Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-26
Kraków: Świadczenie usług naprawy, konserwacji i modernizacji sprzętu komputerowego dla potrzeb jednostek organizacyjnych Akademii Rolniczej im. Hugona Kołłątaja w Krakowie.
Numer ogłoszenia: 60981 - 2008; data zamieszczenia: 26.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Rolnicza im. Hugona Kołłątaja w Krakowie, al. Mickiewicza 21, 31-120 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6624413, fax 012 6624410.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług naprawy, konserwacji i modernizacji sprzętu komputerowego dla potrzeb jednostek organizacyjnych Akademii Rolniczej im. Hugona Kołłątaja w Krakowie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług naprawy, konserwacji i modernizacji sprzętu komputerowego dla potrzeb jednostek organizacyjnych Akademii Rolniczej im. Hugona Kołłątaja w Krakowie położonych w obiektach na terenie Krakowa przy Al. Mickiewicza 21, Al.Mickiewicza 24/28, ul.Czysta 21, Al.29 Listopada 46, Al.29Listopada 52, Al.29 Listopada 54, Al. 29Listopada 48c, ul.Urzędniczej 68, ul.Jabłonowskich 10-12, ul.Klemensiewicza 3, ul.Balickiej 104, ul.Balickiej 253, ul.Balickiej 253a, ul. Balickiej 122, ul.Podłużnej 3, ul.Łobzowskiej 24, ul.Św. Marka 37, ul.Łupaszki 6, ul.T.Spiczakowa 6.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.21.71.00 - Części komputerów Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.71.00 - Części komputerów Oryginalny kod CPV: 50.31.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego Kod CPV wg słownika 2008: 50.31.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium w niniejszym postępowaniu nie jest wymagane..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 oraz złożą dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków. W szczególności zamawiający wymaga, aby wykonawcy wykazali, że: 1)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności związanych z realizacją zamówienia. 2)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności: - w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali lub wykonują minimum 3 zamówienia (usługi) każde na kwotę minimum 150000,00 PLN (roczna wartość każdej usługi) z zakresem zamówienia odpowiadającym przedmiotowi niniejszego zamówienia, - dysponują co najmniej jedną osobą do udzielania bezpłatnych telefonicznych porad w zakresie objętym zamówieniem, - dysponują co najmniej jedną osobą do przyjmowania zleceń od zamawiającego, - dysponują co najmniej jedną osobą do odbioru sprzętu do naprawy od zamawiającego. 3)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. (są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym w zakresie objętym zamówieniem).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)Wykaz wykonanych lub wykonywanych zamówień (usług) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy, to w tym okresie - o wartości minimum 150000,00 PLN (roczna wartość każdej usługi) - z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i nazwy odbiorcy. W przypadku usług aktualnie wykonywanych, których termin zakończenia realizacji umowy jeszcze nie nadszedł umieszcza się je w wykazie pod warunkiem, że wartość umowy już zrealizowanej na dzień składania ofert jest nie mniejsza niż kwota określona powyżej. 4)Dokumenty potwierdzające, że usługi przedstawione w ww. wykazie zostały wykonane należycie. 5)) Wykaz pracowników wykonawcy. 6)Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ar.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Akademia Rolnicza im. Hugona Kołłątaja w Krakowie , 31-120 Kraków, Al.Mickiewicza 21 - Dział Zamówień Publicznych, pok. nr 37..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.04.2008 godzina 09:00, miejsce: Akademia Rolnicza im. Hugona Kołłątaja w Krakowie , 31-120 Kraków, Al.Mickiewicza 21 - Dział Zamówień Publicznych, pok. nr 37..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Wykonanie dokumentacji geodezyjno - prawnej w sprawach prowadzonych w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Krakowie
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz realizacja budowy oświetlenia przejścia dla pieszych przy ul. Brodowicza w Krakowie w rejonie skrzyżowania z ul. Olszańską i Kielecką.
- Remont elewacji budynku oddziału Samorządowego Przedszkola nr 78 w Krakowie przy ul. Jodłowej 23
- Pełnienie zastępczego nadzoru autorskiego nad zadaniem inwestycyjnym pn. "Budowa budynku Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej w Wieliczce przy ul. Dembowskiego"
- dostawa materiałów ściernych i polerskich dla WIMiC -DE-dzp.272-159/25
- roboty budowlane
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.