eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biała PodlaskaUsługi utrzymania czystości w pasach drogowych dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW w Białej Podlaskiej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-07

Ogłoszenie nr 60990 - 2017 z dnia 2017-04-07 r.

Biała Podlaska: Usługi utrzymania czystości w pasach drogowych dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW w Białej Podlaskiej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 24388-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Rejon Dróg Wojewódzkich w Białej Podlaskiej, krajowy numer identyfikacyjny 16771100000, ul. ul. Warszawska  14, 21500   Biała Podlaska, państwo Polska, woj. lubelskie, tel. 833 438 188, faks 833 438 183, e-mail rdw.bialapodlaska@zdw.lublin.pl
Adres strony internetowej (URL): http://zdw.bip.lubelskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: samorzadowa jednostka budżetowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługi utrzymania czystości w pasach drogowych dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW w Białej Podlaskiej

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

R1.ST.372.2.2017.mś

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest: Zamiatanie ulic, koszenie trawników oraz utrzymanie czystości na przyległych chodnikach na drogach wojewódzkich administrowanych przez RDW Biała Podlaska 1) zadanie nr 1 na terenie miasta Stoczek Łukowski 2)zadanie nr 2 na terenie miasta Łuków 3)zadanie nr 3 na terenie miasta Międzyrzec Podlaski 4)zadanie nr 4 na terenie miasta Terespol. 2.Zakres zamówienia obejmuje: 1)Zadanie nr 1 - miasto Stoczek Łukowski a)Oczyszczenie ulic po okresie zimowym (maks.)-1.834 mb b)Zamiatanie ulic (maks.)-9.170 mb c)Zamiatanie chodników (maks.)-18.948 m2 d)Opróżniane koszy na śmieci (maks.)-400 szt. Rodzaj i krotność usług: a.1-krotne oczyszczenie jezdni wraz z opaskami przy krawężnikach po zakończeniu sezonu zimowego 2016/2017 b.5-krotne oczyszczenie nawierzchni jezdni wraz z opaskami w okresie marzec - grudzień 2017 c.3- krotne zamiatanie chodników w okresie marzec - grudzień 2017 d.80- krotne opróżnianie koszy na śmieci w okresie marzec - grudzień 2017 2)Zadanie nr 2 - miasto Łuków a)Oczyszczenie ulic po okresie zimowym (maks.)-5.660 mb b)Zamiatanie ulic (maks.)-28.300 mb c)Zamiatanie chodników (maks.)-92.712 m2 d)Opróżniane koszy na śmieci (maks.)-2160 szt. Rodzaj i krotność usług: a.1-krotne oczyszczenie jezdni wraz z opaskami przy krawężnikach po zakończeniu sezonu zimowego 2016/2017 b.5-krotne oczyszczenie nawierzchni jezdni wraz z opaskami w okresie marzec - grudzień 2017 c.3- krotne zamiatanie chodników w okresie marzec - grudzień 2017 d.80- krotne opróżnianie koszy na śmieci w okresie marzec - grudzień 2017 3)Zadanie nr 3 - miasto Międzyrzec Podlaski a)Oczyszczenie ulic po okresie zimowym (maks.)-4.824 mb b)Zamiatanie ulic (maks.)-24.120 mb c) Zamiatanie chodników (maks.)-62.056 m2 d)Opróżniane koszy na śmieci (maks.)-2800 szt. e)Koszenie trawników (maks.)-194.952 m2 Rodzaj i krotność usług: a.1-krotne oczyszczenie jezdni wraz z opaskami przy krawężnikach po zakończeniu sezonu zimowego 2016/2017 b.5-krotne oczyszczenie nawierzchni jezdni wraz z opaskami w okresie marzec - grudzień 2017 c.3- krotne zamiatanie chodników w okresie marzec - grudzień 2017 d.80- krotne opróżnianie koszy na śmieci w okresie marzec - grudzień 2017 e.8-krotne koszenie trawników w okresie marzec- grudzień 2017 4)Zadanie nr 4 - miasto Terespol a)Oczyszczenie ulic po okresie zimowym (maks.)-678 mb b)Zamiatanie ulic (maks.)