To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-03-15
Poddębice: Dostawy środków do dezynfekcji dla Poddębickiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Poddębicach.
Numer ogłoszenia: 60989 - 2012; data zamieszczenia: 15.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 31429 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: "Poddębickie Centrum Zdrowia"spółka z o.o., ul. Mickiewicza 16, 99-200 Poddębice, woj. łódzkie, tel. 43 678 20 21, faks 43 678 20 21.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy środków do dezynfekcji dla Poddębickiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Poddębicach..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są dostawy środków do dezynfekcji dla Poddębickiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Poddębicach w ilościach i asortymencie określonym w Załączniku Nr 3 do SIWZ - Formularz Cenowy. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę z podziałem na 5 pakietów - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami zawiera załącznik nr 3 do SIWZ - Formularz Cenowy. CPV: 33631600-8. 2. Środki do dezynfekcji kwalifikowane jako produkty lecznicze muszą być dopuszczone do obrotu i używania zgodnie z przepisami Ustawy Prawo Farmaceutyczne z dnia 6 września 2001r. (Dz.U. z 2001r. Nr. 126, poz. 1381 z późn. zmianami). Wykonawca musi dołączyć do oferty dokumenty, w których określone są min.: spektrum bójcze, czas działania preparatu i substancje czynne, tj.: - pozwolenie wydane przez ministra właściwego do spraw zdrowia na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego; - charakterystyka produktu leczniczego; -ulotki informacyjne dla pacjenta, /bądź etykietę pełniącą funkcję ulotki dla pacjenta/ potwierdzone przez Ministra Zdrowia 3. Środki do dezynfekcji kwalifikowane jak środki biobójcze muszą spełniać wymagania określone przepisami Ustawy z dnia 13 września 2002 r. o produktach biobójczych (Dz. U. z 2002, Nr. 175, poz. 1433 z późn. zm.). Wykonawca musi dołączyć do oferty pozwolenie na wprowadzenie do obrotu/lub odpowiedni wpis do Rejestru/lub pozwolenie tymczasowe na wprowadzenie do obrotu/lub odpowiedni wpis/lub wpis do Rejestru Produktów Biobójczych stwarzających niewielkie zagrożenie. 4. Środki do dezynfekcji kwalifikowane jako wyroby medyczne muszą spełniać wymagania określone przepisami z ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych ( Dz. U. z 2010 r. nr 107, poz. 679 z późn. zm.). W przypadku wyrobów medycznych Zamawiający wymaga, aby Wykonawca załączył do oferty: A) dla wyrobów medycznych klasy I (preparaty do mycia, neutralizacji) - Deklarację zgodności; B) dla wyrobów medycznych klasy II a (preparaty do mycia i dezynfekcji powierzchni oraz dezynfekcji nieinwazyjnej sprzętu medycznego - Deklarację zgodności; C) dla wyrobów medycznych klasy II b (preparaty do dezynfekcji inwazyjne sprzętu medycznego, narzędzi chirurgicznych i endoskopów) - Certyfikat CE oraz Deklarację zgodności lub Świadectwo zgłoszenia / Wpis w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych. 5. Środki do dezynfekcji kwalifikowane jako wyroby kosmetyczne muszą spełniać wymagania określone w przepisach Ustawy z dnia 30 marca 2001 r.(Dz. U. z 2001, Nr 42, poz. 473 z późn. zmianami) i powinny posiadać zgłoszenie do Krajowego Systemu Informowania o kosmetykach. Wykonawca zobligowany jest dołączyć do oferty dokument potwierdzający zgłoszenie do Krajowego Systemu Informowania o Kosmetykach. 6. Zamawiający wymaga, aby skuteczność mikrobójcza preparatów dezynfekcyjnych była potwierdzona metodami przewidzianymi do określania skuteczności środków właściwych dla danej grupy użytkowników (obszar medyczny) i danego zastosowania. Badania winny być zakończone pozytywnymi wynikami na tzw. obszar medyczny i potwierdzone dokumentami niezależnego podmiotu uprawnionego do wykonywania badań (w ramach UE) potwierdzającego spektrum i czas działania danego środka dezynfekcyjnego. Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty oświadczenie, że preparaty posiadają w/w dokumenty. Wykonawca w trakcie realizacji umowy jest zobowiązany do dostarczenia w/w dokumentów na każde żądanie Zamawiającego. 7. Realizacja dostaw będzie się odbywać sukcesywnie na podstawie zamówień składanych przez upoważnionego pracownika Apteki Szpitalnej Zamawiającego za pośrednictwem faxu, za potwierdzeniem transmisji danych. 8. Dostawy przedmiotu zamówienia będą odbywać się na koszt i ryzyko Wykonawcy do Apteki Szpitalnej mieszczącej się w siedzibie Zamawiającego, w godz. 7:25 -15:00 w czasie nie dłuższym niż 3 dni roboczych od chwili złożenia zamówienia przez Zamawiającego w sposób opisany w pkt. 3.7 SIWZ. Wykonawca jest zobowiązany do złożenia zamówionego towaru w miejscu wyznaczonym przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. 9. Ewentualne reklamacje dostaw z tytułu jakości lub ilości dostarczonego towaru składane będą Wykonawcy za pośrednictwem faxu, za potwierdzeniem transmisji danych niezwłocznie po ich stwierdzeniu. 10. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia odpowiedzi na złożoną reklamację w ciągu 48 h od chwili złożenia reklamacji, a w przypadku braku odpowiedzi reklamację uważać się będzie w całości uznaną przez Wykonawcę. 11. W przypadku uznania reklamacji za zasadną Wykonawca zobowiązany jest w terminie 3 dni roboczych od chwili złożenia reklamacji wymienić towar na wolny od wad bądź uzupełnić braki ilościowe na własny koszt i we własnym zakresie. 12. Podane w załączniku nr 3 do SIWZ ilości przedmiotu zamówienia są ilościami szacunkowymi, w celu określenia ceny oferty. Faktyczna ilość zamawianych środków do dezynfekcji zależna będzie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Określone przez Zamawiającego w załączniku nr 3 do SIWZ (stanowiącym załącznik nr 1 do umowy) ilości przedmiotu zamówienia są ilościami maksymalnymi i nie stanowią zobowiązania Zamawiającego do ich zakupienia u Wykonawcy i nie mogą być podstawą żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy. 13. Jeżeli w trakcie realizacji zamówienia, którykolwiek z dostarczonych środków do dezynfekcji będzie niezgodny ze złożoną ofertą, a szczególnie jego działanie będzie budziło wątpliwości, Zamawiający ma prawo żądania przedstawienia przez Wykonawcę dokumentacji potwierdzającej jego spektrum działania. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia w/w dokumentów w terminie 48 godzin od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego z pośrednictwem faxu za potwierdzeniem transmisji..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: PAKIET NR 1 - PREPARATY DO MYCIA I DEZYNFEKCJI POWIERZCHNI.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MEDILAB Jacek Andrzejewski (Oddział: ul. Piotrkowska 270, 90-361 Łódź), Ul. Żeromskiego 42 m 5, 90-625 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15947,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 16500,11
Oferta z najniższą ceną: 16500,11 / Oferta z najwyższą ceną: 16500,11
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: PAKIET NR 2 - PREPARATY DO HIGIENICZNEJ I CHIRURGICZNEJ DEZYNFEKCJI, MYCIA ORAZ PIELĘGNACJI RĄK
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MEDILAB Jacek Andrzejewski (Oddział: ul. Piotrkowska 270, 90-361 Łódź), Ul. Żeromskiego 42 m 5, 90-625 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8937,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8732,19
Oferta z najniższą ceną: 8732,19 / Oferta z najwyższą ceną: 8732,19
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: PAKIET NR 3 - PREPARATY DO MANUALNEGO MYCIA I DEZYNFEKCJI ZANIECZYSZCZONYCH NARZĘDZI CHIRURGICZNYCH I INNYCH WYROBÓW MEDYCZNYCH
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MEDILAB Jacek Andrzejewski (Oddział: ul. Piotrkowska 270, 90-361 Łódź), Ul. Żeromskiego 42 m 5, 90-625 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 50115,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 40975,05
Oferta z najniższą ceną: 40975,05 / Oferta z najwyższą ceną: 40975,05
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: PAKIET NR 4 - Preparaty do dezynfekcji skóry przed iniekcjami i zabiegami operacyjnymi.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MEDILAB Jacek Andrzejewski (Oddział: ul. Piotrkowska 270, 90-361 Łódź), Ul. Żeromskiego 42 m 5, 90-625 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8430,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9137,90
Oferta z najniższą ceną: 9137,90 / Oferta z najwyższą ceną: 9137,90
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: PAKIET NR 5 - Preparaty do dezynfekcji ran i błon śluzowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MEDILAB Jacek Andrzejewski (Oddział: ul. Piotrkowska 270, 90-361 Łódź), Ul. Żeromskiego 42 m 5, 90-625 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8190,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8589,24
Oferta z najniższą ceną: 8589,24 / Oferta z najwyższą ceną: 8745,41
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI PODDĘBICE
- Modernizacja źródła ciepła w leśniczówce Niemysłów
- Zakup używanego samochodu ciężarowego typu wywrotka
- Przebudowa zbiornika ppoż. oraz budowa dojazdu pożarowego do zbiornika obr. ew. Miedźno
więcej: przetargi PODDĘBICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP/11/2025_Dostawa środków dezynfekcyjnych i myjących oraz preparatów pielęgnacyjnych dla Szpitala Joannitas w Pszczynie
- Dostawa środków do dezynfekcji powierzchni, sprzętu, rąk.
- Dostawa akcesoriów i materiałów zużywalnych do Centralnej Sterylizatorni i Dezynfektoprni
- Dostawy wyrobów medycznych
- Dostawa profesjonalnych środków do utrzymania czystości, materiałów eksploatacyjnych, preparatów do dezynfekcji powierzchni oraz do pielęgnacji i dezynfekcji skóry personelu
- Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.