eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krakówdostawy materiałów stomatologicznych dla potrzeb 5 Wojskowego Szpitala Klinicznego z Polikliniką SP ZOZ w Krakowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-11-02



Ogłoszenie nr 610227-N-2017 z dnia 2017-11-02 r.

5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny ZOZ: dostawy materiałów stomatologicznych dla potrzeb 5 Wojskowego Szpitala Klinicznego z Polikliniką SP ZOZ w Krakowie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: 5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny ZOZ, krajowy numer identyfikacyjny 351506868, ul. Wrocławska  1-3 , 30-901  Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 126308099, e-mail zam.pub@5wszk.com.pl, faks 126308099.
Adres strony internetowej (URL): http://www.5wszk.com.pl/auctions/przetargi_nieograniczone/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie
http://www.5wszk.com.pl/auctions/przetargi_nieograniczone/


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie
http://www.5wszk.com.pl/auctions/przetargi_nieograniczone/


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy materiałów stomatologicznych dla potrzeb 5 Wojskowego Szpitala Klinicznego z Polikliniką SP ZOZ w Krakowie
Numer referencyjny: Sprawa nr: 54/ZP /2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: zamówienie podzielone na pakiety podzielone na 2 pakiety zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ

II.5) Główny kod CPV: 33.13.13.00 - Stomatologiczne przyrządy jednorazowego użytku
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  18   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

10.1 Dokumenty wraz z ofertą!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!: 10.1.1 Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ(wypełnić pkt 1!!!! ewentualnie oświadczenie dotyczące podmiotu na które zasoby lub sytuację na które się wykonawca powołuje czyli oświadczenie z pkt 2). 10.1.2 Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ(wypełnić pkt 3!!!! ewentualnie oświadczenie z pkt 4 dotyczące wykazanie rzetelności w sytuacji podleganiu wykluczeniu, ewentualnie oświadczenie z pkt 5, czyli oświadczenie Wykonawcy dotyczące podmiotu na które zasoby lub sytuację na które się wykonawca powołuje w zakresie braku podstaw do wykluczenia tego podmiotu) 10.1.3 Wypełniony Załącznik nr 1 - opis przedmiotu zamówienia - formularz cenowy 10.1.4 Wypełniony Załącznik nr 2 - formularz ofertowy 10.1.5 Dokumenty rejestrowe potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictwa potwierdzające umocowanie osób do składania oferty w imieniu Wykonawcy, UWAGA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!: 10.1.6 Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji: składa także odrębne oświadczenia dla każdego z tych podmiotów 10.1.7 w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, 10.2 Dokumenty wskazane w pkt 10.1.6-10.1.7 muszą potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia lub kryteria selekcji w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu, 10.3 w oświadczeniach należy wypełnić jedynie te działy i sekcje, które dotyczą warunków udziału i potwierdzających brak podstaw do wykluczenia na podstawie treści ogłoszenia o zamówieniu i niniejszej specyfikacji. Wypełnienie pozostałych, nie wymaganych działów i sekcji nie będzie miało wpływu na ocenę oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60,00
