eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tomaszów MazowieckiWykonanie zadań w Projekcie "Współpraca szkoły z uczelnią- branża elektroenergetyczna - technik elektryk grupa I, technik urządzeń i systemów energetyki odnawialnej grupa II" realizowanym przez Zespół Szkół Ponadpodstawowych nr 1 im. Tadeusza Kościuszki w Tomaszowie Mazowieckim we współpracy z Politechniką Łódzką współfinansowanym ze środków Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-11-17



Ogłoszenie nr 611646-N-2020 z dnia 2020-11-17 r.

Zespół Szkół Ponadpodstawowych Nr 1 im. Tadeusza Kościuszki w Tomaszowie Mazowieckim: Wykonanie zadań w Projekcie "Współpraca szkoły z uczelnią- branża elektroenergetyczna - technik elektryk grupa I, technik urządzeń i systemów energetyki odnawialnej grupa II" realizowanym przez Zespół Szkół Ponadpodstawowych nr 1 im. Tadeusza Kościuszki w Tomaszowie Mazowieckim we współpracy z Politechniką Łódzką współfinansowanym ze środków Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
Projekt "Współpraca szkoły z uczelnią- branża elektroenergetyczna - technik elektryk grupa I, technik urządzeń i systemów energetyki odnawialnej grupa II" realizowanym przez Zespół Szkół Ponadpodstawowych nr 1 im. Tadeusza Kościuszki w Tomaszowie Mazowieckim we współpracy z Politechniką Łódzką współfinansowanym ze środków Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój.

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Tak


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Podmiot
Politechnika Łódzka ul. Stefana Żeromskiego 116, 90-924 Łódź, Starostwo Powiatowe w Tomaszowie Mazowieckim, ul. Św.Antoniego 41, 97-200 Tomaszów Mazowiecki - w imieniu Starostwa zadania w projekcie realizuje na podstawie udzielonego pełnomocnictwa Zespół Szkół

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Tak

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ponadpodstawowych Nr 1 im. Tadeusza Kościuszki w Tomaszowie Mazowieckim, krajowy numer identyfikacyjny ---00000000000, ul. Św. Antoniego   29 , 97-200  Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 44 724 55 15 , , e-mail zsp1.sekretariat@onet.eu, , faks 44 724 24 75.
Adres strony internetowej (URL): https://nbip.pl/zsp1/?id=34
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
https://nbip.pl/zsp1/?id=34


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
https://nbip.pl/zsp1/?id=34


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferte nalezy złozyć za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Adres:
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 im. T.Kościuszki ul. Św. Antoniego 29 97-200 Tomaszów Maz. Sekretariat


