eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-12-04

POZYCJA 61016

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Warszawa: część I: ochrona obiektów i mienia ZDM: dyrekcji ul. Chmielna 120, 120a, 124, ul. Wiejska 11 lok. 12 (msi), ul. Mokotowska 67 (sppn), specjalistycznych ul. Gołdapska 7, ul. Notecka 4/6, ul. Pełczyńskiego 3, Plac Grzybowski 7, poprzez ochronę fizyczną oraz monitoring; część II: kompleksowa obsługa obiektu "tunel pieszy ze schodami ruchomymi na trasie w-z" polegająca na ochronie fizycznej i monitoringu, sprzątaniu oraz nadzorze konserwacyjnym Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Miasto Stołeczne Warszawa reprezentowane przez Zarząd Dróg Miejskich, do kontaktów: Magda Chmaj - procedura przetargowa, ul. Chmielna 120, 00-801 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. +48 22 6549192, fax +48 22 6209171, e-mail: zzp@zdm.waw.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): http://www.zdm.waw.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Miejskich, Kancelaria ZDM - pok. 15, ul. Chmielna 120, 00-801 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. +48 22 6201479, fax +48 22 6209171, http://www.zdm.waw.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Zarząd Dróg Miejskich, Kancelaria ZDM - pok. 15, ul. Chmielna 120, 00-801 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. +48 22 6201479, fax +48 22 6209171. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne, Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: część I: ochrona obiektów i mienia ZDM: dyrekcji ul. Chmielna 120, 120a, 124, ul. Wiejska 11 lok. 12 (msi), ul. Mokotowska 67 (sppn), specjalistycznych ul. Gołdapska 7, ul. Notecka 4/6, ul. Pełczyńskiego 3, Plac Grzybowski 7, poprzez ochronę fizyczną oraz monitoring; część II: kompleksowa obsługa obiektu "tunel pieszy ze schodami ruchomymi na trasie w-z" polegająca na ochronie fizycznej i monitoringu, sprzątaniu oraz nadzorze konserwacyjnym. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 23. Główne miejsce świadczenia usług: Warszawa. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Część I: ochrona obiektów i mienia ZDM: dyrekcji ul. Chmielna 120, 120a, 124, ul. Wiejska 11 lok. 12 (msi), ul. Mokotowska 67 (sppn), specjalistycznych ul. Gołdapska 7, ul. Notecka 4/6, ul. Pełczyńskiego 3, Plac Grzybowski 7, poprzez ochronę fizyczną oraz monitoring Część II: kompleksowa obsługa obiektu "tunel pieszy ze schodami ruchomymi na trasie w-z" polegająca na ochronie fizycznej i monitoringu, sprzątaniu oraz nadzorze konserwacyjnym 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie Oryginalny kod CPV: 92.52.21.00 - Usługi ochrony obiektów historycznych Kod CPV wg słownika 2008: 92.52.21.00 - Usługi ochrony obiektów historycznych Oryginalny kod CPV: 74.70.00.00 - Usługi sprzątania Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania Oryginalny kod CPV: 74.23.15.00 - Usługi budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 71.31.50.00 - Usługi budowlane 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Część I: ochrona obiektów i mienia ZDM: dyrekcji ul. Chmielna 120, 120a, 124, ul. Wiejska 11 lok. 12 (msi), ul. Mokotowska 67 (sppn), specjalistycznych ul. Gołdapska 7, ul. Notecka 4/6, ul. Pełczyńskiego 3, Plac Grzybowski 7, poprzez ochronę fizyczną oraz monitoring Część II: kompleksowa obsługa obiektu "tunel pieszy ze schodami ruchomymi na trasie w-z" polegająca na ochronie fizycznej i monitoringu, sprzątaniu oraz nadzorze konserwacyjnym 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 01.01.2007; lub data zakończenia: 31.12.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium: Dla części I - w wysokości : 3.500,00 zł. (słownie: trzy tysiące pięćset złotych). Dla części II - w wysokości: 5.500,00 zł. (słownie: pięć tysięcy pięćset złotych). UWAGA W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część zamówienia, należy zsumować odpowiednie wartości. W dokumencie potwierdzającym wniesienie wadium Wykonawca powinien oznaczyć, na którą część zamówienia/rejon zostało wniesione wadium 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał niżej określone warunki ogólne, szczegółowe i pozostałe: 1. Warunki ogólne 1.