Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-27
Puławy: NO.I.3410 Kolonie 2008
Numer ogłoszenia: 61199 - 2008; data zamieszczenia: 27.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Leśna 17, 24-100 Puławy, woj. lubelskie, tel. 081 8868419, fax 081 8868420.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: NO.I.3410 Kolonie 2008.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Kolonie dla 100 dzieci podopiecznych Ośrodka
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 63.50.00.00 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej Kod CPV wg słownika 2008: 63.50.00.00 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 28.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnienie postanowień określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych tj: - posiadanie uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia, - posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - posiadanie sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożenie przez wykonawców dokumentów i oświadczeń. 3. Oferty wykonawców, którzy przedłożą dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie wymaganych warunków zostaną dopuszczone do badania i oceny. 4. Wykonawcy, którzy nie przedłożą dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnienie wymaganych warunków zostaną wykluczeni z postępowania. 5. Zamawiający nie przewiduje składania ofert częściowych ani wariantowych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia: - Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ustawy - Prawo zamówień publicznych - załącznik Nr 1 do oferty. - Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne - załącznik nr 2 do oferty lub zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji. - Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków - załącznik nr 3 do oferty lub zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji. - Oświadczenie o posiadaniu przez Wykonawcę uprawnień do wykonania prac objętych przedmiotem zamówienia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997r. ( Dz. U. Nr 12 z 1997r poz. 67. z późn. zmian. ) w sprawie warunków jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania - załącznik Nr 4 do oferty. - Oświadczenie o zatrudnieniu osób uczestniczących w realizacji zamówienia, posiadających wymagane kwalifikacje i doświadczenie zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej - załącznik Nr 5 do oferty. - Oświadczenie Wykonawcy - wykaz zrealizowanych kolonii w latach 2006 i 2007 dla minimum 100 dzieci ( w roku ) w wieku od 7 lat do 14 lat - załącznik Nr 6 do oferty. - Oświadczenie, że uczestnicy kolonii będą korzystać z wyznaczonych kąpielisk tylko pod opieką wychowawcy i co najmniej jednego ratownika z odpowiednimi kwalifikacjami - załącznik Nr 7 do oferty. - Oświadczenie, że na 14 dni przed wyjazdem dzieci na turnus Zamawiający zostanie poinformowany o miejscu i godzinie wyjazdu dzieci - załącznik nr 8 do oferty. - Oświadczenie, że na 7 dni przed wyjazdem dzieci na turnus zostanie dostarczona polisa ubezpieczeniowa w zakresie odpowiedzialności z tytułu nieszczęśliwych wypadków - załącznik nr 9 do oferty. - Oświadczenie, w którym Wykonawca potwierdza, że jest związany ofertą przez okres 30 dni od dnia, w którym upływa termin składania ofert - załącznik nr 10 do oferty. - Oświadczenie o gotowości podpisania umowy - załącznik nr 11 do oferty. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r - Prawo zamówień publicznych , należy złożyć następujące dokumenty: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, z opisem profilu działalności firmy, potwierdzający dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, z określeniem osób uprawnionych do podpisywania oświadczeń woli składanych przez Wykonawcę, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Stowarzyszeń należy dołączyć również zarejestrowany statut / wypis sądowy - KRS ważny 6 miesięcy/. - Aktualną Kartę Kwalifikacyjną Obiektu ( KKO - lato 2008r.) , zatwierdzona przez Kuratora Oświaty, Inspektora Sanitarnego i Komendę Rejonowej Straży Pożarnej
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pulawymops.bip.e-zeto.com/public/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ UL. LEŚNA 17, 24 - 100 PUŁAWY.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2008 godzina 07:30, miejsce: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ UL. LEŚNA 17, 24 - 100 PUŁAWY Pok. 29.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z PUŁAW
- Dostawa piperazyny na potrzeby Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Nowych Syntez Chemicznych
- USŁUGA ODBIORU, TRANSPORTU I UTYLIZACJI ODPADÓW NIEBEZPIECZNYCH DLA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W PUŁAWACH.
- Usługi serwisowe specjalistycznej aparatury laboratoryjnej
- Sukcesywne dostawy oleju napędowego i opałowego dla RZD Błonie-Topola w podziale na dwie części zamówienia
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ NICI CHIRURGICZNYCH Z PODZIAŁEM NA 2 CZĘŚCI DLA POTRZEB SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W PUŁAWACH.
- SUKCESYWNA DOSTAWA REKOMBINOWANYCH BIAŁEK I PEPTYDÓW W 2025 ROKU
więcej: przetargi w Puławach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja wizyt zawodoznawczych dla uczestników projektu "Inwestujemy w zawodowców III"
- Kompleksowa obsługa w zakresie sprzedaży biletów lotniczych i kolejowych międzynarodowych i krajowych, na przejazdy służbowe pracowników i artystów gościnnych Teatru Wielkiego - Opery Narodowej
- Usługa kompleksowej organizacji wyjazdu na targi EXPO 2025 w Osace w terminie 12-21.05.2025r.
- "Organizacja wizyty studyjnej w Barcelonie (Hiszpania) w terminie 28-31.05.2025 r. dla maksymalnie 29 przedstawicieli samorządów Metropolii Poznań i pracowników biura Stowarzyszenia Metropolia Poznań"
- Kompleksowa organizacja i obsługa wyjazdów studyjnych w ramach 3 projektów.
- Zorganizowanie warsztatów wyjazdowych w ramach projektu "SZANSA NA LEPSZE JUTRO"
więcej: Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.