eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawiercie › bieżące utrzymanie dróg krajowych administrowanych przez Oddział GDDKiA w Katowicach - Rejon w Zawierciu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-12-04

POZYCJA 60971

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Zawiercie: bieżące utrzymanie dróg krajowych administrowanych przez Oddział GDDKiA w Katowicach - Rejon w Zawierciu Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Katowicach Rejon w Zawierciu, do kontaktów: mgr inż. Lech Ferlik, ul. Towarowa 24, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6723427, fax 032 6709310, e-mail: rdk6@katowice.gddkia.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.gddkia.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa centralna; Zarządzanie drogami krajowymi. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: bieżące utrzymanie dróg krajowych administrowanych przez Oddział GDDKiA w Katowicach - Rejon w Zawierciu. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Odcinki dróg krajowych nr S-1, 1, 46, 78, 86, S-86 i 94 administrowane przez Rejon GDDKiA w Zawierciu. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Bieżące utrzymanie dróg krajowych administrowanych przez Oddział GDDKiA w Katowi-cach - Rejon w Zawierciu. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 45.11.20.00 - Roboty w zakresie usuwania gleby Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.20.00 - Roboty w zakresie usuwania gleby Oryginalny kod CPV: 45.23.24.52 - Roboty odwadniające Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.52 - Roboty odwadniające Oryginalny kod CPV: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania Oryginalny kod CPV: 45.23.32.80 - Wznoszenie barier drogowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.80 - Wznoszenie barier drogowych Oryginalny kod CPV: 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych Oryginalny kod CPV: 74.73.50.00 - Usługi czyszczenia parkingów Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.40.00 - Usługi sprzątania parkingów Oryginalny kod CPV: 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew Kod CPV wg słownika 2008: 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew Oryginalny kod CPV: 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew Kod CPV wg słownika 2008: 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew Oryginalny kod CPV: 90.10.00.00 - Usługi gromadzenia i utylizacji odpadów i nieczystości Kod CPV wg słownika 2008: 90.40.00.00 - Usługi utylizacji nieczystości Oryginalny kod CPV: 90.21.10.00 - Usługi zamiatania ulic Kod CPV wg słownika 2008: 90.61.20.00 - Usługi zamiatania ulic Oryginalny kod CPV: 90.22.00.00 - Usługi czyszczenia kanałów odpływowych Kod CPV wg słownika 2008: 90.64.10.00 - Usługi oczyszczania kanałów ściekowych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przedmiotem zamówienia są następujące sortymenty robót: a) roboty przygotowawcze; b) roboty ziemne; c) odwodnienie korpusu drogowego; d) podbudowy; e) nawierzchnie; f) roboty wykończeniowe; g) oznakowanie dróg i elementy bezpieczeństwa ruchu; h) elementy ulic; i) zieleń drogowa; j) inne roboty. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 36

