójnie zbrojonych wraz z korytowaniem oraz zagęszczeniem pisakiem o długości 180 m i szerokości 3 m. Część nr 11. Remont drogi gminnej - Smolniki: ułożenie dwóch rzędów płyt wielootworowych podwójnie zbrojonych o szerokości 0,75 m każdy wraz z korytowaniem oraz zagęszczeniem pisakiem i kruszywem pomiędzy płytami na długości 100 m. Część nr 12. Remont drogi gminnej - Zelgoszcz Wybudowanie (w kierunku hydroforni) - ułożenie dwóch rzędów płyt wielootworowych podwójnie zbrojonych na szerokości 1 m każdy wraz z korytowaniem oraz zagęszczeniem pisakiem i kruszywem pomiędzy płytami na długości 150 m. Część nr 13. Remont drogi gminnej - Zelgoszcz Wybudowanie (w kierunku Wdy): ułożenie nawierzchni z płyt wielootworowych podwójnie zbrojonych wraz z korytowaniem oraz zagęszczeniem pisakiem o długości 66 m i szerokości 3 m. Część nr 14. Remont drogi gminnej - Zelgoszcz Wybudowanie (w kierunku Drewniaczek): ułożenie nawierzchni z płyt wielootworowych podwójnie zbrojonych wraz z korytowaniem oraz zagęszczeniem pisakiem o długości 133 m i szerokości 3 m. Część nr 15. Remont drogi gminnej - Lipinki Królewskie: ułożenie nawierzchni z płyt wielootworowych podwójnie zbrojonych wraz z korytowaniem oraz zagęszczeniem pisakiem o długości 100 m i szerokości 3 m. Część nr 16. Remont drogi gminnej - Wdecki Młyn: ułożenie dwóch rzędów płyt wielootworowych podwójnie zbrojonych o szerokości 0,75 m każdy wraz z korytowaniem oraz zagęszczeniem pisakiem i kruszywem pomiędzy płytami na długości 100 m. Część nr 17. Remont drogi gminnej - Bietowo: rozebranie istniejącej nawierzchni i ułożenie nawierzchni z płyt wielootworowych podwójnie zbrojonych wraz z korytowaniem oraz zagęszczeniem pisakiem o długości 65 m i szerokości 3 m. Część nr 18. Remont drogi gminnej - Mermet: ułożenie dwóch rzędów płyt wielootworowych podwójnie zbrojonych o szerokości 0,75 m każdy wraz z korytowaniem oraz zagęszczeniem pisakiem i kruszywem pomiędzy płytami na długości 55 m. Część nr 19. Remont drogi gminnej - Mościska: ułożenie dwóch rzędów płyt wielootworowych podwójnie zbrojonych o szerokości 0,75 m każdy wraz z korytowaniem oraz zagęszczeniem pisakiem i kruszywem pomiędzy płytami na długości 84 m. Część nr 20. Remont drogi gminnej - Smolniki - ułożenie dwóch rzędów płyt wielootworowych podwójnie zbrojonych o szerokości 0,75 m każdy wraz z korytowaniem oraz zagęszczeniem pisakiem i kruszywem pomiędzy płytami na długości 62 m. Część nr 21. Remont drogi gminnej - Szteklin, ul. Za Bocianami - ułożenie nawierzchni z płyt wielootworowych podwójnie zbrojonych wraz z korytowaniem oraz zagęszczeniem pisakiem o długości 44 m i szerokości 3 m. Część nr 22. Remont drogi gminnej - Wda ul. Działkowa: ułożenie dwóch rzędów płyt wielootworowych podwójnie zbrojonych o szerokości 1 m każdy wraz z korytowaniem oraz zagęszczeniem pisakiem i kruszywem pomiędzy płytami na długości 111 m. Część nr 23. Remont drogi gminnej - Wilcze Błota: ułożenie nawierzchni z płyt wielootworowych podwójnie zbrojonych wraz z korytowaniem oraz zagęszczeniem pisakiem o długości 36 m i szerokości 3 m. Część nr 24. Remont drogi gminnej - Lubichowo Wybudowanie (Morawy): ułożenie dwóch rzędów płyt wielootworowych podwójnie zbrojonych o szerokości 1 m każdy wraz z korytowaniem oraz zagęszczeniem pisakiem i kruszywem pomiędzy płytami na długości 500 m (6 odcinków: 3 odcinki po 60 m, 2 odcinki