Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-04-01
Człuchów: Dostawa mięsa i wędlin wieprzowych
Numer ogłoszenia: 61038 - 2011; data zamieszczenia: 01.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Wdrożeń i Usług Technicznych przy Starostwie Powiatowym w Człuchowie , ul. Wojska Polskiego 1, 77-300 Człuchów, woj. pomorskie, tel. 059 8342539, 8343461 - 463, faks 059 8342539.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatczluchowski.org.pl zakładkajednostkiorganizacyjne Zakład Wdrożeń i Usług Technicznych
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mięsa i wędlin wieprzowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy mięsa i wędlin wieprzowych dla jednostek organizacyjnych Powiatu Człuchowskiego. Przedmiot zamówienia został określony w załączniku nr 2 do niniejszej siwz i obejmuje między innymi artykuły mięsa świeże: łopatka, szynka, boczek, schab, wołowina, karkówka oraz wędliny: kiełbasa podwędza, suszona, szynka wędzona, ogonówka, salceson, parówki itp. Nazwy własne podane w formularzu cenowym, który stanowi załącznik nr 2 są przykładowe, należy rozumieć jako typu. Wykonawca może zaproponować produkty o innej nazwie, jednak muszą one spełniać wymogi tej samej lub wyższej jakości. Zamawiający przez określenie spełnienia wymogów jakości rozumie artykuły spożywcze zachowujące istotne cechy gwarantujące tożsamość produktu w I gatunku, jego świeżość, właściwą gramaturę, właściwy termin przydatności do spożycia itp. Wymagania dotyczące transportu: 1) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia specjalistycznym transportem przystosowanym do przewozu żywności, zgodnie z obowiązującymi przepisami. 2) Dowóz przedmiotu zamówienia odbędzie się ubezpieczonym transportem Wykonawcy do magazynów odbiorcy: 1.1 Zakład Aktywności Zawodowej 77-330 Czarne ul. Zamkowa 17 tel. 059 833 3882 1.2 Powiatowa Bursa Szkolna 77-300 Człuchów ul. Koszalińska 2 tel. 059 834 3492 1.3 Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy 77-300 Człuchów ul. Batorego 24 tel. 059 834 2416 3) Dostawa zamówienia nastąpi na koszt i ryzyko Wykonawcy. 4) Dostawy będą wykonywane sukcesywnie wg. zamówień składanych przez Zamawiającego, a ich wielkość i częstotliwość wynikać będzie z jednostronnych dyspozycji przedstawicieli Zamawiającego. Zamówienia będą składane i przyjmowane telefonicznie lub faxem. Zamawiający zastrzega sobie prawo do składania zamówień na jeden dzień przed żądanym terminem dostawy. 5) Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia odpowiadał wymogom określonym w Polskich Normach pod rygorem zwrotu wyrobów. 6) Wykonawca dostarczać będzie przedmiot zamówienia od producenta (hurtowni) spełniającego wszystkie powszechnie obowiązujące w Polsce wymagania higieniczno-sanitarne. 7) Wykonawca zagwarantuje dostawę przedmiotu zamówienia w odpowiednich ilościach do jednostek Powiatu Człuchowskiego zgodnie ze składanymi zamówieniami (zgodnie z dyspozycją Zamawiającego.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 60.00.00.00 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, nie później niż na dzień składania ofert, że dysponuje minimum jednym pojazdem wraz z decyzją administracyjną na środek transportu do przewozu środków spożywczych z Państwowej Powiatowej Inspekcji Sanitarnej na podległym terenie lub decyzją administracyjną wydaną po sierpniu 2006 r. przez Państwową Powiatową Inspekcję Sanitarną na zakład o spełnianiu wymogów higieny w obrocie środkami spożywczymi.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. 3. Wydruk ze strony internetowej cen giełdowych
