eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StargardDostawa (leasing operacyjny) przegubowej ładowarki kołowej do Instalacji Komunalnej w Łęczycy, gm. Stara Dąbrowa

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-11-16



Ogłoszenie nr 610483-N-2020 z dnia 2020-11-16 r.

Zakład Zagospodarowania Odpadów Stargard Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością: Dostawa (leasing operacyjny) przegubowej ładowarki kołowej do Instalacji Komunalnej w Łęczycy, gm. Stara Dąbrowa
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Zagospodarowania Odpadów Stargard Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, krajowy numer identyfikacyjny 32073773800000, ul. ul. Bogusława IV  15 , 73-110  Stargard, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 91 573 35 36, , e-mail monika.marcinkiewicz@zzo.stargard.pl , , faks 91 573 35 36.
Adres strony internetowej (URL): www.zzo.stargard.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie
www.zzo.stargard.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie
www.zzo.stargard.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty należy skąłdać w formie pisemnej, osobiście lub za pośrednictwem poczty polskiej, gońca lub kuriera
Adres:
73-110 Stargard, ul. Bogusława IV 15


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa (leasing operacyjny) przegubowej ładowarki kołowej do Instalacji Komunalnej w Łęczycy, gm. Stara Dąbrowa
Numer referencyjny: ZP 8/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Dostawa (leasing operacyjny) przegubowej ładowarki kołowej do Instalacji Komunalnej w Łęczycy, gm. Stara Dąbrowa, z prawem wykupu. 1. Szczegółowe parametry wymagane dla ładowarki kołowej przegubowej: 1.1. Charakterystyka techniczna ładowarki kołowej nowej lub po odbudowie całkowitej - ogólne informacje: 1.1.1.1. - Rok budowy lub całkowitej odbudowy ładowarki w autoryzowanym serwisie producenta nie wcześniej niż 2019. 1.1.1.1.1 Ciężar roboczy - od 18,5 do 21 ton 1.1.1.1.2 Długość całkowita - powyżej 7,5 m 1.1.1.1.3 Szerokość całkowita - powyżej 2,7 m 1.1.1.1.4 Wysokość całkowita - od 3 do 3,5m 1.1.1.1.5 Prześwit pod pojazdem - powyżej 0,4 m 1.1.1.1.6 Wysokość podnoszenia łyżki do sworznia obrotu łyżki - min 4,20 m 1.1.1.1.7 Maszyna z przebiegiem 0 Mth lub niewielkim wynikającym z magazynowania lub technologii odbudowy. 2. Układ napędowy i jezdny 2.1. Oś przednia sztywna, 2.2. Oś tylna wahliwa do 250 2.3. Opony uwzględniające prace na składowisku odpadów wykonane w klasie L5 2.4. Hydrostatyczna w pełni automatyczna przekładnia układu napędowego 2.5. Przekładnia na osi tylnej, przełożenie napędu na przednią oś mechaniczne 2.6. Przegubowy system skrętu 2.7. Pompa hydrauliczna o podwyższonej wydajności 260 l/min, ciśnienie robocze 280 bar. 2.8. Pompa główna zębata o zmiennej wydajności 2.9. Napęd niezależny na wszystkie 4 koła 2.10 Nie więcej niż 4 biegi do przodu i 4 do tyłu 2.11 Układ sterowania osprzętu przez joystick - zapewniający płynne sterowanie maszyną 2.12 Hydrauliczny hamulec postojowy 3. Konstrukcja 3.1. Łyżka o pojemności nasypowej min. 5,0 m^3 max. 6,0 m3 3.2. Konstrukcja ramy całkowicie zamknięta, wszystkie komponenty napędowe oraz podzespoły lokowane w dolnej części maszyny powinny być zabezpieczone przed uszkodzeniem oraz działaniem substancji agresywnych 3.3. Samo poziomująca łyżka 4. Silnik 4.1. Fabrycznie nowy, bez przebiegu (lub z przebiegiem wynikającym z technologii produkcji silnika, odbudowy całkowitej maszyny i logistyki z tym związanej), 4.2. Wysokoprężny, 6-cio cylindrowy 4.3. Chłodzony cieczą 4.4. Moc nominalna od 165 do 185 kW. 4.5. Ładowarka po odbudowie, spełanijąca normę emisji nie niższą niż STAGE IIIa/ Tier 3 4.6. Akumulator - min 200 Ah 4.7. Alternator - min. 110 A 4.8. Wyprowadzenie spalin powyżej na wys. dachu kabiny 5. Kabina operatora 5.1. Kabina ogrzewana wentylowana z klimatyzacją z systemem filtrów (m.in. z aktywnym węglem) 5.2. Kabina zgodna z ISO: ROPS / FOPS (FOBS), 5.3. Fotel z amortyzacją pneumatyczną 5.4. Wytłumiona, z zawieszeniem odpornym na drgania 5.5. Wycieraczki szyb przód i tył 6. Niezbędne wyposażenie 6.1. Boczne lusterka 6.2. Wskaźnik poziomu paliwa 6.3. Liczniki godzin pacy 6.4. Lampa ostrzegawcza (Kogut LED) 6.5. Oświetlenie główne robocze i drogowe plus światła cofania. 6.6. Lusterka wewnętrzne i zewnętrzne 6.7. Klakson 6.8. Sygnalizacja ostrzegawcza jazdy wstecz (alarm cofania) 6.9. Gaśnica przeciwpożarowa G4 6.10. Deklaracja zgodności CE, katalog części zamiennych i instrukcja obsługi. 7. Inne wymagania 7.1 W przypadku dostarczenia ładowarki po odbudowie całkowitej w autoryzowanym serwisie producenta. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu w dniu dostawy odpowiedniego dokument potwierdzającego fakt dokonania odbudowy całkowitej maszyny przez autoryzowany serwis producenta przedmiotowej ładowarki. 7.2 W przypadku dostarczenia ładowarki po odbudowie, opis odbudowy całkowitej maszyny, w którym będą wskazane użyte do odbudowy: 7.2.1 podzespoły fabrycznie nowe. 7.2.2 podzespoły po regeneracji - odbudowie np. łyżka wysypu, 7.2.3 podzespoły poddane jedynie odświeżeniu, konserwacji itp. poprzez odświeżenie warstwy wierzchniej np. przez polakierowanie. 