To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-03-21
Gryfice: Dostawa artykułów spożywczych do Ośrodka Szkoleniowo Wypoczynkowego Lasów Państwowych Bażyna w Pogorzelicy.
Numer ogłoszenia: 61209 - 2014; data zamieszczenia: 21.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 34237 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Gryfice, Osada Zdrój 1, 72-300 Gryfice, woj. , tel. 091 3843321; 3842516, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Gryfice.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów spożywczych do Ośrodka Szkoleniowo Wypoczynkowego Lasów Państwowych Bażyna w Pogorzelicy..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych w okresie od 01.04.2014 do 31.03.2015 do Ośrodka Szkoleniowo Wypoczynkowego Lasów Państwowych w Pogorzelicy, ul. Wojska Polskiego 15, 71-351 Pogorzelica. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 9 części: Część Nr 1 - Dostawa jaj ; Część Nr 2 - Dostawa mrożonek ; Część Nr 3 - Dostawa produktów nabiałowych ; Część Nr 4 - Dostawa napoi, soków i wody; Część Nr 5 - Dostawa pieczywa świeżego i ciast ; Część Nr 6 - Dostawa ryb świeżych, wędzonych i mrożonych ; Część Nr 7 - Dostawa warzyw i owoców ; Część Nr 8 - Dostawa mięsa, drobiu i wędlin ; Część Nr 9 - Dostawa produktów suchych i konserwowych; Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia. 1) Załatwienie wszystkich formalności i kosztów związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia leży po stronie Wykonawcy robót. 2) Przedmiot zamówienia, w odniesieniu do wszystkich części zamówienia będzie realizowany zgodnie z zaleceniami Zamawiającego. 3) Zamawiający zastrzega sobie prawo do przesunięć ilościowych między pozycjami dla danej części zamówienia zachowując ceny netto dla określonego towaru 4) Dostawy poszczególnych grup produktów winny być realizowane: a) Dostawa jaj minimum 3 razy w tygodniu w godzinach od 07.00 do 14.00 b) Dostawa mrożonek minimum 2 razy w tygodniu w godzinach od 07.00 do 14.00 c) Dostawa produktów nabiałowych minimum 3 razy w tygodniu w godzinach od 07.00 do 14.00 d) Dostawa napojów, soków i wody minimum 1 raz w tygodniu do godziny 14.00 e) Dostawa pieczywa i ciast codziennie od poniedziałku do niedzieli w godzinach od 06.00 do 7.00 f) Dostawa ryb świeżych, mrożonych i wędzonych minimum 2 razy w tygodniu w godzinach od 07.00 do 14.00 g) Dostawa warzyw i owoców od 01.09 do 31.05 minimum 3 razy w tygodniu w godzinach od 07.00 - 14.00, od 01.06 do 31.08 codziennie od poniedziałku do soboty w godzinach od 07.00 - 14.00 h) Dostawa mięsa, drobiu i wędlin minimum 3 razy w tygodniu w godzinach od 07.00 do 14.00 i) Dostawa produktów suchych i konserwowych minimum 3 razy w tygodniu w godzinach od 07.00 do 14.00 5) Dostawy mają być realizowane specjalistycznym transportem przez wykonawcę na koszt wykonawcy, w opakowaniach zapewniających właściwą jakość zdrowotną i bezpieczeństwo żywności. 6) Realizacja dostaw ma odbywać się w ustalonych dniach dla poszczególnych części po wcześniejszym telefonicznym lub mailowym złożeniu zamówienia w ilości obustronnie ustalonej z Panem Łukaszem Simińskim tel 91 386 32 07, 726 187 414 mail: lukasz.siminski@szczecin.lasy.gov.pl 7) Odbioru żywności dokonuje Pan Łukasz Simiński lub wyznaczona osoba 8) Do dostawy wykonawca zobowiązany jest każdorazowo dołączyć specyfikację artykułów żywnościowych wraz z dokumentem HDI oraz nie częściej niż raz w tygodniu Fakturę VAT. 9) Realizacja zamówienia będzie się odbywała na podstawie faktycznie zamówionego towaru wg. cen jednostkowych netto podanych przez wykonawcę w załączniku do SIWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zamówienia podano w załączniku nr 4A do 4I (średnie roczne zapotrzebowanie na żywność) do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (zwanej dalej SIWZ)..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.14.25.00 - Jaja 15.33.11.70 - Warzywa mrożone 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 15.89.40.00 - Przetworzone produkty spożywcze 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 15.11.20.00 - Drób 15.11.30.00 - Wieprzowina 15.11.11.00 - Wołowina 15.22.00.00 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty 15.81.00.00 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie 15.84.23.00 - Wyroby cukiernicze 15.87.00.00 - Przyprawy i przyprawy korzenne 15.98.00.00 - Napoje bezalkoholowe 15.98.20.00 - Napoje orzeźwiające 15.32.10.00 - Soki owocowe 15.98.10.00 - Wody mineralne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa jaj.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.03.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- F.H. U. POLAJS Zbigniew Ajs, ul. Żeromskiego 84 Krzewno, 72-100 Goleniów, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13230,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11760,00
