To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-01-15
Katowice: ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE DORADZTWA ZAWODOWEGO GRUPOWEGO
I INDYWIDUALNEGO ORAZ DORADZTWA PSYCHOLOGICZNEGO DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU PT. PRACOWNIKU OŚWIATY - SKORZYSTAJ Z NOWYCH MOŻLIWOŚCI
Numer ogłoszenia: 6097 - 2015; data zamieszczenia: 15.01.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 378340 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy, ul. Kościuszki 30, 40-048 Katowice, woj. śląskie, tel. 0 32 757 33 61, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna samorządu wojewódzctwa nieposiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE DORADZTWA ZAWODOWEGO GRUPOWEGO I INDYWIDUALNEGO ORAZ DORADZTWA PSYCHOLOGICZNEGO DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU PT. PRACOWNIKU OŚWIATY - SKORZYSTAJ Z NOWYCH MOŻLIWOŚCI.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Część I Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie doradztwa zawodowego grupowego i indywidualnego dla uczestników projektu pt. Pracowniku oświaty skorzystaj z nowych możliwości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. W doradztwie weźmie udział maksymalnie 250 osób - uczestnicy projektu Pracowniku oświaty skorzystaj z nowych możliwości realizowanego w ramach Priorytetu VIII, Działania 8.1 POKL. Zamawiający zastrzega, że liczba osób może być mniejsza, jednak nie mniej niż 100 osób. Wykonawca powinien wycenić ofertę na podstawie maksymalnej, podanej przez Zamawiającego, liczby osób jednakże powinien wziąć pod uwagę, iż liczba osób może ulec zmniejszeniu do 100 os. Zamawiający nie jest w stanie wskazać ostatecznej liczby osób, ponieważ uczestnikami będą osoby bezrobotne z woj. śląskiego spełniające określone kryteria. Wykonawca udzieli uczestnikom projektu Pracowniku oświaty skorzystaj z nowych możliwości pomocy w wyborze odpowiedniej ścieżki planowania kariery zawodowej, podwyższaniu bądź zmiany kwalifikacji zawodowych a w szczególności: 1) Przygotowanie Indywidualnego Planu Działania polegającego na ustaleniu z uczestnikiem projektu szeregu działań dostosowanych do jego sytuacji osobistej i lokalnego rynku pracy. Spotkanie indywidualne obejmuje następującą problematykę: aspekty kariery takie jak: cele, plany, perspektywę czasową i dynamikę oraz zakres doświadczeń (umiejętności) i zdolności. Spotkanie kończy parafowanie przez doradcę i klienta tekstu Indywidualnego Planu. Na podstawie wypracowanych IPD będzie określona dalsza ścieżka uczestnictwa w projekcie, tzn. z opracowanych IPD będzie wynikać wybór jednej z niżej wymienionych form wsparcia: - studiów podyplomowych (2 semestry) - szkoleń zawodowych w ilości 200 h; - szkoleń zawodowych w ilości 100 h, a następnie subsydiowanego zatrudnienie na okres 6 miesięcy u pracodawcy. 2) Udzielenia pomocy w formie doradztwa zawodowego indywidualnego. 3) Udzielenia pomocy w formie doradztwa zawodowego grupowego. Świadczenie usług doradztwa zawodowego w ramach doradztwa indywidualnego i grupowego ma być ukierunkowane w szczególności na świadczenie usług w zakresie informacji i poradnictwa zawodowego związanych z planowaniem kariery zawodowej, udzielanie indywidualnych i grupowych informacji i porad zawodowych, udzielanie porad indywidualnych i grupowych związanych z podejmowaniem decyzji zawodowych w zakresie wyboru nowego zawodu, kierunku dalszego kształcenia lub szkolenia zawodowego oraz miejsca pracy, przekazywanie wiedzy i informacji o zawodach, możliwościach zdobycia kwalifikacji zawodowych, sytuacji na rynku pracy, stosowanie właściwych metod, narzędzi i technik z obszaru poradnictwa zawodowego, określania predyspozycji zawodowych. W ramach zleconych spotkań wykonawca zobowiązuje się do: 1. przeprowadzenia 7 godzin spotkań indywidualnych w celu opracowania IPD ze wszystkimi uczestnikami-uczestniczkami projektu, spotkania nie muszą odbywać się jednorazowo (dopuszcza się organizowanie spotkań w przeciągu kilku dni). Na podstawie wypracowanych IPD będzie określona dalsza ścieżka udziału uczestnika w projekcie, tzn. wybór formy wsparcia oferowanej w ramach projektu, tj.: - studiów podyplomowych (2 semestry); - szkoleń zawodowych w ilości 200 h; - szkoleń zawodowych w ilości 100 h, a następnie subsydiowanego zatrudnienia na okres 6 miesięcy. 