-3.390 mb c)Zamiatanie chodników (maks.)-8.775 m2 d)Opróżniane koszy na śmieci (maks.)-800 szt. e)Koszenie trawników (maks.)-44.400 m2 Rodzaj i krotność usług: a.1-krotne oczyszczenie jezdni wraz z opaskami przy krawężnikach po zakończeniu sezonu zimowego 2016/2017 b.5-krotne oczyszczenie nawierzchni jezdni wraz z opaskami w okresie marzec - grudzień 2017 c.3- krotne zamiatanie chodników w okresie marzec - grudzień 2017 d.80- krotne opróżnianie koszy na śmieci w okresie marzec - grudzień 2017 e.10-krotne koszenie trawników w okresie marzec- grudzień 2017 Usługa będzie wykonywana na drogach wojewódzkich administrowanych przez RDW w Białej Podlaskiej na terenie miast: Stoczek Łukowski, Łuków, Międzyrzec Podlaski, Terespol w ilości i z częstotliwością podaną w przedmiarze robót. 3.Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie spełnienie następujących wymagań dot. usług utrzymania czystości pasa drogowego (standardy jakościowe): 1) Oczyszczenie nawierzchni po okresie zimowym, oczyszczanie nawierzchni jezdni oraz zamiatanie chodników- usunięcie wszelkiego rodzaju nieczystości komunalnych, piasku, błota, zieleni, chwastów itp. z jezdni i chodników. Wywiezienie zebranych nieczystości i odpadów na wysypisko komunalne i utylizacja na koszt wykonawcy. Przy oczyszczeniu ulic, chodników można stosować każdą czystą wodę z rzek, jezior, stawów i innych zbiorników otwartych oraz wodę studzienną i wodociągową. Nie należy stosować wody z widocznymi zanieczyszczeniami, np. śmieciami, roślinnością wodną, odpadami przemysłowymi, kanalizacyjnymi itp. Wykonawca przy wykonywaniu ww. robót powinien dysponować następującym sprzętem: a)Zamiatarka mechaniczna b) przyrządy ręczne, jak szczotki, grace, łopaty, miotły, itp. Transport materiałów - Do wywiezienia zebranych zanieczyszczeń można użyć dowolnego środka transportowego, ewentualnie z przykrywaną skrzynią (w przypadku zanieczyszczeń o nieprzyjemnym zapachu). Sprzątanie jezdni obejmuje: - mechaniczne, z zastosowaniem odpowiedniego sprzętu (zamiatarki samojezdne lub doczepne) oczyszczanie jezdni na szerokości min. 1 mb od każdej z dwóch krawędzi wraz z opaskami - oczyszczenie jezdni, krawężnika z ziemi, piasku, śmieci i innych zanieczyszczeń - opaski wraz z krawężnikami i obrzeżami. - skrzyżowania wzdłuż ulic przelotowych do końca wysepek na drogach podrzędnych - usuwanie pozostałych nieczystości organicznych i nieorganicznych zalegających w pasie zieleni między jezdnią, a chodnikiem - oczyszczenie nawierzchni parkingów i zatok przystankowo- postojowych zlokalizowanych przy drogach objętych zamówieniem, - oczyszczenie urządzeń odwadniających powierzchniowo (wpustów ulicznych) znajdujących się w ciągu drogi - załadunek piasku i pozostałych nieczystości na środki transportowe i wywiezienie na legalne wysypiska śmieci. Wykonawca wywiezie oraz zagospodaruje wytworzony w trakcie wykonywanej usługi odpad, zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. Wszelkie koszty oraz odpowiedzialność związane z wywozem i zagospodarowaniem wytworzonego odpadu ponosi Wykonawca. - ustawienie i zdjęcie oznakowania Jednostka obmiaru. Jednostką obmiaru wykonanych usług jest 1 mb (metr bieżący). Sprzątanie chodników obejmuje: - mechaniczne, z zastosowaniem odpowiedniego sprzętu (zamiatarki samojezdne lub doczepne) oczyszczanie chodników, ścieżek rowerowych, wysp rozdzielających oraz azyli dla pieszych na całej szerokości; - oczyszczenie nawierzchni chodników ze wszelkich zanieczyszczeń, piasku i traw, chwastów porastających między płytkami i krawężnikami, - przejścia dla