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 1.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunki opisane w pkt 1.1. ppkt. d) musi spełniać każdy z Wykonawców. 2. Warunki szczegółowe 2. Warunki szczegółowe udziału w postępowaniu w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp Minimalne warunki udziału w postępowaniu są następujące: 2.1 Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawca musi wykazać: Dla części I: a) dysponowanie środkami finansowymi ( dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu obrotowego lub innego o ile środki te nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu ) lub/i zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 200.000,00 zł. b) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na wartość co najmniej 1.500.000,00 zł. Dla części II: a) dysponowanie środkami finansowymi ( dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu obrotowego lub innego o ile środki te nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu ) lub/i zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 200.000,00 zł. b) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na wartość co najmniej 2.000.000,00 zł. W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część zamówienia, należy zsumować odpowiednie pozycje. 2.2 Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: warunki określone w pkt 2.1. spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. 2.3 Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji dla realizacji zamówienia osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydatów na każde stanowisko wymienione w poniższej tabeli. 2.3.1. Dla części I Lp. Stanowisko/Wymagana liczba osób/Wymagane uprawnienia 1/Pracownicy ochrony fizycznej/ 24/Licencja I-go stopnia 2/Pracownicy nadzoru /3/Licencja II-go stopnia 3/Pracownicy załóg interwencyjnych/ 6/Licencja I-go stopnia 4/Pracownicy centrum monitorowania systemu monitoringu/ 3/Licencja I-go stopnia 2.3.2. Dla części II. Lp./Stanowisko/Wymagana liczba osób/Wymagane uprawnienia 1/Pracownicy ochrony fizycznej /11/Licencja I-go stopnia 2/Pracownicy nadzoru /2/Licencja II-go stopnia 3/Pracownicy załóg interwencyjnych/ 4/Licencja I-go stopnia 4/Pracownicy centrum monitorowania systemu monitoringu/ 3/Licencja I-go stopnia 5/Pracownicy sprzątający/6/ Stosowne przeszkolenie w zakresie BHP 6/Pracownicy nadzoru nad osobami sprzątającymi/2/ Stosowne przeszkolenie w zakresie BHP 7/Pracownicy nadzoru i obsługi konserwacyjnej/2/ Uprawnienia SEP i WOD KAN oraz stosowne przeszkolenie* W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część zamówienia, należy zsumować odpowiednie pozycje. 2.4 Potencjał kadrowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt. 2.3. * wyjaśnienie: uprawnienia SEP: do 5 kV, uprawnienia WOD-KAN do kierowania robotami budowlanymi 2.5 Doświadczenie 2.5.1. Dla części I: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonywał minimum 3 usługi na obiektach przez okres co najmniej 6 miesięcy, w których zatrudnionych było min. 400 pracowników lub o łącznej powierzchni biurowej powyżej 4.500 m kwad. dla każdej usługi. Wykonawca ma przedstawić referencje od minimum 1 podmiotu, z potwierdzeniami o rzetelnym wykonaniu usług. 2.5.2. Dla części II: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonywał minimum 3 usługi na obiektach użyteczności publicznej lub o łącznej powierzchni użytkowej powyżej 1.000 m kwad. dla każdej usługi. Wykonawca ma przedstawić referencje od minimum 1 podmiotu, potwierdzeniami, których wykonywał podobną kompleksową usługę, z potwierdzeniami o rzetelnym wykonaniu usług. W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część zamówienia, należy zsumować odpowiednie pozycje. 2.6 Doświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt. 2.5. 3. Warunki pozostałe. 3.1. Dla części I: - Wykonawca musi posiadać koncesję wydaną przez MSWiA na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia, - Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania centrum monitorowania systemów alarmowych i dowodzenia zmotoryzowanymi grupami interwencyjnymi, właściwym dla Wykonawcy, w celu reagowania na sygnały otrzymywane z systemu alarmowego oraz systemu monitoringu Zamawiającego, - Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania zapleczem technicznym do konserwacji, celem utrzymywania w stałej sprawności eksploatacyjnej, urządzeń i instalacji lokalnego systemu alarmowego i systemu monitoringu, zainstalowanego w pomieszczeniach Zamawiającego, - Centrum monitoringu i dowodzenia grupami interwencyjnymi Wykonawcy ma być zlokalizowane w Warszawie, jeśli siedziba Wykonawcy znajduje się poza Warszawą. 