2. przeprowadzenia 5 godzinnych spotkań indywidualnych doradztwa zawodowego ze wszystkimi uczestnikami-uczestniczkami projektu, spotkania nie muszą odbywać się jednorazowo (dopuszcza się organizowanie spotkań w przeciągu kilku dni); 3. przeprowadzenia 5 godzinnych jednorazowych spotkań grupowych dla każdej z grup ok. 10-cio osobowych; W trakcie zajęć doradztwa grupowego Zamawiający zapewnia catering dla uczestników. 4. jedna godzina spotkania liczy 60 minut i obejmuje doradztwo, liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut, długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny, przerwy powinny być planowane w taki sposób, aby nie powodowały skracania zajęć. 5. przedłożenia zamawiającemu kwartalnego harmonogramu realizowanych form wsparcia zgodnie ze wzorem przekazanym przez zamawiającego (w dniu podpisania umowy) do 25 dnia każdego miesiąca poprzedzającego dany kwartał. 6. przedłożenia zamawiającemu miesięcznego ramowego rozkładu zajęć (zawierającego datę-termin, miejsce, godzinę, imię i nazwisko uczestnika, imię i nazwisko doradcy zawodowego) do 25 dnia każdego miesiąca poprzedzającego miesiąc rozpoczęcia zajęć-spotkań; 7. przedłożenia ścieżek indywidualnego działania (IPD) osób skierowanych do udziału w projekcie; 8. dostosowania tematyki spotkań do indywidualnych potrzeb uczestników; 9. prowadzenia list obecności na zajęciach-spotkaniach; 10. prowadzenia listy z potwierdzeniem odbioru przez uczestników-uczestniczki Indywidualnego Planu Działania; 11. prowadzenia list odbioru cateringu na doradztwie grupowym; 12. prowadzenia karty czasu pracy, które będą stanowić część dokumentacji potwierdzającej realizację przez Wykonawcę zakresu umowy. W kartach czasu pracy Wykonawca będzie dokumentował miesięczną ilość godzin zrealizowanego doradztwa. 13. przeprowadzenia wśród uczestników projektu ankiety oceniającej zajęcia-spotkania na początku i na końcu danej formy wsparcia (doradztwa grupowego, indywidualnego, spotkań IPD); 14. zapewnienia materiałów tj. w szczególności opracowań, skryptów, testów, ankiet, niezbędnych do prowadzenia doradztwa zawodowego; 15. wydania każdemu uczestnikowi odpowiednio zaświadczenia o uczestnictwie lub zaświadczenia o ukończeniu grupowego doradztwa zawodowego i indywidualnego doradztwa zawodowego (zaświadczenia będą wydawane na zasadach i na wzorach uzgodnionych z Zamawiającym po podpisaniu umowy). Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia rejestru zaświadczeń wydanych uczestnikom. 16. oznakowania miejsca prowadzenia doradztwa w sposób wskazany przez Zamawiającego; 17. złożenia zamawiającemu po zakończeniu realizacji przedmiotu zamówienia sprawozdania końcowego obejmującego cały okres realizacji przedmiotu zamówienia; 18. terminowego i sprawnego wykonania przedmiotu umowy oraz do bieżącej współpracy z Zamawiającym na każdym etapie wykonania przedmiotu umowy, 19. ponoszenia kosztów wykonania umowy; 20. Zamawiający na bieżąco (w zależności od procesu rekrutacji) będzie przekazywał Wykonawcy listy uczestników na doradztwo, które będą zawierać następujące informacje: imię i nazwisko, adres, numer telefonu oraz adres e-mail. Wykonawca zobowiązuje się do osobistego odbioru przedmiotowych list. 21. spotkania będą się odbywać w miejscu i terminach ustalonych z Zamawiającym. Przewidywane miejsca to Katowice, Częstochowa, Bielsko-Biała oraz Rybnik. Sale zapewnia zamawiający, istnieje możliwość wyznaczenia spotkań w innych miastach na terenie woj. Śląskiego w zależności od wyników rekrutacji; 22. Wykonawca w porozumieniu z uczestnikami wyznaczy terminy spotkań, przygotuje harmonogram oraz poinformuje skutecznie w formie pisemnej, mailowej lub faksem uczestników o terminie i miejscu zajęć-spotkań. Powyższe informacje zostaną przekazane każdemu uczestnikowi oraz do wiadomości Zamawiającego, co najmniej 5 dni roboczych przed planowanym terminem rozpoczęcia spotkania danej grupy lub indywidualnych spotkań. Wykonawca niezwłocznie poinformuje uczestnika oraz Zamawiającego o ewentualnych zmianach terminu spotkania. 23. Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego informowania zamawiającego o przypadkach nieobecności na spotkaniach osób skierowanych oraz wypadkach rezygnacji z uczestnictwa w spotkaniach w trakcie jego trwania. Ponadto w przypadku doradztwa grupowego Wykonawca ma obowiązek poinformowania (drogą elektroniczną -e-mail bądź telefonicznie potwierdzone e-mailem) Zmawiającego do godz. 12.00 o faktycznej frekwencji uczestników doradztwa. 24. W przypadku, kiedy uczestnik nie będzie mógł wziąć udziału w spotkaniu indywidualnym, Wykonawca zaproponuje inny możliwy termin spotkania. 25. W przypadku niepojawienia się uczestnika na wyznaczonym spotkaniu - doradca po upływie do 15 minut skontaktuje się z uczestnikiem w celu wyjaśnienia nieobecności. W przypadku pozyskania informacji o niepojawieniu się danego uczestnika, prowadzący zajęcia poinformuje o tym fakcie Zamawiającego i ustali inny możliwy termin spotkania. Część II Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie doradztwa psychologicznego dla uczestników projektu pt. Pracowniku oświaty - skorzystaj z nowych możliwości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. W doradztwie weźmie udział maksymalnie 250 osób - uczestnicy projektu Pracowniku oświaty skorzystaj z nowych możliwości realizowanego w ramach Priorytetu VIII, Działania 8.1 POKL. Zamawiający zastrzega, że liczba osób może być mniejsza, jednak nie mniej niż 100 osób. Wykonawca powinien wycenić ofertę na podstawie maksymalnej, podanej przez Zamawiającego, liczby osób jednakże powinien wziąć pod uwagę, iż liczba osób może ulec zmniejszeniu do 100 os. Zamawiający nie jest w stanie wskazać ostatecznej liczby osób, ponieważ uczestnikami będą osoby bezrobotne z woj. śląskiego spełniające określone kryteria. Zakres tematyczny spotkań i konsultacji dotyczyć będzie indywidualnych potrzeb uczestników projektu W ramach zleconych spotkań wykonawca zobowiązuje się do: 1. przeprowadzenia średnio 5 godzinnych spotkań indywidualnych ze wszystkimi uczestnikami-uczestniczkami projektu, spotkania nie muszą odbywać się jednorazowo (dopuszcza się organizowanie spotkań w przeciągu kilku dni); 2. jedna godzina spotkania liczy 60 minut i obejmuje doradztwo psychologiczne, liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut, długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny, przerwy powinny być planowane w taki sposób, aby nie powodowały skracania zajęć. 3. przedłożenia zamawiającemu kwartalnego harmonogramu realizowanych form wsparcia zgodnie ze wzorem przekazanym przez zamawiającego (w dniu podpisania umowy) do 25 dnia każdego miesiąca poprzedzającego dany kwartał. 4. przedłożenia zamawiającemu miesięcznego ramowego rozkładu zajęć (zawierającego datę-termin, miejsce, godzinę, imię i nazwisko uczestnika, imię i nazwisko doradcy zawodowego) do 25 dnia każdego miesiąca poprzedzającego miesiąc rozpoczęcia zajęć-spotkań; 5. dostosowania tematyki spotkań do indywidualnych potrzeb uczestników; 6. prowadzenie list obecności na spotkaniach; 7. prowadzenia karty czasu pracy, które będą stanowić część dokumentacji potwierdzającej realizację przez Wykonawcę zakresu umowy. W kartach czasu pracy Wykonawca będzie dokumentował miesięczną ilość godzin zrealizowanego doradztwa. 8. zapewnienia materiałów niezbędnych do prowadzenia doradztwa psychologicznego; 9. wydania każdemu uczestnikowi odpowiednio zaświadczenia o uczestnictwie lub zaświadczenia o ukończeniu indywidualnego doradztwa psychologicznego (zaświadczenia będą wydawane na zasadach i na wzorach uzgodnionych z Zamawiającym po podpisaniu umowy). Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia rejestru zaświadczeń wydanych uczestnikom. 10. przeprowadzenia wśród uczestników projektu ankiety ewaluacyjnej dotyczącej doradztwa (na początku i na końcu); 11. złożenia zamawiającemu po zakończeniu realizacji przedmiotu zamówienia sprawozdania końcowego obejmującego cały okres realizacji przedmiotu zamówienia; 12. terminowego i sprawnego wykonania przedmiotu umowy oraz do bieżącej współpracy z Zamawiającym na każdym etapie wykonania przedmiotu umowy, 13. ponoszenie kosztów wykonania umowy; 14. Zamawiający na bieżąco (w zależności od procesu rekrutacji) będzie przekazywał Wykonawcy listy uczestników na doradztwo, które będą zawierać następujące informacje: imię i nazwisko, adres, numer telefonu oraz adres e-mail. Wykonawca zobowiązuje się do osobistego odbioru przedmiotowych list. 15. spotkania będą się odbywać w miejscu i terminach ustalonych z Zamawiającym. Przewidywane miejsca to Katowice, Częstochowa, Bielsko-Biała oraz Rybnik. Sale zapewnia zamawiający, istnieje możliwość wyznaczenia spotkań w innych miastach na terenie woj. Śląskiego w zależności od wyników rekrutacji; 16. Wykonawca w porozumieniu z uczestnikami wyznaczy terminy spotkań, przygotuje harmonogram oraz poinformuje skutecznie w formie pisemnej, mailowej lub faksem uczestników o terminie i miejscu spotkań. Powyższe informacje zostaną przekazane każdemu uczestnikowi oraz do wiadomości Zamawiającego, co najmniej 5 dni roboczych przed planowanym terminem rozpoczęcia spotkań. Wykonawca niezwłocznie poinformuje uczestnika oraz Zamawiającego o ewentualnych zmianach terminu spotkania. 17. Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego informowania zamawiającego o przypadkach nieobecności na spotkaniach osób skierowanych oraz wypadkach rezygnacji z uczestnictwa w spotkaniach w trakcie jego trwania. 18. W przypadku, kiedy uczestnik nie będzie mógł wziąć udziału w spotkaniu indywidualnym, Wykonawca zaproponuje inny możliwy termin spotkania. 19. W przypadku niepojawienia się uczestnika na wyznaczonym spotkaniu - doradca po upływie do 15 minut skontaktuje się z uczestnikiem w celu wyjaśnienia nieobecności. W przypadku pozyskania informacji o niepojawieniu się danego uczestnika, prowadzący zajęcia poinformuje o tym fakcie Zamawiającego i ustali inny możliwy termin spotkania. Uwagi: Wspólne dla część I oraz II 1) Wsparcie doradczo-zawodowe oraz doradztwo psychologiczne skierowane jest dla maksymalnie 250 pracowników sektora oświaty zwolnionych i pozostających bez zatrudnienia, zarejestrowanych w Powiatowych Urzędach Pracy województwa śląskiego po 31.12.2012 r., które utraciły pracę z przyczyn dotyczących zakładu pracy lub z przyczyn niedotyczących pracownika. 2) Wykonawca zobowiązuje się do przetwarzania danych osobowych uczestników projektu zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 r. (tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 z późn. zm.). 3) Wykonawca będzie upoważniony do przetwarzania danych osobowych uczestników doradztwa. 4) Wszystkie dokumenty, listy obecności, ankiety muszą być zaakceptowane przez Zamawiającego oraz zgodne z wymaganiami -Wytyczne w zakresie oznaczania projektów w ramach PO KL, zastosowanie logotypów: Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Śląskie. Pozytywna energia. Unia Europejska - Europejski Fundusz Społeczny oraz informacji o współfinansowaniu ze środków EFS. 5) Płatność za usługę następować będzie w rozliczeniach miesięcznych, przy czym koszt będzie uzależniony od rzeczywistej liczby uczestników przeszkolonych w danym miesiącu. Podstawą zapłaty będzie przekazanie faktury (z 30 dniowym terminem płatności) wraz z: a) listami obecności; b) potwierdzeniem wykonania usługi doradczej; c) IPD osób skierowanych do udziału w projekcie; d) listami z potwierdzeniem odbioru przez uczestników-uczestniczki Indywidualnego Planu Działania; e) kopiami zaświadczeń o ukończeniu-uczestnictwie w doradztwie; f) listami potwierdzającymi (własnoręcznym podpisem) odbioru zaświadczeń; g) listami potwierdzającymi (własnoręcznym podpisem) odbiór cateringu w przypadku spotkań grupowych. h) protokołem zdawczo-odbiorczym podpisanym przez Zamawiającego i Wykonawcę. i) Kartami czasu pracy. 