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 200 000,00 PLN. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Warunki ogólne O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień Publicznych; 2) nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art.24 ust.1 i ust.2 ustawy. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (konsorcja): - warunek określony w pkt.1) muszą spełniać łącznie wszyscy Wykonawcy; - warunek określony w pkt.2) musi spełniać każdy z Wykonawców. Warunki szczegółowe 1) Wykonawca musi wykazać roczny przychód (na podstawie "Rachunku zysków i strat" pozycja "Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów") w latach 2004÷2006 w wysokości co najmniej 4.000.000,00 zł. Jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, dane należy podać za cały okres. 2) Wykonawca musi dysponować własnymi środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż 1 500 000,00 zł. 3) Wykonawca musi dysponować doświadczonym personelem o odpowiednich kwalifikacjach potwierdzonych właściwymi uprawnieniami, który będzie uczestniczyć przy realizacji niniejszego zamówienia. Powinien dysponować: - min. 3 osobami z uprawnieniami w branży budowlanej do kierowania robotami w specjalności drogowej z minimum 3 letnim doświadczeniem zawodowym na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót drogowych; - min 1 osobą z uprawnieniami w branży instalacyjno-sanitarnej do kierowania robotami w specjalności instalacyjno-sanitarnej z minimum 3 letnim doświadczeniem zawodowym na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót instalacyjnych. - przynajmniej 3 brygadami do wykonywania remontów cząstkowych nawierzchni; - przynajmniej 1 brygadą do montażu barier energochłonnych; - przynajmniej 1 brygadą do czyszczenia kanalizacji deszczowej (kolektorów, studni rewizyjnych i studni ściekowych); - przynajmniej 2 brygadami do pozostałych robót. 4) Wykonawca musi posiadać potencjał ekonomiczny i sprzętowy gwarantujący wykonanie przedmiotu zamówienia. Powinien dysponować w szczególności: Charakterystyka, wymagania / Wymagana minimalna ilość - urządzeniem do recyklingu (remikser) o wydajności 1,5Mg/godz. / 3 szt. - walcem wibracyjnym chodnikowym 2,5Mg / 3 szt. - walcem statycznym 10Mg lub wibracyjnym 7,5Mg/ 2 szt. - walcem ogumionym 10Mg / 1 szt. - płytą wibracyjną / 3 szt. - piłą do ciecia asfaltu / 3 szt. - skrapiarką do nawierzchni 500-1500l / 3 szt. - frezarką do nawierzchni bitumicznych szer. 1,0m / 2 szt. - remonterem lub urządzeniami alternatywnymi / 2 szt. - rozkładarką mas bitumicznych o szerokości roboczej 2-7,5m / 1 szt. - pojazdami do przewozu masy bitumicznej (z ocieplaną skrzynią) / 3 szt. - koparką kołową lub koparko-ładowarką o pojemności min. 0,25 m sześc. / 1 szt. - spycharką lub koparko-spycharką / 1 szt. - ścinarką do poboczy gruntowych lub równiarką / 1 szt. - zestawem do ustawiania barier energochłonnych/ 1 szt. - samochodami samowyładowczymi o ładowności pow. 5Mg/ 4 szt. - zamiatarką samojezdną lub ciągnioną ze zwilżaczem/ 1 szt. - samojezdnym podnośnikiem hydraulicznym o wysięgu min. 6,0m/ 1 szt. - samochodem specjalistycznym z urządzeniem do płukania i czyszczenia studzienek ściekowych, studzienek rewizyjnych, osadników, itp. (np. typu WUKO SW)/ 1 szt. - samochodem z urządzeniem do ciśnieniowego czyszczenia kanałów w sieci (np. typu WUKO SC)/ 1 szt. - agregatem do spawania elektrycznego min. 300A/ 1 szt. - zestawem do spawania gazowego/ 1 szt. - piłami spalinowymi, łańcuchowymi do drewna/ 2 szt. - przenośną sygnalizacją świetlną / 2 szt. - kosami spalinowymi/ 6 szt. 5) Wykonawca musi posiadać odpowiednie pozwolenia wydane przez właściwe organy na wytwarzanie i transport odpadów powstających w trakcie prowadzenia robót związanych z budową i utrzymaniem dróg - wydane zgodnie z zapisami Ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 roku o odpadach (Dz.U nr 62, poz. 628). 6) Wykonawca musi wykazać, że jako strona umowy zrealizował (rozpoczął i zakończył) w okresie ostatnich 5 lat (liczonych wstecz od daty wszczęcia niniejszego postępowania), a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty rodzajowo porównywalne z przedmiotem niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca powinien wykazać, że w wyżej wymienionym okresie wykonał: - roboty nawierzchniowe (remonty cząstkowe, odnowy nawierzchni, nowe konstrukcje nawierzchni) na kwotę min. 6 000 000,00 zł; - roboty w zakresie oznakowania dróg i urządzeń bezpieczeństwa ruchu (oznakowanie pionowe, bariery energochłonne) na kwotę min. 3 000 000,00 zł; - inne roboty utrzymaniowe na kwotę min. 500 000,00 zł. 7) Wykonawca musi zapewnić obsługę laboratoryjną prowadzonych robót w zakresie wymaganym przez Specyfikacje Techniczne. Wykonawca powinien w ofercie wskazać firmę do obsługi laboratoryjnej prowadzonych robót potwierdzając ten fakt umową przedwstępną lub zobowiązaniem do współpracy. 8) Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (konsorcja): - warunki określone w pkt 1-7 muszą spełniać łącznie wszyscy Wykonawcy; - warunek określony w pkt 8 musi spełniać każdy z Wykonawców. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków wymaganych przez Zamawiającego polegać będzie na ocenie "spełnia/nie spełnia warunki/ów". Zamawiający dokona przeglądu złożonych przez Wykonawcę dokumentów (oświadczeń, zaświadczeń) i porówna je z dokumentami wymaganymi przez Zamawiającego. Jeżeli Wykonawca potwierdzi spełnienie wszystkich warunków Zamawiający dokona oceny ofert wg poniższego kryterium: cena znaczenie 100%. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków Wykonawcy powinni wraz z ofertą złożyć niżej wymienione dokumenty i oświadczenia (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 1) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych wraz z aktualnymi zaświadczeniami (wydanymi nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert): - właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat; - właściwego Oddziału ZUS, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne; lub zaświadczeniami, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4-8 Ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 Ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) Aktualny dokument dopuszczający Wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia (odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Kopie pozwoleń na wytwarzanie i transport odpadów powstających w trakcie prowadzenia robót związanych z budową i utrzymaniem dróg na terenie działania Rejonu GDDKiA w Zawierciu - powiaty: Będziński, Częstochowski, Tarnogórski, Zawierciański: miasta grodzkie: Katowice, Sosnowiec. 6) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia. 7) Oświadczenie Wykonawcy o wysokości przychodów firmy w latach 2004-2006 wraz z informacją o bankach kredytujących Wykonawcę oraz o wysokości dostępnego kredytu - potwierdzone sprawozdaniami finansowymi za wyżej wymieniony okresy, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania potwierdzone innymi dokumentami określającymi obroty oraz zobowiązania i należności. 8) Wykaz personelu kierowniczego przewidywanego do realizacji zamówienia wraz z kopiami dokumentów potwierdzających - posiadanie wymaganych uprawnień budowlanych; - przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa. 9) Wykaz sprzętu będącego w dyspozycji Wykonawcy i planowanego do realizacji zamówienia z udokumentowaniem źródeł jego pozyskania (umowy przedwstępne, najmu, dzierżawy, oświadczenie woli). 10) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.01.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 04.01.2007, godzina 12:00.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 23.11.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.