termin dostaw40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Kupujący przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Sprzedający, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Kupującego, a także dotyczą: a) wydłużenia terminu wykonania umowy z powodu okoliczności niezależnych od Sprzedającego, b) zmian organizacyjnych Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe, c) zmian w zakresie sposobu wykonywania zadań lub zasad funkcjonowania Zamawiającego powodujących iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe lub zaistniała konieczność modyfikacji przedmiotu zamówienia, d) omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych, e) mających na celu wyjaśnienie wątpliwości treści umowy, jeśli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między stronami, f) jeżeli zmiany umowy, w tym zmiany sposobu płatności, wymagać będzie ochrona interesu Zamawiającego g) innych zmian korzystnych dla Zamawiającego, w tym polegających na zamianie elementów zamówienia na elementy o lepszych lub/i odpowiedniejszych parametrach technicznych chociażby wiązało się to z koniecznością zmiany terminu lub sposobu wykonania zamówienia. h) w zakresie przewidzianym w § 3 ust. 7,9 niniejszej umowy 2) Zmiana umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. 3) W przypadku zmiany: a) stawki podatku od towarów i usług, b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, możliwym będzie przeprowadzenie negocjacji dotyczących zmiany wynagrodzenia Sprzedającego. Warunkiem podjęcia negocjacji przez Kupującego będzie udowodnienie przez Sprzedającego, iż zmiany te mają wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Sprzedającego.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-11-10, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Pakiet nr 1
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp NAZWA MATERIAŁU jm Ilość cena netto Wartość netto Stawka Wartość brutto Nazwa handlowa/nr katalogowy VAT (%) 1 Alustat gel a 5ml op. 30 2 Devi pasta 5g op. 30 3 Tempophore 7g op. 10 4 Chloran 2% 200 ml op. 50 5 Dexadent a 5g op. 60 6 Eugenol a 5g op. 30 7 Grinazole a 4,5g op. 12 8 Jodoform a 30g op. 12 9 Kamphenol 10g op. 10 10 Nipas a 50 szt. op. 30 11 Samoadhezyjny cement w kapsułkach do osadzania prac protetycznych, ass 24XA2, 16XTR(przeźroczyste), 10XA3 0(nieprzeźroczyste) np. RelyX Unicem Aplikap op. 2 12 Materiał światłoutwardzalny do wypełnień (7 strzykawek 2,7ml w 7 kolorach) - zestaw op. 12 13 Mikrocząsteczkowy materiał światłoutwardzalny do wypełnień (2,7ml) - (5,5 g do zębów tylnych w kolorach A1, A2, A3, A3,5). op. 25 14 Mikrocząsteczkowy materiał światłoutwardzalny do wypełnień (2,7ml) - (4,7 g do zębów przednich w kolorach AO2, AO3, AO4). szt. 25 15 Materiał do leczenia kanałowego zębów 5 ml np. Endo Cream op. 25 16 Opatrunek na puste zębodoły 12g np.. Alvogylop 10 17 Kwas cytrynowy 40% 200 g op. 25 18 Płyn do płukania kanałów korzeniowych. diglukonian chlorheksydyny 2%. np. .Gluco-check 400 ml op. 20 19 Sterylne tampony kolagenowe do zębodołów a 50 szt. op. 4 20 Solcoseryl pasta adent. a 5 G op. 20 21 Materiał bioaktywny do tworzenia zębiny np.. Biodentine (opakowanie a 5 kaps) op. 4 22 Mepivastesin 3% x 50 amp op. 10 RAZEM