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Ze względu na asortyment towaru zmiana cen uzyskanych z przetargu jest możliwa z powodu czynników obiektywnych, niezależnych od Wykonawcy, powodujących wzrost jego cen elementów kalkulacyjnych np. zmiany cen producenta mięsa i wędlin, zmiany cen giełdowych, zmiany cen urzędowych, których nie można było przewidzieć w chwili składania oferty. 2. Zamawiający dopuszcza, że w przypadku zmiany średniej ceny na Internetowej Giełdzie Towarowej NetBrokers (IGT NetBrokers http://www.netb.com.pl) cena przedmiotu zamówienia określona w formularzu cenowym stanowiącym załącznik do niniejszej umowy może być waloryzowana proporcjonalnie. 3. W przypadku braku w bieżącym cenniku IGT NetBrokers średnich cen jednego z produktów pomocniczo stosowane będą cenniki hurtowych rynków publikowanych na stronie internetowej http://www.agrohurtsa.pl oraz http://www.portalspozywczy.pl/mieso/notowania/ w dziale notowania. 4. Zmiana ceny o której mowa w § 5 ust. 2 i 3 może nastąpić jedynie w przypadku, gdy ceny ulegną zwiększeniu o więcej niż 3% w stosunku do ceny określonej w umowie. 5. Zmiana cen jednostkowych polegająca na ich podwyższeniu może nastąpić nie częściej niż dwa razy w ciągu trwania umowy, a zmiana cen wymagać będzie pisemnej zgody drugiej strony. Zamawiający zastrzega, że ceny przedmiotu umowy nie ulegną zmianie przez okres pierwszych trzech miesięcy od daty podpisania niniejszej umowy. 6. Zmiana cen polegająca na ich obniżeniu może być dokonana w każdym czasie. 7. Zmiana cen polegająca na ich podwyższeniu wymaga pisemnego aneksu do umowy, sporządzonego na podstawie pisemnej informacji o zmianie cen, przedłożonej wraz z uzasadnieniem i wydrukiem cen giełdowych warunkujących zmianę cen. 8. Podstawą uzasadnienia zmiany cen będzie przedłożony wydruk ze zmienionymi cenami giełdowymi określonymi w cenniku IGT NetBrokers publikowanego na stronie internetowej http://www.netb.com.pl w dziale notowania. 9. Jeżeli zaoferowana cena produktu w dniu składania oferty stanowić będzie np. 100% ceny średniej giełdowej z tegoż dnia, to w okresie trwania umowy, Wykonawca nie może zaproponować proporcjonalnie ceny produktu wyższej aniżeli w dniu składania oferty. 10. Zamawiający przyjmuje, że średnia cena giełdowa będzie obliczana wg wzoru (cena min + cena max) : 2 = średnia cena , kształtującej się w dniu otrzymania pisemnej informacji z wydrukiem o którym mowa w ust. 7. 11. W przypadku zmiany stawek podatku VAT, jeżeli termin zapłaty należności przypadnie po wejściu w życie nowych przepisów dotyczących stawek podatku VAT, cena netto, zostanie zmieniona o stawki obowiązujące na dzień zapłaty, bez konieczności zawierania aneksu, do tej umowy. 12. W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie miesiąca od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać jedynie zapłaty należnej mu z tytułu wykonania części umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatczluchowski.org.pl/zakładka jednostki organizacyjne ZWiUT
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Wdrożeń i Usług Technicznych przy Starostwie Powiatowym w Człuchowie, 77 - 300 Człuchów ulica Wojska Polskiego 1 (Dział Administracyjno - Gospodarczy, budynek Starostwa Powiatowego),.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.04.2011 godzina 12:00, miejsce: Zakład Wdrożeń i Usług Technicznych przy Starostwie Powiatowym w Człuchowie, 77 - 300 Człuchów ulica Wojska Polskiego 1 (Dział Administracyjno - Gospodarczy, budynek Starostwa Powiatowego),.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z CZŁUCHOWA
- Sukcesywne dostawy nabiału na potrzeby Powiatowej Bursy Szkolnej w Człuchowie
- Budowa drogi dojazdowej do budynku SIM w Człuchowie
więcej: przetargi w Człuchowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 57 WE WROCŁAWIU
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej i przedszkolnej
- Obsługa transportu pasażerskiego w zakresie czarteru samolotu pasażerskiego i transferów lokalnych oraz świadczenie kompleksowej usługi w zakresie rezerwacji i sprzedaży biletów lotniczych
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 90 WE WROCŁAWIU
- Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych na potrzeby Bursy Szkolnej w Kędzierzynie-Koźlu w I półroczu 2025 roku
- Usługa transportowa w zakresie wyjazdów w ramach projektu pn. "Zostań Zawodowcem 2"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.