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie zadań w Projekcie "Współpraca szkoły z uczelnią- branża elektroenergetyczna - technik elektryk grupa I, technik urządzeń i systemów energetyki odnawialnej grupa II" realizowanym przez Zespół Szkół Ponadpodstawowych nr 1 im. Tadeusza Kościuszki w Tomaszowie Mazowieckim we współpracy z Politechniką Łódzką współfinansowanym ze środków Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój.
Numer referencyjny: ZSP1.2710.ZP04.2020/PŁ1004
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Wykonanie zadań w Projekcie "Współpraca szkoły z uczelnią- branża elektroenergetyczna - technik elektryk grupa I, technik urządzeń i systemów energetyki odnawialnej grupa II" realizowanym przez Zespół Szkół Ponadpodstawowych nr 1 im. Tadeusza Kościuszki w Tomaszowie Mazowieckim we współpracy z Politechniką Łódzką współfinansowanym ze środków Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Zamówienie składa się z trzech oddzielnych zadań: Zadanie nr 1: Opracowanie organizacji zajęć dla uczniów z wykorzystaniem bazy dydaktycznej szkół prowadzących kształcenie zawodowe lub szkół wyższych Do wykonania przedmiotu zamówienia Zamawiający wybierze w każdym zawodzie po 2 Wykonawców tworzących 2 dwuosobowe zespoły autorów. Każdy Wykonawca przeznaczy na wykonanie zadania 150 godzin, w tym 75 godzin w 2020 r. i 75 godzin w 2021 r. W zakresie obowiązków Wykonawcy będzie opracowanie w zespole dwuosobowym we współpracy z przedstawicielem Partnera - Politechniki Łódzkiej organizacji zajęć dla uczniów w zawodach technik elektryk/technik urządzeń i systemów energetyki odnawialnej z uwzględnieniem realizacji zajęć realizowanych na uczelni wyższej i w szkole. Szczegółowa formuła organizacji ma wynikać z opracowanego programu nauczania, który Zamawiający dostarczy Wykonawcy. Organizacja zajęć ma uwzględniać: - nazwę zawodu, - nazwę zajęć, - termin realizacji, - liczbę godzin z podziałem na zajęcia odbywające się w szkole i na uczelni wyższej, - cele zajęć, - materiał nauczania, - sposób realizacji, metody i formy zajęć na uczelni (wykłady, laboratoria, konferencje, prezentacje, spotkania, webinaria) oraz w szkole, - metody i formy pracy z uczniem, - zasady opieki nad uczniami podczas zajęć na uczelni, - sposoby oceniania uczniów, - miejsce realizacji, - wyposażenie niezbędne do realizacji zajęć, - osoby prowadzące zajęcia, - ewaluację. Autor jest zobowiązany do zapewnienia zgodności opracowanej organizacji zajęć z programem nauczania dostarczonym przez Zamawiającego. Zadanie 2 Opracowanie propozycji działań mających na celu zapoznawanie uczniów i nauczycieli kształcenia zawodowego z nowymi technikami/technologiami stosowanymi w zawodach technik elektryk i technik urządzeń i systemów energetyki odnawialnej. Do wykonania przedmiotu zamówienia Zamawiający wybierze po 2 Wykonawców w każdym zawodzie tworzących 2 dwuosobowe zespoły autorów. Każdy Wykonawca przeznaczy na wykonanie zadania 175 godzin, w tym 75 godzin w 2020 r. i 100 godzin w 2021 r. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie w szczególności opracowanie w zespole dwuosobowym propozycji działań mających na celu zapoznanie uczniów i nauczycieli kształcenia zawodowego z nowymi technikami i technologiami z uwzględnieniem: - opisu rodzajów przykładowych nowych technik i technologii, - sposobów włączania nowych technik i technologii w proces kształcenia, - stosowania nowych technologii z uwzględnieniem wzroku słuchu, dotyku. Opracowanie ma mieć zwartą formę zgodną ze schematem: nazwa działania, zakres działania, adresaci działania, miejsce i okres realizacji, rodzaj zajęć praktycznych z zastosowaniem innowacyjnych programów komputerowych i tablic interaktywnych w procesie dydaktycznym, osoby prowadzące zajęcia. Zadanie 3. Opracowanie formy doskonalenia nauczycieli kształcenia zawodowego w zawodach technik elektryk i technik urządzeń i systemów energetyki odnawialnej. Do wykonania przedmiotu zamówienia Zamawiający wybierze w każdym zawodzie po 2 Wykonawców tworzących 2 dwuosobowe zespoły autorów. Każdy Wykonawca przeznaczy na wykonanie zadania 50 godzin Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie w szczególności opracowanie w zespole dwuosobowym form doskonalenia nauczycieli przy udziale kadry szkoły wyższej, z uwzględnieniem zasobów technicznych uczelni w odniesieniu do zawodu w wymiarze 50 godzin wg następującego schematu: - nazwa formy doskonalenia, - tematyka, - liczba godzin, - miejsce i okres realizacji, - osoby odpowiedzialne. Opracowanie ma być poprzedzone diagnozą potrzeb w zakresie form doskonalenia i sporządzone zgodnie z programem dostarczonym przez Wykonawcę. Opracowanie ma mieć zwartą formę.

