Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-02-29
Stalowa Wola: Dostawa pomocy dydaktycznych w tym programów komputerowych dla szkół z Gminy Stalowa Wola w ramach projektu systemowego 9.1.2 POKL pt.: Piękny Umysł, skierowanego do dzieci z klas I-III szkół podstawowych
Numer ogłoszenia: 61152 - 2012; data zamieszczenia: 29.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stalowa Wola , ul. Wolności 7, 37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie, tel. 015 6433456, faks 015 6433412.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.stalowawola.pl/?c=mdPrzetargi-cmPokaz-1203
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pomocy dydaktycznych w tym programów komputerowych dla szkół z Gminy Stalowa Wola w ramach projektu systemowego 9.1.2 POKL pt.: Piękny Umysł, skierowanego do dzieci z klas I-III szkół podstawowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa fabrycznie nowych pomocy dydaktycznych w tym programów komputerowych w ramach projektu systemowego z zakresu indywidualizacji procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych z Gminy Stalowa Wola według Przedmiaru zamówienia, stanowiącego załącznik do niniejszej specyfikacji. 2. Zamówienie realizowane jest na potrzeby projektu pt.: /Piękny Umysł/, w ramach poddziałania 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 3. Zamówienie współfinansowane jest przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. 5. Zamówienie obejmuje następujące części: a) Część I zamówienia - Dostawa pomocy dydaktycznych: płyty CD i programy komputerowe na potrzeby zajęć z języka angielskiego b) Część II zamówienia - Dostawa pomocy dydaktycznych: płyty CD i programy komputerowe na potrzeby zajęć matematyczno-przyrodniczych c) Część III zamówienia - Dostawa pomocy dydaktycznych: płyty CD i programy komputerowe na potrzeby zajęć wspomagających naukę czytania i pisania d) Część IV zamówienia - Dostawa pomocy dydaktycznych: publikacje na potrzeby zajęć z języka angielskiego e) Część V zamówienia - Dostawa pomocy dydaktycznych: publikacje na potrzeby zajęć matematyczno-przyrodniczych f) Część VI zamówienia - Dostawa pomocy dydaktycznych: publikacje na potrzeby zajęć wspomagających naukę czytania i pisania g) Część VII zamówienia - Dostawa pomocy dydaktycznych: gry i inne pomoce na potrzeby zajęć z języka angielskiego h) Część VIII zamówienia - Dostawa pomocy dydaktycznych: gry i inne pomoce na potrzeby zajęć matematyczno-przyrodniczych i) Część IX zamówienia - Dostawa pomocy dydaktycznych: gry i inne pomoce na potrzeby zajęć wspomagających naukę czytania i pisania 6. Dostawa może obejmować pomoce dydaktyczne lepsze, a przynajmniej równoważne pod każdym względem w stosunku do wskazanych w niniejszej specyfikacji i Przedmiarze zamówienia. 7. Wszystkie elementy wchodzące w skład zamówienia muszą być produktami o wysokiej jakości, fabrycznie nowe, nieużywane, w pełni sprawne i gotowe do użycia, dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych, spełniające wymogi bezpieczeństwa oraz wymogi techniczne i funkcjonalno - użytkowe. 8. Koszt transportu, załadunku i rozładunku przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. 9. Po realizacji zamówienia Wykonawca jest zobowiązany sporządzić protokół i przekazać go Zamawiającemu, w terminie ustalonym na odbiór zamówienia. Protokół odbioru podpisuje upoważniony pracownik Zamawiającego. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu do dokumentów Wykonawcy związanych z realizowanym zamówieniem, w tym dokumentów finansowych. 11. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 12. Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty za pomocą aukcji elektronicznej. 13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 29.11.2010r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) w wysokości do 20% wartości zamówienia.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.19.00.00 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego 48.90.00.00 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe 30.23.43.00 - Płyty kompaktowe (CD) 22.11.00.00 - Drukowane książki 22.11.43.00 - Mapy 37.52.41.00 - Gry edukacyjne 37.52.49.00 - Zestawy do gier 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 30.19.59.20 - Tablice magnetyczne 38.41.20.00 - Termometry 38.51.00.00 - Mikroskopy 39.16.20.00 - Pomoce naukowe 37.44.17.00 - Piłki do ćwiczeń 39.53.20.00 - Maty 37.52.00.00 - Zabawki .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, 2. Nie są wykluczeni z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz ofertowy, podpisany przez Wykonawcę 2. Przedmiar zamówienia, podpisany przez Wykonawcę - Załącznik nr 1 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust 1 ustawy z dnia 29.01.2004 - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 ze zm.)- Załącznik nr 2 4. Parafowany wzór umowy - Załącznik nr 3 5. Zakres prac powierzonych Podwykonawcom - Załącznik nr 4
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.stalowawola.pl/?c=mdPrzetargi-cmPokaz-1203
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Stalowej Woli
pokój nr 9
ul. Wolności 7
37-450 Stalowa Wola.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.03.2012 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta w Stalowej Woli pokój nr 9 ul. Wolności 7 37-450 Stalowa Wola.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane jest na potrzeby projektu pt.: /Piękny Umysł/, w ramach poddziałania 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Zamówienie współfinansowane jest przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z STALOWEJ WOLI
- Opracowanie koncepcji projektowej dla zadania pn.: "Montaż ekranów akustycznych wzdłuż obwodnicy Stalowej Woli i Niska"
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i plastycznych dla Jednostek Gminy Stalowa Wola w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa wyrobów garmażeryjnych gotowych dla Jednostek Gminy Stalowa Wola w 2025 roku
więcej: przetargi w Stalowej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa materiałów zużywalnych w ramach zadania pn. "Gmina Brusy stawia na przedszkolaków"
- Dostawa urządzeń i oprogramowania zwiększających odporność na cyberataki wraz z wdrożeniem w ramach realizacji projektu"Cyberbez-pieczna Gmina Solec-Zdrój"
- "Zakup i dostawa wyposażenia i sprzętu do Oddziałów Przedszkolnych przy Szkole Podstawowej w Czerniejowie"
- Dostawa urządzeń i oprogramowania zwiększających odporność na cyberataki wraz z wdrożeniem w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczna Gmina Komańcza" przetarg III
- Dostawa pomocy naukowych i wyposażenia pracowni rozrodu i inseminacji zwierząt.
- 88.2024 Dostawa, wdrożenie i utrzymanie systemu do kompleksowego zarządzania projektami badań klinicznych wraz z modułem elektronicznej karty obserwacji pacjenta (eCRF)
więcej: Drukowane książki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.