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33131300-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 18
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
termin dostaw40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Pakiet nr 2
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Pakiet nr 2 Lp NAZWA MATERIAŁU jm Ilość Cena netto Wartość netto Wartość brutto Nazwa handlowa/nr katalogowy Vat 1 Cement cynkowo-polikarboksylowy, dwuskładnikowy do sadzania uzupełnień protetycznych i do wypełnień czasowych ( 80 g proszku + 40 g płynu) op. 10 2 Materiał do wypełnień ubytków klasy III i IV wg Blacka, ubytków klinowych, małych ubytków klasy I wg Blacka, wypełnień w zębach mlecznych, glasjonomerowy, dwuskładnikowy, chemoutrwaldzalny (10 g proszku + 10 g płynu). op. 90 3 Materiał do wypełnień ubytków klasy III i IV wg Blacka, ubytków klinowych, małych ubytków klasy I wg Blacka, wypełnień w zębach mlecznych, glasjonomerowy, dwuskładnikowy, chemoutrwaldzalny (10g proszku ). A3. op. 60 4 Ketac cem. 3 x 33 g proszku + płyn lub w kapsułkach op. 8 5 Pasta do profesjonalnego czyszczenia i polerowania zębów - a 50 g op. 120 6 Ćwiek gutaperkowy do wypełnień kanałów korzeniowych nr 15-45 oraz 20 i 25 op. 200 7 Preparat (proszek) do wypełnienia kanałów korzeniowych zęba (pojemnik 14 g) op. 60 8 Kalka zgryzowa prosta a 12 książ. op. 60 9 Kalka podkowiasta a 6 książ. op. 30 10 Lusterko stomatologiczne śr.22 mm (nie powiększające). szt. 800 11 Miazgociąg a 10 szt. -3 kolory op. 30 12 Olej do turbiny W&H 400 ml z atomizerem szt. 40 13 Pasek celuloidowy gładki 8 mm,taśma szt. 10 14 Pasek metalowy rolka a 10 szt. op. 50 15 Pasek metalowy ścierny a 12 szt. szerokość 8 mm. op. 50 16 Pasek polisterynowy ścierny 8 mm - rolka (czerwony) szt. 20 17 Peletki z pianki poliuretanowej do osuszania ubytków zęba nr 0 a 3000szt. op. 4 18 Pilnik Hedstroem (15-40) a 6 szt. np. Poldent op. 200 19 Pilnik Hedstroem nr 8,10,12 a 6 szt. w tym dł.27 mm np. Poldent op. 800 20 Pilnik K-files ass 6 szt op. 100 21 C Pilot rozmiar 8, 10,15, a 6 szt np. VDW op. 200 22 Spreder ass. 6 szt. op. 20 23 Endodontyczne sączki papierowe asortyment (15-45) a 200 szt. oraz nr 20 i 25 op. 300 24 Materiał dwuskładnikowy na bazie wodorotlenku wapnia do wypełnień kanałów korzeniowych zęba ( 2 x 15 ml ) np. AH-Plus op. 30 25 Jednoskładnikowy, światłoutrwaldzalny do łączenia materiałów wypełnieniowych z tkankami zęba ( but. a 6 ml.) op. 6 26 Krążki ścierne do opracowania wypełnień zębów o grubości 8692 SF a 50 szt. op. 100 27 Krążki ścierne do opracowania wypełnień zębów o grubości 8692 C a 50 szt. op. 50 28 Krążki ścierne do opracowania wypełnień zębów o grubości 8692 M a 50 szt. op. 50 29 Zestaw krążków ściernych do opracowania wypełnień zębów o średnicy 9,6 i 12,6 mm (8x30 szt) np. Opti disk Kerra (różnej ścieralności) op. 5 30 Krążki ścierne do opracowania wypełnień zębów o średnicy 9,6 i 12,6 mm np. Opti disk Kerra (różnej ścieralności) - uzupełnienie op. 5 31 Mandrylka na kątnicę do Sof-Lex a 2 szt. np. 3M op. 30 32 Spirala Lentulo bez sprężynki (czerwona) a 4 szt. op. 40 33 Ślinociąg prosty jednorazowego