Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2017-11-03
Ogłoszenie nr 610720-N-2017 z dnia 2017-11-03 r.
Gmina Lubicz: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Lubicz
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak
Nazwa projektu lub programu
RPO WK-P 2014-2020
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Lubicz, krajowy numer identyfikacyjny
87111871500000, ul.
Lubicz Dolny, ul. Toruńska
21
,
87162
Lubicz, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
48566212100, e-mail
info@lubicz.pl, faks
48566782122.
Adres strony internetowej (URL): https://www.lubicz.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://www.lubicz.pl/
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://www.lubicz.pl/
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
listownie, kurierem lub osobiście do biura podawczego Urzędu Gminy Lubicz
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Lubicz
Numer referencyjny:
PR.271.31.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Część C: TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W MŁYŃCU PIERWSZYM wraz ze zmianą sposobu ogrzewania na palety Pozwolenie na budowę: NR ABA.6740.4.24.2017.KM 1. Termomodernizacja ścian zewnętrznych. Projektuje się ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem przeznaczonym do ocieplenia fasad o gr. 14cm o współczynniku ???nie większym niż 0,032 W/mK metodą lekką mokrą. 2. Termomodernizacja ścian fundamentowych Zaprojektowano ocieplenie ścian fundamentowych za pomocą płyt polistyrenu ekstrudowanego o gr. 14 cm. na głębokość 100cm od poziomu terenu oraz ze względu na ukształtowanie terenu na wysokości od 30 (elewacja północna/ tylnia) do 100 cm (elewacja południowa/frontowa) powyżej poziomu terenu. 3. Termomodernizacja dachu styropianem o grubości 23 cm. Projektuje się ocieplenie stropodachu za pomocą warstwy izolacji ze styropianu o współczynniku ? <= 0,037 W/mK. Grubość warstwy zaprojektowano 23 cm. Styropian należy zamocować do istniejącego podłoża i pokryć papą. 4. Termomodernizacja podłogi na gruncie o grubości 19cm. Należy przeprowadzić termomodernizację podłogi na gruncie. Powierzchnie podłóg przeznaczonych do ocieplenia przedstawiono na rysunku. Warstwa ocieplenia ze styropianu gr. 19 cm o współczynniku??<= 0,037 W/mK 5. Obróbki blacharskie. Po obwodzie dachu należy wykonać nową obróbkę blacharską z blachy ocynkowanej grubości 0.6 mm. Wszystkie parapety zewnętrzne wymienić na nowe z blachy ocynkowanej o grubości 0.6mm. Powlec proszkowo w kolorze RAL 7035. Parapety zakotwić po obu stronach stolarki okiennej na 5 cm. Styk połączenia tynku mineralnego i blachy zabezpieczyć silikonem transparentnym. Dopuszcza się wykonanie wzmocnienia sztywności parapetu poprzez wzmocnienie stalowym płaskownikiem o wymiarach 40 x 10 mm i wyprofilowanego do kształtu parapetu . W celu uniknięcia odrywania parapetu można zastosować zczepną warstwę klejącą z silikonu modyfikowanego pomiędzy warstwą blachy i podłoża parapetu. * Farba Podstawowe właściwości: - farba 3 w 1 : grunt, podkład i emalia - efekt: półmat, - wysoka odporność na warunki atmosferyczne, - do stosowania na elementy z blachy ocynkowanej, 6. Rynny i rury spustowe. Stan istniejących rynien i rur spustowych z PCV ocenia się jako dobry. Wszystkie rynny i rury spustowe zdemontować na okres prowadzenia prac termomodernizacyjnych i ponownie zamontować po wykonaniu elewacji. 7. Opaska dookoła budynku Wokół budynku jest wykonana nawierzchnia z kostki betonowej. Kostkę zdemontowaną podczas prac związanych z ociepleniem ścian fundamentowych należy ponownie ułożyć. Ponadto na długości ok. 17,0 m wzdłuż ściany północnej brak jest opaski z kostki. Należy wykonać w tym miejscu nową opaskę z kostki betonowej o gr. 6cm, szerokośćopaski ok.60 cm w kolorze szarym ze spadkiem (2%) w kierunku zewnętrznym. Krawędzie opaski zakończyć obrzeżem chodnikowym o wymiarach 30x8 cm w kolorze szarym. Pod istniejącą i projektowaną nawierzchnią z kostki należy wykonać podsypkę cementowo-piaskową grubości 5 cm oraz warstwę wyrównawczą z piasku. Do zakopania fundamentów wykorzystać grunt pochodzący z wykopu, który przed ułożeniem kolejnych warstw należy zagęścić. 8. Ukrycie przewodów instalacji. Należy wkuć w tynk lub ukryć w nowym ociepleniu wszystkie widoczne instalacje oraz przewody instalacji elektrycznych w rurach PCV. * Rurki PCV Podstawowe właściwości: - kształt: okrągły, - materiał: tworzywo sztuczne, - wymiary: dł 1000x szer. 10 x gr. 1 mm, 9. Zewnętrzne oprawy oświetleniowych. Na elewacjach: frontowej (południowej)- na suficie nad wejściem, wschodniej i północnej zainstalowane są lampy zewnętrzne. Lampy należy zdemontować na czas prowadzonych robót ociepleniowych. Doprowadzić instalację elektryczną przez ocieplenie i ponownie zamontować na nowej elewacji. 10. Instalacja odgromowa. Instalację odgromową należy zdemontować na czas termomodernizacji. Następnie po wykonanych wszystkich pracach termomodernizacyjnych należy ją ponownie zamontować i dokonać pomiarów (m.in. sprawdzenie przewodów, elementów łączeniowych, wsporników, mocowania, sprawdzenie ciągłości elektrycznej urządzenia piorunochronnego, wykonanie pomiaru rezystancji uziomu, Sprawdzenie stanu urządzeń ograniczających przepięcia w instalacji elektrycznej i systemach przesyłu sygnałów).Ponadto należy wykonać nowe połączenie instalacji odgromowej z projektowaną centralą wentylacyjną. 