Oferta z najniższą ceną: 11760,00 / Oferta z najwyższą ceną: 11760,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Dostawa produktów nabiałowych.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.03.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- LECH Sp. z o.o., ul. Rybacka 11B, 78-100 Kołobrzeg, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 52658,38 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 55339,28
Oferta z najniższą ceną: 55339,28 / Oferta z najwyższą ceną: 55339,28
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Dostawa napoi, soków i wody.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.03.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Hurtownia Owocowo - Warzywno - Spożywcza Karotka Janusz Salwiczek, ul. Jasna 25, 78-100 Kołobrzeg, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 26530,05 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 29194,52
Oferta z najniższą ceną: 29194,52 / Oferta z najwyższą ceną: 29194,52
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Dostawa pieczywa świeżego i ciast.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.03.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
"PIEKARNIA-CUKIERNIA BRAVO HONORATA GZYL, REMIGIUSZ GZYL SPÓŁKA JAWNA"
- Piekarnia Cukiernia BRAVO Honorata Gzyl, Remigiusz Gzyl Sp. Jawna, Wrzosowo 59, 78-114 Wrzosowo, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18210,33 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 18999,00
Oferta z najniższą ceną: 18999,00 / Oferta z najwyższą ceną: 20027,73
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Dostawa ryb świeżych, wędzonych i mrożonych.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.03.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"IMPERIAL-KOŁOBRZEG" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"IMPERIAL-KOŁOBRZEG" SP. Z O.O.
- IMPERIAL - KOŁOBRZEG A. Łuczka, Zb. Łuczka Sp. Jawna, ul. Albatrosa 11, 78-100 Kołobrzeg, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27203,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 28972,65
Oferta z najniższą ceną: 28972,65 / Oferta z najwyższą ceną: 28972,65
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Dostawa warzyw i owoców.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.03.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Hurtownia Owocowo - Warzywno - Spożywcza Karotka Janusz Salwiczek, ul. Jasna 25, 78-100 Kołobrzeg, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 48249,93 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 50949,53
Oferta z najniższą ceną: 50949,53 / Oferta z najwyższą ceną: 50949,53
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GRYFIC
- Dostawa specjalistycznego jednorazowego sprzętu medycznego dla SPZZOZ w Gryficach
- Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczenie mienia i ubezpieczenia komunikacyjne pojazdów Powiatu Gryfickiego na okres od 01.03.2025 r. do 29.02.2028 r.
więcej: przetargi w Gryficach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy pieczywa
- Sukcesywna dostawa produktów ogólnospożywczych oraz miodu i jaj do kuchni Szkoły Podstawowej Nr 37 w Rzeszowie
- Sukcesywna dostawa owoców i warzyw do kuchni Szkoły Podstawowej Nr 37 w Rzeszowie
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Karniewie w okresie od 1 marca do 31 lipca 2025r.
- SUKCESYWNE DOSTAWY WARZYW, OWOCÓW I PRODUKTÓW PODOBNYCH DO SIEDZIBY POWIATOWEGO ZAKŁADU AKTYWNOŚCI ZAWODOWEJ W ŁĘCZNEJ
- ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DLA ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO W ADAMOWIE CZĘŚĆ 1 - CZĘŚĆ 9
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.