To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-04-01
Katowice: Dostawa i montaż regałów metalowych
Numer ogłoszenia: 61192 - 2011; data zamieszczenia: 01.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 66667 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Śląskie, ul. Ligonia 46, 40-037 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 2078562, faks 32 2078578.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż regałów metalowych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż regałów metalowych wraz z ich wyładunkiem, ustawieniem i zakotwieniem we wskazanym przez Zamawiającego pomieszczeniu (piwnica), mieszczącym się w Katowicach przy ul. Dąbrowskiego 23, według projektu przekazanego przez Zamawiającego oraz zgodnie z opisem zawartym w siwz. Regały muszą być zgodne z Polskimi Normami: PN-88/M/78321, oraz posiadać deklaracje zgodności producenta oraz instrukcję obsługi w języku polskim. A. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1. Regały metalowe: - ilość regałów: 56 sztuk, - wymiary: 100 cm x 40 cm x 300 cm (szerokość x głębokość x wysokość), - ilość półek: 8. Zamawiający dopuszcza odchylenia od wymiarów: szerokość: 98-100 cm, głębokość 39-41 cm, wysokość: 298-300 cm. Wszystkie oferowane regały muszą posiadać identyczne wymiary. 2. Regały metalowe: - ilość regałów: 9 sztuk, - wymiary: 75cm x 40cm x 300cm (szerokość x głębokość x wysokość), - ilość półek: 8. Zamawiający dopuszcza odchylenia od wymiarów: szerokość: 74-76 cm, głębokość 39-41 cm, wysokość: 298-300 cm. Wszystkie oferowane regały muszą posiadać identyczne wymiary. 3. Regały metalowe: - ilość regałów: 2 sztuki, - wymiary: 100 cm x 40cm x 220cm (szerokość x głębokość x wysokość), - ilość półek: 6. Zamawiający dopuszcza odchylenia od wymiarów: szerokość: 98-100 cm, głębokość 39-41 cm, wysokość: 219-220 cm. Wszystkie oferowane regały muszą posiadać identyczne wymiary. 4. Regały metalowe: - ilość regałów: 2 sztuki, - wymiary: 75cm x 40cm x 220cm (szerokość x głębokość x wysokość), - ilość półek: 6. Zamawiający dopuszcza odchylenia od wymiarów: szerokość: 74-76 cm, głębokość 39-41 cm, wysokość: 219-220 cm. Wszystkie oferowane regały muszą posiadać identyczne wymiary. B. Szczegółowe wytyczne dotyczące wszystkich wyżej wymienionych punktów (regałów): 1. Regały wykonane z blachy stalowej, ocynkowane. 2. Nogi regału wykonane z kątowników perforowanych 35x35 mm z blachy o grubości od 2mm do 3mm, perforacje w rozstawie od 25mm do 50mm. 3. Pełne półki o maksymalnym obciążeniu minimum 100 kg każda, przy równomiernym rozłożeniu ciężaru, wykonane z blachy o grubości od 0,8mm do 1 mm. 4. Regały skręcane śrubami metalowymi z podkładką. W przypadku regałów o wysokości 300cm co najmniej 4 półki, natomiast przy wysokości 220cm co najmniej 3 półki zamontowane przy użyciu dodatkowych kątowników ocynkowanych. 5. Nogi wyposażone w nakładki zabezpieczające z tworzywa sztucznego. 6. Ograniczniki boczne w formie płaskowników przypadające na każdą półkę od zewnątrz jak i wewnątrz ciągu regałów. 7. Kotwienia regałów bezpośrednio do ścian w przypadku regałów stykających się plecami ze ścianą ( od 2 do 3 kotwień na regał), oraz za pomocą dystansów wykonanych z kątowników lub płaskowników profilowanych o długości do 20 cm, w przypadku grup regałów wolnostojących. 8. Wzmocnienie 8 grup regałów ustawionych w równoległych rzędach poprowadzone w górnej ich części, wykonane z kątowników perforowanych 35x35mm z blachy o grubości 2mm, łączna długość elementów stężających ok. 23,5m. C. Wymagania dotyczące dostawy przedmiotu zamówienia: 1. Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia partiami od dnia zawarcia umowy do dnia 08.04.2011 r. 2. Po zawarciu umowy z wybranym Wykonawcą, Zamawiający udostępni do wglądu pomieszczenie przed montażem w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8:00 do 14:00 oraz telefonicznie uzgodni z Wykonawcą termin dostawy partii przedmiotu zamówienia. 