7.3 Oferowana ładowarka nie może być prototypem, 7.4 Zbiornik paliwa o pojemności min. 260 l 7.5 Zamykany na kluczyk wlew paliwa i oleju hydraulicznego 7.6 Radio 8. Gwarancja 8.1 Minimalny wymagany okres gwarancji wynosi - min. 12 miesiące/1000 mth w zależności co nastąpi szybciej od daty podpisania protokołu zdawczo - odbiorczego. 8.2 Wykonawca zapewni autoryzowany serwis mobilny dostarczonej ładowarki z dojazdem do Zamawiającego. Serwis realizowany będzie zgodnie z ogólnymi warunkami gwarancji. W przypadku zgłoszonej awarii w okresie gwarancji koszty dojazdu do Zamawiającego oraz ewentualnego transportu pojazdu do serwisu pokrywa Wykonawca. 8.3 Czas reakcji serwisu Wykonawcy na zgłoszone uszkodzenie (awarię) nie przekroczy 72 godzin od momentu zgłoszenia. Za reakcję serwisu rozumie się zdiagnozowanie uszkodzenia. 9. Przeglądy okresowe Koszty okresowych wymaganych przeglądów wraz z wszystkimi materiałami eksploatacyjnymi (filtry, oleje itp.) przewidzianymi do wymiany w karcie gwarancyjnej dla danego przeglądu w okresie obowiązywania gwarancji pokrywa Wykonawca. Przeglądy gwarancyjne należy przewidzieć w miejscu użytkowania ładowarki tj. na terenie Zakładu Zagospodarowania Odpadów Stargard Spółka z o.o. Instalacji Komunalnej w Łęczycy gm. Stara Dąbrowa (73-112). W przypadku konieczności transportu ładowarki w celu przeprowadzenia przeglądów okresowych i naprawy - wszystkie koszty i odpowiedzialność ponosi Wykonawca. 10. Ładowarka będzie dostarczona przez Wykonawcę i na jego koszt do Zakładu Zagospodarowania Odpadów Stargard Spółka z o.o. Instalacji Komunalnej w Łęczycy gm. Stara Dąbrowa (73-112) (koszty związane z realizacją zamówienia - załadunek, dostawa, rozładunek, należy uwzględnić w cenie ofertowej). 11. Ładowarka powinna posiadać wymagane prawem dokumenty oraz dokument określający warunki gwarancji a także kartę katalogową z danymi technicznym i parametrami ładowarkami. 12. Przedmiot zamówienia dostarczany Zamawiającemu musi posiadać deklaracje zgodności, aprobaty lub atesty i homologacje, certyfikat CE, katalog części zamiennych. 13. Wszystkie dokumenty dotyczące ładowarki sporządzone w języku polskim wykonawca przekaże zamawiającemu w dniu dostarczenia urządzenia do odbioru. 14. Warunki i wymagania ekonomiczne dotyczące zamówienia. 14.1. Zapewnienie finansowania w formie leasingu operacyjnego na poniższych zasadach: 14.1.1. Czynsz inicjalny (opłata wstępna): 10 % łącznej ceny netto + VAT płatny w terminie 14 dni od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego w sprawie odbioru przedmiotu umowy przez Zamawiającego, 14.1.2. 60 - miesięcznych równych rat leasingowych płatnych w terminie nie krótszym niż 14 dni (termin będzie zgodny z terminem oferowanym przez Wykonawcę w formularzu ofertowym) od daty dostarczenia faktury do siedziby Zamawiającego, począwszy od miesiąca następnego po miesiącu, w którym dokonano protokolarnego odbioru końcowego przedmiotu umowy. Okres trwania umowy 60 miesięcy. 14.1.3. wartość resztowa (wykup - 61 rata): 5% łącznej ceny netto + VAT płatna w terminie nie krótszym niż 14 dni (termin będzie zgodny z terminem oferowanym przez Wykonawcę w formularzu ofertowym) od daty ostatniej 60-raty leasingowej. Wartość resztowa (wykup) płatna będzie, po złożeniu oświadczenia przez Zamawiającego o chęci wykupu przedmiotu leasingu. Zamawiający oświadczenie złoży w terminie 14 dni od daty płatności ostatniej raty leasingowej. Dopuszcza się e-fakturę po podpisaniu oświadczenia przez Zamawiającego oraz podaniu przez Wykonawcę adresu e-mail, z którego Zamawiający otrzymywać będzie e-faktury. 14.1.4. rata leasingowa winna zawierać w sobie wszelkie koszty związane z realizacją umowy leasingu tj. prowizje, opłaty manipulacyjne, koszt ubezpieczenia OC, AC i NNW, w tym ubezpieczenia od kradzieży (z sumami ubezpieczenia w wysokości co najmniej w 1- szym roku, - 100 % wartości ładowarki netto, w 2 - im roku - 90 % wartości ładowarki netto, w 3 - im roku - 80 %, wartości ładowarki netto, w 4 -tym roku - 60 %, w 5 - tym roku - 40 % wartości ładowarki netto. 14.1.5. oferta bez dodatkowych produktów finansowych. 14.2. Zamawiający wymaga aby w okresie trwania umowy leasingu przedmiot zamówienia był objęty ubezpieczeniem w zakresie ubezpieczenia mienia od wszystkich ryzyk do wysokości odtworzeniowej przez Wykonawcę i na koszt Wykonawcy. 14.3. Zapłata czynszu inicjalnego, rat leasingowych i kwoty wykupu ładowarki wyczerpuje wszelkie zobowiązania pieniężne Zamawiającego wobec Wykonawcy z tytułu należytego wykonania umowy leasingu. 14.4. Podmiot któremu zostanie udzielone zamówienie publiczne przedstawi harmonogram spłat, przy czym rata leasingowa w harmonogramie będzie rozbita na wartość raty kapitałowej i raty odsetkowej, wartość ubezpieczenia i podatek VAT. Termin płatności rat leasingowych nie krótszy niż 14 dni (termin będzie zgodny z terminem oferowanym przez Wykonawcę w formularzu ofertowym) od daty dostarczenia faktury do siedziby Zamawiającego. 14.5. Zmiana stawki podatku VAT w trakcie trwania umowy Leasingu upoważnia Wykonawcę do uwzględnienia nowej stawki podatku VAT w płatnościach rat. 14.6. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia Wykonawcy zabezpieczenia zapłaty ceny w postaci weksla własnego in blanco wraz deklaracją wekslową. 14.7. Zamawiający przewiduje spłatę przedmiotu zamówienia w 61 ratach leasingowych z uwzględnieniem 5% wartości resztowej (wykup).