11. Pokrywy zsypów, poręcze i inne elementy metalowe elewacji. Wszystkie elementy metalowe elewacji należy zdemontować na czas termomodernizacji. Podłoże wszystkich elementów przewidzianych do malowania musi być suche i czyste, bez zatłuszczeń. Należy usunąć pył, kurz oraz luźną rdzę i słabo związaną starą powłokę. Oczyścić pokrywy zsypów, poręczy i flagowników z istniejącej farby: wyszlifować powierzchnię papierem ściernym lub użyć środka do usuwania strych powłok malarskich odpowiednim do elementów metalowych. Przygotować podłoże farbą pokładową. Należy nałożyć 2 warstw farby podkładowej za pomocą pędzla, wałka, natrysku pneumatycznego lub hydrodynamicznego wg zaleceń producenta. Wykończyć i pomalować pędzlem, wałkiem lub za pomocą natrysku pneumatycznego farbą do elementów metalowych w kolorze zgodnym z projektem kolorystyki. Tak przygotowane elementy należy zamontować ponownie. * Farba podkładowa. Podstawowe właściwości: - podkład chlorokauczukowy, - przeznaczona do antykorozyjnego gruntowania elementów metalowych, * Farba do elementów metalowych. Podstawowe właściwości: - emalia chlorokauczukowa do elementów metalowych, - do stosowania na zewnątrz, - odporność na działanie czynników atmosferycznych, - odporność na uderzenia i zarysowania, 12. Rurki wentylacyjne stropodachu Na ścianie frontowej i ogrodowej (tylnej) zamontowane są rurki wentylacyjne o przekroju fi 50mm montowane po dwie co 2 m. Istniejące rurki należy oczyścić i udrożnić wentylację. W projektowanym ociepleniu należy zamontować na przedłużeniu tych rurek rurki PCV fi 50mm i zabezpieczyć je od zewnątrz siatką metalową. Ilość na każdej ścianie 30 szt. 13. Szyldy, flagowniki i inne elementy elewacji Szyldy, flagowniki i inne elementy elewacji należy zdemontować na czas termomodernizacji, po wszystkich pracach należy przywrócić wszystkie elementy na swoje miejsce. Ilość flagowników do demontażu i montażu - 6 szt. Flagowniki przed ponownym montażem należy oczyścić i pomalować farbą do elementów metalowych w kolorze elewacji. Na froncie budynku zamocowana jest tablica z nazwą szkoły oraz tablica informująca o dofinansowaniu przeprowadzonej przez Gminę inwestycji. Ponadto nad wejście głównym zamocowane jest godło Polski. Wszystkie te elementy należy zdemontować na czas prowadzenia robót i zamontować ponownie po przeprowadzeni termoizolacji ścian zewnętrznych. 14. Remont schodów i podestu przy wejściu bocznym. Należy wyremontować wejście boczne do budynku, skuć luźne tynki, wyrównać powierzchnie boków schodów; ścianki należy wykończyć tynkiem mozaikowym. Trzeba również wyremontować powierzchnię schodów i podestu, wykonać nowe pokrycie z lastryko płukanego, antypoślizgowego. Balustrady i poręcze wyremontować zgodnie z pkt. 4.7. 15. Wymiana wyłazu dachowego Należy wymienić wyłaz dachowy o wymiarach 80x80 cm na wyłaz spełniający WT 2021 tj o współczynniku Umax <= 1,1 W/(m2xK). Wyłaz należy osadzić w projektowanej izolacji oraz wykonać wszelkie obróbki dekarskie. 16. Wymiana stolarki okiennej. Należy wymienić całą stolarkę okienną na spełniającą WT2021 tj o współczynniku Umax <= 0,9 W/(m2xK) nowe okna PCV. Okna parteru i piętra w kolorze białym. Okna piwniczne w kolorze RAL 7031. Po wykonaniu wymiany stolarki należy przeprowadzić prace wykończeniowe ościeży wewnętrznych tj. wyrównanie wszelkich uszkodzeń poprzez nałożenie tynku gipsowego oraz malowanie w kolorze najbardziej zbliżonym do kolorów obecnych ościeży. 17. Parapety wewnętrzne Należy wymienić wszystkie parapety wewnętrzne. Istniejące parapety z lastryka/betonu gr.ok.4 cm są osadzone w murze. Przed rozpoczęciem prac osłonić wszelkie elementy wokół mogący ulec uszkodzeniu lub zabrudzeniu np. grzejniki. Celem demontażu parapetu trzeba go poluzować poprzez uderzenie od spodu kilka razy gumowym młotkiem, po czym go wysunąć. Jeśli parapet nie poluzuje się należy wykuć w ścianie (wokół parapetu) szczelinę na szerokość około 5 cm, następnie obluzować parapet, ostukując go od spodu. Następnie wyjąć go z wnęki podokiennej tak, by nie zniszczyć okna. Po usunięciu parapetu, należy oczyścić wnękę po nim z gruzu i pyłu. Projektuje się zastosowanie nowych parapetów komorowych z PCV gr. 2,0cm w kolorze białym. W związku z tym, iż nowy parapet jest cieńszy niż stary, ścianę pod oknem należy nadlać zaprawą wyrównawczą. Rozkucia muru po bokach okna również uzupełnić zaprawą wyrównawczą. Po jej wyschnięciu nałożyć się zaprawę tynkarską. Okna montować w otworze tak, aby pomiędzy stykiem ościeżnicy i parapetu nie powstałe żadne prześwity i odpowiednio miejsce to zaizolować. Przed montażem parapet zabezpieczyć przed zabrudzeniem folią ochronną i taśmą malarską. Nowy parapet wkłożyć się do wnęki tak, aby był dociśnięty dokładnie pod okno. Następnie pod parapet wbić drewniane kliny i nadać mu spadek w kierunku wnętrza. Parapety mocować na piankę poliuretanową. Ubytki tynku po bokach parapetu i pod nim należy uzupełnić masą tynkarską. Po pomalowaniu ścian, szczelinę między ościeżnicą a parapetem uszczelnić silikonem lub masą akrylową w odpowiednim kolorze. 