użytku a 100 szt. op. 200 34 Antyseptyczna dentyna wodna z tymolem 100 g op. 15 35 Żywica do polimeryzacji materiałów światłoutrwaldzalnych np. Opti-Bond - Plus 3 ml op. 100 36 Wytrawiacz dentystyczny zawierający 36%-39% kwas o-fosforowy ( strzykawka 13 g X 3 szt. 10 ml) np. ARKONA op. 80 37 Cement polikarboksylowy do osadzania koron mostków, wkładów i wykonywania podkładów ( 100 g proszku + 40 ml płynu) op. 6 38 Frez do metalu - różne szt. 60 39 Frez do akrylu - płomień zaokrąglony, gruszka, stożek szt. 100 40 Materiał wyciskowy alginatowy a 450 g np. Kromopan op. 450 41 Aktywator do Oranwash i Zeta Plus (np. Indurent) op. 60 42 Materiał wyciskowy polisiloksanowy o kondensacyjnym procesie wiązania typ 3 (tuba a 140 ml+akcesoria op. 60 43 Materiał wyciskowy polisiloksanowy o kondensacyjnym procesie wiązania typ 0 (tuba a 900 ml+akcesoria op. 12 44 Wosk modelowy miękki w postaci płytek a 25 szt./ 0,5kg (czerwone opakowanie) op. 40 45 Zestaw wierteł do szlifowania (protetycznych) a 10 szt. op. 15 46 Materiał do wypełnień czasowych ( pojemnik a 28 g) - np. Cavit op. 30 47 Materiał do wypełnień czasowych ( pojemnik a 38 g) np. Coltosol op. 30 48 Płytka szkłana do cementu fosforanowego Grubość 150/80/6 mm. szt. 10 49 Szczotka do czyszczenia wierteł - ręczna szt. 120 50 Materiał podkładowy światłoutrwaldzalny na bazie wodorotlenku wapnia a 10 g op. 12 51 Kliny międzyzębowe z drewna -asortyment a 100 szt.(cienkie). op. 80 52 Roztwór do retrakcji dziąsła i hamowania krwawienia. Glinu chlorek sześciowodny, siarczan 8-hydroksychinoliny. Opakowanie: buteleczka 13ml z nakrętką z aplikatorem. op. 10 53 Nić retrakcyjna Ultrapack - 0,00,000 op. 80 54 Nici do czyszczenia zębów np. Oral B długość 50m. op. 30 55 Monophase - masa polieterowa (300 ml masa + 60 ml katalizator) op. 3 56 Końcówki mieszające do Pentamixu a 50 szt. czerwone op. 6 57 Wiertło z nasypem diamentowym do turbiny - różne (kulki, płomień wydłużony, stożek) tylko Komet lub Messinger szt. 1000 58 Wiertło z węglików spiekanych do kątnicy - różne (różyczki od małej do dużej) tylko Komet lub Messinger szt. 300 59 Wiertło z węglików spiekanych do turbiny - do przecinania koron nr 10 oraz 12 Messenger szt. 100 60 Wiertło kostne różyczka średnia i duża na prostnicę i kątnicę o wydłużonym trzonku szt. 40 61 Frezy chirurgiczne na turbinę z węgl. spiek. A 5 szt. Rozmiar 45, 35, 31, 27, - np. Komet op. 30 62 Frez kostny Lindemann na prostnicę o dł cz.pracującej 10 mm szt. 20 63 Stomatologiczne wkłady wzmocnione włóknami szklanymi, zestaw 15 wkładów (1-3), 3 dryle (1-4), 20 końcówek do cementowania np. Relay x Fiber Post + cement kompozytowy dualny. op. 8 64 Poszerzacze ujść kanałów typu gates nr 1-6 op. 25 65 Czasowy materiał do wypełnień kanałów zębowych na bazie Ca(OH)2 np. Calxyl op. 20 66 Glasjoner chemoutwardzalny w kapsułkach np. Fuji IX Extra lub Ketac ( A2 - 5 op., A3 -10 op., A3,5 - 5 op.) op. 100 67 Amalgamat srebra -kapsułka 50szt nr 2 , dopuszcza się w zakresie 43 - 70 % op. 5 68 Lakier z wysoką zawartością fluoru ampułki a 50 szt op. 10 69 Światłoutwardzalny aktywny podkład pod wypełnienia kompozytowe, amalgamatowe i ceramiczne oraz do blokowania podcieni. szt. 12 70 Silikonowa gumka polerska na kątnicę a 24 szt. np. Vivadent op. 20 71 Bloczek do