Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-11-18
Ogłoszenie nr 612325-N-2020 z dnia 2020-11-18 r.
Urząd Gminy i Miasta w Miechowie: Zimowe utrzymanie ulic i dróg gminnych administrowanych przez Urząd Gminy i Miasta w Miechowie w sezonie 2020/2021
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Gminy i Miasta w Miechowie, krajowy numer identyfikacyjny
52394000000000, ul.
ul. Sienkiewicza
25
,
32-200
Miechów, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
041 3830040 w. 19, e-mail
gminamiechow@interia.eu, faks
413 832 378.
Adres strony internetowej (URL):
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.miechow.eu
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemne oferty na adres zamawiającego
Adres:
ul. Sienkiewicza 25, 32-200 Miechów
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zimowe utrzymanie ulic i dróg gminnych administrowanych przez Urząd Gminy i Miasta w Miechowie w sezonie 2020/2021
Numer referencyjny:
ZP.271.15.20
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
4
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zakres przetargu obejmuje 4 zadania częściowe : I. zadanie częściowe nr 1 "Zimowe utrzymanie ulic i dróg gminnych przy użyciu pługo piaskarki " Przedmiot postępowania polega na świadczeniu usługi mającej celu likwidację zakłóceń ruchu drogowego wywołanych takimi czynnikami atmosferycznymi jak śliskość zimowa oraz opady śniegu za pomocą pługo - piaskarki na drogach i ulicach wymienionych w załączniku nr 1A do SIWZ. Zimowe utrzymanie winno być przygotowywane wg standardu: - jezdnia odśnieżona na całej szerokości, - śliskość zimowa zwalczana i likwidowana poprzez posypywanie mieszanką piasku z solą (30% soli / 70% piasku) - odśnieżanie, zwalczanie i likwidacja śliskości zimowej realizowane poprzez użycie sprzętu drogowego wskazanego w ofercie , tj. pługo - piaskarki (wraz z mieszanką), - wykonanie prac odśnieżania, zwalczania i likwidacji śliskości zimowej ulic i dróg będzie każdorazowo potwierdzane przez osoby nadzorujące. Obowiązkiem Wykonawcy będzie zapewnienie łączności za środkami transportu w relacji dysponent - środek transportu poprzez telefon komórkowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyznaczania do zimowego utrzymania tylko części danego odcinka drogi zawartego w załączniku nr 1A do SIWZ . Wykonawca złoży ofertę za 1 km w/w usługi wraz z kosztem mieszanki. Wynagrodzenie stanowić będzie iloczyn kilometrów wykonanej usługi oraz ceny jednostkowej za 1km podanej w ofercie. II. zadanie częściowe nr 2 "Zimowe utrzymanie ulic i dróg gminnych przy użyciu ciągnika " Przedmiot postępowania polega na świadczeniu usługi mającej celu likwidację zakłóceń ruchu drogowego wywołanych takimi czynnikami atmosferycznymi jak śliskość zimowa oraz opady śniegu za pomocą ciągnika z napędem na 2 osie na drogach i ulicach wymienionych w załączniku nr 1B do SIWZ. Zimowe utrzymanie winno być przygotowywane wg standardu: ? odśnieżanie, zwalczanie i likwidacja śliskości zimowej realizowane poprzez użycie sprzętu drogowego wskazanego w ofercie ? jezdnia odśnieżona na całej szerokości, ? wykonanie prac odśnieżania, zwalczania i likwidacji śliskości zimowej ulic i dróg będzie każdorazowo potwierdzane przez osoby nadzorujące. Obowiązkiem Wykonawcy będzie zapewnienie łączności za środkami transportu w relacji dysponent - środek transportu poprzez telefon komórkowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyznaczania do zimowego utrzymania tylko części danego odcinka drogi zawartego w załączniku nr 1B do SIWZ . Wykonawca złoży ofertę za 1 km w/w usługi. Wynagrodzenie stanowić będzie iloczyn kilometrów wykonanej usługi oraz ceny jednostkowej za 1km podanej w ofercie. III. zadanie częściowe nr 3 "Zimowe utrzymanie odcinka drogi gminnej od Ronda nr 4 w m. Bukowska Wola, ul. Racławicka, Rynek, ul. Sienkiewicza do Ronda nr 1 przy użyciu pługo- piaskarki " Przedmiot postępowania polega na świadczeniu usługi mającej celu likwidację zakłóceń ruchu drogowego wywołanych takimi czynnikami atmosferycznymi jak śliskość zimowa oraz opady śniegu za pomocą pługo - piaskarki na odcinku drogi gminnej od Ronda nr 4 w m. Bukowska Wola, ul. Racławicka, Rynek, ul. Sienkiewicza do Ronda nr 1. Zimowe utrzymanie winno być przygotowywane wg standardu: - jezdnia odśnieżona na całej szerokości, - śliskość zimowa zwalczana i likwidowana poprzez posypywanie mieszanką piasku z solą (50% soli / 50% piasku) - odśnieżanie, zwalczanie i likwidacja śliskości zimowej realizowane poprzez użycie sprzętu drogowego wskazanego w ofercie , tj. pługo - piaskarki (wraz z mieszanką), - wykonanie prac odśnieżania, zwalczania i likwidacji śliskości zimowej ulic i dróg będzie każdorazowo potwierdzane