18. Drzwi zewnętrzne Należy wymienić drzwi zewnętrzne wraz naświetlem na elewacji szczytowej na nowe spełniające wymagania WT2021 tj o współczynniku Umax <= 1,3 W/(m2xK) w kolorze RAL 7035. Ponadto w ścianie frontowej należ zamurować otwór wejściowy bloczkami piaskowo-wapiennymi do wymiarów projektowanej stolarki i zamontować nowe drzwi zewnętrzne dwuskrzydłowe o wym. 150 skrzyła 50 cm i 100 cm o wys. 210cm spełniające wymagania WT2021 tj o współczynniku Umax <= 1,3 W/(m2xK) w kolorze RAL 7035. Wykonany mur należy ocieplić i otynkować zarówno od zewnątrz jak i od wewnątrz a gotowe ściany pomalować - od zewnętrz farbą akrylową do elewacji, od wewnątrz - farbą akrylową do wnętrz. Ponadto należy wymienić drzwi wsypowe w kotłowni. Są to drzwi dwuskrzydłowe o wymiarach 96x165 cm. Projektowane drzwi stalowe lub PCV spełniające warunki WT2021 tj o współczynniku Umax <= 1,3 W/(m2xK) w kolorze RAL 7031. 19. Wykonanie zadaszeń nad wejściami. Należy zdemontować zadaszenie nad wejściem w ścianie szczytowej z blachy falistej zamontowanej na profilach kątowników stalowych. Nad wejściem w ścianie szczytowej należy wykonać nowe zadaszenie o kształcie łukowym o szerokości min. 100cm i długości 190 cm wykonane z poliwęglanu litego przezroczystego gr. 10mm opartego na konstrukcji z aluminium malowanego proszkowo bądź konstrukcji stalowej zabezpieczonej antykorozyjnie. Nad drzwiami frontowymi należy zamontować zadaszenie o kształcie łukowym o szerokości min. 120cm i długości 250 cm wykonane z poliwęglanu litego przezroczystego gr. 10mm opartego na konstrukcji z aluminium malowanego proszkowo bądź konstrukcji stalowej zabezpieczonej antykorozyjnie. 20. Remont schodów zewnętrznych na elewacji wschodniej. Należy przeprowadzić remont schodów wraz z podestem znajdujących się po stronie wschodniej budynków. Należy oczyścić stopnie i murki zewnętrzne z luźnych elementów, piasku. Nierówności na murkach zniwelować poprzez nałożenie zaprawy cementowej. Powierzchnię schodów i podestu wyrównać zaprawą cementową. Na schodach i podejście ułożyć płytki lastryka płukanego mocowanego za pomocą kleju do płytek zewnętrznych. Na murkach schodów ułożyć tynk mozaikowy na kleju i siatce zbrojącej. 21. Remont kominów. Istniejące kominy murowane należy pokryć warstwą płynnej izolacji bitumicznej na całej wysokości ponad powierzchnią dachu . 22. Demontaż i montaż kamer monitoringu wraz z instalacją - 5 kamer Na budynku szkoły jest zamontowany system monitoringu. Na okres prowadzenia prac należy zdemontować kamery - 5 szt. Ponowny montaż przeprowadzić po wykonaniu warstwy izolacyjnych. Doprowadzić do kamer zasilanie oraz instalację monitoringu oraz sprawdzić jej funkcjonowanie. 23. Demontaż i montaż dzwonka wraz z instalacją zasalająca, Na elewacji północnej zamontowany został dzwonek szkolny wraz z zadaszeniem. Na czas przeprowadzenia prac dzwonek wraz z jego zadaszeniem należy zdemontować. Zadaszenie należy wymienić na zadaszeni łukowe z poliwęglanu litego przezroczystego gr. 6mm o szerokości 40 cm dł. 50cm. na konstrukcji aluminiowej malowanej proszkowo lub stalowej. Po przeprowadzonych pracach należy do dzwonka doprowadzić instalację i sprawdzić jego działanie. 24. Demontaż i montaż sygnalizatora alarmu Na ścianie frontowej jest zamontowany sygnalizator alarmu. Należy zdemontować sygnalizator na czas prowadzonych prac termoizolacyjnych. Po wykonaniu robót sygnalizator ponownie zamontować wraz z instalacją i sprawdzeniu jej funkcjonowania. 25. Demontaż starych haków Na elewacjach zamontowane są haki z izolatorami elektrycznymi. Obecnie nie spełniają one już swojej funkcji. Należy je zdemontować. 26. Remont wiatrołapu W wyniku zamontowania drugiej pary drzwi zewnętrznych powstanie pomieszczenie wiatrołapu. Należy przeprowadzić remont powierzchni ścian i sufitu wiatrołapu. Ściany i sufit oczyścić pomalować. Sufit w kolorze białym, ściany w kolorze zbliżonym do obecnego koloru. Na posadzce, po przeprowadzeniu prac termomodernizacyjnych podłóg należy ułożyć płytki ceramiczne gresowe o wym. 30x30 cm. Zdemontować istniejące oświetlenie zewnętrzne i zamontować je na ścianie zewnętrzne (po wykonaniu prac termomodernizacyjnych) . W wiatrołapie zainstalować nowe oświetlenie - oprawę sufitową typu "plafon". 27. Reper Na ścianie zachodniej umieszczony jest reper - trwale stabilizowany znak geodezyjny osnowy wysokościowej o określonej rzędnej wysokościowej w przyjętym układzie odniesienia. Reper należy zabezpieczyć na czas prowadzenia prac oraz zamontować w puszce rewizyjnej podtynkowej, zapewniającej dostęp do repera po wykonaniu ocieplenia. 28. Odwodnienie ścian piwnicznych Odprowadzenia wody opadowej z rur spustowych od ścian piwnicznych elewacji północnej i południowej wykonać systemem drenarski. Na rurę spustową nałożyć czyszczak (rewizję) PCV z osadnikiem. Do rury podłączyć kolanko łączące rurę spustową z poziomą rurą rozsączającą i rurę rozsączająca. Kolanko i rurę rozsączającą z PCV zamontować poniżej poziomu terenu ze spadkiem w stronę terenów zielonych. Rurę na długości pierwszego metra pełna, na dalszej długości rura drenarska z otworami z większej ilości w miarę oddalania od budynku Długość rur drenarskich min. 3,0 m. Wokół rurek drenarskich od budynku ułożyć 30cm warstwę keramzytu albo żwiru płukanego granulacji 4-32 mm i zabezpieczyć geowłókniną. System taki zastsować od strony północnej jak i południowej budynku -odprowadzenie wody z rur spustowych przy ścianach piwnicy . 