eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › dostawa i wykonanie tablic rejestracyjnych dla Urzędu Miasta Zielona Góra

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-12-04

POZYCJA 61002

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Zielona Góra: dostawa i wykonanie tablic rejestracyjnych dla Urzędu Miasta Zielona Góra Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Urząd Miasta, do kontaktów: Mirosław Holak tel 068 456 49 06, ul. Podgórna 22, 65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 4564100, 4564403 do 05, fax 068 4564155, 4564455, e-mail: zamowienia@um.zielona-gora.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www. bip.zielona-gora.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta pokój 403, Brygida Szymańska, ul.Podgórna 22, 65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 456 44 24, fax 068 456 44 55, e-mail: B.Szymanska@um.zielona-gora.pl, www. bip.zielona-gora.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa i wykonanie tablic rejestracyjnych dla Urzędu Miasta Zielona Góra. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Zielona Góra. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: dostawa i wykonanie tablic rejestracyjnych dla Urzędu Miasta Zielona Góra oraz złomowanie tablic oddanych do Wydziału Komunikacji. 1)Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych :- tablice samochodowe ( kpl) 10.750 -zwyczajne, tymczasowe, indywidualne, zabytkowe i badawcze;- tablice motocyklowe (szt) 300-zwyczajne, tymczasowe, zabytkowe, indywidualne;- tablice motorowerowe (szt) 100. Tablice rejestracyjne dla pojazdów zarejestrowanych w Zielonej Górze muszą posiadać wyróżniki: F - wyróżnik województwa, Z - wyróżnik powiatu, F0 - wyróżnik na tablice tymczasowe. Tablice rejestracyjne spełniają wymagania określone w załączniku nr 8 - WZORY TABLIC REJESTRACYJNYCH, UMIESZCZONYCH NA NICH ZNAKÓW I SYMBOLI ORAZ ICH OPIS do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz.U. Nr 133, poz. 1123 z późn. zmianami). Zamówienie będzie realizowane w zależności od potrzeb zamawiającego w ciągu 7 dni od dnia złożenia zamówienia, a w trybie pilnym w przeciągu 48 godzin.Tablice rejestracyjne należy dostarczyć do siedziby Wydziału Komunikacji przy ul. Sienkiewicza 8a w Zielonej Górze .Producent tablic udzieli 36- miesięcznej gwarancji na wykonane tablice rejestracyjne. 2) Złomowanie tablic rejestracyjnych Złomowanie kosztem i staraniem Wykonawcy tablic oddanych do Wydziału Komunikacji. Protokolarny odbiór tablic do złomowania odbywać się będzie w terminach uzgodnionych z Wykonawcą z siedziby Wydziału Komunikacji tj. ul. Sienkiewicza 8a w Zielonej Górze 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: - producent tablic posiada zezwolenie właściwego organu na produkcje tablic rejestracyjnych; -producent tablic musi posiadać certyfikaty na zgodność tablic rejestracyjnych z warunkami technicznymi określonymi w załączniku nr 8 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002r w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz. U. Nr 133, poz.1123 z późn.zm.) 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 27.52.00.00 - Wyroby aluminiowe Kod CPV wg słownika 2008: 14.72.10.00 - Glin 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: tablice rejestracyjne w ilości: - tablice samochodowe - 10.750 kpl - tablice motocyklowe - 300 szt - tablice motorowerowe - 100 szt 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.12.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: - zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie -8.000,00zł ( slownie : osiem tysiecy zlotych) 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: w przetargu mogą wziąć udział wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i ust.2, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2006r. Nr 164, poz. 1163 ) oraz spełniający szczegółowe warunki udziału, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: - producent tablic posiada zezwolenie właściwego organu na produkcje tablic rejestracyjnych; 2) wykażą się wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej 1 dostawą o min. wartości 200.000 zł w zakresie dostawy tablic rejestracyjnych, potwierdzoną dokumentem z informacją o jej należytym wykonaniu; 3) producent tablic musi posiadać certyfikaty na zgodność tablic rejestracyjnych z warunkami technicznymi określonymi w załączniku nr 8 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002r w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów ( Dz. U. Nr 133, poz.1123 z późn.zm.) 4) posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków wg formuły spełnia / nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz ofertowy wg załącznika Nr 1 do specyfikacji; 2) oświadczenie zgodnie z art. 297 § 1 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. - Kodeks karny (Dz. U. z 1997 r., Nr 88, poz. 553 - jednolity tekst z późn. zm.) o odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych oświadczeń w celu uzyskania niniejszego zamówienia publicznego wg załącznika Nr 2 do specyfikacji; 3) oświadczenie, że Wykonawca wykona zamówienie własnymi siłami w 100 % wg załącznika Nr 3 do specyfikacji; 4) dokładnie wypełniona Tabela Elementów Rozliczeniowych wraz z ceną końcową netto przedmiotu zamówienia (w polskich złotych/ do dwóch miejsc po przecinku), na formularzu wg załącznika Nr 4 do specyfikacji; 5) wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust.1 i art. 24 ust 1 i ust.2 ustawy wg załącznika Nr 5do specyfikacji; 6) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy lub usługi zostały wykonane należycie wg załącznika Nr 6 do specyfikacji; 7)projekt umowy wg załącznika Nr 7 do specyfikacji; 8)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 9) koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej \zamówieniem\; 10) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 11) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w artykule 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 12) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 13) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 14) zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. bip.zielona-gora.pl. Opłata: 18,4 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: SIWZ w formie papierowej można odbierać w siedzibie zamawiającego nr pokoju 403, 404 ( tel. 068 456 44 24), osobiście po okazaniu dowodu wniesienia opłaty w kasie urzędu w wysokości 7,50 zł. W przypadku wykonawców zamawiających wysyłkę SIWZ pocztą, należy dokonać opłaty za specyfikację powiększoną o kwotę opłaty pocztowej ( +10,90 zł ) w wysokości 18,40 zł na rachunek bankowy nr: 83 10 20 5402 0000 0702 0028 0784. Zamówienie SIWZ należy przesłać na numer fax 068 456 44 55. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 14.12.2007, godzina 11:15, Urząd Miasta Zielona Góra , ul.Podgórna 22, pokój 109.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 28.11.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.