po 90 m, 1 odcinek - 140 m). Część nr 25. Remont drogi gminnej - Zelgoszcz Wybudowanie (w kierunku Mościsk) - ułożenie nawierzchni z płyt wielootworowych podwójnie zbrojonych wraz z korytowaniem oraz zagęszczeniem piaskiem na długości: 80 m i szerokości 3 m + wjazd o powierzchni 50m2 (I odcinek), - 100 m dwa rzędy o szerokości 1 m każdy z zagęszczeniem i kruszywem pomiędzy płytami. Część nr 26. Remont drogi gminnej - Bietowo-Kaliska: ułożenie dwóch rzędów płyt wielootworowych podwójnie zbrojonych o szerokości 1 m każdy wraz z korytowaniem oraz zagęszczeniem pisakiem i kruszywem pomiędzy płytami na długości 150 m. 2. Przedmiar robót remontu dróg gminnych w podziale na części:przedmiar robót - Remont drogi gminnej - Lubichowo, ul. Jana Pawła II, przedmiar robót - Remont drogi gminnej - Lubichowo, ul. Wrzosowa, przedmiar robót - Remont drogi gminnej Lubichowo, ul. Polna, przedmiar robót - Remont drogi gminnej - Lubichowo ul. Wdecka, przedmiar robót - Remont drogi gminnej - Ocypel, ul. Leśna, przedmiar robót - Remont drogi gminnej - Wilcze Błota, przedmiar robót - Remont drogi gminnej - Mościska, przedmiar robót - Remont drogi gminnej - Mermet, przedmiar robót - Remont drogi gminnej - Szteklin ul. Za Bocianami, przedmiar robót - Remont drogi gminnej - Szteklin, ul. Sumińska, przedmiar robót - Remont drogi gminnej - Smolniki, przedmiar robót - Remont drogi gminnej - Zelgoszcz Wybudowanie (w kierunku hydroforni), przedmiar robót - Remont drogi gminnej - Zelgoszcz Wybudowanie ( w kierunku Wdy), przedmiar robót - Remont drogi gminnej - Zelgoszcz Wybudowanie (w kierunku Drewniaczek), przedmiar robót - Remont drogi gminnej - Lipinki Królewskie, przedmiar robót - Remont drogi gminnej - Wdecki Młyn, przedmiar robót - Remont drogi gminnej - Bietowo, przedmiar robót - Remont drogi gminnej - Mermet, przedmiar robót - remont drogi gminnej - Mościska, przedmiar robót - Remont drogi gminnej - Smolniki, przedmiar robót - Remont drogi gminnej - Szteklin, ul. Za Bocianami, przedmiar robót - Remont drogi gminnej - Wda, ul. Działkowa, przedmiar robót - Remont drogi gminnej - Wilcze Błota, przedmiar robót - Remont drogi gminnej - Lubichowo Wybudowanie (Morawy), przedmiar robót - Remont drogi gminnej Zelgoszcz Wybudowanie (w kierunku Mościska), przedmiar robót - Remont drogi gminnej- Bietowo-Kaliska. 3. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - remont dróg gminnych w podziale na 26 części.
II.5) Główny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
Okres w dniach: 90
II.9) Informacje dodatkowe: Termin realizacji robót stanowi dodatkowe kryterium oceny ofert.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
- wykażą, iż dysponują osobami odpowiedzialnymi za wykonanie zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób wykwalifikowanych, zdolnych do wykonania zamówienia, posiadających uprawnienia budowlane, upoważniające w świetle obowiązujących przepisów do kierowania i nadzorowania robót - załącznik nr 6:
Kierownik budowy - posiadające następujące kwalifikacje: uprawnienia budowalne do kierowania robotami budowlanymi o specjalności drogowej, posiadający aktualny wpis na list członków właściwej izby samorządu zawodowego.
Wykonawca ma prawo do zmiany osoby pełniącej obowiązki Kierownika budowy na inną osobę o kwalifikacjach co najmniej równym kwalifikacjom wymaganym przez Zamawiającego.