29. Kotłownia na palety W obiekcie zaprojektowano kotłownie opalana gazem ziemnym. Zaprojektowano kocioł kondensacyjny stojący o mocy 80 kW. Do podgrzewania ciepłej wody użytkowej zaprojektowano stojący pionowy podgrzewacz pojemnościowy o pojemności 130 l . Kocioł podłączyć do projektowanego rozdzielacza c.o. z którego będą poprowadzone rury z oddzielnymi obiegami c.o. wg schematu. W kotłowni zdemontować dwa istniejące kotły opalane paliwem stałym, istniejący wiszący zasobnik c.w.u. i część istniejących rurociągów. W pomieszczeniu kotłowni zdemontować izolacje termiczne na rurach i założyć nowa z pianki PUR. Odprowadzenie spalin instalacja kominowa zamontować w istniejącym kominie murowanym. Parametry instalacji c.o. 80/600C. 30. INSTALACJE OŚWIETLENIOWE W zakres niniejszego opracowania wchodzi instalacja budynku wraz ze sterowaniem oświetleniem za pomocą czujników 31. INSTALACJE FOTOWOLTAICZNE Projektowana instalacja odnawialnego źródła energii (OZE) zainstalowana na dachu Podstawowej w Młyńcu Pierwszym o mocy 8,00kWp, składać się będzie z modułów fotowoltanicznych 32 szt. O identycznych parametrach technicznych. Zastosowane panele fotowoltaiczne (250Wp/szt.) połączone zostaną z inwerterem (przetwornicą DC/AC). Część D: TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 1 W LUBICZU DOLNYM wraz ze zmianą sposobu ogrzewania na gazowe Pozwolenie na budowę: NR ABA.6740.4.44.2017.BM NR ABA.6740.4.54.2017.MB dot. (budynek Nowej Szkoły) przy ul. Szkolnej 7 w Lubiczu Dolnym Pozwolenie na budowę NR ABA.6740.4.74.2017.GP dot. (BUDYNEK STAREJ SZKOŁY) przy ul. Szkolnej 7 w Lubiczu Dolnym D.1 NOWY BUDYNEK 1. Termomodernizacja ścian zewnętrznych. Projektuje się ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem o gr. 17 cm, lambdzie: 0,037 W/mK. metodą lekką mokrą ( współczynnik przenikania ciepła (U) przegrody po dociepleniu 0,150 W/(m2K). Ocieplenie wykonać do poziomu terenu. 2. Ocieplenie stropodachu. Ocieplenie stropodachu poprzez ułożenie na istniejącej konstrukcji izolacji termicznej o współczynniku przewodzenia l = 0,037 W/mK, o grubości 22 cm i wykonaniu nowego pokrycia dachowego. 3. Ocieplenie stropu nad piwnica. Należy ocieplić strop nad piwnicą na połaci sufitu płytami styropianu o grubości 19 cm, l = 0,032 W/mK. 4. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej. Opis technologii remontu: - wykucie z muru istniejących okien i drzwi do wymiany , - wywóz materiałów porozbiórkowych, - wymiana parapetów wewnętrznych, - osadzenie nowej stolarki, montaż kotew stalowych, uzupełnienie szczelin pianką montażową, - uzupełnienie tynków ościeży wewnętrznych i zewnętrznych, 5. System grzewczy. Wykonanie przyłacza gazowego oraz montaż gazowego kondensacyjnego kotła co. wraz z przebudową kotłowni wg odrebnego opracowania. 6. Obróbki blacharskie. Wszelkie nowe obróbki blacharskie na budynku wykonać z blachy tytan cynk gr. 0,6 mm na całym obwodzie budynku. Należy ocieplić ogniomury i wykonać nową obróbkę blacharską. W trakcie usuwania blacharki sprawdzić stan elementów elewacji znajdujących się pod obróbką. Należy określić ewentualne miejsca przecieków. Wszystkie luźne elementy należy usunąć, a rysy, spękania i szczeliny należy uzupełnić i uszczelnić. Dopiero na tak przygotowane podłoże wykonać nową obróbkę blacharską. Wszystkie parapety zewnętrzne wymienić na nowe z blachy tytan cynk o grubości 0.6mm. * Obróbki blacharskie. Podstawowe właściwości: - wykonane zgodnie z PN-61/B-10245. - grubość blachy: >= 0,6 mm - rozmiary: ok.18x38 cm, - długość krycia: p. "Łacenie", - łacenie: pokrycie podwójne od 30o śr. wew. 14,5-16,6 cm, pokrycie koronkowe od 30o śr. wew. 29-33cm. - zapotrzebowanie na m2: pokrycie podwójne 33,7-44,5 szt. pokrycie koronkowe 33,7-44,5 szt. 7. Rynny, kosze i rury spustowe. Należy wymienić wszystkie rynny i rury spustowe z koszami na nowe z blachy tytan cynk o grubości blachy 0,6 mm, rynny O=120, rury spustowe O=100, dopasowanymi do szerokość nowego ocieplenia. Powlec proszkowo zgodnie z projektem kolorystyki. * Farba Podstawowe właściwości: - farba 3 w 1 : grunt, podkład i emalia - efekt: półmat, - wysoka odporność na warunki atmosferyczne, - do stosowania na elementy z blachy ocynkowanej, - w kolorze zgodnie z projektem kolorystyki, 8. Kraty, daszki, słupki i inne metalowe elementy. Wszystkie kraty należy zdemontować na czas termomodernizacji. Podłoże musi być suche i czyste, bez zatłuszczeń. Należy usunąć pył, kurz oraz luźną rdzę i słabo związaną starą powłokę. Oczyścić kraty z istniejącej farby: wyszlifować powierzchnię papierem ściernym lub użyć środka do usuwania strych powłok malarskich odpowiednim do elementów metalowych. Przygotować podłoże farbą podkładową. Zaleca się nakładanie 1-2 warstw farby podkładowej za pomocą pędzla, wałka, natrysku pneumatycznego lub hydrodynamicznego wg zaleceń producenta. Wykończyć i pomalować pędzlem, wałkiem lub za pomocą natrysku pneumatycznego farbą do elementów metalowych w kolorze zgodnym z projektem kolorystyki. Tak przygotowane kraty należy zamontować ponownie. W sposób analogiczny należy odmalować daszki oraz inne metalowe elementy elewacji. * Farba podkładowa. Podstawowe właściwości: - podkład chlorokauczukowy, - przeznaczona do antykorozyjnego gruntowania elementów metalowych, * Farba do elementów metalowych. Podstawowe właściwości: - emalia chlorokauczukowa do elementów metalowych, - do stosowania na zewnątrz, - odporność na działanie czynników atmosferycznych, - odporność na uderzenia i zarysowania, 9. Instalacja odgromowa. Instalację odgromową należy zdemontować na czas termomodernizacji. Po zakończeniu wszystkich prac zamontować nową instalację odgromową oraz dokonać wszystkich pomiarów. 