eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Środa Wielkopolska"Roboty budowlane w budynku socjalno - biurowym oraz warsztatowo - garażowym w Kijewie"



Ogłoszenie z dnia 2017-01-11

Ogłoszenie nr 6123 - 2017 z dnia 2017-01-11 r.

Środa Wielkopolska: "Roboty budowlane w budynku socjalno - biurowym oraz warsztatowo - garażowym w Kijewie"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 328819


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Środa XXI Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 30171567700000, ul. ul. Daszyńskiego  5, 63000   Środa Wielkopolska, państwo Polska, woj. wielkopolskie, tel. 61 28 677 49, faks 61 278 54 24, e-mail joanna.marusik@sroda21.eu
Adres strony internetowej (URL): www.sroda21.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Roboty budowlane w budynku socjalno - biurowym oraz warsztatowo - garażowym w Kijewie"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

S21:271.9.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w budynku socjalno - biurowym oraz warsztatowo - garażowym w Kijewie, gm. Środa Wielkopolska, na działce oznaczonej nr ewid. 32/12. 2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45261000-4 Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45261100-5 Wykonywanie konstrukcji dachowych 45261200-6 Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów 3. Przedmiot zamówienia obejmuje: - wykonanie konstrukcji stalowej dachu w budynku socjalno - biurowym oraz warsztatowo - garażowym, - wykonanie pokrycia dachowego w budynku socjalno - biurowym oraz warsztatowo - garażowym, - dostawa i montaż stolarki oraz bram przemysłowych. 3.1. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - "Dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych". 3.2. Część opisowa: 3.2.1. Budynek warsztatowo - garażowy. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie konstrukcji stalowej dachu składającej się z 25 przęseł ramy stalowej wykonanej z kształtowników walcowanych HEA 240 o rozpiętości 13,25 mb. z materiału oferenta. Elementami nośnymi pokrycia dachowego są płatwie stalowe z kształtowników walcowanych HEB 160 oraz C160. Ramy stalowe należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym zamiennym z sierpnia 2016 r. rys. K-02, K-03, K-04 i K-05. Należy dokonać obmiaru bezpośrednio na budowie w celu skonfrontowania wymiarów z natury z wymiarami projektowymi. Marki stalowe (rys. K-04) należy przygotować w wersji bez prętów kotwiących. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku numer 5 do SIWZ. 3.2.2. Budynek socjalno - biurowy: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie konstrukcji dachowej składającej się z 5 przęseł o rozpiętości 780 cm wykonanych z kształtownika walcowanego HEA220 oraz z 6 przęseł o rozpiętości 1020 cm wykonanych z kształtownika walcowanego HEA280. Elementem nośnym pokrycia dachowego są płatwie stalowe z kształtowników walcowanych RK100x4 oraz RK60x4. Elementy stalowe należy wykonać zgodnie z projektem zamiennym z października 2016 r. Wykonanie konstrukcji dachu przewiduje również wykonanie konstrukcji wsporczych pod centrale wentylacyjne oraz wyrzutnie powietrza. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku numer 5 do SIWZ. 3.2.3. Budynek warsztatowo - garażowy. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pokrycia dachu zespołu garażowego z płyt warstwowych z rdzeniem styropianowym gr. 12 cm. wraz z obróbkami blacharskimi oraz montażem wywietrzników dachowych na gotowej konstrukcji stalowej . Do zakresu wykonawstwa należy montaż płyt dachowych w ilości 904 m2 wraz z wykonaniem obróbek blacharskich, montażem rynien fi 150 w ilości 126,3 mb oraz rur spustowych fi 120 w ilości 132 mb a także wywietrzników dachowych o średnicy fi 150 w ilości 49 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku numer 5 do SIWZ. 3.2.4. Budynek socjalno - biurowy. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pokrycie dachowego budynku biurowo - socjalnego z płyt warstwowych z rdzeniem styropianowym gr. 15 cm wraz z obróbkami blacharskimi oraz montażem elementów wentylacji budynku. Do zakresu wykonania zadania należy również wykonanie rynien z blachy stalowej ocynkowanej o łącznej długości ok 52,20 mb oraz rur spustowych o długości ok 33,6 mb. 3.2.5. Budynek warsztatowo - garażowy. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż stolarki drzwiowej zgodnie z zestawieniem (brama B1, B2, B3) stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ i następującymi wytycznymi dot. bram: - brama segmentowa przemysłowa, - panele Thyssen Krupp o zwiększonej odporności na korozję z powłoką ZM EcoProtect, izolowane termicznie rdzeniem poliuretanowym minimum 40 mm, - panele przeszklone FullVision wykonane z anodowanego aluminium z podwójną szybą akrylową, - sprężyny ocynkowane, - drzwi serwisowe z niskim progiem, samozamykaczem i blokadą otwarcia, - 5 lat gwarancji, oraz dostawa i montaż stolarki okiennej zgodnie z zestawieniem (okno 01, 02) stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 3.2.6. Budynek socjalno - biurowy. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż stolarki okiennej zgodnie z zestawieniem (okno 01, 02, 03, 04) oraz przeszkleń zgodnie z zestawieniem (P1, P2, P3, P4, P5) stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 4. Wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, odniesienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych. Ilekroć w niniejszej SIWZ lub w jakichkolwiek dokumentach stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ przedmiot zamówienia został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, w takim przypadku w/w wskazania traktować należy jako podane przykładowo, a Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Ilekroć w niniejszej SIWZ lub w jakichkolwiek dokumentach stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ przedmiot zamówienia został opisany przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45261000-4
Dodatkowe kody CPV: 45261100-5, 45261200-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT1015828.98
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
JKJ Budownictwo Sp. z o.o.,  ,  Środa Wlkp., ul. Kilińskiego 25, 63-000 Środa Wlkp.,  63-000 ,  Środa Wielkopolska,  kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1249469.65
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.