II.5) Główny kod CPV: 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 2. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada wiedzę, kwalifikacje i doświadczenie w podanym poniżej zakresie: Zadanie nr 1: 1) wykształcenie wyższe magisterskie lub wykształcenie kierunkowe (w danym zawodzie lub pokrewnym); 2) Doświadczenie w organizacji kształcenia w szkołach publicznych (w okresie ostatnich 2 lat organizacja kształcenia w minimum 1 szkole publicznej); 3) Doświadczenie zawodowe w zawodzie którego dotyczy zamówienie oraz wiedza praktyczna i znajomość zagadnień z grupy branżowej elektroenergetycznej (m.in. znajomość podstaw programowych w danym zawodzie, znajomość standardów wymagań dla zawodów z branży elektroenergetycznej, wiedza na temat specjalizacji w zawodzie którego dotyczy zamówienie) 4) Minimum 2 letnie doświadczenie na stanowisku nauczyciela kształcenia zawodowego w zawodzie wchodzącym w skład grupy branżowej elektroenergetycznej lub jej części; 5) Doświadczenie we współpracy z organizacją branżową lub pracodawcą właściwym dla zawodu którego dotyczy zamówienie; 6) Znajomość funkcjonowania kształcenia zawodowego oraz rynku pracy; 7) Znajomość przepisów prawa oświatowego, w tym w szczególności w zakresie kształcenia zawodowego, oraz dotyczących podstawy programowej kształcenia w zawodach oraz ramowych planów nauczania w szkołach publicznych danego typu. Zadanie nr 2: 1) Wykształcenie wyższe magisterskie lub wykształcenie kierunkowe (w danym zawodzie lub pokrewnym); 2) Doświadczenie w opracowaniu propozycji działań mających na celu zapoznawanie uczniów i nauczycieli kształcenia zawodowego z nowymi technikami/technologiami stosowanymi w zawodzie, którego dotyczy zamówienie ( w okresie ostatnich 2 lat opracowanie minimum 1 propozycji); 3) Doświadczenie zawodowe w zawodzie, którego dotyczy zamówienie oraz wiedza praktyczna i znajomość zagadnień z grupy branżowej - elektroenergetycznej w szczególności wiedza na temat najnowszych osiągnięć technicznych i technologicznych wykorzystywanych w szkolnictwie wyższym w odniesieniu do zawodu/grupy branżowej którego dotyczy zamówienie 4) (ponadto m.in. znajomość podstaw programowych w zawodach technik elektryk/technik urządzeń i systemów energetyki, znajomość standardów wymagań dla zawodów z branży elektroenergetycznej, wiedza na temat specjalizacji w zawodach technik elektryk/technik urządzeń i systemów energetyki odnawialnej); 5) Doświadczenie we współpracy z publiczną lub niepubliczną szkołą z uprawnieniami szkoły publicznej prowadzącą kształcenie w zawodach ujętych w klasyfikacji zawodów szkolnictwa zawodowego lub publiczną/niepubliczną uczelnią prowadzącą kształcenie na kierunkach studiów o profilu praktycznym odpowiadającym zawodom w klasyfikacji zawodów szkolnictwa zawodowego; 6) Doświadczenie we współpracy z organizacją branżową lub pracodawcą właściwym dla zawodu technik elektryk/technik urządzeń i systemów energetyki odnawialnej; 7) Minimum 2 letnie doświadczenie w pracy naukowo-dydaktycznej na uczelni prowadzącej kształcenie na kierunkach studiów o profilu praktycznym odpowiadającym zawodom z grupy branżowej elektroenergetycznej lub jej części; 8) Znajomość funkcjonowania kształcenia zawodowego oraz rynku pracy; 9) Znajomość przepisów prawa oświatowego, w tym w szczególności w zakresie kształcenia zawodowego, oraz dotyczących podstawy programowej kształcenia w zawodach oraz ramowych planów nauczania w szkołach publicznych danego typu. Zadanie nr 3: 1) Wykształcenie wyższe magisterskie lub wykształcenie kierunkowe (w danym zawodzie lub pokrewnym); 2) Doświadczenie w opracowywaniu form doskonalenia nauczycieli kształcenia zawodowego w zawodzie (w okresie ostatnich 2 lat opracowanie przykładowych form doskonalenia nauczycieli kształcenia zawodowego w minimum 1 zawodzie); 3) Doświadczenie zawodowe w zawodzie, którego dotyczy zamówienie oraz wiedza praktyczna i znajomość zagadnień z grupy branżowej elektroenergetycznej, w szczególności znajomość możliwych form doskonalenia nauczycieli ( ponadto m.in. znajomość podstaw programowych w zawodzie technik elektryk/technik urządzeń i systemów energetyki odnawialnej, znajomość standardów wymagań dla zawodów z branży elektroenergetycznej, wiedza na temat specjalizacji w zawodzie technik elektryk/technik urządzeń i systemów energetyki odnawialnej) 4) Doświadczenie we współpracy z organizacją branżową lub pracodawcą właściwym dla zawodu technik elektryk/technik urządzeń i systemów energetyki odnawialnej; 5) Doświadczenie w zakresie kształcenia zawodowego lub rynku pracy; 6) Minimum 2 letnie doświadczenie w pracy w zakresie doskonalenia nauczycieli kształcenia zawodowego; 7) Znajomość przepisów prawa oświatowego, w tym w szczególności w zakresie kształcenia zawodowego, klasyfikacji zawodów szkolnictwa zawodowego oraz przepisów określających możliwe formy doskonalenia nauczycieli, tj. rozporządzenia w sprawie placówek doskonalenia oraz Wytycznych Ministra Rozwoju i finansów w zakresie realizacji przedsięwzięć z udziałem środków Europejskiego Funduszu Społecznego w obszarze edukacji na lata 2014-2020.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Tak