10. Lampy, szyldy i inne elementy elewacji Lampy, szyldy i inne elementy elewacji należy zdemontować na czas termomodernizacji, po wszystkich pracach należy przywrócić wszystkie elementy na swoje miejsce. 11. Instalacje. Należy wkuć w tynk lub ukryć w nowym ociepleniu wszystkie widoczne instalacje oraz przewody instalacji elektrycznych w rurach PCV. Rurki PCV. Podstawowe właściwości: - kształt: okrągły, - materiał: tworzywo sztuczne, 12. Tynk mozaikowy. Cokół należy zachować na istniejących wysokościach, wykończyć tynkiem mozaikowym zgodnie z zaleceniami producenta. Analogicznie wykonać zejście do piwnicy oraz doświetla. 13. Budowa kotłowni opalanej gazem ziemnym wraz z wewnętrzną instalacją gazu z podłączeniem kotła gazowego o mocy 70 kW w budynku szkoły W obiekcie zaprojektowano kotłownie opalana gazem ziemnym. Zaprojektowano kocioł kondensacyjny wiszący o mocy 70 kW. Do podgrzewania ciepłej wody użytkowej zaprojektowano stojący pionowy podgrzewacz pojemnościowy o pojemności 120 l . Kocioł podłączyć do projektowanego rozdzielacza c.o. z którego będą poprowadzone rury z oddzielnymi obiegami c.o. wg schematu. W piwnicy obiektu do projektowanego rozdzielacza c.o. doprowadzić instalacje c.o. z kotłowni, na rozdzielaczach projektuje sie odejścia do instalacji wewnętrznej c.o. budynku nowej szkoły i odejście poprzez zewnętrzny odcinek instalacji c.o. do budynku starej szkoły. Odprowadzenie spalin instalacja kominowa dwupłaszczowa spalinowo powietrzna 100/150.Parametry instalacji c.o. 80/600C. 14. INSTALACJE OŚWIETLENIOWE W zakres niniejszego opracowania wchodzi instalacja budynku wraz ze sterowaniem oświetleniem za pomocą czujników 15. INSTALACJE FOTOWOLTAICZNE Projektowana instalacja odnawialnego źródła energii (OZE) zainstalowana na dachu nowego budynku szkoły o mocy 17,00kWp, składać się będzie z modułów fotowoltanicznych 68 szt. O identycznych parametrach technicznych. Zastosowane panele fotowoltaiczne (250Wp/szt.) połączone zostaną z inwerterem (przetwornicą DC/AC), o mocy 9.250W. Łączna moc projektowanej instalacji OZE wynosi 17.000Wp. D.2 STARY BUDYNEK 1. Termomodernizacja ścian zewnętrznych Zgodnie z zaleceniami Kujawsko-Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków zawartymi w piśmie nr WUOZ.T.WZN.5183.3.3.2017.MK istnieje możliwość zewnętrznego docieplenia elewacji przy zachowaniu na etapie projektowania i wykonawstwa następujących warunków: -ceglane fragmenty elewacji należy odtworzyć przy zastosowaniu okładziny imitującej cegłę ceramiczną o wyglądzie maksymalnie zbliżonym pod względem wielkości, struktury i kolorystyki do istniejącej cegły; -ceglane narożniki należy wykonać z płytek narożnikowych, a nie z dwóch płytek -główki i wozówki; -ceglane parapety również należy wykonać z płytek narożnikowych; -należy wiernie powtórzyć fazę w otworach okiennych Zgodnie z zaleceniami Kujawsko-Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków zawartymi w piśmie nr WUOZ.T.WZN.5183.314.2017.MK istnieje możliwość zewnętrznego docieplenia elewacji przy zachowaniu na etapie projektowania i wykonawstwa następujących warunków: -"Zaprojektowanie rozwiązanie - styropian o grubości 14 cm, z punktu widzenia konserwatorskiego nie jest rozwiązaniem popranym dla historycznej, posiadającej ceglane elementy wystroju architektonicznego szkoły w Lubiczu. Należy poszukać rozwiązań, które zminimalizują grubość zewnętrznej warstwy dociepleniowej i będą odpowiednie dla obecnego stanu technicznego szkoły, a jednocześnie pozwolą osiągnięcie odpowiednich warunków termicznych." Na podstawie powyższych wytycznych, projektuje się ocieplenie ścian zewnętrznych (nadziemnych) płytami rezolowymi gr. 9 cm metodą lekką-mokrą nie przewiduje się ocieplenia ścian fundamentowych. 2. Termomodernizacja ścian wewnętrznych Projektuje się ocieplenie ścian wewnętrznych poddasza oddzielających cześć poddasza użytkową od nie użytkowej styropianem FASDA 70 - 032 o gr. 10 cm metodą lekką-mokrą. 3. Termomodernizacja dachu Projektuje się ocieplenie dachu na połaci spodniej za pomocą płyt z wełny mineralnej układanych w dwóch warstwach w przestrzeni pomiędzy krokwiami oraz w przestrzeni pomiędzy profilami rusztu sufitu podwieszanego. Projektowana grubość warstwy izolacji nie może być mniejsza niż 22 cm. Przed pracami termomodernizacyjnymi należy rozebrać pokrycie spodnie dachu, następnie przystąpić do termomodernizacji. Po ociepleniu należy wykonać obudowę połaci z płyt gipsowo-kartonowych o grubości 2x1,25 cm na profilach stalowych. 4. Termomodernizacja stropu nad piwnicą Projektuje się ocieplenie stropu nad piwnicą od spodu styropianem FASDA 70 - 032 o gr. 19 cm metodą lekką-mokrą. 