II.5) Główny kod CPV: 66114000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
34142200-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia
2

II.9) Informacje dodatkowe: Termin wykonania zamówienia: 2 miesiące od podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż w 2 tygodniu 2021 roku.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Minimalny poziom zdolności: - zamawiający uzna, że wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne lub zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że: wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jedną dostawę przegubowej ładowarki kołowej w klasie 20T. Dodatkowe informacje: w przypadku, gdy podmiot trzeci, którego potencjałem wspiera się wykonawca realizował zamówienie, w zakres którego wchodziły usługi określone w pkt. 2.1. wspólnie z innym podmiotem, nie ubiegającym się o udzielenie zamówienia, zamawiający wymaga, aby podmiot trzeci udostępniający potencjał wykonawcy faktycznie uczestniczył w realizacji ww. zakresu.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Tak

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
OŚWIADCZENIE WYKONAWCY O SPEŁNIANIU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU I PODMIOTACH TRZECICH (składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy)
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

Na potwierdzenie zdolności technicznej i zawodowej Wykonawca przedstawi: Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dotyczących realizacji minimum jednej umowy na dostawę przegubowej ładowarki kołowej w klasie 20T, w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania, oraz załączeniem dowodów określających te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie zgodnie z załącznikiem Nr 4 do SIWZ, przy czym dowodami usług są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionych przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczenia okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena60,00
Termin płatności faktury10,00
Termin wykonania - "Naprawy gwarancyjne":30,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Odstąpienie od umowy i zmiany umowy mogą nastąpić zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm).
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-12-04, godzina: 13:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.