6) Usługa doradztwa jest finansowana w całości ze środków publicznych (85% ze środków EFS, 15 % środki z budżetu państwa).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.20 - Usługi doradztwa 85.12.12.70 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Pracowniku oświaty - skorzystaj z nowych możliwości współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie doradztwa zawodowego grupowego i indywidualnego dla uczestników projektu pt. Pracowniku oświaty skorzystaj z nowych możliwości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.01.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"CENTRUM BIZNESU I PROMOCJI KADR" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"CENTRUM BIZNESU I PROMOCJI KADR" SP. Z O.O.
- Centrum Biznesu i Promocji Kadr Sp. z o.o., Os. Słoneczne 14, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 130504,74 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 65725,00
Oferta z najniższą ceną: 65725,00 / Oferta z najwyższą ceną: 213875,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie doradztwa psychologicznego dla uczestników projektu pt. Pracowniku oświaty - skorzystaj z nowych możliwości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.01.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"CENTRUM BIZNESU I PROMOCJI KADR" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"CENTRUM BIZNESU I PROMOCJI KADR" SP. Z O.O.
- Centrum Biznesu i Promocji Kadr Sp. z o.o., Os. Słoneczne 14, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 85772,35 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 35000,00
Oferta z najniższą ceną: 35000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 83750,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- ROPS.DO.3321.33.2024 - Dostawa i montaż wyposażenia na potrzeby Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej Województwa Śląskiego w ramach projektu pn.: DI i wsparcie wojewódzkiej pieczy zastępczej
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW ZUŻYWALNYCH DO BADAŃ LABORATORYJNYCH
- Dostawa używanego pojazdu przeznaczonego do przeprowadzania egzaminów w zakresie kat. D prawa jazdy na potrzeby WORD Katowice
- "UTRZYMANIE CZYSTOŚCI WEWNĄTRZ BUDYNKU BIUROWO - LABORATORYJNEGO ZNAJDUJĄCEGO SIĘ W KATOWICACH PRZY UL. GRABOWEJ 1A W ROKU 2025"
- Zakup usługi asysty technicznej i serwisu dla oprogramowania ArcGIS na 2 lata
- Zakup i dostawa projektorów
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, w tym dzieci
- Konsultacje treści sylabusa i treści kursu "Biologia rozrodu ssaków" w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II st. oraz Zarządzanie Zasobami Przyrody II st. na Wydziale Biologii (rolnictwo)
- Konsultacje treści sylabusa i treści szczegółowych kursu "Mikrobiologia w ochronie środowiska i rolnictwie praktyczne aspekty" w celu modyfikacji kierunków na Wydziale Biologii UJ.
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa i treści szczegółowych kursu "Zarządzanie Zasobami Przyrody" - Projekt Key to the future
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa i treści szczegółowych kursu "Kultury in vitro i eksperymentalna embriologia roślin" dla Wydziału Biologii UJ. Projekt KEY to the future
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje opracowywanych treści sylabusa nowego kursu o roboczym tytule "Wstęp do uczenia maszynowego z wykorzystaniem języka Python dla biologów" - projekt KEY.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.