5. Ocieplenie stropu nad parterem Projektuje się ocieplenie stropu nad parterem w nieużytkowanej części poddasza przy pomocy mat z wełny mineralnej o grubości 20cm. zaimpregnować. 6. Wymiana stolarki okiennej Projekt wymiany stolarki okiennej został wykonany w odrębnym opracowaniu dołączonym do niniejszego projektu budowlanego. 7. Branża sanitarna Instalacja c.o. zasilana jest ciepłem z lokalnej kotłowni węglowej znajdującej się poza budynkiem, grzejniki członowe żeliwne, oraz stalowe płytowe są wyposażone w zawory termostatyczne, ze względu na wysokie koszty ciepła wskazane jest wykorzystanie istniejącego przyłącza ciepłowniczego i zasilenie w ciepło z projektowanej kotłowni gazowej w nowej szkole. Instalacja zasilana z nowych term elektrycznych oraz przepływowych podgrzewaczy. Ze względu na niewielkie zużycie modernizacja instalacji nieopłacalna ekonomicznie. Projekt branży sanitarnej stanowi odrębne opracowanie dołączone do niniejszego projektu budowlanego, w swoim zakresie obejmuje wymianę i regulację zaworów termostatycznych. 8. Branża elektryczna Projekt branży elektrycznej został opracowany osobnym opracowaniem dołączonym do niniejszego projektu budowlanego i obejmuje wymianę opraw oświetleniowych. 9. Obróbki blacharskie W trakcie prac ociepleniowych należy wymienić obróbki blacharskie na nowe z blachy ocynkowanej grubości 0.6 mm na dachu płaskim budynku (ogniomur). 10. Parapety wewnętrzne Projektuje się wymianę parapetów wewnętrznych na nowe z PCV w kolorze białym. 11. Demontaż i ponowny montaż rynien i rur spustowych Na czas prac termomodernizacyjnych należy dokonać demontażu rynien i rur spustowych na ścianach budynku (bez demontażu rynien na dachu budynku) utrudniających wykonanie prac. Po ociepleniu należy dokonać montażu rynien za pomocą rynhaków o długości łącznika dostosowanej do wykonanego ocieplenia. 12. Demontaż i ponowny montaż instalacji odgromowej Instalację odgromową na ścianach budynku należy zdemontować na czas termomodernizacji. Po zakończeniu wszystkich prac zamontować ponownie instalację odgromową. Montaż instalacji odgromowej polegał będzie na odtworzeniu istniejącej instalacji zdemontowanej podczas docieplenia budynku. Zamocowanie zwodów powinno być trwałe, przy czym odległość zwodu od pokrycia dachowego nie może być mniejsza niż 10cm. Do mocowania przewodów stosować uchwyty przyklejane. Na ścianach przewody odprowadzające ułożyć w specjalnych plastikowych rurach pod warstwą ocieplenia i doprowadzić do złączy kontrolnych zainstalowanych na wys. 1,8 m od których ułożyć przewodu uziemiające (z osłonami do wys. 1,5m nad ziemią i 0,5m pod ziemią) do uziomu otokowego budynku. Połączenia należy wykonać jako skręcane śrubowo. Uziom otokowy należy ułożyć w ziemi na głębokości 0,6m-0,7m., w odległości min. 1,0m od fundamentów i 2m od wejść do budynku. Do wykonania uziomu stosować taśmę FeZn 30x5mm. Wszelkie połączenia uziomu otokowego wykonać jako spawane. Na odbiór końcowy należy wykonać pomiary wartości uziemień w złączach kontrolnych i przedstawić stosowane protokoły oraz zabezpieczyć złącza przed korozją. 13. Demontaż i ponowny montaż szyldów i tablic informacyjnych, systemy monitoringu i systemu alarmowego Na czas termomodernizacji należy dokonać demontażu kamer, systemu alarmowego, szyldów i tablic informacyjnych. Po wykonaniu wszystkich prac należy przywrócić wszystkie wyżej wymienione elementy na swoje miejsce. 14. Inne elementy elewacji Wszystkie elementy elewacji należy zdemontować na czas termomodernizacji, po wszystkich pracach należy przywrócić wszystko na swoje miejsce z zastosowaniem kołków dystansowych. 15. Demontaż, malowanie i ponowny montaż krat w oknach Wszystkie kraty należy zdemontować na czas termomodernizacji. Przed ponownym montażem krat należy je pomalować farbą do elementów metalowych w kolorze białym. Podłoże musi być suche i czyste, bez zatłuszczeń. Należy usunąć pył, kurz oraz luźną rdzę i słabo związaną starą powłokę. Oczyścić kraty z istniejącej farby: wyszlifować powierzchnię papierem ściernym lub użyć środka do usuwania strych powłok malarskich odpowiednim do elementów metalowych. Przygotować podłoże farbą podkładową. Zaleca się nakładanie 1-2 warstw farby podkładowej za pomocą pędzla, wałka, natrysku pneumatycznego lub hydrodynamicznego wg zaleceń producenta. Wykończyć i pomalować pędzlem, wałkiem lub za pomocą natrysku pneumatycznego farbą do elementów metalowych w kolorze zgodnym z projektem kolorystyki. Tak przygotowane kraty należy zamontować ponownie. * Farba podkładowa. Podstawowe właściwości: - podkład chlorokauczukowy, - przeznaczona do antykorozyjnego gruntowania elementów metalowych, * Farba do elementów metalowych. Podstawowe właściwości: - emalia chlorokauczukowa do elementów metalowych, - do stosowania na zewnątrz, - odporność na działanie czynników atmosferycznych, - odporność na uderzenia i zarysowania, 16.Instalacja centralnego ogrzewania Instalacje centralnego ogrzewania- odcinek zewnętrzny instalacji c.o. pomiędzy budynkami szkoły. Budynek starej szkoły będzie zasilany z projektowanej kotłowni opalanej gazem ziemnym zlokalizowanej w budynku nowej szkoły wg odrębnego opracowania. 