pieszych i azyli, - ręczne oczyszczenie chodników oraz innych miejsc, w których nie jest to możliwe przy użyciu sprzętu mechnicznego - załadunek piasku i pozostałych nieczystości na środki transportowe i wywiezienie na legalne wysypiska śmieci. Wykonawca wywiezie oraz zagospodaruje wytworzony w trakcie wykonywanej usługi odpad, zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. Wszelkie koszty oraz odpowiedzialność związane z wywozem i zagospodarowaniem wytworzonego odpadu ponosi Wykonawca. - ustawienie i zdjęcie oznakowania. Nie dopuszcza się zamiatania zanieczyszczeń na jezdnie, trawniki, do okienek wsypowych budynków i do studzienek. Podczas usuwania nieczystości, miejsca w obrębie studzienek ściekowych należy oczyszczać ręcznie. Jeżeli zostanie stwierdzone, że przy oczyszczaniu mechanicznym zostały zanieczyszczone studzienki ściekowe, Wykonawca dokona ich oczyszczenia na własny koszt. Roślinność wyrastającą na chodnikach lub jezdni można usuwać chemicznie. Pracownicy wykonujący prace winni posiadać kamizelki ostrzegawcze z elementami odblaskowymi oraz odzież, rękawice, ubrania robocze i ochronne niezbędne do wykonywania robót będącym przedmiotem Zamówienia. Jednostka obmiaru. Jednostką obmiaru przy zamiataniu chodników jest 1 m2. (metr kwadratowy). Wykonawca będzie realizował usługi w godzinach o najmniejszym natężeniu ruchu, z zachowaniem wszelkich zasad bezpieczeństwa, ewentualnego oznakowania miejsca prowadzonych prac, zgodnie z instrukcją o znakach i sygnałach na drogach, wyposażenie pracującego sprzętu w lampy ostrzegawcze (pulsujące) koloru pomarańczowego oraz ubranie pracowników w kamizelki ostrzegawcze. Wykonawca przystąpi do pracy w ciągu 2 dni od powiadomienia przez Zamawiającego o konieczności wykonania usługi. Sprzątanie będzie wykonywane w godz. między 06:00, a 20:00. W przypadku zaistnienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających oczyszczanie w wyznaczonym dniu, czynność tę należy wykonać niezwłocznie w dniu następnym po ustaniu przeszkód, po uprzednim powiadomieniu Zamawiającego. Kontrola jakości w czasie robót: Jakość robót, na bieżąco kontrolować będą uprawnieni do tego pracownicy Rejonu w Białej Podlaskiej. W czasie wykonywania robót należy prowadzić ciągłą kontrolę poprawności oczyszczania nawierzchni, zwracając uwagę na: - poprawność zastosowanego sprzętu czyszczącego, - sposób wykonywania robót oczyszczających, - niezagrażanie otaczającemu środowisku przez roboty oczyszczające, - właściwy sposób wywożenia zebranych zanieczyszczeń. - Wykonawca powinien zgłosić Zamawiającemu wszystkie zaobserwowane uszkodzenia związane ze sprzątanymi elementami. Kontrola wykonanych robót Po zakończeniu robót należy sprawdzić wizualnie: - stan czystości jezdni, chodników, ścieków przykrawężnikowych i kratek ściekowych ( oczyszczenie zewnętrzne tych urządzeń ) - czystość powierzchni położonych w pobliżu miejsca robót, np. poboczy na które czasowo składano zanieczyszczenia, rowów do których mogły się dostać zanieczyszczenia oczyszczone prądem wody itp., - brak pozostałości zebranych zanieczyszczeń, które powinny być całkowicie wywiezione na składowisko odpadów. Ogólne zasady odbioru robót Odbioru robót dokonuje się w danym dniu, w którym prowadzone jest sprzątanie i oczyszczanie jezdni i ulic lub kolejnym dniu roboczym, czego dokona pracownik Obwodu Drogowego podlegającego pod Rejon Dróg Wojewódzkich w Białej Podlaskiej, po zawiadomieniu Wykonawcy o zakończeniu robót. Po zakończeniu miesiąca nastąpi odbiór protokolarny wykonanych robót z udziałem przedstawiciela Wykonawcy