eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaŚwiadczenie usług w zakresie druku, oprawy introligatorskiej i dostawy do siedziby Zamawiającego publikacji naukowych Polskiej Akademii Nauk

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-03-17

Warszawa: Świadczenie usług w zakresie druku, oprawy introligatorskiej i dostawy do siedziby Zamawiającego publikacji naukowych Polskiej Akademii Nauk
Numer ogłoszenia: 61190 - 2016; data zamieszczenia: 17.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Polska Akademia Nauk , pl. Defilad 1, 00-901 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 182 62 32, faks 22 182 70 58.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Polska Akademia Nauk.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie druku, oprawy introligatorskiej i dostawy do siedziby Zamawiającego publikacji naukowych Polskiej Akademii Nauk.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne świadczenie usług w zakresie druku, oprawy introligatorskiej i dostawy do siedziby Zamawiającego publikacji naukowych Polskiej Akademii Nauk (opatrzonych numerem ISSN lub numerem ISBN) zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ. Zamawiający od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2016 r. będzie sukcesywnie przekazywał do druku kolejne publikacje naukowe PAN wymienione w załączniku nr 9 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji ze Zlecenia do druku i oprawy introligatorskiej do 35% łącznej wielkości zamówienia. 3.Na podstawie art. 29 ust. 4 pkt 4 ustawy, Zamawiający wymaga, aby wśród osób uczestniczących w realizacji zamówienia (w rozumieniu opisanym w Rozdziale XIV ust. 2 pkt 3 siwz), wymienionych w wykazie, o którym mowa w Rozdziale VII ust. 1 pkt 3), co najmniej jedna osoba była zatrudniona przez Wykonawcę lub podwykonawcę w oparciu o umowę o pracę na pełen etat. Jednocześnie, Zamawiający informuje, że będzie oceniał oferty wykonawców, zgodnie z kryterium oceny ofert opisanym w Rozdziale XIV ust. 2 pkt 3), za zadeklarowanie wyższego niż ww. minimalny (tj. 1 osoba) próg zatrudnienia osób, które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia na podstawie umowy o pracę na pełen etat..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy w wysokości do 40% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.10.00 - Drukarskie usługi wykańczalnicze 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana w oparciu o przedłożone przez Wykonawców oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VII, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w celu potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca zobowiązany jest wykazać, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie wykonał, co najmniej 5 usług odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia. Przez usługi odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia należy rozumieć usługi obejmujące: druk, oprawę introligatorską i dostawę publikacji o łącznej wartości minimum 200.000,00 zł (słownie: dwustu tysięcy złotych) brutto, z których każda zawierała druk, oprawę introligatorską i dostawę publikacji o objętości co najmniej 100 stron (wymóg nie dotyczy oprawy broszurowej szytej), z materiałem ilustracyjnym i graficznym, w oprawie klejonej broszurowej, w tym przynajmniej jedna w oprawie broszurowej szytej, jedna w oprawie zeszytowej, okładki Pantone lub CMYK .Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana w oparciu o przedłożone przez Wykonawców dokumenty i oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VII, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana w oparciu o przedłożone przez Wykonawców oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VII, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. minimum czterema osobami, które posiadają co najmniej trzyletnie doświadczenie w zakresie druku i oprawy introligatorskiej publikacji.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana w oparciu o przedłożone przez Wykonawców dokumenty i oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VII, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana w oparciu o przedłożone przez Wykonawców oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VII, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 65
