eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OleśnicaDostawa bielizny operacyjnej dla Powiatowego Zespołu Szpitali w Oleśnicy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-04-01

Oleśnica: Dostawa bielizny operacyjnej dla Powiatowego Zespołu Szpitali w Oleśnicy
Numer ogłoszenia: 61156 - 2011; data zamieszczenia: 01.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zespół Szpitali w Oleśnicy , ul. Armii Krajowej 1, 56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie, tel. 071 3143747, faks 071 3143747.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa bielizny operacyjnej dla Powiatowego Zespołu Szpitali w Oleśnicy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa bielizny operacyjnej dla Powiatowego Zespołu Szpitali w Oleśnicy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne pakiety: Pakiet nr 1 - Bielizna operacyjna jałowa i niejałowa Pakiet nr 2 - Ubrania chirurgiczne i zestawy do cięcia cesarskiego.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca ubiegający się o przedmiotowe zamówienie nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz musi spełniać wszystkie warunki określone a art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawca musi złożyć oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ oraz dokumenty wymienione w punkcie 10 a), b).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W ramach warunku dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia, Wykonawca ubiegający się o przedmiotowe zamówienie musi posiadać min. 2 należycie wykonane dostawy bielizny operacyjnej każda o wartości brutto: - min. 124 tys. zł. w przypadku złożenia oferty na asortyment określony w Pakiecie nr 1 - min. 64 tys. zł. w przypadku złożenia oferty na asortyment określony w Pakiecie nr 2 W przypadku złożenia oferty na obie części przez tego samego Wykonawcę wartość każdej wykonanej i wykazanej dostawy bielizny operacyjnej musi być równa lub większa od łącznej wartości podanej wyżej dla poszczególnych pakietów, tj. musi być równa lub większa od wartości 188 tys. zł. brutto. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu oceniane będzie wg kryterium spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca w/w warunki spełnił. Niespełnienie któregoś z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem postanowień art. 26 ust. 3 i 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    a) Deklaracje zgodności CE producenta (dotyczy wszystkich klas wyrobu medycznego) b) zgłoszenia lub wpisy do Rejestru Wyrobów Medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania. Jeżeli oferowany przedmiot zamówienia nie wymaga zgłoszenia lub wpisu do Rejestru Wyrobów Medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania, Wykonawca składa stosowne wyjaśnienie. c) karty danych technicznych producentów włóknin i innych surowców użytych do produkcji wyrobu gotowego potwierdzające parametry oferowanych wyrobów d) karty badań potwierdzające spełnianie wymogów normy odpowiednio: PN-EN 13795 1-3, PN-EN 13795 1-2, 868-5 Na wezwanie Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć próbki oferowanego asortymentu, w celu weryfikacji spełnienia warunków określonych w SIWZ. Zamawiający nie dokona zwrotu próbek wyrobów jednorazowego użytku.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oferta musi również zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a) wypełniony formularz asortymentowo-cenowy (załącznik nr 2 do SIWZ) b) w przypadku reprezentowania Wykonawcy przez pełnomocnika, do oferty musi być załączony oryginał pełnomocnictwa lub jego kopia poświadczona notarialnie c) jeżeli odrębne przepisy nie wymagają wpisu do rejestru, do oferty należy dołączyć dokument, z którego będzie wynikało, że osoba, która podpisała ofertę jest upoważniona do reprezentowania firmy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzsolesnica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zespół Szpitali ul. Armii Krajowej 1 56-400 Oleśnica.