oraz pracownika Rejonu Dróg Wojewódzkich w Białej Podlaskiej, lub przedstawiciela Obwodu Drogowego. Wykonawca zobowiązany jest w terminie 10 dni po upływie każdego miesiąca, w którym wykonywał usługę, przedstawić Zamawiającemu dokument potwierdzający prawidłowe zagospodarowanie wytworzonych odpadów 2)Opróżnianie koszy na śmieci. a)Ustawienie we własnym zakresie typowych koszy na śmieci i umieszczenie ich w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Utrzymanie koszy w należytym stanie technicznym i estetycznym będzie należało do Wykonawcy. b)Opróżnianie koszy ulicznych umieszczonych przy drogach i chodnikach objętych przedmiotem zamówienia z częstotliwością podaną w przedmiarze robót c)Ilość koszy ulicznych objętych przedmiotem zamówienia - zgodnie z przedmiarem robót d)Wymiana uszkodzonych koszy ulicznych oraz ich uszkodzonych elementów, łącznie ze słupkami do mocowania kosza - przypadku wystąpienia konieczności e)Utrzymanie czystości i porządku przy koszach w promieniu 1,5 m bez względu na rodzaj, pochodzenie odpadów oraz usytuowanie koszy (chodnik, zieleniec) f)Transport odpadów komunalnych pojazdem specjalistycznym na składowisko odpadów. Wykonawca wywiezie oraz zagospodaruje wytworzony w trakcie wykonywanej usługi odpad, zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. Wszelkie koszty oraz odpowiedzialność związane z wywozem i zagospodarowaniem wytworzonego odpadu ponosi Wykonawca. g)Przedkładanie Zamawiającemu miesięcznych pisemnych informacji dotyczącej ilości zebranych odpadów, potwierdzonych kartą ich przekazania na składowisko. h)Zabrania się używania dmuchaw powodujących zakurzenie oraz przemieszczanie nieczystości na tereny przyległe do pasa drogowego. i)Wykonawca będzie realizował usługi w godzinach o najmniejszym natężeniu ruchu, z zachowaniem wszelkich zasad bezpieczeństwa, ewentualnego oznakowania miejsca prowadzonych prac, zgodnie z instrukcją o znakach i sygnałach na drogach, wyposażenie pracującego sprzętu w lampy ostrzegawcze (pulsujące) koloru pomarańczowego oraz ubranie pracowników w kamizelki ostrzegawcze. Jednostka obmiaru. Jednostką obmiaru wykonanych usług jest 1 szt. (sztuka). Ogólne zasady odbioru robót Odbioru robót w danym dniu, w którym prowadzone jest sprzątanie i oczyszczanie jezdni i ulic lub kolejnym dniu roboczym, czego dokona pracownik Obwodu Drogowego podlegającego pod Rejon Dróg Wojewódzkich w Białej Podlaskiej, po zawiadomieniu Wykonawcy o zakończeniu robót. Po zakończeniu miesiąca nastąpi odbiór protokolarny wykonanych robót z udziałem przedstawiciela Wykonawcy oraz pracownika Rejonu Dróg Wojewódzkich w Białej Podlaskiej, lub przedstawiciela Obwodu Drogowego. Wykonawca zobowiązany jest w terminie 10 dni po upływie każdego miesiąca, w którym wykonywał usługę, przedstawić Zamawiającemu dokument potwierdzający prawidłowe zagospodarowanie wytworzonych odpadów 3)Koszenie trawników: Zakres robót w ww. asortymencie obejmuje: - roboty przygotowawcze - usunięcie z trawy kamieni, puszek, gałęzi i innych zanieczyszczeń - koszenie traw, chwastów i samosiewów kosiarkami w pasie drogowym, - wycięciem traw, chwastów i samosiewów w miejscach trudnodostępnych, Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość wykonanych robót oraz ich zgodność z zakresem rzeczowym i poleceniami Przedstawiciela Zamawiającego. Wykonawca ma obowiązek znać i stosować w czasie prowadzenia robót wszelkie przepisy dotyczące ochrony środowiska naturalnego. W okresie trwania robót Wykonawca będzie podejmować wszelkie uzasadnione kroki mające na celu stosowanie się do przepisów