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Uwaga! 3) Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert przekazuje Zamawiającemu (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena brutto40,00
Dodatkowe doświadczenie zawodowe - pożądane55,00
Niepełnosprawność5,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zleceniodawca przewiduje następujące przypadki zmiany umowy: 3. w przypadku gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji Pośredniczącej i Zarządzającej, możliwa jest zmiana umowy w zakresie dostosowania jej brzmienia i warunków do zmian wynikających z wytycznych lub zaleceń; 4. w przypadku wystąpienia "siły wyższej". "Siła wyższa" oznacza wydarzenie zewnętrzne, nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, którego skutkom nie można zapobiec, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu, w takim przypadku zmianie może ulec, termin i zakres umowy oraz wynagrodzenie Zleceniobiorcy w stopniu uzasadnionym siłą wyższą; za siłę wyższą Strony nie rozumieją okoliczności wywołanych epidemią SARS-COV-2 , z zastrzeżeniem, że Zleceniodawca nie naliczy Zleceniobiorcy kary umownej za nieobecność na spotkaniu realizowanym w formie stacjonarnej, jeśli nieobecność ta będzie wynikała z objęcia Zleceniobiorcy kwarantanną, co zostanie potwierdzone odpowiednim orzeczeniem organów sanitarno-epidemiologicznych; 5. w przypadku zmiany stanu prawnego, który będzie wpływał na realizację przedmiotu umowy, do umowy mogą zostać wprowadzone zmiany dostosowujące umowę do zmienionych przepisów prawa powszechnie obowiązującego; 6. niezbędna jest zmiana sposobu wykonania przedmiotu umowy, o ile zmiana taka jest konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy; 7. zmiana terminu realizacji umowy w przypadku, gdy zaistnieje przerwa/zawieszenie w realizacji Zamówienia z przyczyn niezależnych od Zleceniobiorcy lub Zleceniodawcy, lub w przypadku zajścia okoliczności, które nie były znane w momencie wszczęcia postępowania i których nie można było przewidzieć w trakcie realizacji umowy; Zmiana nie może powodować zwiększenia wynagrodzenia określonego w § 7 ust. 1 umowy. 8. w przypadku konieczności zmiany terminu realizacji umowy w szczególności spowodowanej przedłużającym się czasem trwania procedury przetargowej, lub z innych uzasadnionych przyczyn wskazanych przez Zleceniodawcę m.in. modyfikacja wniosku o dofinansowanie projektu. Zmiana umowy z powodów, o których mowa w zdaniu poprzednim możliwa jest pod warunkiem poinformowania Zleceniobiorcy przez Zleceniodawcę o konieczności wprowadzenia zmiany wraz z podaniem przyczyn żądanej zmiany.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-11-25, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Zadanie nr 1: Opracowanie organizacji zajęć dla uczniów z wykorzystaniem bazy dydaktycznej szkół prowadzących kształcenie zawodowe lub szkół wyższych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opracowanie organizacji zajęć dla uczniów z wykorzystaniem bazy dydaktycznej szkół prowadzących kształcenie zawodowe lub szkół wyższych Do wykonania przedmiotu zamówienia Zamawiający wybierze w każdym zawodzie po 2 Wykonawców tworzących 2 dwuosobowe zespoły autorów. Każdy Wykonawca przeznaczy na wykonanie zadania 150 godzin, w tym 75 godzin w 2020 r. i 75 godzin w 2021 r. W zakresie obowiązków Wykonawcy będzie opracowanie w zespole dwuosobowym we współpracy z przedstawicielem Partnera - Politechniki Łódzkiej organizacji zajęć dla uczniów w zawodach technik elektryk/technik urządzeń i systemów energetyki odnawialnej z uwzględnieniem realizacji zajęć realizowanych na uczelni wyższej i w szkole. Szczegółowa formuła organizacji ma wynikać z opracowanego programu nauczania, który Zamawiający dostarczy Wykonawcy. Organizacja zajęć