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.04.2011 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Zespół Szpitali ul. Armii Krajowej 1 56-400 Oleśnica piętro IV, pokój 9.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 - Bielizna operacyjna jałowa i niejałowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Fartuch operacyjny chirurgiczny, jałowy, jednorazowy, bawełnopodobny, 2-warstwowa włóknina poliestrowo-wiskozowa o gramaturze min. 60g/m2 i dł. 134+/-2cm.Spełniający wymogi normy EN 13795(1-2). Minimalna odporność na penetrację płynu 24cm H2O. Przeznaczony do ochrony chirurga i pacjenta przed drobnoustrojami, z długim rękawem zakończonym poliestrowym, elastycznym mankietem o długości 8cm, kolor niebieski. Na opakowaniu muszą znajdować się 2 samoprzylepne naklejki(metki) z informacjami: indeks wyrobu, LOT, data ważności, identyfikacja wytwórcy rozmiar: XL ilość: 4000 2. serweta operacyjna jałowa, foliowana, jednorazowa, wykonana z 2-warstwowej włókniny polietylenowo-polipropylenowa o gramaturze min. 43g, zabezpieczająca przed przesiąkaniem, antyelektrostatyczna. Spełniająca wymogi normy EN 13795 1-3. Kolor zielony. Na opakowaniu muszą znajdować się 2 samoprzylepne naklejki(metki) z informacjami: indeks wyrobu, LOT, data ważności, identyfikacja wytwórcy. rozmiar: 130x90cm ilość: 600 rozmiar: 75x45cm ilość: 1150 3. serweta operacyjna jałowa, foliowana, jednorazowa, wykonana z 2-warstwowej włókniny polietylenowo-polipropylenowa o gramaturze min. 40g, zabezpieczająca przed przesiąkaniem, z przylepcem, antyelektrostatyczna. Spełniająca wymogi normy EN 13795 1-3. Kolor zielony. Na opakowaniu muszą znajdować się 2 samoprzylepne naklejki(metki) z informacjami: indeks wyrobu, LOT, data ważności, identyfikacja wytwórcy. rozmiar: 40x40cm i otwór 5x5cm z przylepcem ilość: 1200 4. Pokrowiec na nogi pacjenta wykonany z włókniny polipropylenowej o gramaturze min. 35g. Zielony, jałowy. Pakowany po 2 sztuki. rozmiar: 80x120cm ilość: 125 5. Obłożenia pola operacyjnego jałowe, wykonane z włókniny laminowanej trójwarstwowej (włóknina polipropylenowa, folia polipropylenowa, włóknina wiskozowa) o gramaturze min 70g/m2 o drapowanej powierzchni. Spełniające wymogi normy EN 13795(1-3). Poszczególne serwety obłożenia powinny posiadać oznaczenie kierunku rozkładania (system strzałek) oraz miejscem przeznaczenia na polu operacyjnym (system głowa, stopa, dłoń). Zestaw ma być pakowany w torbę foliowo-papierową oraz dodatkowo wewnątrz musi być zawinięte w papier krepowy. Na opakowaniu muszą się znajdować 2 samoprzylepne naklejki (metki) z informacjami: indeks wyrobu, data ważności, identyfikacja wytwórcy, LOT uniwersalne do operacji brzusznych: podkład 240x180cm z przylepcem 1 szt., podkład 150x180cm z przylepcem 1 szt., serweta 90x80cm z przylepcem 2 szt., ręczniki włókninowe 50x40 4 szt. ilość: 850 6. Serweta na stolik MAYO jałowa, wykonana z włókniny laminowanej dwuwarstwowej (folia poliutelanowa, włóknina wiskozowa) o gramaturze 59g/m2 i drapowanej powierzchni. Spełniające wymogi normy EN 13795(1-3).Na opakowaniu muszą znajdować się 2 samoprzylepne naklejki (metki)z informacjami: indeks wyrobu, LOT, data ważności, identyfikacja wytwórcy. rozmiar: 145x75cm ilość: 600 7. Taśma medyczna mocująca z przylepcem, jałowa, wykonana z włókniny foliowanej polipropylenowo-polietylenowej o gramaturze min. 40g rozmiar: 90x10cm ilość: 15 8. Prześcieradło z włókniny polietylenowo-polipropylenowej nieprzemakalnej, jednorazowe, zielone antystatyczne, niejałowe rozmiar: 134x210cm ilość: 1500 9. Podkład z włókniny polietylenowo-polipropylenowej, nieprzemakalnej, jednorazowy, zielony, antystatyczny, niejałowy