i norm dotyczących ochrony środowiska na terenie i wokół terenu robót oraz będzie unikać uszkodzeń lub uciążliwości dla osób lub własności społecznej i innych, a wynikających ze skażenia, hałasu lub innych przyczyn powstałych w następstwie jego sposobu działania. Stosując się do tych wymagań będzie miał szczególny wzgląd na środki ostrożności i zabezpieczenia przed: a)zanieczyszczeniem zbiorników i cieków wodnych pyłami lub substancjami toksycznymi, b)zanieczyszczenia powietrza pyłami i gazami, c) możliwością powstania pożaru. W czasie wykonywania robót Wykonawca zainstaluje i będzie obsługiwał wszystkie tymczasowe urządzenia zabezpieczające określone w uzgodnionym projekcie organizacji ruchu. Wykonawca jest zobowiązany do używania jedynie takiego sprzętu, który nie spowoduje niekorzystnego wpływu na otoczenie i jakość wykonywanych robót. Sprzęt będący własnością Wykonawcy lub wynajęty do wykonania robót ma być utrzymywany w dobrym stanie technicznym oraz zgodny z normami ochrony środowiska i przepisami dotyczącymi jego użytkowania. Jakikolwiek sprzęt nie gwarantujący zachowania warunków umowy, zostanie przez Przedstawiciela Zamawiającego zdyskwalifikowany i nie dopuszczony do robót. Wykonawca jest odpowiedzialny za prowadzenie robót zgodnie z umową oraz za jakość wykonanych robót, za ich zgodność z lokalizacją i obmiarem, projektem organizacji ruchu oraz poleceniami Przedstawiciela Zamawiającego. Następstwa jakiegokolwiek błędu spowodowanego przez Wykonawcę w wyznaczeniu i wykonaniu robót zostaną, jeśli wymagać tego będzie Przedstawiciel Zamawiającego, poprawione przez Wykonawcę na własny koszt. Polecenia Przedstawiciela Zamawiającego będą wykonywane nie później niż w czasie przez niego wyznaczonym, po ich otrzymaniu przez Wykonawcę, pod groźbą zatrzymania robót. Skutki finansowe z tego tytułu ponosi Wykonawca. Wykonawca będzie realizował usługi w godzinach o najmniejszym natężeniu ruchu, z zachowaniem wszelkich zasad bezpieczeństwa, ewentualnego oznakowania miejsca prowadzonych prac, zgodnie z instrukcją o znakach i sygnałach na drogach, wyposażenie pracującego sprzętu w lampy ostrzegawcze (pulsujące) koloru pomarańczowego oraz ubranie pracowników w kamizelki ostrzegawcze. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia zakresu i krotności w zależności od warunków atmosferycznych oraz posiadanych środków finansowych. Wysokość trawy po skoszeniu powinna być nie większa niż 5 cm. Wycięcie trawy i chwastów w miejscach trudnodostępnych i częściowo obsadzonych wykonuje się kosiarkami żyłkowymi, równolegle z głównym koszeniem. Dopuszcza się koszenie w tych miejscach traw, chwastów i jednorocznych samosiewów kosą spalinową. Kontrola w czasie wykonywania robót: W czasie wykonywania robot należy przeprowadzać ciągłą kontrolę poprawności koszenia trawy i chwastów, w tym w szczególności: - usunięcia wszystkich obcych zanieczyszczeń z miejsc pracy kosiarek, - skontrolowania dopuszczalnej wysokości trawy po jej skoszeniu. Jednostka obmiaru. Jednostką obmiaru wykonanych usług jest m2 (metr kwadratowy). Ogólne zasady odbioru robót Odbioru robót dokonuje się w danym dniu, w którym prowadzone jest koszenie trawników lub kolejnym dniu roboczym, czego dokona pracownik Obwodu Drogowego podlegającego pod Rejon Dróg Wojewódzkich w Białej Podlaskiej, po zawiadomieniu Wykonawcy o zakończeniu robót. Po zakończeniu miesiąca nastąpi odbiór protokolarny wykonanych robót z udziałem przedstawiciela Wykonawcy oraz pracownika Rejonu Dróg Wojewódzkich w Białej Podlaskiej lub przedstawiciela Obwodu Drogowego. Wykonawca wywiezie oraz zagospodaruje wytworzony w trakcie wykonywanej usługi odpad, zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. Wszelkie koszty oraz odpowiedzialność związane z wywozem i zagospodarowaniem wytworzonego odpadu ponosi Wykonawca. Wykonawca zobowiązany jest w terminie 10 dni po upływie każdego miesiąca, w którym wykonywał usługę, przedstawić Zamawiającemu dokument potwierdzający prawidłowe zagospodarowanie wytworzonych odpadów 4.Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego w rejonie prowadzonych usług objętych umową na podstawie projektu tymczasowej organizacji ruchu (na czas prowadzonych usług) i zatwierdzonego przez Zarządzającego ruchem na drogach wojewódzkich tj. Dyrektora ZDW w Lublinie (projekt zapewnia Zamawiający).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 90610000-6
Dodatkowe kody CPV: 77314100-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Usługi utrzymania czystości w pasach drogowych dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW w Białej Podlaskiej - zadanie nr 1 na terenie miasta Stoczek Łukowski
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT17852.28
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
FLOReko Maciej Bojdziński, ,  ,  ul. Geodezyjna 80d/11,  03-290,  Warszawa ,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 17538.12
Oferta z najniższą ceną/kosztem 17538.12
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 19127.45
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Usługi utrzymania czystości w pasach drogowych dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW w Białej Podlaskiej - zadanie nr 2 na terenie miasta Łuków
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT50638.96
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
FLOReko Maciej Bojdziński,  ,  ul. Geodezyjna 80d/11,  03-290,  Warszawa ,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 46456.16
Oferta z najniższą ceną/kosztem 46456.16
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 54602.55
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 3   NAZWA: Usługi utrzymania czystości w pasach drogowych dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW w Białej Podlaskiej - zadanie nr 3 na terenie miasta Międzyrzec Podlaski
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne: na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 6 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.), Uzasadnienie faktyczne: W dniu 13 marca 2017r Sejmik Województwa Lubelskiego podjął uchwałę Nr XXVIII/393/2017 w sprawie powierzenia prowadzenia zadania publicznego zarządzania drogą wojewódzką Nr 813 w zakresie bieżącego utrzymania czystości oraz zieleni w pasie drogowym w granicach administracyjnych gminy miejskiej Międzyrzec Podlaski, Gminie Miejskiej Międzyrzec Podlaski w okresie od 1 kwietnia 2017 r. do 31 grudnia 2017 r.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT53964.45
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 4   NAZWA: Usługi utrzymania czystości w pasach drogowych dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW w Białej Podlaskiej - zadanie nr 4 na terenie miasta Terespol
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT17980.54
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
FLOReko Maciej Bojdziński,  ,  ul. Geodezyjna 80d/11,  03-290,  Warszawa ,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 16089.41
Oferta z najniższą ceną/kosztem 16089.41
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 19264.82
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.