17. INSTALACJE OŚWIETLENIOWE W zakres niniejszego opracowania wchodzi instalacja budynku wraz ze sterowaniem oświetleniem za pomocą czujników Uwaga: Dla każdej części wykonawca musi wykonać tablicę informacyjną/promocyjną wymaganą zgodnie z wytycznymi RPO WK-P Wykonawca przy realizacji robót budowlanych w ramach zaoferowanej ceny ofertowej zobowiązany będzie do ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, ponoszenia kosztów szkód wynikłych w czasie wykonywania robót, jak również ponoszenie odpowiedzialności za wszelkie zdarzenia powstałe z tej realizacji na kwotę: Uwaga: Dla każdej części wykonawca musi wykonać tablicę informacyjną/promocyjną wymaganą zgodnie z wytycznymi RPO WK-P Wykonawca przy realizacji robót budowlanych w ramach zaoferowanej ceny ofertowej zobowiązany będzie do ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, ponoszenia kosztów szkód wynikłych w czasie wykonywania robót, jak również ponoszenie odpowiedzialności za wszelkie zdarzenia powstałe z tej realizacji na kwotę: Część B: 1 000 000,00 zł Część C: 1 000 000,00 zł W przypadku wszystkich części razem: 2 000 000,00 zł.
II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45111291-4 |
45421130-4 |
45321000-3 |
45261000-4 |
45453000-7 |
45454000-4 |
45331110-0 |
54331100-7 |
45330000-9 |
45331210-1 |
45300000-0 |
45310000-3 |
45315300-1 |
45314200-3 |
45314300-4 |
45317300-5 |
45317000-2 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający może w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego udzielić zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp. Uzgodnienie ceny odbywać się będzie na zasadach określonych w § 8 ust. 18 wzoru umowy stanowiącego załącznik do SIWZ. Udzielenie zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych jest jednostronną, uznaniową decyzją Zamawiającego i jest zależne od ograniczeń budżetowych oraz zadowolenia z jakości robót budowlanych wykonanych w ramach zamówienia podstawowego. Poprzez podobne roboty budowlane Zamawiający interpretuje roboty wskazane w opisie przedmiotu zamówienia dla danej części zamówienia. Wartość możliwych uzupełniających zamówień opiewać będzie maksymalnie na 100 tys. zł wartości zamówienia podstawowego, tj. 100 tys. zł maksymalnie dla każdej z części.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
zdolności technicznej lub zawodowej
(dla z każdej części należy wykazać się spełnianiem nw. warunków)
1) Wykonawcy muszą wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali roboty w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia tj.: co najmniej 2 roboty budowlane w obiektach kubaturowych (obiekt kubaturowy: budynek, któremu można przypisać parametr objętości wyrażony w metrach sześciennych) o wartości min. 300 000 zł brutto każda
2) wykonawca wykaże, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia i posiadają następujące kwalifikacje tj.:
- co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności:
- konstrukcyjno - budowlanej - kierownik budowy (min. 1 osoba),
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - kierownik robót (min. 1 osoba),
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - kierownik robót (min. 1 osoba), wydane na podstawie ustawy Prawo Budowlane i Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. 2014 r. poz. 1278) lub inne odpowiednie wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art.12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (t. jedn. Dz. U. z 2017 r., poz. 1332 ze zm.) oraz ustawy z dnia 22 grudnia2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r., poz. 65). Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia przez jedną osobę kilku wymienionych specjalności.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
3.3. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
3.4. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
3.5. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Nie
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty.
Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
W przypadku wskazania przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w § 2, § 5 i § 8 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, które pozostają w dyspozycji zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów, przechowywanych przez zamawiającego stosownie do dyspozycji art. 97 ust. 1 ustawy, zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. 4.4. Wykonawca na podstawie art. 36b ust. 1 ustawy składa oświadczenie jaką część zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom wraz z podaniem firm podwykonawców. Oświadczenie składane w przypadku zamiaru korzystania z podwykonawców
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wadium dla:
części C - w wysokości 20 000,00 zł
części D - w wysokości 20 000,00 zł
powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Okres ważności wadium powinien być zgodny z terminem związania ofertą.
Wadium może być wniesione w następujących formach:
a) pieniądzu - na konto nr 45949100030010000001140003 z adnotacją:
wadium: termomodernizacja czterech budynków na terenie Gminy Lubicz: Część: .....( np. C lub C i D).
Za datę wniesienia wadium przyjmuję się datę jego wpływu na konto Zamawiającego.
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia
9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2016 r.,
poz. 359 ze zm.).
