eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia Góra › Świadczenie usługi w zakresie ochrony lokali mieszkalnych i użytkowych (pustostanów) w budynkach administrowanych przez ZGKiM w Jeleniej Górze w systemie stałego monitoringu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-03-16

Jelenia Góra: Świadczenie usługi w zakresie ochrony lokali mieszkalnych i użytkowych (pustostanów) w budynkach administrowanych przez ZGKiM w Jeleniej Górze w systemie stałego monitoringu
Numer ogłoszenia: 61145 - 2012; data zamieszczenia: 16.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 19995 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, ul. Podgórna 9, 58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 75 649 58 88, faks 75 649 58 99.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi w zakresie ochrony lokali mieszkalnych i użytkowych (pustostanów) w budynkach administrowanych przez ZGKiM w Jeleniej Górze w systemie stałego monitoringu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Ochrona lokali mieszkalnych i użytkowych (pustostanów) w budynkach administrowanych przez ZGKiM w Jeleniej Górze w systemie stałego monitoringu. 2. Pustostany znajdują się na terenie działalności ZGKiM w Jeleniej Góry na obszarze o zróżnicowanym ukształtowaniu terenu. 3. Ilość pustostanów do dozorowania będzie zmienna - do 150 lokali miesięcznie z możliwością zwiększenia lub zmniejszenia do 50%. 4. Pustostany będą dozorowane całodobowo. 5. Celem ochrony jest: a) zabezpieczenie wyposażenia lokali i mienia przed kradzieżą, b) zabezpieczenie lokali i ich wyposażenia przed dewastacją, c) zabezpieczenie lokali i ich wyposażenia przed pożarem, a) zabezpieczenie lokali przed zajęciem przez osoby postronne. 6. Wykonawca dokona: a) instalowania odpowiedniego systemu ochrony (monitoringu) sprawującego stałą kontrolę w 100% wskazanych obiektach, polegającego na niedopuszczeniu osób nieuprawnionych do wstępu na ich teren, b) udostępniania ww. obiektów w celu dokonania wizji lokalnych przez przyszłych najemców lub wykonawców robót budowlanych, c) podejmuje natychmiastową reakcję i niezbędne działania w obiektach jw. po odebraniu sygnału włamania, pożaru, tj. natychmiastowym wysyłaniu grupy interwencyjnej do chronionego obiektu, w dzień w ciągu 5 minut, a w nocy w ciągu 1-5 minut po odebraniu sygnału o zagrożeniu osób lub mienia w obiekcie, w celu wyeliminowania zagrożenia oraz zabezpieczenia obiektu do czasu przybycia osoby uprawnionej przez Zamawiającego, d) w razie konieczności powiadamia bądź wezwania na miejsce zdarzenia w ww. obiektach Pogotowia Ratunkowego, Policji , Straży Pożarnej, w celu podjęcia stosownych działań, e) wysyłania grupy interwencyjnej składającej się z 2 licencjonowanych pracowników ochrony I-go stopnia, wyposażonej w samochód osobowy i przenośne radiotelefony, f) informowania na bieżąco Zamawiającego o jakichkolwiek zdarzeniach na obiektach..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.02.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SUPERVISION M.BARGIEL I WSPÓLNIK SPÓŁKA JAWNA, ul. Kiełbaśnicza ? lok 1.8, 50-106 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 201000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 147735,00

  • Oferta z najniższą ceną: 147735,00 / Oferta z najwyższą ceną: 183412,50

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.