- wykaże, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie polegające na budowie, przebudowie lub remoncie drogi o długości nie mniejszej niż 100 mb (potwierdzone dowodami, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, ze roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone) o podobnym charakterze i złożoności co przedmiot niniejszego postępowania - załącznik nr 5.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia zastrzega sobie możliwość wezwania Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:
1. Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie polegające na budowie, przebudowie lub remoncie drogi o długości nie mniejszej niż 100 mb wraz z podaniem ich rodzaju wartości, daty i miejsca wykonania;
2. Dowód określający czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informację o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez przedmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty;
3.Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z zakresem wykonywanych przez nie czynności lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób odpowiedzialnych za wykonanie zadania;
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający dokonuje oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22.d. ustawy, tj. posiadania odpowiedniego doświadczenia uzna, iż warunek został spełniony jeżeli przynajmniej jeden z Wykonawców samodzielnie wykaże spełnienie tego warunku. Zamawiający tym samym nie dopuszcza sumowania doświadczenia.
W przypadku, gdy Wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22.d. ustawy, tj. posiadania odpowiedniego doświadczenia, polega na zasobach podmiotu na zasadach określonych w art. 22a ustawy, Zamawiający dokonując oceny, uzna iż warunek został spełniony, jeżeli przynajmniej jeden z tych podmiotów samodzielnie wykaże spełnienie w całości tego warunku. Zamawiający tym samym nie dopuszcza sumowania doświadczenia.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Zgodnie z ar. 24 ust. 11 ustawy Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszenia na stronie internetowej informacji dotyczącej kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy wraz ze złożonym oświadczeniem, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy stanowi załącznik nr 7; 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo może być udzielone w szczególności: a)łącznie przez wszystkich Wykonawców (jeden dokument), b)oddzielnie przez każdego z nich (tyle dokumentów ilu Wykonawców). W każdym przypadku w treści dokumentu pełnomocnictwa zaleca się wymienić wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - oryginał pełnomocnictwa należy dołączyć do oferty. Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z podmiotem występującym jako reprezentant pozostałych. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie są solidarnie odpowiedzialni za wykonanie przedmiotu zamówienia oraz wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawcy zobowiązani będą do przedłożenia Zamawiającemu umowę regulująca ich współpracę Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie (oryginał) w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o którym mowa w pkt 1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazaniu braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu. 4. Zgodnie z art. 22a ustawy Pzp Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5 ustawy Pzp. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, udostępniającego zasoby, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: 1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin realizacji | 20 |
okres gwarancji | 20 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 25/04/2017, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: 1
Nazwa: Remont drogi gminnej - Lubichowo, ul. Jana Pawła II
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Remont drogi gminnej - Lubichowo, ul. Jana Pawła II polegający wykonanie nawierzchni z płyt wielootworowych podwójnie zbrojonych wraz z korytowaniem zagęszczeniem piaskiem na długości: - 90 m i szerokości 4 m, - 30 m i szerokości 0,75 m, - 21 m i szerokości 3 m.
2.Przedmiar robót - Remont drogi gminnej Lubichowo, ul. Jana Pawła II.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 90
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin realizacji | 20 |
okres gwarancji | 20 |
Część nr: 2
Nazwa: Remont drogi gminnej - Lubichowo, ul. Wrzosowa
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Remont drogi gminnej - Lubichowo, ul. Wrzosowa polegający na ułożeniu dwóch rzędów płyt wielootworowych podwójnie zbrojonych o szerokości 1 m każdy wraz z korytowaniem oraz zagęszczeniem pisakiem i kruszywem pomiędzy płytami na długości 40 m.
2.Przedmiar robót - Remont drogi gminnej - Lubichowo, ul. Wrzosowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 90
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin realizacji | 20 |
okres gwarancji | 20 |
Część nr: 3
Nazwa: Remont drogi gminnej - Lubichowo, ul. Polna
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Remont drogi gminnej - Lubichowo, ul. Polna polegający na ułożeniu dwóch rzędów płyt wielootworowych podwójnie zbrojonych o szerokości 1 m każdy wraz z korytowaniem oraz zagęszczeniem pisakiem i kruszywem pomiędzy płytami na długości 75 m.
2.Przedmiar robót - Remont drogi gminnej - Lubichowo, ul. Polna.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 90
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin realizacji | 20 |
okres gwarancji | 20 |
Część nr: 4
Nazwa: Remont drogi gminnej w - Lubichowo, ul. Wdecka
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Remont drogi gminnej - Lubichowo, ul. Wdecka polegający na ułożeniu nawierzchni z płyt wielootworowych podwójnie zbrojonych wraz z korytowaniem oraz zagęszczeniem pisakiem o długości 100 m i szerokości 4 m.