zarabiania kompozytów 5/6 cm. op. 100 72 Materiał wyciskowy winylo-polisiloksanowy typ 2, II -warstwa light ( 2 dwukomorowe poj. A 50 ml , 12 końcówek mieszających ) poz 70 i 71 tego samego producenta op. 40 73 Materiał wyciskowy winylo-polisiloksanowy typ 0 ,I-warstwa ( 2 poj. a 300ml)poz 70 i 71 tego samego producenta op. 12 74 Materiał do wykonania tymczasowych uzupełnień protetycznych w jamie ustnej pacjenta w nabojach 50 ml ( 67g ) A3 , bez podajnika op. 6 75 Mikrohybrydowy materiał złożony o półpłynnej konsystencji 2g op. 20 76 Mikrohybrydowy materiał złożony o półpłynnej konsystencji 2 x 1,3g op. 30 77 Szczoteczki do czyszczenia zębów nylon do kątnicy (kielich) szt. 250 78 Aplikatory mikrobrush a 100 szt - różne rozmiary op. 150 79 Wałeczki ligninowe 300g nr 2 op. 50 80 Śliniak stomat. (zielony, żółty) z kieszenią a 100 szt. op. 500 81 Klasyczny mikrohybrydowy mat. kompoz. do wypełnień wszystkich klas ubytków - 80 g ( 6 strzyk. po 5 g + 5 ml bondu + wytrawiacz) op. 10 82 Materiał kompozytowy światłoutrwaldzalny do zębów przednich i tylnych 5 g jako uzupełnienie kat., A2, A3, A3,5, np. Herculite szt. 250 83 Kształtki przeźroczyste zestaw ( 35 kształtek w 5 rodzajach, 8515-8555, 50 kształtek w 2 rodzajach 8565-8575, jedno narzędzie do retrakcji i jedno do trzymania dziąseł. op. 2 84 Formówki wykonane z folii poliestrowej. a 120 szt op. 10 85 Igła do carpul a 100 szt . Nr: 3/12, 3/23, op. 10 86 Xantopren muccose i function op. 20 87 Kształtki metalowe do formówki a 30 szt. profilowane , przedtrzonowe i trzonowe prawe i lewe oraz ass. op. 120 88 Paski metalowe do formówki z dwoma brzuszkami płaskie (rózne numery) a 30 szt. op. 20 89 Igła do przemywania kanałów a 100 szt.( cienkie) tępe z bocznym otworem op. 100 90 Strzykawka typu luer lock z gwintem do przykręcenia igły (różne kolory) 5 ml a 20 szt ( zestaw bez igły) op. 200 91 Wkłady do miski spluwaczkowej a 50 szt., w kolorze niebieski, zielony op. 500 92 Końcówki wewnątrzustne kompatybilne z końcówkami mieszajacymi z poz 73 a 50 szt op. 12 93 Końcówki mieszające kompatybilne do masy z poz 73 druga warstwa a 48 szt. op. 10 94 Twinky Star różne kolory. Zestaw 40 x 0,25 g. op. 4 95 Tymczasowy cement na bazie cynku bez zawartości eugenolu 30 g + 16 g calastytu, Mixing Pad np. Relyx TEMP NE op. 8 96 Viscostat Tissue Management Kit płyn do retrakcji 30 ml : 4 op. Nitek rozmiar 1,2,0 i 00; nakładacz do nitek , strzykawka dopłynu Viscostat 20 szt.; 20 końcówek do strzykawek op. 1 97 Materiał dwuskładnikowy na bazie wodorotlenku wapnia (tuba 13 g baza + tuba 11 g katalizator) np. Life-Kerr op. 5 98 Wodorotlenek wapnia w strzykawkach - 2 strzykawki 2,1 g szt. 10 99 Wersenian sodu do kanałów roztw. EDTA - 15 % 5 ml op. 10 100 Preparat do poszerzania kanałów korzeniowych w formie żelu. op. 8 101 Relyx U200 11 g . samoprzylegający, uniwersalny cement kompoz. do mocowania prac prot.. W strzyk. samomieszających (automix) 11g + końc.miesz. Kol. A2 op. 1 102 Pasta do retrakcji i hemostazy dziąseł w strzyk. Zestaw 7 strzykaw. + 15 końcówek mieszaj. + bawełniane nakład. Na zęby w rozmiarze 5 - 30 szt, 1 - 15 szt, 3 - 15 szt np. Traxodent zest 1 103 G-AENIAL Bond GC jednoskładnikowy, samowytrawiający, światłoutwardzalny system łączący 7 generacji. Zestaw startowy: 1 x 5 ml butel + 50 jednoraz. Mikroaplikatorów + 20 pojemn. do dozowania. zest 2 104 GC EQUIA. Samoadhesyjny materiał glasjonomerowy do wyp. zębów bocznych w kapsułkach + COAT. Zestaw 50 kaps. + COAT (butel. 