Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-04-29
Łódź: Dostawa monochromatycznego urządzenia drukującego wraz z zapewnieniem obsługi serwisowej
Numer ogłoszenia: 61079 - 2015; data zamieszczenia: 29.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Egzaminów Medycznych , ul. Rzgowska 281/289, 93-338 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 2722030, faks 42 2722031.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.cem.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa monochromatycznego urządzenia drukującego wraz z zapewnieniem obsługi serwisowej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania przetargowego jest dostawa monochromatycznego urządzenia drukującego, spełniającego warunki techniczne określone w poniższej tabeli oraz zapewnienie pełnej obsługi serwisowej dla dostarczonego urządzenia w okresie gwarancji. Niespełnienie choćby jednego z warunków wymaganych określonych w tabeli spowoduje odrzucenie oferty. Charakterystyka urządzenia: technologia druku laserowa lub LED; czas nagrzewania max 400 s.; optyczna rozdzielczość: kopiowania min. 600x600 dpi, drukowania min. 600x600 dpi; skanowania min. 600x600 dpi; prędkość kopiowania/drukowania format A4 - min. 85 stron/minutę; przejścia tonalne - 256 poziomów; zainstalowana pamięć drukarki - maksymalna pojemność obsługiwana przez urządzenie; wbudowany dysk twardy z ochroną danych: min 250 GB; maksymalna gramatura obsługiwanego papieru g/m2: z kaset min. 80 g/m2, z podajnika ręcznego min. 200 g/m2, w dupleksie min. 80 g/m2; łączna pojemność kaset na papier: format A4R - min. 1000 szt., format A4 - min. 1000 szt., format A3 - min. 1000 szt.; dupleks jednoprzebiegowy; minimalne dopuszczalne obciążenie: 300 000 stron miesięcznie; funkcja drukowania/skanowania: skanowanie na dysk twardy, skanowanie do folderu, skanowanie na wiadomość email, do pliku PDF,TIFF, XPS; automatyczny podajnik dokumentów; finiszer broszurujący: zszywanie co najmniej 15 arkuszy A4/A3 (60 stronicowa broszura), podajnik okładek (inserter), funkcja składania w Z i na pół arkuszy; panel dotykowy; obsługiwane systemy operacyjne: Windows XP (32 bity)/ Windows 8 Professional (64 bitowy) oraz nowsze;porty komunikacyjne: USB 2.0, 10/100/1000 BaseT Ethernet; języki opisu strony: PCl 5e/XL (PCL 6), Post Script - PS3; kabel sieciowy Ethernet o dł. 3 m. Oferowane urządzenie: musi odpowiadać powszechnie obowiązującym standardom i normom przyjętym dla urządzeń tego rodzaju, w szczególności spełniać wymagania zasadnicze dotyczące bezpieczeństwa; musi być w pełni sprawne, fabrycznie nowe, dotychczas nieużywane i nieuszkodzone; nie może być poddane procesowi demontażu lub wymiany jakichkolwiek elementów, a żadne elementy nie mogły wchodzić wcześniej, w całości ani w części, w skład innego produktu, są fabrycznie nowe, nieużywane, nieregenerowane i niefabrykowane; może być użytkowane zgodnie z przeznaczeniem. Szacowana ilość wydruków/kopii jednostronnych czarno-białych formatu A4 w okresie 12 miesięcy: 500 000 wydruków/kopii. Pełna obsługa serwisowa powinna obejmować co najmniej: przeglądy okresowe, regulacje i naprawy oferowanego urządzenia oraz dostawy materiałów eksploatacyjnych (z wyjątkiem papieru i zszywek) i części zamiennych za regularne wnoszenie przez Zamawiającego opłat obliczanych na podstawie liczby wykonanych wydruków/kopii jednostronnych czarno-białych formatu A4..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.00.00 - Urządzenia fotokopiujące i do druku offsetowego 50.31.30.00 - Konserwacja i naprawa maszyn reprograficznych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 48.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełnienia. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia powyższy warunek w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w ust. 12.1.1 SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełnienia. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia powyższy warunek w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w ust. 12.1.1 SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełnienia. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia powyższy warunek w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w ust. 12.1.1 SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełnienia. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia powyższy warunek w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w ust. 12.1.1 SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełnienia. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia powyższy warunek w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w ust. 12.1.1 SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (na druku zgodnym z treścią załącznika Nr 2 do SIWZ); 2) Parametry techniczne podlegające ocenie (na druku zgodnym z treścią załącznika Nr 3 do SIWZ); 3) Specyfikacja techniczna oferowanego urządzenia (zawierająca dane odnośnie każdego z parametrów, funkcji, oprogramowania itd.); 4) Deklaracja zgodności z normą CE; 5) Certyfikat Energy Star.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Oświadczenie (o którym mowa w art. 44 ustawy) o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia, powyższe oświadczenie wykonawcy składają łącznie (oświadczenie na druku zgodnym z treścią załącznika Nr 5 do SIWZ); 1a) Jeśli w celu wykazania spełnienia warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, wykonawca polega na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, zobowiązany będzie udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - stosowny dokument należy dołączyć do oferty;2) Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio dla kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem, wystawionym w terminach określonych odpowiednio w pkt. III.4.3.1); 4) Informacja o tym, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej - zgodnie z ust. 1 formularza ofertowego, stanowiącego załącznik Nr 7 do SIWZ. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedmiotową informację należy złożyć w stosunku do każdego z podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Cena wydruku/kopii jednostronnej czarnobiałej formatu A4 - 10
- 3 - Parametry techniczne - 20
- 4 - Warunki gwarancji i serwisu - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający może wyrazić zgodę na dokonanie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy wyłącznie w przypadku: 1. konieczności przesunięcia terminu realizacji zamówienia, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy i nie wynika ona z winy wykonawcy; 2. konieczności przesunięcia terminu realizacji zamówienia, jeżeli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności leżących po stronie Zamawiającego; 3. zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy; 4. zakończenia serii produkcyjnej przedmiotu zamówienia oraz rozpoczęcia produkcji przedmiotu zamówienia o parametrach technicznych takich samych lub lepszych od opisanych przez Zamawiającego w dokumentacji postępowania; 5. zmiany ceny w sytuacji, kiedy zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego tzn. na cenę niższą - na pisemny wniosek jednej ze Stron.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cem.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Egzaminów Medycznych, ul. Rzgowska 281/289, 93-338 Łódź, pokój Nr 5..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.05.2015 godzina 12:00, miejsce: Centrum Egzaminów Medycznych, ul. Rzgowska 281/289, 93-338 Łódź, pokój Nr 4..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- 42/TP/ZP/D/2025 - Dostawy paliw ciekłych
- 56/TP/ZP/D/2025 Dostawa i montaż: balustrad, pochwytów, odboi, narożników i parawanów we wszystkich obiektach Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego nr 2 w Łodzi
- "Organizacja warsztatów terenowych, obozów naukowych oraz wycieczek dla uczniów Szkoły w ramach projektu "Nowocześni Zawodowcy - wsparcie ZSGT w Łodzi".
- Sukcesywna dostawa ciekłego azotu i suchego lodu dla potrzeb Instytutu Chemii Organicznej Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej
- DEA OZPA 272.11.2025 DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO POSIADANEJ APARATURY DO WSSE W ŁODZI
- 60/TP/ZP/D/2025 - Dostawa, instalacja oraz uruchomienie pakietu aplikacji, cewki wraz z aktualizacją oprogramowania dla rezonansu magnetycznego Ingenia 1,5 T
więcej: przetargi w Łodzi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.