2. Przedmiar robót - Remont drogi gminnej - Lubichowo, ul. Wdecka
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 90
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin realizacji | 20 |
okres gwarancji | 20 |
Część nr: 5
Nazwa: Remont drogi gminnej - Ocypel, ul. Leśna
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Remont drogi gminnej - Ocypel, ul. Leśna polegający na ułożeniu dwóch rzędów płyt wielootworowych podwójnie zbrojonych o szerokości 1 m każdy wraz z korytowaniem oraz zagęszczeniem pisakie i kruszywem pomiędzy płytami na długości 300 m.
2. Przedmiar robót - Remont drogi gminnej - Ocypel, ul. Leśna
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 90
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin realizacji | 20 |
okres gwarancji | 20 |
Część nr: 6
Nazwa: Remont drogi gminnej - Wilcze Błota
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Remont drogi gminnej - Wilcze Błota polegający na ułożeniu nawierzchni z płyt wielootworowych podwójnie zbrojonych wraz z korytowaniem oraz zagęszczeniem pisakiem o długości 100 m i szerokości 3 m.
2. Przedmiar robót - Remont drogi gminnej - Wilcze Błota
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 90
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin realizacji | 20 |
okres gwarancji | 20 |
Część nr: 7
Nazwa: Remont drogi gminnej - Mościska
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Remont drogi gminnej - Mościska polegający na ułożenie dwóch rzędów płyt wielootworowych podwójnie zbrojonych o szerokości 0,75 m każdy wraz z korytowaniem oraz zagęszczeniem pisakiem i kruszywem pomiędzy płytami na długości 130 m.
2. Przedmiar robót - Remont drogi gminnej - Mościska
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 90
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin realizacji | 20 |
okres gwarancji | 20 |
Część nr: 8
Nazwa: Remont drogi gminnej - Mermet
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Remont drogi gminnej - Mermet polegający na ułożeniu nawierzchni z płyt wielootworowych podwójnie zbrojonych wraz z korytowaniem oraz zagęszczeniem pisakiem o długości 140 m i szerokości 3 m.
2. Przedmiar robót - Remont drogi gminnej - Mermet.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 90
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin realiazacji | 20 |
okres realizacji | 20 |
Część nr: 9
Nazwa: Remont drogi gminnej - Szteklin, ul. Za Bocianami
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Remont drogi gminnej - Szteklin, ul. Za Bocianami polegający na ułożeniu nawierzchni z płyt wielootworowych podwójnie zbrojonych wraz z korytowaniem oraz zagęszczeniem pisakiem o długości 100 m i szerokości 3 m.
2.Przedmiar robót - Remont drogi gminnej - Szteklin, ul. Za Bocianami.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 90
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin realizacji | 20 |
okres gwarancji | 20 |
Część nr: 10
Nazwa: Remont drogi gminnej - Szteklin, ul. Sumińska
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Remont drogi gminnej - Szteklin, u. Sumińska polegający na ułożeniu nawierzchni z płyt wielootworowych podwójnie zbrojonych wraz z korytowaniem oraz zagęszczeniem pisakiem o długości 180 m i szerokości 3 m.
2. Przedmiar robót - Remont drogi gminnej - Szteklin, ul. Sumińska
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 90
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin realizacji | 20 |
okres gwarancji | 20 |
Część nr: 11
Nazwa: Remont drogi gminnej - Smolniki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Remont drogi gminnej - Smolniki polegającej na ułożenie dwóch rzędów płyt wielootworowych podwójnie zbrojonych o szerokości 0,75 m każdy wraz z korytowaniem oraz zagęszczeniem pisakiem i kruszywem pomiędzy płytami na długości 100 m.
2. Przedmiar robót - Remont drogi gminnej - Smolniki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 90
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin realizacji | 20 |
okres gwarancji | 20 |
Część nr: 12
Nazwa: Remont drogi gminnej - Zelgoszcz Wybudowanie (w kierunku hydroforni)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Remont drogi gminnej - Zelgoszcz Wybudowanie (w kierunku hydroforni) polegające na ułożeniu dwóch rzędów płyt wielootworowych podwójnie zbrojonych o szerokości 1 m każdy wraz z korytowaniem oraz zagęszczeniem pisakiem i kruszywem pomiędzy płytami na długości 150 m.