3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć i zamontować przedmiot zamówienia w dni robocze (od poniedziałku do piątku), w godzinach od 7:30 do 15:30 we wskazanym przez Zamawiającego pomieszczeniu (piwnica), w lokalizacji określonej w pkt II.1.3) bez pobrania z tego tytułu dodatkowych opłat. 4. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z transportem, opakowaniem, dostarczeniem, załadunkiem, wyładunkiem, montażem i ustawieniem przedmiotu zamówienia oraz ubezpieczeniem na czas jego przewozu. 5. Dostawa przedmiotu zamówienia zostanie potwierdzona protokołem zdawczo-odbiorczym (zwanym dalej protokołem). Protokół będzie zawierał co najmniej: nazwę przedmiotu zamówienia, ilość dostawy, datę i miejsce przekazania. Podpisany, bez zastrzeżeń, przez obie strony protokół będzie stanowił podstawę do wystawienia faktury przez Wykonawcę. Protokół zostanie sporządzony w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla każdej ze stron. D. Warunki dotyczące gwarancji oraz serwisu przedmiotu zamówienia: 1. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia na okres minimum 24 miesięcy licząc od dnia podpisania przez dwie strony protokołu zdawczo-odbiorczego bez zastrzeżeń. 2. Gwarancja obejmuje przedmiot zamówienia wraz ze wszystkimi elementami. 3. W razie stwierdzenia braków w dostawie lub dostarczenia przedmiotu zamówienia niezgodnego z siwz oraz ofertą Wykonawcy, Wykonawca obowiązany jest do uzupełnienia lub wymiany przedmiotu zamówienia na zgodny z siwz oraz ofertą, na własny koszt w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia. 4. Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego usunięcia wad przedmiotu zamówienia zgodnie z udzieloną gwarancją. 5. Zgłoszenie wad nastąpi e-mailem lub na nr faksu Wykonawcy. Wykonawca usunie wady bezpłatnie w ciągu 14 dni licząc od dnia zgłoszenia. 6. Serwis gwarancyjny świadczony będzie w miejscu użytkowania przedmiotu zamówienia u Zamawiającego, w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8.00 do 14.00. 7. W przypadku niemożliwości usunięcia wady w siedzibie Zamawiającego, Wykonawca przetransportuje uszkodzony przedmiot zamówienia do własnej siedziby i tam dokona potrzebnych napraw. W takiej sytuacji Wykonawca wykona transport na własny koszt oraz poniesie pełną odpowiedzialność za przedmiot zamówienia w czasie demontażu, transportu oraz ponownego montażu. 8. W przypadku niemożności usunięcia wady lub gdy uszkodzenie jest tak duże, że uniemożliwia użytkowanie przedmiotu zamówienia, Wykonawca - w ramach gwarancji - zobowiązany jest do wymiany przedmiotu zamówienia na nowy, posiadający identyczne gabaryty, wykończenia i funkcjonalność, w terminie do 30 dni, licząc od dnia zgłoszenia. Wszelkie koszty z tym związane ponosi Wykonawca.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.11.00 - Regały archiwalne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.03.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KONSMET CENTRUM P. RADOSH SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
KONSMET CENTRUM P. RADOSH SPÓŁKA JAWNA
- KONSMET CENTRUM P. Radosh Sp.J., Grunwaldzka 112, 60-308 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 29252,86 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 30451,11
Oferta z najniższą ceną: 30451,11 / Oferta z najwyższą ceną: 34948,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i drukującego oraz licencji oprogramowania na potrzeby Urzędu Statystycznego w Katowicach
- Dostawa leków: zad.1-zad.2 -Program lekowy NFZ
- Dostawa sprzętu RTV
- Remont mieszkań VII/2025
- Dostawa papieru
- Sukcesywna dostawa szkła laboratoryjnego
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż regałów do archiwum Urzędu Gminy Czernica
- Wykonanie robót budowlanych dotyczących modernizacji pomieszczeń przyziemia i ich adaptacji na magazyn zbiorów archeologicznych w budynku przy ul. Chopina 15 w Wejherowie
- Dostawa mebli do wykonania na wymiar, foteli obrotowych oraz innych przedmiotów zamówienia wyszczególnionych w częściach
więcej: Regały archiwalne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.