rozmiar: 90x130cm ilość: 1250 10. Komplet pościeli jednorazowej, duża wytrzymałość na zrywanie, wykonany z włókniny polipropylenowej skład: powłoczka 90x75cm; poszwa 200x150cm; prześcieradło 210x150cm ilość: 600 11. Foliowa osłona przewodów urządzeń medycznych rozmiar: 250cm x 15cm ilość: 370 12. Zestaw do operacji pęcherzyka żółciowego, jałowy z nitką radiacyjną, sterylizowany parą wodną w nadciśnieniu. Wymagana samoprzylepna etykietka z pełną identyfikacją z możliwością wklejenia do dokumentacji szpitalnej, oznakowany kierunek otwierania. Zgodny z normą EN-PN 868-5 skład: 4x20 szt. Kompres 7,5x7,5 17-nitkowy 16-warstwowy z nitką radiacyjną, 10 szt. Tupfer kula 20x20cm 17-nitkowy z nitką radiacyjną, 4 szt. Serweta 45x45cm 4-warstwowa z nitką radiacyjną i tasiemką ilość: 210 13. Pakiet zabiegowy do wyrostka robaczkowego jałowy z nitką radiacyjną sterylizowany parą wodną w nadciśnieniu. Wymagana samoprzylepna etykieta z pełną identyfikacją z możliwością wklejania do dokumentacji szpitalnej. Oznakowany kierunek otwierania. Zgodny z normą EN-PN 868-5 skład: 3x20 szt. Kompres 7,5x7,5 8-warstwowy z nitką z kontrastem RTG, 2 szt. serweta operacyjna 45x45cm z nitką z kontrastem RTG i tasiemką, 15 szt. tupfery fasolki 15x15cm z nitką z kontrastem RTG ilość: 130 14. Zestaw do artroskopii, jałowy, wykonany z włókniny foliowanej wiskozowo-polietylenowej o gramaturze min. 59g/m2 o składzie: 2 serwety 180cmx150cm z wycięciem półokrągłym o promieniu 10cm i przylepcem, 1 pokrowiec na nogę z przylepcem ilość: 30.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 -Zestawy do cięcia cesarskiego i ubrania chirurgiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zestaw do cięcia cesarskiego. Zestaw wykonany z chłonnego wytrzymałego, nieprzemakalnego laminatu o gramaturze min. 63g/m2, min. nieprzemakalności 100cm H2O i wytrzymałość na rozrywanie min. 100Kpa. Serweta główna w części centralnej ma otwór wypełniony folią chirurgiczną o grubości min. 0,025mm. Otwór ten okala worek z usztywnionym brzegiem przechwytującym płyn. Worek ten posiada zawór do podłączenia drenu. Serweta mniejsza stosowana do owinięcia noworodka wykonana z materiału bawełnopodobnego. Serweta na stolik Mayo wykonana z folii PE o min. grubości 60 mikronów oraz warstwy chłonnej włóknina wiskozowa gramatura 27 g/m2 zabezpieczająca całą powierzchnię blatu. Serweta większa stosowana do owinięcia zestawu, która również może służyć jako pokrycie stolika, wykonane na całej powierzchni z mocnego chłonnego laminatu min. dwuwarstwowego o gramaturze min. 63 g/m2. Wyrób spełniający wymogi normy EN-PN 13795 1-3 skład: Serweta 180x300cm z otworem 20x30x20cm Serweta 80x90cm Pokrowiec na stolik Mayo 79x145cm Taśma samoprzylepna 9x49cm Cztery ściereczki chłonne 30x40 cm Serweta owinięcie150x200 cm ilość: 310 2. Ubranie chirurgiczne - bluza wykonane z włókniny bawełnopodobnej typu spunbonded o gramaturze minimalnej 50 g/m2, antystatycznej niepalącej, oddychającej, przeznaczonej do stosowania przez personel medyczny w środowisku bloku operacyjnego. - Bluza - krótki rękaw, pod szyją wyposażona w nap, kieszeń na piersi, dwie kieszenie boczne na dole bluzy - Sposób pakowania umożliwiający indywidualny dobór rozmiaru, oddzielnie pakowana Kolor niebieski w rozmiarach S, M, L, XL ilość: 3200 3. Ubranie chirurgiczne - bluza wykonane z włókniny bawełnopodobnej typu spunbonded o gramaturze minimalnej 50 g/m2, antystatycznej niepalącej, oddychającej, przeznaczonej do stosowania przez personel medyczny w środowisku bloku operacyjnego. - Spodnie - ściągane tasiemką, kieszeń boczna na nogawicy z klapką wyposażoną w nap - Sposób pakowania umożliwiający indywidualny dobór rozmiaru, oddzielnie pakowana Kolor niebieski ilość: 3200.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.