ma uwzględniać: - nazwę zawodu, - nazwę zajęć, - termin realizacji, - liczbę godzin z podziałem na zajęcia odbywające się w szkole i na uczelni wyższej, - cele zajęć, - materiał nauczania, - sposób realizacji, metody i formy zajęć na uczelni (wykłady, laboratoria, konferencje, prezentacje, spotkania, webinaria) oraz w szkole, - metody i formy pracy z uczniem, - zasady opieki nad uczniami podczas zajęć na uczelni, - sposoby oceniania uczniów, - miejsce realizacji, - wyposażenie niezbędne do realizacji zajęć, - osoby prowadzące zajęcia, - ewaluację. Autor jest zobowiązany do zapewnienia zgodności opracowanej organizacji zajęć z programem nauczania dostarczonym przez Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena brutto40,00
Dodatkowe doświadczenie zawodowe - pożądane55,00
Niepełnosprawność5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Zadanie 2 Opracowanie propozycji działań mających na celu zapoznawanie uczniów i nauczycieli kształcenia zawodowego z nowymi technikami/technologiami stosowanymi w zawodach technik elektryk i technik urządzeń i systemów energetyki odnawialnej.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Do wykonania przedmiotu zamówienia Zamawiający wybierze po 2 Wykonawców w każdym zawodzie tworzących 2 dwuosobowe zespoły autorów. Każdy Wykonawca przeznaczy na wykonanie zadania 175 godzin, w tym 75 godzin w 2020 r. i 100 godzin w 2021 r. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie w szczególności opracowanie w zespole dwuosobowym propozycji działań mających na celu zapoznanie uczniów i nauczycieli kształcenia zawodowego z nowymi technikami i technologiami z uwzględnieniem: - opisu rodzajów przykładowych nowych technik i technologii, - sposobów włączania nowych technik i technologii w proces kształcenia, - stosowania nowych technologii z uwzględnieniem wzroku słuchu, dotyku. Opracowanie ma mieć zwartą formę zgodną ze schematem: nazwa działania, zakres działania, adresaci działania, miejsce i okres realizacji, rodzaj zajęć praktycznych z zastosowaniem innowacyjnych programów komputerowych i tablic interaktywnych w procesie dydaktycznym, osoby prowadzące zajęcia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-02-20
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena brutto40,00
Dodatkowe doświadczenie zawodowe - pożądane55,00
Niepełnosprawność5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3Nazwa: Opracowanie formy doskonalenia nauczycieli kształcenia zawodowego w zawodach technik elektryk i technik urządzeń i systemów energetyki odnawialnej.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opracowanie formy doskonalenia nauczycieli kształcenia zawodowego w zawodach technik elektryk i technik urządzeń i systemów energetyki odnawialnej. Do wykonania przedmiotu zamówienia Zamawiający wybierze w każdym zawodzie po 2 Wykonawców tworzących 2 dwuosobowe zespoły autorów. Każdy Wykonawca przeznaczy na wykonanie zadania 50 godzin Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie w szczególności opracowanie w zespole dwuosobowym form doskonalenia nauczycieli przy udziale kadry szkoły wyższej, z uwzględnieniem zasobów technicznych uczelni w odniesieniu do zawodu w wymiarze 50 godzin wg następującego schematu: - nazwa formy doskonalenia, - tematyka, - liczba godzin, - miejsce i okres realizacji, - osoby odpowiedzialne. Opracowanie ma być poprzedzone diagnozą potrzeb w zakresie form doskonalenia i sporządzone zgodnie z programem dostarczonym przez Wykonawcę. Opracowanie ma mieć zwartą formę.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-12-22
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena brutto40,00
Dodatkowe doświadczenie zawodowe - pożądane55,00
Niepełnosprawność5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.