Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2017-04-07
Ogłoszenie nr 61102 - 2017 z dnia 2017-04-07 r.
Gdańsk: Wykonanie usługi serwisowania aparatury medycznej dla UCK.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 197-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 4282-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersyteckie Centrum Kliniczne, krajowy numer identyfikacyjny
28864000000, ul.
ul. Dębinki
7,
80952
Gdańsk, państwo
Polska, woj.
pomorskie, tel.
583 491 248, faks
58 3492074, 3461178, e-mail
ajarocka@uck.gda.pl
Adres strony internetowej (URL): www.uck.gda.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie usługi serwisowania aparatury medycznej dla UCK.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):221/PN/2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest usługa serwisowania aparatury medycznej dla Uniwersyteckiego Centrum Klinicznego w Gdańsku, realizowana na podstawie 3 niezależnych Zadań, o asortymencie i ilościach szczegółowo wymienionych w tabelach do zadań nr 1 do 3 w załączniku 5a, 5b oraz 5c do SIWZ. Czynności te mają na celu utrzymanie w pełnej sprawności techniczno-eksploatacyjnej, oraz wydłużenie bezawaryjnego czasu pracy, jak również zapewnienie, iż parametry pracy aparatury medycznej będą zgodne z założonymi przez producenta wartościami. Zamówienie zostało podzielone na następujące zadania: a) Zadanie nr 1 - Serwis urządzeń firmy Leica w Laboratorium Patomorfologii Wykonawca będzie świadczył usługi serwisowania sprzętu firmy Leica w zakresie: przeprowadzenia przeglądów okresowych, nielimitowanej liczby diagnostyk i napraw wraz z dostawą części wymaganych do napraw sprzętu oraz corocznych dostaw materiałów eksploatacyjnych zapewniających prawidłowe funkcjonowanie urządzeń (filtry węglowe, wkłady czyszczące, tusze, palniki UV, filtry do kriostatów), zgodnie z załącznikiem nr 5a do SIWZ. Wymagania dotyczące realizacji napraw: - reakcja serwisu do 48 godzin od powiadomienia; - naprawa bez konieczności użycia części importowanych do 72 godzin w dni robocze; - naprawa w razie konieczności użycia części importowanych do 10 dni roboczych; b) Zadanie nr 2 - Serwis sprzętu firmy Radiometer Wykonawca będzie świadczył usługi serwisowania sprzętu firmy Radiometer w zakresie: przeprowadzenia przeglądów okresowych, nielimitowanej liczby diagnostyk i napraw wraz z dostawą części wymaganych do wykonywania przeglądów i napraw sprzętu zgodnie z załącznikiem nr 5b do SIWZ. Wymagania dotyczące realizacji napraw: - reakcja serwisu do 12 godzin od powiadomienia; - podjęcie naprawy do 24 godzin od powiadomienia; - naprawa bez konieczności użycia części importowanych do 72 godzin w dni robocze od powiadomienia; - naprawa w razie konieczności użycia części importowanych do 10 dni roboczych od powiadomienia; - zapewnienie urządzenia zastępczego (równoważnego funkcjonalnie) jeżeli czas naprawy będzie dłuższy niż 3 dni robocze od powiadomienia; c) Zadanie nr 3 - Serwis sprzętu firmy Draeger Wykonawca będzie świadczył usługi serwisowania sprzętu firmy Draeger w zakresie: przeprowadzenia przeglądów okresowych wraz z dostawą części wymaganych do wykonywania przeglądów, zgodnie z załącznikiem nr 5c do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
50420000-5
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: ZADANIE 1 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT275000 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 332542.80 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: ZADANIE 2 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT75000 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 97416 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: ZADANIE 3 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT207000 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 229218.34 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa gryzoni hodowlanych głęboko mrożonych pojedynczo, królików dorosłych głęboko mrożonych, tuszek króliczych z podrobami do Gdańskiego Ogrodu Zoologicznego w latach 2025-2026.
- Dostawa materiałów diagnostycznych dla laboratoriów Działu Laboratoryjnego Wojewódzkiej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Gdańsku na podstawie umowy ramowej
- Prace remontowo-budowlane i modernizacje na rzecz PFB.
- Dostawa systemu do drenażu żylnego i koszulek naczyniowych
- Usługa obsługi audiowizualnej Forum Przedsiębiorstw w Gdyni
- Wykonanie remontów lokali mieszkalnych przy ul. Kamienna Grobla 7 lok. 23, ul. Kamienna Grobla 7 lok. 37, ul. Mostek 34 lok. 9 i ul. Wejhera 11D lok. 17 w Gdańsku.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.