To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-02-21
Izabelin: ZP/U/16/ROŚ/2013 ORGANIZACJA I PROWADZENIE PUNKTU
SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW KOMUNALNYCH NA TERENIE GMINY IZABELIN
Numer ogłoszenia: 61158 - 2014; data zamieszczenia: 21.02.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 450376 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Izabelin, ul. 3. Maja 42, 05-080 Izabelin, woj. mazowieckie, tel. 022 722 89 30, faks 022 722-80-06.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP/U/16/ROŚ/2013 ORGANIZACJA I PROWADZENIE PUNKTU SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW KOMUNALNYCH NA TERENIE GMINY IZABELIN.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i prowadzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (dalej: PSZOK) na terenie gminy Izabelin. 2. Zamawiający nie jest w stanie oszacować, jakie ilości odpadów będą trafiały do PSZOK. Z danych z roku 2012 Zamawiający szacuje, że nie będzie to więcej niż 100 Mg/rok łącznie wszystkich frakcji odpadów przewidzianych do odbioru w PSZOK. 3. Dane dotyczące gminy Izabelin: 1) Liczba miejscowości: 7. 2) Liczba mieszkańców zamieszkujących na terenie gminy: ok. 11 000 osób. 3) Liczba gospodarstw domowych: ok. 3 100. 4. Wymagania szczegółowe: 1) PSZOK musi być zlokalizowany na terenie gminy Izabelin w miejscu gdzie plan miejscowy dopuszcza tego typu działalność. 2) PSZOK zostanie uruchomiony i udostępniony mieszkańcom gminy Izabelin od dnia 02.01.2014 r. 3) Miejsce przyjmowania odpadów powinno być oznakowane w sposób widoczny oraz posiadać tablicę informacyjną na której znajduje się Regulamin PSZOK. 4) PSZOK musi być zlokalizowany przy drodze publicznej. 5) Lokalizacja powinna zapewnić łatwy dojazd dla mieszkańców gminy Izabelin. 6) PSZOK powinien spełniać wymagania obowiązujących przepisów prawa m.in. prawa budowlanego, ochrony środowiska, przepisów BHP i PPOŻ. 7) Teren PSZOK musi być utwardzony, ogrodzony i w zależności od pory roku i godzin otwarcia również oświetlony. 8) Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania w trakcie realizacji umowy aktualnych przepisów prawa, a w szczególności: a) ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. 2013 poz. 21), b) Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 16 czerwca 2009 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy gospodarowaniu odpadami komunalnymi (Dz. U. Nr 104 poz. 868), c) Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (tekst jednolity Dz. U. z 2003 r. Nr 169 poz. 1650 z późn. zm.). 9) Godziny otwarcia: - poniedziałek - piątek: 09:00-18:00 - sobota: 10:00-14:00 10) Rodzaje odpadów, które będą odbierane w PSZOK: -szkło, -papier, -tworzywa sztuczne, -opakowania wielomateriałowe, -metale, -zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, -meble i inne odpady wielkogabarytowe, -opony, -opakowania po rozpuszczalnikach i środkach ochrony roślin, - baterie, -świetlówki, 11) Wykonawca posiada lub będzie posiadał w dniu rozpoczęcia świadczenia przedmiotu umowy aktualne zezwolenia i wymagane prawem decyzje: a) zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania odpadów, b) zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów. 12) Do zadań wykonawcy należy: a) przygotowanie terenu na potrzeby PSZOK, b) zapewnienie pojemnika na opakowania po rozpuszczalnikach i środkach ochrony roślin, pojemnika na akumulatory oraz pojemnika na opony. Pozostałe kontenery zapewnione są przez firmę wykonującą na terenie gminy Izabelin usługę polegającą na odbiorze i utylizacji odpadów komunalnych, c) zapewnienie minimum 3 osób do obsługi PSZOK w godzinach otwarcia. 13) Wykonawca zapewnia obsługę PSZOK poprzez: a) przyjmowanie odpadów od mieszkańców, b) kontrola kompletności przywożonego zużytego sprzętu AGD, c) weryfikowanie, czy osoby przywożące odpady są uprawnione do korzystania z PSZOK (uprawnienie takie przysługuje wyłącznie mieszkańcom gminy Izabelin), d) pomoc mieszkańcom w rozładunku odpadów gabarytowych, e) zgłaszanie do MPO konieczności wymiany kontenera, f) prowadzenie ewidencji zapełnionych kontenerów, g) utrzymanie porządku na terenie PSZOK, h) przekazanie, na własny koszt, do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych innych odpadów komunalnych, które trafiły na teren PSZOK, pomimo zapewniania kontroli..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 50.51.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"TOBŁYSK" s.c. WYWÓZ NIECZYSTOŚCI KRYSTYNA NOWIK, DARIUSZ KOWALIK
jakie przetargi wygrała firma
"TOBŁYSK" s.c. WYWÓZ NIECZYSTOŚCI KRYSTYNA NOWIK, DARIUSZ KOWALIK
- TOBŁYSK S.C. WYWÓZ NIECZYSTOŚCI Tadeusz i Krystyna Nowik, Dariusz Kowalik, ul. Sadowa 28, 05-080 Hornówek, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 159600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 250920,00
Oferta z najniższą ceną: 250920,00 / Oferta z najwyższą ceną: 250920,00
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wywóz odpadów komunalnych wraz z dzierżawą pojemników na odpady pozostałe po segregacji oraz odpady segregowane z części służbowej Placówki Straży Granicznej w Czarnej Górnej.
- Wywóz odpadów komunalnych z części służbowej Placówki Straży Granicznej w Horyńcu - Zdroju.
- Utrzymanie czystości na terenie miasta Kalisza w rejonie I i III.
- "Przegląd i konserwacja wraz z obsługą awaryjną urządzeń i instalacji w budynkach przy ul. 3 Maja 16 w Augustowie"
- Remont instalacji parowej oraz spływu kondensatu dla remontu kuchni w budynku nr 94 w kompleksie wojskowym przy ul. Dworcowej 6A w Grupie gm. Dragacz- 25/2025
- Świadczenie usług polegających na wywozie nieczystości ciekłych ze zbiorników bezodpływowych z zasobu Zarządu Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. w podziale na II części
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.