Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-03-17
Warszawa: Zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych
z podziałem na pakiety
dla potrzeb SZPZLO Warszawa-Mokotów
Numer ogłoszenia: 61008 - 2016; data zamieszczenia: 17.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Mokotów , ul. Madalińskiego 13, 02-513 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8569745, faks 022 5417270.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zozmokotow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych z podziałem na pakiety dla potrzeb SZPZLO Warszawa-Mokotów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych z podziałem na pakiety dla potrzeb SZPZLO Warszawa-Mokotów 1. Przedmiot zamówienia został opisany w Załączniku nr 4 do SIWZ (Formularz asortymentowo - cenowy) 2. Wspólny słownik zamówień CPV: 33.63.16.00-8 Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne 3. Termin wykonania zamówienia wynosi 12 miesięcy. 4. W cenie oferty należy uwzględnić przeprowadzenie szkoleń tematycznych dla personelu sprzątającego (2 szkolenia) oraz szkolenie dla personelu medycznego (2 szkolenia w 6 placówkach). 5. W cenie oferty należy uwzględnić koszt kalibracji myjni (przystosowania myjni-dezynfektora do zaproponowanych środków z Poz. 1 i Poz. 2 dot. Pakietu F). 6. Termin ważności na oferowany przedmiot zamówienia nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego. 7. Termin związania oferty: 30 dni. 8. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. 9. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających. 10. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych (pakietowych) - 7 części. 11. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert wariantowych..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) OŚWIADCZENIE o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy Pzp na formularzu stanowiącym Zał. nr 2 do SIWZ. b) koncesję, licencję lub zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej, jeżeli jest wymagane. c) Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej Wykonawcy, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informację o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej - Zał. nr 5 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
OŚWIADCZENIE o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy na formularzu stanowiącym Zał. nr 2 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
OŚWIADCZENIE o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy na formularzu stanowiącym Zał. nr 2 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
OŚWIADCZENIE o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy na formularzu stanowiącym Zał. nr 2 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
OŚWIADCZENIE o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy na formularzu stanowiącym Zał. nr 2 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a.FORMULARZ ASORTYMENTOWO-CENOWY - Zał. Nr 4 do SIWZ b.Dokumenty dopuszczające do obrotu:dla produktów zakwalifikowanych jako produkty lecznicze w rozumieniu ustawy z dnia 06 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (Dz.U. 2008 nr 45 poz. 271 ze zm.) - Pozwolenie Ministra Zdrowia lub Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego. dla produktów zakwalifikowanych jako wyroby medyczne w rozumieniu ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2015 r., poz. 876 ze zm.) -odpowiednia deklaracja zgodności WE i certyfikat CE /jeśli dotyczy/ oraz powiadomienie Prezesa Urzędu RPLWMiPB. dla produktów zakwalifikowanych jako środki biobójcze w rozumieniu ustawy z dnia 9 października 2015 r. o produktach biobójczych (Dz. U. 2015 r., poz. 1926 ze zm.) -Pozwolenie Ministra Zdrowia na obrót produktem biobójczym. dla produktów zakwalifikowanych jako kosmetyki w rozumieniu ustawy z dnia 30 marca 2001 r. o kosmetykach (Dz. U. 2013 r., poz. 475 ze zm.) - Potwierdzenie przyjęcia formularza przekazania danych do Krajowego Systemu Informowania o Kosmetykach wprowadzonych do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej albo oświadczenie o wprowadzeniu do obrotu preparatu zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady Europejskiej (WE) nr 1223/2009 z dnia 30 listopada 2009 r. c.Oświadczenia, że Oferent na każde żądanie Zamawiającego w trakcie badania ofert przedłoży badania mikrobiologiczne potwierdzające spektrum i czas działania oferowanych preparatów, wykonane metodami uznanymi międzynarodowo lub opisanymi w Polskich Normach lub innymi metodami zaakceptowanymi przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych. d.Dla preparatu zarejestrowanego jako produkt leczniczy zatwierdzonej przez Ministra Zdrowia charakterystyki produktu leczniczego wraz z ulotką lub etykietą pełniącą funkcję ulotki (potwierdzających spełnienie opisu przedmiotu zamówienia). e.Ulotek informacyjnych oferowanych produktów (dotyczy produktów biobójczych, wyrobów