Ogłoszenie z dnia 2017-01-11
Ogłoszenie nr 6123 - 2017 z dnia 2017-01-11 r.
Środa Wielkopolska: "Roboty budowlane w budynku socjalno - biurowym oraz warsztatowo - garażowym w Kijewie"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 328819
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Środa XXI Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny
30171567700000, ul.
ul. Daszyńskiego
5,
63000
Środa Wielkopolska, państwo
Polska, woj.
wielkopolskie, tel.
61 28 677 49, faks
61 278 54 24, e-mail
joanna.marusik@sroda21.eu
Adres strony internetowej (URL): www.sroda21.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Roboty budowlane w budynku socjalno - biurowym oraz warsztatowo - garażowym w Kijewie"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):S21:271.9.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w budynku socjalno - biurowym oraz warsztatowo - garażowym w Kijewie, gm. Środa Wielkopolska, na działce oznaczonej nr ewid. 32/12. 2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45261000-4 Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45261100-5 Wykonywanie konstrukcji dachowych 45261200-6 Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów 3. Przedmiot zamówienia obejmuje: - wykonanie konstrukcji stalowej dachu w budynku socjalno - biurowym oraz warsztatowo - garażowym, - wykonanie pokrycia dachowego w budynku socjalno - biurowym oraz warsztatowo - garażowym, - dostawa i montaż stolarki oraz bram przemysłowych. 3.1. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - "Dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych". 3.2. Część opisowa: 3.2.1. Budynek warsztatowo - garażowy. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie konstrukcji stalowej dachu składającej się z 25 przęseł ramy stalowej wykonanej z kształtowników walcowanych HEA 240 o rozpiętości 13,25 mb. z materiału oferenta. Elementami nośnymi pokrycia dachowego są płatwie stalowe z kształtowników walcowanych HEB 160 oraz C160. Ramy stalowe należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym zamiennym z sierpnia 2016 r. rys. K-02, K-03, K-04 i K-05. Należy dokonać obmiaru bezpośrednio na budowie w celu skonfrontowania wymiarów z natury z wymiarami projektowymi. Marki stalowe (rys. K-04) należy przygotować w wersji bez prętów kotwiących. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku numer 5 do SIWZ. 3.2.2. Budynek socjalno - biurowy: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie konstrukcji dachowej składającej się z 5 przęseł o rozpiętości 780 cm wykonanych z kształtownika walcowanego HEA220 oraz z 6 przęseł o rozpiętości 1020 cm wykonanych z kształtownika walcowanego HEA280. Elementem nośnym pokrycia dachowego są płatwie stalowe z kształtowników walcowanych RK100x4 oraz RK60x4. Elementy stalowe należy wykonać zgodnie z projektem zamiennym z października 2016 r. Wykonanie konstrukcji dachu przewiduje również wykonanie konstrukcji wsporczych pod centrale wentylacyjne oraz wyrzutnie powietrza. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku numer 5 do SIWZ. 3.2.3. Budynek warsztatowo - garażowy. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pokrycia dachu zespołu garażowego z płyt warstwowych z rdzeniem styropianowym gr. 12 cm. wraz z obróbkami blacharskimi oraz montażem wywietrzników dachowych na gotowej konstrukcji stalowej . Do zakresu wykonawstwa należy montaż płyt dachowych w ilości 904 m2 wraz z wykonaniem obróbek blacharskich, montażem rynien fi 150 w ilości 126,3 mb oraz rur spustowych fi 120 w ilości 132 mb a także wywietrzników dachowych o średnicy fi 150 w ilości 49 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku numer 5 do SIWZ. 3.2.4. Budynek socjalno - biurowy. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pokrycie dachowego budynku biurowo - socjalnego z płyt warstwowych z rdzeniem styropianowym gr. 15 cm wraz z obróbkami blacharskimi oraz montażem elementów wentylacji budynku. Do zakresu wykonania zadania należy również wykonanie rynien z blachy stalowej ocynkowanej o łącznej długości ok 52,20 mb oraz rur spustowych o długości ok 33,6 mb. 3.2.5. Budynek warsztatowo - garażowy. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż stolarki drzwiowej zgodnie z zestawieniem (brama B1, B2, B3) stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ i następującymi wytycznymi dot. bram: - brama segmentowa przemysłowa, - panele Thyssen Krupp o zwiększonej odporności na korozję z powłoką ZM EcoProtect, izolowane termicznie rdzeniem poliuretanowym minimum 40 mm, - panele przeszklone FullVision wykonane z anodowanego aluminium z podwójną szybą akrylową, - sprężyny ocynkowane, - drzwi serwisowe z niskim progiem, samozamykaczem i blokadą otwarcia, - 5 lat gwarancji, oraz dostawa i montaż stolarki okiennej zgodnie z zestawieniem (okno 01, 02) stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 3.2.6. Budynek socjalno - biurowy. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż stolarki okiennej zgodnie z zestawieniem (okno 01, 02, 03, 04) oraz przeszkleń zgodnie z zestawieniem (P1, P2, P3, P4, P5) stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 4. Wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, odniesienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych. Ilekroć w niniejszej SIWZ lub w jakichkolwiek dokumentach stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ przedmiot zamówienia został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, w takim przypadku w/w wskazania traktować należy jako podane przykładowo, a Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Ilekroć w niniejszej SIWZ lub w jakichkolwiek dokumentach stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ przedmiot zamówienia został opisany przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45261000-4
Dodatkowe kody CPV:
45261100-5,
45261200-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1015828.98 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 1249469.65 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŚRODY WIELKOPOLSKIEJ
- Sukcesywne dostawy ekspanderów i implantów piersi do Szpitala Średzkiego Serca Jezusowego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
- Odbiór, segregacja i zagospodarowanie odpadów o kodzie 17 09 04 zebranych w Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych
- Dostawa oleju napędowego na rzecz Zakładu Gospodarki Komunalnej
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 3718P w zakresie budowy drogi dla pieszych i rowerów w Środzie Wielkopolskiej
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.