2. Przedmiar robót - remont drogi gminnej - Zelgoszcz Wybudowanie (w kierunku hydroforni).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 90
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin realizacji | 20 |
okres gwarancji | 20 |
Część nr: 13
Nazwa: Remont drogi gminnej - Zelgoszcz Wybudowanie (w kierunku Wdy)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Remont drogi gminnej - Zelgoszcz Wybudowanie (w kierunku Wdy) polegający na ułożeniu nawierzchni z płyt wielootworowych podwójnie zbrojonych wraz z korytowaniem oraz zagęszczeniem pisakiem o długości 66 m i szerokości 3 m.
2. Przedmiar robót - Remont drogi gminnej - Zelgoszcz Wybudowanie (w kierunku Wdy).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 90
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
Część nr: 14
Nazwa: Remont drogi gminnej - Zelgoszcz Wybudowanie (w kierunku Drewniaczek)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Remont drogi gminnej - Zelgoszcz Wybudowanie (w kierunku Drewniaczek) polegający na ułożeniu nawierzchni z płyt wielootworowych podwójnie zbrojonych wraz z korytowaniem oraz zagęszczeniem pisakiem o długości 133 m i szerokości 3 m.
2. Przedmiar robót - Remont drogi gminnej - Zelgoszcz Wyb. (w kierunku Drewniaczek)
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 90
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin realizacji | 20 |
okres gwarancji | 20 |
Część nr: 15
Nazwa: Remont drogi gminnej - Lipinki Królewskie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Remont drogi gminnej - Lipinki Królewskie polegający na ułożeniu nawierzchni z płyt wielootworowych podwójnie zbrojonych wraz z korytowaniem oraz zagęszczeniem pisakiem o długości 100 m i szerokości 3 m.
2. Przedmiar robót - Remont drogi gminnej - Lipinki Królewskie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 90
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin realizacji | 20 |
okres gwarancji | 20 |
Część nr: 16
Nazwa: Remont drogi gminnej - Wdecki Młyn
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Remont drogi gminnej - Wdecki Młyn polegający na ułożeniu dwóch rzędów płyt wielootworowych podwójnie zbrojonych o szerokości 0,75 m każdy wraz z korytowaniem oraz zagęszczeniem pisakiem, kruszywem pomiędzy płytami na długości 100 m.
2. Przedmiar robót - Remont drogi gminnej - Wdecki Młyn
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 90
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin realizacji | 20 |
okres gwarancji | 20 |
Część nr: 17
Nazwa: Remont drogi gminnej - Bietowo
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Remont drogi gminnej - Bietowo polegający na rozebraniu istniejącej nawierzchni i ułożeniu nawierzchni z płyt wielootworowych podwójnie zbrojonych wraz z korytowaniem oraz zagęszczeniem pisakiem o długości 65 m i szerokości 3 m.
2. Przedmiar robót - Remont drogi gminnej - Bietowo.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 90
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin realizacji | 20 |
okres gwarancji | 20 |
Część nr: 18
Nazwa: Remont drogi gminnej - Mermet
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Remont drogi gminnej - Mermet polegający na ułożeniu dwóch rzędów płyt wielootworowych podwójnie zbrojonych o szerokości 0,75 m każdy wraz z korytowaniem oraz zagęszczeniem pisakiem i kruszywem pomiędzy płytami na długości 55 m
2.Przedmiar robót - remont drogi gminnej - Mermet.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 90
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin realizacji | 20 |
okres gwarancji | 20 |
Część nr: 19
Nazwa: Remont drogi gminnej - Mościska
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Remont drogi gminnej - Mościska polegający na ułożeniu dwóch rzędów płyt wielootworowych podwójnie zbrojonych o szerokości 0,75 m każdy wraz z korytowaniem oraz zagęszczeniem pisakiem i kruszywem pomiędzy płytami na długości 84 m.
2. Przedmiar robót - Remont drogi gminnej - Mościska.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 90
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin realizacji | 20 |
okres gwarancji | 20 |
Część nr: 20
Nazwa: Remont drogi gminnej - Smolniki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Remont drogi gminnej - Smolniki polegający na ułożeniu dwóch rzędów płyt wielootworowych podwójnie zbrojonych o szerokości 0,75 m każdy wraz z korytowaniem oraz zagęszczeniem pisakiem i kruszywem pomiędzy płytami na długości 62 m.
2. Przedmiar robót - Remont drogi gminnej - Smolniki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 90
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin realizacji | 20 |
okres gwarancji | 20 |
Część nr: 21
Nazwa: Remont drogi gminnej - Szteklin, ul. Za Bocianami
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Remont drogi gminnej- Szteklin, ul. Za Bocianami polegający na ułożeniu nawierzchni z płyt wielootworowych podwójnie zbrojonych wraz z korytowaniem oraz zagęszczeniem pisakiem o długości 44 m i szerokości 3 m.