3.2. Dla części II: - Wykonawca musi posiadać koncesję wydaną przez MSWiA na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia, - Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania centrum monitorowania systemów alarmowych i dowodzenia zmotoryzowanymi grupami interwencyjnymi, właściwym dla Wykonawcy, w celu reagowania na sygnały otrzymywane z systemu alarmowego oraz systemu monitoringu Zamawiającego, - Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania zapleczem technicznym do konserwacji, celem utrzymywania w stałej sprawności eksploatacyjnej, urządzeń i instalacji sanitarnych oraz elektrycznych, zainstalowanych w pomieszczeniach Zamawiającego, - Centrum monitoringu i dowodzenia grupami interwencyjnymi Wykonawcy ma być zlokalizowane w Warszawie, jeśli siedziba Wykonawcy znajduje się poza Warszawą. - Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania sprzętem, środkami oraz doświadczeniem w zakresie usług utrzymania czystości w powierzonym obiekcie. W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część zamówienia, należy zsumować odpowiednie pozycje Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawcy zostanie dokonana na podstawie żądanych dokumentów i oświadczeń wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3.3. Podwykonawcy a) Wykonawca nie może zlecić całości usług objętych przedmiotem zamówienia podwykonawcom. Wykonawca nie może zlecić więcej niż 50% wartości brutto usług podwykonawcom Zamawiający nie dopuszcza zawierania umów podwykonawców z dalszymi podwykonawcami. b) Zlecenie wykonania części prac podwykonawcom nie zmienia treści zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego za wykonanie tej części prac. Wykonawca jest odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania każdego podwykonawcy i jego pracowników tak, jakby to były działania, zaniechania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników lub przedstawicieli. c) Wykonawca zobowiązany jest do doręczenia Zamawiającemu w dniu podpisywania protokołu odbioru prac, stanowiącego podstawę do wystawienia faktury VAT, pisemnego potwierdzenia przez podwykonawcę, którego wierzytelność jest częścią składową wystawionej faktury VAT o dokonaniu zapłaty na rzecz tego podwykonawcy. d) W przypadku niedostarczenia potwierdzenia, o którym mowa w ppkt c) Zamawiający zatrzyma z należności Wykonawcy, kwotę w wysokości równej należności podwykonawcy, do czasu otrzymania tego potwierdzenia. Z tego powodu Wykonawcy nie przysługuje prawo do przedłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy. e) Zatrzymanie, o którym mowa w ppkt. d). nie zwalnia Wykonawcy z obowiązku dokonania zapłaty na rzecz podwykonawcy. f) Wszelkie konsekwencje nieterminowego regulowania zobowiązań wobec podwykonawców obciążają Wykonawcę, bez skutków prawnych dla Zamawiającego. g) Wykonawca zobowiązany jest pisemnie poinformować podwykonawców o warunkach umowy. h) Nie zastosowanie się Wykonawcy do wymogów wynikających z postanowień umowy zawartych w ppkt. od a) do g) upoważnia Zamawiającego do podjęcia wszelkich niezbędnych działań w celu wyegzekwowania od Wykonawcy i wszystkich podwykonawców ustaleń danej umowy, aż do odstąpienia od umowy z Wykonawcą z winy Wykonawcy włącznie. 4. OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY WRAZ Z OFERTĄ . 4.1. Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1- 3 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodne z treścią. 4.2. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodne z treścią. 4.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.4. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych i/lub zdolność kredytową Wykonawcy (określone przez Zamawiającego dla odpowiedniej części lub sumy obu części ) wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.5. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia - (dla odpowiedniej części lub sumy obu części). 