przez osoby nadzorujące. Obowiązkiem Wykonawcy będzie zapewnienie łączności za środkami transportu w relacji dysponent - środek transportu poprzez telefon komórkowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyznaczania do zimowego utrzymania tylko części odcinka drogi. Wykonawca złoży ofertę za 1 km w/w usługi wraz z kosztem mieszanki. Wynagrodzenie stanowić będzie iloczyn kilometrów wykonanej usługi oraz ceny jednostkowej za 1km podanej w ofercie. IV. zadanie częściowe nr 4 "Zimowe utrzymanie czystości i porządku na wszystkich ulicach, chodnikach i zieleńcach stanowiących własność Gminy Miechów, zlokalizowanych na os. Parkowym w Miechowie" Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa mająca na celu likwidację zakłóceń ruchu drogowego wywołanych takimi czynnikami atmosferycznymi jak śliskość zimowa oraz opady śniegu na wszystkich drogach i chodnikach na os. Parkowym w Miechowie w szczególności: ? śliskość zimowa zwalczana i likwidowana poprzez posypywanie mieszanką piasku z solą (30% soli /70% piasku)- codziennie, na bieżąco ? zbieranie liści z dróg, chodników i parkingów, grabienie trawników - na bieżąco ? zamiatanie chodników, dróg dojazdowych, parkingów, krawężników - na bieżąco jednak nie rzadziej niż 3 razy w miesiącu ? opróżnianie koszy ulicznych na śmieci oraz unieszkodliwianie wszystkich odpadów powstałych w związku z realizowanym zamówieniem, bez ponoszenia dodatkowych kosztów przez Zleceniodawcę- na bieżąco ? prace pielęgnacyjno- porządowe gminnych terenów zielonych na os. Parkowym , w tym karczowanie samosiewek drzew i krzewów - w miarę zaistniałych potrzeb. Obowiązkiem Wykonawcy będzie zapewnienie łączności za środkami transportu w relacji dysponent - środek transportu poprzez telefon komórkowy. Wykonawca złoży ofertę za 1 miesiąc świadczonej usługi. Wynagrodzenie ma charakter ryczałtowy. Zamawiający zastrzega iż w przypadku składania ofert dla zadań częściowych nr 1 i nr 4 Wykonawca musi posiadać/ dysponować sprzętem dla każdego zadania osobnym.
II.5) Główny kod CPV: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2021-03-31
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówień musi dysponować :
a) w zadaniu częściowym nr 1 i nr 3
? pługo-piaskarką
b) w zadaniu częściowym nr 2
- ciągnikiem z napędem na 2 osie
c) w zadaniu nr 4 zamawiający nie precyzuje warunków udziału
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Wykaz sprzętu, którym dysponować będzie Wykonawca realizując zadanie częściowe w którym złożył ofertę.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60,00 |
czas reakcji na podjęcie działań | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
dopuszcza się zmiany umowy określone we wzorze umowy - załącznik do SIWZ
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-11-26, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z MIECHOWA
- Dostawa urządzeń i oprogramowania zwiększających odpor-ność na cyberataki wraz z wdrożeniem w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny Powiat Miechowski"
- Dostawa fabrycznie nowej ładowarki kołowej teleskopowej do Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Miechowie spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
- Dostawa używanego samochodu specjalnego, ciężarowego 4x4 wraz z osprzętem.
- "Modernizacja Szpitalnego Oddziału Ratunkowego (SOR) w Miechowie oraz Pracowni diagnostycznych współpracujących z SOR w Szpitalu św. Anny w Miechowie - powtórka."
- "Utworzenie 50 miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w ramach nowej instytucji żłobka pod adresem 32-200 Miechów os. Gen. Wł. Sikorskiego 15 B" w ramach Programu Aktywny Maluch 2022-2029
więcej: przetargi w Miechowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie czystości i porządku w budynkach i na terenie przyległym do budynków Sądu Rejonowego w Ełku w latach 2025-2027.
- Usługi kompleksowego sprzątania i utrzymania porządku i czystości pomieszczeń w nieruchomościach Zamawiającego oraz posesji wokół budynków należących do ZBM-TBS Spółka z o.o.
- Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania nieruchomości mieszkalnych (teren zewnętrzny i klatki schodowe) należących do zasobów Kaliskiego TBS Spółka z o.o., w podziale na 6 części.
- Sprzątanie budynku biurowego siedziby Nadleśnictwa oraz kompleksowe utrzymanie czystości i pielęgnacja zieleni wokół siedziby Nadleśnictwa w latach 2025-2026
- Zimowe utrzymanie dróg powiatowych (w okresie od dnia zawarcia do dnia 30 kwietnia 2025 r.)
- Świadczenie usług w zakresie sprzątania nieruchomości oraz terenów zewnętrznych zarządzanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Bielsku-Białej w rejonie V
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.