2. Przedmiar robót - Remont drogi gminnej - Szteklin, ul. Za Bocianami.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 90
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin realizacji | 20 |
okres gwarancji | 20 |
Część nr: 22
Nazwa: Remont drogi gminnej - Wda, ul. Działkowa
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Remont drogi gminnej - Wda ul. Działkowa polegający na ułożeniu dwóch rzędów płyt wielootworowych podwójnie zbrojonych o szerokości 1 m każdy wraz z korytowaniem oraz zagęszczeniem pisakiem, kruszywem pomiędzy płytami na długości 111 m.
2. Przedmiar robót - Remont drogi gminnej - Wda, ul. Działkowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 90
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin realizacji | 20 |
okres gwarancji | 20 |
Część nr: 23
Nazwa: Remont drogi gminnej - Wilcze Błota
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Remont drogi gminnej - Wilcze Błota polegający na ułożeniu nawierzchni z płyt wielootworowych podwójnie zbrojonych wraz z korytowaniem oraz zagęszczeniem pisakiem o długości 36 m i szerokości 3 m.
2. Przedmiar robót - Remont drogi gminnej - Wilcze Błota.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 90
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin realizacji | 20 |
okres gwarancji | 20 |
Część nr: 24
Nazwa: Remont drogi gminnej - Lubichowo Wybudowanie ( Morawy)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Remont drogi gminnej - Lubichowo Wybudowanie (Morawy) polegający na ułożeniu dwóch rzędów płyt wielootworowych podwójnie zbrojonych o szerokości 1 m każdy wraz z korytowaniem oraz zagęszczeniem pisakiem, kruszywem pomiędzy płytami na długości 500 m (6 odcinków: 3 odcinki po 60 m, 2 odcinki po 90 m, 1 odcinek - 140 m).
2. Przedmiar robót - Remont drogi gminnej - Lubichowo Wybudowanie (Morawy).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 90
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin realizacji | 20 |
okres gwarancji | 20 |
Część nr: 25
Nazwa: Remont drogi gminnej - Zelgoszcz Wybudowanie (w kierunku Mościsk)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Remont drogi gminnej - Zelgoszcz Wybudowanie (w kierunku Mościsk) polegający na ułożeniu nawierzchni z płyt wielootworowych podwójnie zbrojonych wraz z korytowaniem oraz zagęszczeniem piaskiem na długości: 80 m i szerokości 3 m + wjazd o powierzchni 50m2 (I odcinek), - 100 m dwa rzędy o szerokości 1 m każdy z zagęszczeniem i kruszywem pomiędzy płytami (II odcinek).
2. Przedmiar robót - Remont drogi gminnej - Zelgoszcz Wybudowanie (w kierunku Mościsk).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 90
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin realizacji | 20 |
okres gwarancji | 20 |
Część nr: 26
Nazwa: Remont drogi gminnej - Bietowo-Kaliska
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Remont drogi gminnej - Bietowo - Kaliska polegający na ułożeniu nawierzchni z płyt wielootworowych podwójnie zbrojonych o szerokości 1 m każdy wraz z korytowaniem oraz zagęszczeniem pisakiem i kruszywem pomiędzy płytami na długości 150 m.
2. Przedmiar robót - Remont drogi gminnej - Bietowo - Kaliska.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 90
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin realizacji | 20 |
okres gwarancji | 20 |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa drogi leśnej na odcinku 1,9 km w Nadleśnictwie Rokita, Leśnictwo Rokita
- Remont Drogi Gminnej nr 140210K Książ Wielki - Pokusa od km 0+000 do km 4+050 w miejscowościach Książ Wielki, Konaszówka, Mianocice, Rzędowice, Gmina Książ Wielki
- Remont odcinka drogi gminnej w miejscowości Lasek
- Odnowa nawierzchni bitumicznej przez podwójne powierzchniowe utrwalenie drogi gminnej 712935P w m. Kleszczewo
- Budowa ulic: Letniej, Zimowej, Klonowej w Białymstoku wraz z budową/przebudową niezbędnej infrastruktury technicznej.
- Budowa drogi gminnej w m. Biezdrowo-Huby w ramach zadania pn. "Wykonanie projektu i kosztorysu utwardzenia drogi gminnej w m. Biezdrowo-Huby".
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.