To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-03-21
Ostrów Wielkopolski: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie parkingu w ramach zadania inwestycyjnego pn. Rozbudowa parkingu przy Szkole Podstawowej nr 9 w Ostrowie Wielkopolskim
Numer ogłoszenia: 61165 - 2014; data zamieszczenia: 21.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 33514 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski, Aleja Powstańców Wielkopolskich 18, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 062 5822400, 7366241, faks 062 5918206.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie parkingu w ramach zadania inwestycyjnego pn. Rozbudowa parkingu przy Szkole Podstawowej nr 9 w Ostrowie Wielkopolskim.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie parkingu w ramach zadania inwestycyjnego pn. Rozbudowa parkingu przy Szkole Podstawowej nr 9 w Ostrowie Wielkopolskim. I. Miejsce wykonywania robót: ul. Asnyka 26 w Ostrowie Wielkopolskim. II. Zamówienie obejmuje: 1. Roboty pomiarowe. 2. Rozbiórkę istniejących nawierzchni z trylinki, betonu asfaltowego wraz z podbudową, krawężników - z transportem gruzu na odległość do 5 km i utylizacją. 3. Roboty ziemne z zagęszczeniem koryta gruntowego. 4. Wykonanie nawierzchni placu przed wejściem do szkoły oraz parkingu z szarej kostki betonowej gr. 8 cm (linie wydzielające stanowiska w kolorze czerwonym) na podsypce cementowo-piaskowej, warstwie podbudowy gr. 15 cm z kruszywa łamanego o uziarnieniu 0/31,5mm, warstwie wzmacniającej podłoże gr. 25cm z gruntu stabilizowanego cementem C3/4. 5. Wykonanie ścieku z dwóch rzędów kostki betonowej gr. 8cm posadowionego na ławie betonowej C12/15. 6. Wykonanie odwodnienia nawierzchni placu poprzez studzienki ściekowe o śr. fi500mm z osadnikiem bez syfonu i włazem, z włączeniem do istniejącej studni kanalizacji deszczowej rurą PCV fi200 mm. 7. Wykonanie chodnika z czerwonej kostki betonowej gr. 6cm na podsypce cementowo-piaskowej oraz warstwie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem Rm=2,5MPa gr. 10 cm. 8. Montaż krawężników betonowych o wym.15x30 oraz oporników o wym. 12x25 posadowionych na ławie betonowej. 9. Montaż obrzeży o wym. 8x30 na podsypce cementowo-piaskowej. 10. Wykonanie instalacji oświetlenia parkingu wraz z montażem ledowych, parkowych latarń oświetleniowych. 11. Wykonanie instalacji zasilającej wraz z montażem szlabanu i aluminiowych kolumn z dzwonkiem. 12. Roboty wykończeniowe: plantowanie, humusowanie skarp z obsianiem, regulacje wysokościowe. 13. Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. III. Informacje dodatkowe: 1. Rozbudowa parkingu przy Szkole Podstawowej nr 9 jest częścią dokumentacji projektowej pn. Modernizacja wejścia głównego do Szkoły Podstawowej nr 9 wraz z parkingiem. Wykonanie modernizacji wejścia głównego do szkoły nie wchodzi w zakres przedmiotowego postępowania. 2. Zakres robót elektrycznych, który podlega wycenie dotyczy wykonania instalacji elektrycznej oświetlenia parkingu wraz z montażem lamp oraz montażu szlabanu np. typu Came G4000. 3. Szlaban należy wycenić zgodnie z poniższą specyfikacją: a) szlaban przeznaczony do intensywnej pracy przy częstych wjazdach i wyjazdach, b) krótki czas otwarcia: 2-6 sekund, c) wyposażenie podstawowe: szlaban, ramię płaskie dł. do 4,0m, nalepki odblaskowe, karta radiowa, 12 pilotów, d) wyposażenie dodatkowe: akumulator do awaryjnego zasilania, wykrywanie przeszkód fotokomórką. 4. Dodatkowo należy wycenić montaż bezprzewodowego dzwonka do powiadamiania o konieczności użycia szlabanu np. przez osoby niepełnosprawne + dwie kolumny aluminiowe z przyciskiem dzwonkowym. IV. Przedmiot zamówienia opisują następujące dokumenty: 1. projekt architektoniczno-budowlany - branża drogowa - załącznik nr 9, 2. projekt architektoniczno-budowlany - branża elektryczna - załącznik nr 10, 3. projekt architektoniczno-budowlany - branża architektura i konstrukcja - załącznik nr 11, 4. