eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźOdbiór i transport odpadów medycznych celem ich zagospodarowania z Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. M. Kopernika w Łodzi wraz z transportem wewnętrznym odpadów oraz dostawa sprzętu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-26

Łódź: Odbiór i transport odpadów medycznych celem ich zagospodarowania z Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. M. Kopernika w Łodzi wraz z transportem wewnętrznym odpadów oraz dostawa sprzętu.
Numer ogłoszenia: 60982 - 2008; data zamieszczenia: 26.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Mikołaja Kopernika, ul. Pabianicka 62, 93-513 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6895910, 6895912, fax 042 6895911.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopernik.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i transport odpadów medycznych celem ich zagospodarowania z Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. M. Kopernika w Łodzi wraz z transportem wewnętrznym odpadów oraz dostawa sprzętu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Odbiór (z ważeniem) i transport ( z załadunkiem i rozładunkiem) odpadów medycznych o kodach 180102, 180103, 180106, 180108, 180109, celem ich zagospodarowania z Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. M. Kopernika w Łodzi wraz z transportem wewnętrznym odpadów medycznych oraz pozostałych odpadów z miejsca ich powstawania do miejsca zbierania oraz dostawa sprzętu na odpady. Przedmiotem zamówienia jest: 1.Transport wewnętrzny odpadów medycznych oraz pozostałych odpadów z miejsca ich powstawania do miejsca ich zbierania. 2.Odbiór wraz z ważeniem odpadów medycznych oraz transport z załadunkiem i rozładunkiem odpadów medycznych, celem ich zagospodarowania. 3.Dostawy sprzętu na odpady. Usługa będzie wykonywana w następujących obiektach: I. Obiekt przy ul. Pabianickiej 62 (łącznie z Paderewskiego 4 i Ciołkowskiego 2) II. Obiekt przy Al. Piłsudskiego 71 III. Obiekty przy ul. Ogrodowej 21 i Popioły 40

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.12.22.40 - Usługi gromadzenia, transportu i wywozu odpadów szpitalnych Kod CPV wg słownika 2008: 90.52.44.00 - Usługi gromadzenia, transportu i wywozu odpadów szpitalnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Przesłanki z art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 ustawy: A. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. B. Dysponowanie niezbędną wiedzą i doświadczeniem oraz potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. C. Sytuacja ekonomiczna i finansowa zapewniająca wykonanie zamówienia D. W okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania wszystkie zamówienia wykonane zostały z należytą starannością lub w przypadku powstania szkody została ona dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które wykonawca nie ponosi odpowiedzialności. E. W stosunku do firmy nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, chyba że po ogłoszeniu upadłości zawarto układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego. F. Nie występują zaległości we wnoszeniu podatków, za wyjątkiem okoliczności wskazanych szczegółowo przepisem art. 24 ust. 1 pkt. 3. G. Nie występują zaległości we wnoszeniu opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, za wyjątkiem okoliczności wskazanych szczegółowo przepisem art. 24 ust. 1 pkt. 3. H. Żaden ze wspólników (spółki jawne), partnerów oraz członków zarządu (spółki partnerskie), komplementariuszy (spółki komandytowe oraz komandytowo -akcyjne), członków organu zarządzającego (osoby prawne) oraz jeśli oferent jest osobą fizyczna nie został skazany prawomocnym wyrokiem za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu albo inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo w związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego . I. Wobec podmiotów zbiorowych sąd nie orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne. Przesłanki z art. 24 ust.2 ustawy: J. Nie wykonywanie czynności związanych z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub nie posługiwanie się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji. K. Złożenie prawdziwych informacji mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b. Aktualne zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie zbierania odpadów o kodach odpowiadających przedmiotowi oraz aktualne zezwolenie na transport odpadów o kodach odpowiadających przedmiotowi zamówieni wydane na podstawie art. 28 Ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (Dz. U. Nr 62 poz. 628 z późn. zm.) lub aktualne zezwolenia właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów o kodach odpowiadających przedmiotowi zamówienia wydane na podstawie art. 26 ustawy obejmujące działalność w zakresie zbierania odpadów wraz z zezwoleniem na transport tych odpadów. c. Dokument potwierdzający odzysk lub unieszkodliwianie odpadów na terenie województwa łódzkiego lub w miejscach najbliżej położonych miejsca wytworzenia zgodnie z art. 9 ustawy o odpadach. d.Oświadczenie Wykonawcy z art. 22 ust.1 e.Oświadczenie Wykonawcy z art. 22 ust.1 pkt 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: (a) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert); nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert); Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. (a) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kopernik.lodz.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. M. Kopernika w Łodzi, ul. Pabianicka 62, 93 - 513 Łódź, pokój 978.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. M. Kopernika w Łodzi, ul. Pabianicka 62, 93 - 513 Łódź, pokój 1010.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Kwota, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi: 527 082,00 zł

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.