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena oferty | 60,00 |
okres gwarancji i rękojmi | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. W przypadkach przewidzianych w umowie dopuszcza się wprowadzenie zmian za zgodą stron umowy. 2. Zmiany mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę. 3. Dopuszczalne jest dokonanie zmian umowy: 1) jeżeli zmiana umowy będzie korzystna dla Zamawiającego i dotyczyć będzie: a) zmiany technologii wykonawstwa w stosunku do przewidzianej w dokumentacji projektowej; b) zamiany materiałów przewidzianych do wykonania robót w stosunku do materiałów przewidzianych w dokumentacji projektowej; c) możliwości powierzenia wykonania części robót podwykonawcy robót, których zakres nie został wskazany w ofercie przez Wykonawcę jako przeznaczony do wykonania przez podwykonawców; 2) jeżeli zmiana umowy dotyczyć będzie zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia, która spowodowana będzie : a) wystąpieniem warunków atmosferycznych, geologicznych, archeologicznych, terenowych, w szczególności: - klęsk żywiołowych; - warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów, w szczególności: temperatury powietrza poniżej 0,0 C, wiatr uniemożliwiający pracę maszyn budowlanych, gwałtowne opady deszczu (w tym oberwanie chmury), śniegu, gradobicie, burze z wyładowaniami atmosferycznymi; - warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń zgodnie z technologią przewidzianą przez producentów; - niewypałów i niewybuchów; - wykopalisk archeologicznych; - odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków geologicznych (kategorie gruntu, kurzawka, głazy narzutowe, warunki gruntowe itp.); - odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków terenowych, w szczególności istnienie podziemnych sieci, instalacji, urządzeń lub nie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych (bunkry, fundamenty itp.);b) wystąpieniem następstw działania organów administracji, które w szczególności dotyczyć będą: - przekroczenia zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp.;- odmowy wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek błędów w dokumentacji projektowej; c) zaistnieniem uwarunkowań organizacyjno-technicznych, w szczególności mających miejsce w modernizowanych i remontowanych obiektach, gdzie realizacja robót uwarunkowana jest przekazaniem frontu prac przez użytkownika, bądź realizacji prac przez więcej niż jednego wykonawcę na wspólnym placu budowy, a także w przypadkach przerwania robót objętych przedmiotem umowy na czas realizacji robót dodatkowych nie objętych zamówieniem podstawowym prac niemożliwych do przewidzenia albo prac polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, usług lub dostaw; d) zaistnieniem uwarunkowań formalno-prawnych, w szczególności dotyczących wprowadzenia zmian do dokumentacji projektowej na etapie wykonawstwa robót z przyczyn niezależnych od obu stron; e) wystąpieniem innych przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego oraz od Wykonawcy skutkujących niemożliwością prowadzenia prac, w szczególności: brak możliwości dojazdu oraz transportu materiałów na teren budowy spowodowany awariami, remontami lub przebudowami dróg dojazdowych, protesty mieszkańców, przerwy w dostawie energii elektrycznej, wody, gazu;f) wystąpieniem innych przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, które w szczególności dotyczyć będą: - nieterminowego przekazania terenu budowy przez Zamawiającego; - wstrzymania robót przez Zamawiającego; - konieczności usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej; - przedłużającej się procedury wyboru oferty- powyżej 30 dni; z zastrzeżeniem, że w przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych powyżej termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.; 3) jeżeli zmiana umowy dotyczyć będzie zmiany wysokości wynagrodzenia dla Wykonawcy, a spowodowana będzie : - zmianą terminu wykonania prac przez Wykonawcę, jeżeli zmiana terminu wykonania prac spowoduje bezpośrednio wzrost lub obniżenie kosztów wykonania zamówienia po stronie Wykonawcy, - zmianą stawki podatku VAT ( wynagrodzenie netto nie ulegnie zmianie ); 4) jeżeli zmiana umowy dotyczyć będzie zmiany składu osobowego zespołu inspektorów nadzoru inwestorskiego (zmiana ta wymaga jedynie dokonania powiadomienia pisemnego Wykonawcy przez Zamawiającego); 5) jeżeli zmiana umowy spowodowana będzie siłą wyższą uniemożliwiającą wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ;6) jeżeli zmiana umowy dotyczyć będzie zmiany sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian w zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu. 4. Jeżeli zmiana umowy wymaga zmiany dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, strona inicjująca zmianę przedstawi: - projekt zamienny zawierający opis proponowanej zmiany wraz z informacją o konieczności zmiany pozwolenia na budowę, - przedmiar i niezbędne rysunki. 5. Do każdej propozycji zmiany, inicjujący zmianę przedstawi: - opis propozycji zmiany, w tym wpływ na terminy wykonania, - uzasadnienie zmiany, - obliczenia uzasadniające ewentualną zmianę wynagrodzenia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-11-21, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: | 3 | Nazwa: | Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Młyńcu Pierwszym |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45111291-4, 45421130-4, 45321000-3, 45261000-4, 45453000-7, 45454000-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena oferty | 60,00 |
okres gwarancji i rękojmi | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Komenda Wojewódzka Policji w Poznaniu - modernizacja węzła cieplnego oraz pomieszczeń sanitarnych wraz z wymianą pionów kanalizacyjnych w budynku Wydziału Łączności i Informatyki
- Przebudowa pozostałej części budynku Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Zambrowie przy ul. Polowej 21
- Remont pomieszczeń przeznaczonych dla Kompanii Prewencji Policji wraz z dwoma klatkami schodowymi w budynku KMP w Koninie, a także remont miejsc postojowych dla pojazdów służbowych tej Kompanii.
- Roboty budowlano-remontowe i renowacyjne internatu żeńskiego zw. "dużym" stanowiącego własność Skarbu Państwa i znajdującego się w Leśnej Podlaskiej na działce nr 16/21
- Przebudowa pomieszczeń w Oddziale w Piotrkowie Trybunalskim Łódzkiego ODR zs. w Bratoszewicach.
- "Utworzenie 16 nowych miejsc opieki w ramach programu Maluch+ 2022-2029 w Gminnym Żłobku w Oporowie - Oporów 57a, 99-322 Oporów"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.