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - branża drogowa - załącznik nr 12, 5. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - branża elektryczna - załącznik nr 13, 6. przedmiar robót drogowych - załącznik nr 14, 7. przedmiar robót elektrycznych - załącznik nr 15, 8. dokumenty formalno-prawne - załącznik nr 16. V. Inne wymagania: 1. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wady fizyczne przedmiotu umowy z tytułu rękojmi w okresie 3 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. 2. Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot umowy na okres 3 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. 3. Materiały rozbiórkowe należy utylizować w sposób przewidziany w Ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2013 r. poz. 21 ze zmianami), a koszty będą kosztami Wykonawcy. 4. Wykonawca jest zobowiązany prowadzić księgę obmiaru. 5. Wykonawca na własny koszt zorganizuje i będzie utrzymywał zaplecze budowy. Wykonawca wykona we własnym zakresie tymczasowe instalacje zasilania w energię elektryczną i wodę dla celów prowadzenia robót budowlanych, zabuduje na nich liczniki i będzie pokrywał zamawiającemu (inwestorowi) koszt wynikający ze zużycia tych mediów. 6. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie prowadzić dokumentację budowy oraz po jej ukończeniu sporządzić dokumentację powykonawczą. Dokumentacja ta zostanie protokolarnie przekazana inwestorowi najpóźniej w dniu zgłoszenia gotowości obiektu do odbioru końcowego. W ramach dokumentacji powykonawczej Wykonawca dostarczy Zamawiającemu wszystkie dokumenty wymagane do uzyskania przez Zamawiającego decyzji pozwolenia na użytkowanie. 7. Koszty związane z wykonaniem ww. dokumentacji poniesie Wykonawca, i uwzględni je w cenie oferty. 8. Na dzień odbioru końcowego wymagane jest oświadczenie o złożeniu dokumentacji inwentaryzacyjnej potwierdzone przez Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej. UWAGA. Jeżeli w załącznikach do niniejszej SIWZ zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, należy je traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, zgodnie z art. 30 ust. 5 Pzp, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.03.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWNICTWA OGÓLNEGO" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWNICTWA OGÓLNEGO" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Budownictwa Ogólnego Sp. z o.o, ul. Staroprzygodzka 117, 63-400 Ostrów Wielkopolski, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 248331,66 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 170423,26
Oferta z najniższą ceną: 170423,26 / Oferta z najwyższą ceną: 195561,98
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- Dostawy mięsa, produktów mięsnych oraz ryb.
- Dostawy artykułów mleczarskich i tłuszczy roślinnych.
- Dostawy różnych produktów spożywczych.
- Dostawy warzyw i owoców
- Ochrona osób i mienia w Muzeum w Lewkowie Zespole Pałacowo-Parkowym wraz z obsługą systemów monitoringu i ochroną podczas imprez plenerowych
- "Świadczenie usług cateringowych w roku 2025".
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa utwardzonych alejek na cmentarzach w Suszu
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
- Rozbudowa systemu wentylacji i klimatyzacji Ambulatorium Chemioterapii
- "Przebudowa odcinka drogi powiatowej Nr 1266R Biedaczów - Grodzisko Górne od km 0+092 do 1+419 w miejscowości Gwizdów"
- Wykonywanie usług elektrycznych na nieruchomościach zarządzanych przez ZGM - Pabianice
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.