medycznych i kosmetyków). f. Dla preparatów zarejestrowanych jako wyrób medyczny lub produkt biobójczy - karty charakterystyki mieszaniny niebezpiecznej przygotowanej według aktualnych przepisów prawa. g.Oświadczenie dot. kompatybilności zaproponowanych przez oferenta opakowań preparatu z Poz. 1 i Poz. 2 w stosunku do posiadanych przez zamawiającego dozowników typu Sterisol lub przedłożenia próbek (po jednym opakowaniu z każdej pozycji) w celu weryfikacji ww. kompatybilności (Pakiet B). h.Pozostałe dokumenty wymienione w Formularzach asortymentowo-cenowych opisanych w Zał. nr 4 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Termin dostawy - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozmokotow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SZPZLO Warszawa Mokotów ul. Madalińskiego 13, 02-513 Warszawa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2016 godzina 10:00, miejsce: SZPZLO Warszawa Mokotów ul. Madalińskiego 13, 02-513 Warszawa, sekretariat II p..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet A - Mycie, Dezynfekcja, Pielęgnacja Rąk i Skóry.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SZCZEGÓŁY OPISANE W ZAŁĄCZNIKU NR 4 DO SIWZ - FORMULARZU ASORTYMENTOWO - CENOWYM..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin dostawy - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet B - Preparaty do mycia i dezynfekcji rąk w systemie zamkniętym.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SZCZEGÓŁY OPISANE W ZAŁĄCZNIKU NR 4 DO SIWZ - FORMULARZU ASORTYMENTOWO - CENOWYM..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin dostawy - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet C - Preparaty do mycia i dezynfekcji powierzchni.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SZCZEGÓŁY OPISANE W ZAŁĄCZNIKU NR 4 DO SIWZ - FORMULARZU ASORTYMENTOWO - CENOWYM..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin dostawy - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet D - Chusteczki do czyszczenia i dezynfekcji głowic USG.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SZCZEGÓŁY OPISANE W ZAŁĄCZNIKU NR 4 DO SIWZ - FORMULARZU ASORTYMENTOWO - CENOWYM..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin dostawy - 10
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet E - Preparat do jednoczesnego mycia oraz dezynfekcji powierzchni i wyposażenia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SZCZEGÓŁY OPISANE W ZAŁĄCZNIKU NR 4 DO SIWZ - FORMULARZU ASORTYMENTOWO - CENOWYM..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin dostawy - 10
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet F - Preparaty do mycia i dezynfekcji endoskopów giętkich.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SZCZEGÓŁY OPISANE W ZAŁĄCZNIKU NR 4 DO SIWZ - FORMULARZU ASORTYMENTOWO - CENOWYM..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin dostawy - 10
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet G - Preparaty do mycia i dezynfekcji narzędzi stomatologicznych, chirurgicznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet G - Preparaty do mycia i dezynfekcji narzędzi stomatologicznych, chirurgicznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin dostawy - 10
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Remont mostu nad rzeką Okrzejką w km 74+422 drogi wojewódzkiej nr 801 w miejscowości Maciejowice wraz z dojazdami w niezbędnym zakresie" - nr postępowania 031/25
- Wykonanie materiałów promocyjnych opatrzonych logo lub znakiem graficznym : Część 1, Część 2, Część 3.
- Wykonanie robót budowlanych związanych z: 1) przebudową ul. Środkowej na odcinku ul. Kowieńska - ul. Stalowa (budowa SZRM), 2) przebudową sieci gazowych (budowa PSG).
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej do nieruchomości przy al. Prymasa Tysiąclecia 58 w Warszawie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Krucza 19 m. 68 część nr 2: Górnośląska 7 m. 21 (w podziale na 2 części)
- Zakup i dostawa papieru kserograficznego dla szkół i placówek oświatowych w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy oraz dla Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty-Wola m.st. Warszawy
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa środków czystości, środków do higienizacji na potrzeby Jednostki Wojskowej Nr 3964 w 2025 r.
- Dostawa środków do dezynfekcji sygnatura sprawy: 33-W-D-02-2025
- Dostawa środków dezynfekcyjnych do bronchoskopu dla potrzeb Szpitala Chorób Płuc w Orzeszu
- Dostawa Środków dezynfekcyjnych do narzędzi, dezynfekcja błon śluzowych, testy, papiery i wskaźniki do sterylizacji
- dostawy drobnego sprzętu medycznego
- "Dostawa produktów farmaceutycznych, środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych, kremów i płynów farmaceutycznych dla potrzeb 35 WOG oraz jednostek i instytucji będących na zaopatrzeniu"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.