  • 2 - Jakość - 25
  • 3 - Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Istotne zmiany niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej, w postaci aneksu, pod rygorem nieważności. 2.Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej Umowy w szczególności w zakresie: a)zmiany osób wykonujących czynności objęte zamówieniem wyznaczone przez Wykonawcę, pod warunkiem posiadania przez nowe osoby kompetencji określonych w SIWZ w Rozdziale VI ust. 1 pkt 3 tj.: -osoba, która posiada co najmniej trzyletnie doświadczenie w zakresie druku i oprawy introligatorskiej publikacji; pod warunkiem przedstawienia Zamawiającemu przez Wykonawcę informacji o proponowanej zmianie wraz z wyjaśnieniem przyczyn proponowanej zmiany lub na skutek żądania Zamawiającego, jeżeli uzna, że osoby odpowiedzialne za współpracę z Zamawiającym nie wykonują obowiązków wynikających z umowy; b)wynikającym ze zmiany przepisów prawa, które będą miały wpływ na realizację Umowy. 3.Z inicjatywą zmian wskazanych w ust. 2 mogą wystąpić obie Strony Umowy pod warunkiem przedstawienia pisemnej informacji o proponowanej zmianie wraz z wyjaśnieniem przyczyn proponowanej zmiany.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Polska Akademia Nauk, Plac Defilad 1, 00-901 Warszawa, PKiN, Zespół Zamówień Publicznych (piętro25, pok. Nr 2516).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.03.2016 godzina 10:00, miejsce: Polska Akademia Nauk, Plac Defilad 1, 00-901 Warszawa, PKiN, Zespół Zamówień Publicznych (piętro25, pok. Nr 2516),.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do swojej oferty próbkę. Próbka stanowić będzie treść oferty, a jej niezałączenie skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy. Wymaga się, aby próbka zawierała elementy określone w opisie przedmiotu zamówienia. Próbkę uzna się za zgodną z treścią SIWZ, jeżeli będzie można w niej pozytywnie ocenić minimum pięć punktów (opisanych w Rozdziale XIV ust. 2 pkt 2) SIWZ - w tabeli zawierającej kryteria oceny technicznej w punktach o liczbie porządkowej od 1 do 6) z siedmiopunktowego kryterium oceny jakości. Pozytywna ocena oznacza przyznanie co najmniej 20 punktów przez każdego z trzech członków komisji. Z uwagi na charakter próbki jako treści oferty, realizacja przyszłego zamówienia odbywać musi się w jakości co najmniej równej z przedstawioną próbką, w szczególności w zakresie elementów, które podlegają ocenie w ramach kryteriów oceny ofert, wskazanych w Rozdziale XIV ust. 2 pkt 2 SIWZ oraz odpowiadającej wymaganiom określonym w załączniku nr 1 do SIWZ. Zamawiający wymaga, aby przedłożona próbka składała się z czterech tytułów i była wydanymi w ciągu ostatni trzech lat publikacjami, zawierającymi ilustracje kolorowe i czaro-białe, materiał graficzny, wydrukowanymi na papierze: a) offset 80g/m2, format B5, oprawa broszurowa klejona, okładka karton 250 g/m2 jednostronnie powlekany, druk Pantone lub CMYK, uszlachetnienie okładki folią błyszczącą lub matową; b) kreda mat 115 g/m2, format B5, oprawa broszurowa klejona, okładka karton 250 g/m2 jednostronnie powlekany, druk Pantone lub CMYK, uszlachetnienie okładki folia błyszcząca lub matowa, c) kreda mat 130 g/m2, format A4, oprawa szyta miękka klejona, okładka kreda 250 g/m2, druk Pantone lub CMYK, uszlachetnienie okładki folia błyszcząca lub matowa; d) kreda mat 130 g/m2, format A4, oprawa zeszytowa, okładka kreda 250 g/m2, druk Pantone lub CMYK, uszlachetnienie okładki folia błyszcząca lub matowa.Wykonawca wskazuje w Formularzu oferty tytuły, które zostaną poddane ocenie w kryterium jakość.W przypadku gdy Wykonawca załączy do oferty większą ilość tytułów niż wymagana zobowiązany jest w Formularzu oferty wskazać tytuły, które mają zostać poddane ocenie w kryterium jakość.Wymagany termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2016 r. lub do wyczerpania maksymalnej wartości brutto umowy określonej w § 4 ust. 1 umowy stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi pierwsze..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.