4.6. Informacja o osobach, które będą skierowane do wykonania zamówienia (Potencjał kadrowy) - formularz zgodny z treścią załącznika nr 3. Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. 4.7. Informacja o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie) - formularz zgodny z treścią. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji zamówienia zostały wykonane należycie. 4.8. Informacja na temat Podwykonawców (Podwykonawcy), przy udziale których Wykonawca zamierza wykonać zamówienie - formularz zgodny z treścią. 4.9. Formularze cenowe lub formularz cenowy. 4.10 Koncesja MSWiA na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia. 4.11. Dowód wniesienia wadium. 4.12. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy. 4.13. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 4.3. składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 4.14. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 4.3., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5. OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY W PRZYPADKU WYKONAWCÓW WSPÓLNIE (KONSORCJUM) UBIEGAJĄCYCH SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA: 5.1. Wykonawcy winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia oraz dołączyć do oferty pełnomocnictwo, ewentualnie umowę konsorcjum, z której będzie wynikało to pełnomocnictwo. 5.2. Podmioty zobowiązane są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa określonego w pkt. 4.12. 5.3. Oferta musi być podpisana przez wszystkie podmioty lub pełnomocnika. 5.4. Wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. 4.2., 4.3., powinny być złożone przez każdy podmiot.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zdm.waw.pl. Opłata: 25 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: płatne gotówką w Kasie ZDM lub za zaliczeniem pocztowym lub przelewem. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.12.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 13.12.2006, godzina 11:00, Sesja otwarcia ofert odbędzie się w siedzibie Zamawiającego, w sali konferencyjnej ZDM pokój nr. 311.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 27.11.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: ochrona obiektów i mienia ZDM: Dyrekcji ul. Chmielna 120, 120a, 124, u. Wiejska 11 lok. 12 (MSI), ul. Mokotowska 67 (SPPN), Specjalistycznych ul. Gołdapska 7, ul. Notecka 4/6, ul. Pełczyńskiego 3, Plac Grzybowski 7, poprzez ochronę fizyczną oraz monitoring. 1) Krótki opis: ochrona obiektów i mienia ZDM: dyrekcji ul. Chmielna 120, 120a, 124, ul. Wiejska 11 lok. 12 (MSI), ul. Mokotowska 67 (SPPN), specjalistycznych ul. Gołdapska 7, ul. Notecka 4/6, ul. Pełczyńskiego 3, Plac Grzybowski 7, poprzez ochronę fizyczną oraz monitoring. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.00.00. 3) Wielkość lub zakres: ochrona obiektów i mienia ZDM: dyrekcji ul. Chmielna 120, 120a, 124, ul. Wiejska 11 lok. 12 (MSI), ul. Mokotowska 67 (SPPN), specjalistycznych ul. Gołdapska 7, ul. Notecka 4/6, ul. Pełczyńskiego 3, Plac Grzybowski 7, poprzez ochronę fizyczną oraz monitoring. Jeżeli jest znany, szacunkowy koszt bez VAT(podać wyłącznie dane liczbowe): 354 098,36 Waluta: PLN. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2007; Zakończenie: 31.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: kompleksowa obsługa obiektu "tunel pieszy ze schodami ruchomymi na trasie w-z" polegająca na na ochronie fizycznej i monitoringu,sprzątaniu oraz nadzorze konserwacyjnym. 1) Krótki opis: kompleksowa obsługa obiektu "tunel pieszy ze schodami ruchomymi na trasie w-z" polegająca na na ochronie fizycznej i monitoringu,sprzątaniu oraz nadzorze konserwacyjnym. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.00.00, 92.52.21.00, 74.70.00.00, 74.23.15.00. 3) Wielkość lub zakres: kompleksowa obsługa obiektu "tunel pieszy ze schodami ruchomymi na trasie w-z" polegająca na na ochronie fizycznej i monitoringu,sprzątaniu oraz nadzorze konserwacyjnym Jeżeli jest znany, szacunkowy koszt bez VAT(podać wyłącznie dane liczbowe): 540 983,60 Waluta: PLN. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2007; Zakończenie: 31.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.