4 ml) + 20 pojemn. Do aplikacji + 50 mikrokońcówek + 1 uchwyt do końc. Aplikacyjnych. Zestaw w kol. A3. zest 2 105 Preparat do profilaktyki próchnicy zębów dla dzieci np. Elmex żel 25 g szt. 20 106 Płyn do płukania jamy ustnej z chlorheksydyną 0,10% 200ml szt. 10 107 Glasjonomerowy materiał chemoutwardzalny o wysokim stopniu uwalniania fluoru. W kapsułkach op. 50 szt. Np. Fuji Triage Kolor A2 - 1 szt, A-3 - 2 szt. szt. 4 108 Konturowe paseczki do odbudowy powierzchni stycznych a 100 szt. np. VariStrip op. 2 109 Pasta diamentowa uniwersalna do polerowania amalgamatów, ceramiki, cementów glasjonom., kompoz. i innych. - strzyk. 45g op. 4 110 Chusteczki dezynfekcyjne do końcówek stomatologicznych a 160 szt. np. Cavi Wipes op. 300 111 Gaz do palników gazowych przenośnych op. 10 112 Klej do łyżek wyciskowych do silikonu A op. 10 113 Hydrofilny materiał do odbudowy zęba 8 g np. Activia Restoriative op. 1 114 Wersenian sodu do płukania kanałów rozw. EDTA - 15% np. File-Care op. 10 115 Szybkopolimeryzujący akryl (proszek + płyn) np. DURACRYL op. 5 116 Pudełka na aparat ortodontyczny szt. 40 117 Płytka przedsionkowa standardowa (silikonowa) (nr 1, 2, 3) szt. 30 118 Lignina cięta. 1000 szt. w opakowaniu wielkość 4/5 cm. op. 100 119 Stojak do dezynfekcji narzędzi endodontycznych 10 120 Jednorazowe pokrowce na zagłówki stomatologiczne a 50 szt., w kolorze niebieski, zielony op. 200 121 Materiał glasjonomerowy do osadzania prac protetycznych w kapsułkach (50 szt) np. Riva Luting Plus op. 4 122 Materiał glasjonomerowy do wypełnień ubytków zębowych kapsułki 50 szt - np. Riva S.C.Fast op. 1 123 Tacki jednorazowe 28,5x19 a 50 szt op. 200 124 Tacki jednorazowe 19 x 15 cm a 100 szt op. 100 125 Materiał SDR do odbudowy zębiny - Intro kit op. 45 x 25g op. 2 126 Materiał SDR do odbudowy zębiny - (uzupełnienie) Eco Refill op. 2 127 Podstawka do wierteł z przykrywką na 35 szt różne kolory) szt. 30 128 Pilniki wykonane ze stali Gold-wire o zwiększonej fleksyjności. Pracujące w ruchu obrotowym. a 3 szt op. 5 129 Pilniki wykonane ze stali m-wire niklowo-tytanowe. Pracujące w ruchu obrotowym. Skrócona sekwencja pracy. a 3 szt op. 5 130 Płytka Petriego rozm. 6, 8 i 10 cm po 50 szt. Wysokość 15 mm. szt. 2 131 Wiertła do preparacji pod włókna szkalne op. 10 132 Cement do osadzania włókien szkalnych, np.: Build It, Nexus op. 6 133 Formówki celuloidowe (kształtki poliestrowe a 32 szt, siekacze przedtrzonowe, trzonowe prawe i lewe op. 12 134 Stojak do dezynfekcji, owalny np.: clean-stand op. 12 135 Łopatka do cementu krzemowego plastikowa a 100 szt op. 3 136 Osłonki na ustnik do panoramy a 500szt op. 10 137 Osłonki na pozycjoner do zdjęć punktowych a 500szt op. 10 138 Piasek do piaskarki perlisty a 300g op. 30 139 Koferdam zestaw + akcesoria: klamra, dziurkacz, guma, kleszcze op. 1 RAZEM
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33131300-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 18
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
termin dostaw40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.